Je hebt zelf toch hersenenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordt
Men zegt dat de eerste persoon die 150 wordt, al geboren is.quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de reden dat we verouderen toch
Nee. Ze ontdekken gewoon steeds meer wat voor effecten stoffen op het lichaam hebben die eerder onbekend waren. En juist dat is de reden dat er veel minder gevaarlijke stoffen nu gebruikt worden in het leven om je heen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je ook hoe veel je overal bang voor gemaakt wordt
Jaaaaa weet ik, was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ging over het hele lezen.. maar van alles gaan we dood tegenwoordig.. hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat dat niet echt klopt want we worden steeds ouder he.
[..]
Ohboyy
[..]
Ja, we gaan van alles dood!
Serieus? Hoe oud wil je dan worden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de Steen der Wijzen weet te bemachtigen.
Kom op professor, niet zo bescheidenquote:
Er zijn dieren die onsterfelijk zijn, zoals de hydra en de kreeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is ook zo. Vrije zuurstofradicalen zorgen voor DNA-schade, als dat niet bestond konden we theoretisch honderden jaren oud worden.
Ik vraag het wel aan Tsjokquote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op professor, niet zo bescheiden
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zei altijd dat ik 50 wel een mooie leeftijd vond.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind eind 50 een mooie leeftijd.
Da's niet waar. Er zijn maar een paar diertjes die (theoretisch) onsterfelijk (eigenlijk is dat geen goed woord) zijn en dat zijn kleine kwalletjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn dieren die onsterfelijk zijn, zoals de hydra en de kreeft.
Geen idee, maar ik wil niet eindigen als een incapabel vrouwtje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Hoe oud wil je dan worden?
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zei altijd dat ik 50 wel een mooie leeftijd vond.
Is ook wel. Maar ik gok zo dat ik wel wat ouder wordt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind eind 50 een mooie leeftijd.
LB HEEFT OOK BIERquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef AldoTheApache het volgende:
en ook het bier wordt geopend
Mwah heb ik nog 40 jaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Eind 50? Jemig, dan ben je nog jong man
Maar ik drink nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
LB HEEFT OOK BIER
SLECHTE INVLOED, JIJ
Hydra is dat kleine kwalletje, ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's niet waar. Er zijn maar een paar diertjes die (theoretisch) onsterfelijk (eigenlijk is dat geen goed woord) zijn en dat zijn kleine kwalletjes.
Jij bent de oudste zus, doe er wat aanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
LB HEEFT OOK BIER
SLECHTE INVLOED, JIJ
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat ik 10 december miljonair ben.
Oh, wist niet dat 'ie zo heette. Tof beestje wel, als 'ie bijna dood gaat wordt het weer een larvetje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hydra is dat kleine kwalletje, ja.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent de oudste zus, doe er wat aan
#winquote:
of op Oudejaarsavond. Dat is nog mooierquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat ik 10 december miljonair ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |