Nee.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het nog van die roomtour video
True, maar dat is zelfs al per individu het gevalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is een moeilijke situatie?
Een kind met aids of een kind wat homo is maar niet uit de kast durft te komen?
Per continent verschil het wat een moeilijke situatie is
Als katholiek kom je altijd in de hemel maar je moet wel branden in het hellevuur voor al je zonde.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want bij de katholieken gaat iedereen naar de hemel.
De hond, de kat, de vogel. Iedereen.
Ik vind je stem liefquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee joh, totaal niet.
Zit ook altijd onwijs te kloten als ik op school voice overs moet inspreken of een radio item maak.
Het staat ook al wel heel lang in de Bijbel hoor, maar niet in de originele. Het is later toegevoegd omdat anders zoveel mensen zelfmoord pleegden om hun aardse bestaan te verruilen voor het Hemelsequote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben vrij gelovig en weet niet beter dan dat dit het 'juiste' verhaal is hoor
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma zei altijd (vrij uit het Pools vertaald): Als Hij van hier boven vind dat vloeken een zonde is, is Hij een erg flauwe kerel.
Stuur aub iets?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee joh, totaal niet.
Zit ook altijd onwijs te kloten als ik op school voice overs moet inspreken of een radio item maak.
En een gebrekkige beheersing van het Engels.quote:
Dan moet je het al gezien hebben.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma zei altijd (vrij uit het Pools vertaald): Als Hij van hier boven vind dat vloeken een zonde is, is Hij een erg flauwe kerel.
Ik hoop dat je gelijk hebt omdat ik moeite heb met het verhaalquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het staat ook al wel heel lang in de Bijbel hoor, maar niet in de originele. Het is later toegevoegd omdat anders zoveel mensen zelfmoord pleegden om hun aardse bestaan te verruilen voor het Hemelse
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je het al gezien hebben.
bel me andersquote:
Nu ben je ook nog zwaar gelovig ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt omdat ik moeite heb met het verhaal
Boeien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrekkige beheersing van het Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |