Dat zekerquote:
Ach... er zijn wel meer dingen niet handigquote:Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Leuke nieuwe collegaBehalve korte gesprekjes over telepathie omdat we elkaar steeds in de lift treffen vandaag eindelijk wat meer gesproken, goeden muzieksmaak ook
Niet handig enzo dus rustig aan maar Eef
Wij wisten allang dat je dit effect op mensen had H_J.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later.Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.
Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.
Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Leuk!!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later.Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.
Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.
Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Preciesquote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ach... er zijn wel meer dingen niet handig
Gaat lekker, mooi man!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken en hoelang ben je al aan het daten met haar?
Zelf heb ik dit weekend een druk dateweekend voor de boeg. Vanavond een 1e date met iemand die ik via Tinder heb leren kennen en al redelijk lang contact mee heb. En zondag een 2e date met een dame waarmee ik vorige week zaterdag al een hele leuke date heb gehad. Ben benieuwd hoe het ervoor staat naderhand. Meerdere dates in een weekend is ff nieuw voor mij.
Creatief neuken bedoel je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Morgen weer een date met een pabo meisje![]()
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten
Daar is altijd wel een oplossing voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?Zeker met een strenge blik en bril op...
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?Zeker met een strenge blik en bril op...
Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen
Wel gezellig!
Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden
Whehequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen
Wel gezellig!
Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden
nice, leuk om te lezen altijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!
Een aantal dingen die ik terug lees zijn wel geinig. Heb ze zelf ook gehad:
- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen
- de dame waar je naar 3 leuke dates nooit meer iets van hoort..
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
Is het netjes? Nee. Is het erg? Nee. Moet je zelf weten. Ik vond het lastig en verwarrend, vooral als ze allebei wel leuk waren. Maar ik verwacht ook weer niet dat iemand die op een datingsite met niemand anders contact heeft. Date graag leuke mannen dus die hebben aan aandacht niet meteen gebrek. Is gewoon de consequentie, zolang je zelf ook aanvaardt dat de dame hetzelfde gedacht kan hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef JAOC het volgende:
Nou ik heb vanavond ook weer de 2e date met iemand van Paiq. Haar ouders zijn op vakantie, dus![]()
Maar verder is internet daten toch echt niks voor mij. Komt ook doordat ik met 23 nog iets te jong ben waarschijnlijk, want op 90% van de vrouwen onder de 23 op datingsites zou ik mijn hond nog afschoppen![]()
Gelukkig was het voor mijn Paiq date ook haar eerste keer om via internet af te spreken. Maar ook zij vind het internetdaten niet echt ideaal. Wat er ook gebeurd, mijn account ga ik dit weekend maar verwijderen...
Nu komt eigenlijk mijn echte vraag:
Hoe vinden jullie het om met meerderen mensen tegelijk te daten?
Ik heb vorige week ook twee dates gehad met iemand die ik gewoon tijdens het stappen ontmoet heb. Heb wel al tegen haar gezegd dat het toch niks ging worden, dus ze is alweer buiten beeld![]()
Ik heb dit tegen een vriend van mij verteld en hij vond dat ik toch stom bezig was. En eerst moet kijken of het met de eerste date niks gaat worden. Het ligt waarschijnlijk aan hem, maar toch zou ik hier meer meningen over willen horen.
(Voornamelijk omdat ik voor zondag ook een date heb gepland met een 18-jarige die ik met stappen ontmoet heb)
Ik vind dat niet echt authentiek en zou mij binnensmonds doen kotsen. Beter reageer je een beetje gevat op een foto.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb nog een leuke tip. Ik woon zelf in een regio waarin de dames nogal dun bezaaid waren. Dus zorg dat je er echt uitspringt met je openings bericht. Creeer een leuke subject line en een orgineel berichtje maar niet te lang. En de meeste mannen sturen echt de meest domme meuk in hun openingsbericht. (zoals hoi, wat ga je doen van het weekend? of iets over hun uiterlijk) dus zorg dat jij beter bent dan dit! Heb je meteen een 1-0 voorsprong op de"concurrentie".
Ik stuurde vaak iets in de trant van:
Als je morgen waar ook ter wereld wakker mocht worden waar zou dit zijn? En wat wil je bij je hebben?
En dan nog een andere leuke vraag. Geeft haar iets om over na te denken.
Niet iedereen reageert. Maar als ze het doen heb je meteen een leuk gesprek! Oja en vraag haar direct uit in het derde of vierde bericht. Je zit op een datingsite niet op een typeschool
Dit gaat hem mooi niet wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Als je morgen waar ook ter wereld wakker mocht worden waar zou dit zijn? En wat wil je bij je hebben?
Beter zulke onzin als openingszin gebruiken. Ik hou ook meer van slap lullen in plaats al die serieuze vragen. Er zijn al veel te veel van die serieuze slaapverwekkende mensen op internet datingsites.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat vind ik zo gemaakt...
Doe dan iets simpels als: Houd je van spruitjes oid...
Grappig en heel herkenbaar. Mag ik vragen hoeveel verschillende vrouwen je hebt gedate voordat je je huidige vriendin had ontmoet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!
Een aantal dingen die ik terug lees zijn wel geinig. Heb ze zelf ook gehad:
- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen
- de dame waar je naar 3 leuke dates nooit meer iets van hoort..
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb er 8 ontmoet.
Wat betreft die vragen, je probeert een date te regelen geen ouwehoer sessie te starten. Natuurlijk reageert niet elke vrouw. Maar degene die dat wel deden kon ik bijna altijd mee afspreken. En daar gaat het om. Het bericht is een middel geen doel.
Dit bericht hieronder werkte voor mij gewoon prima. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie als opener sturen?
Hoi "jij" Leuk profiel ik wou je eigenlijk gewoon meteen uit vragen! Maar dat schijnt tegen dating etiquette te zijn. Dus om te zien of we bij elkaar passen zou je deze vraag/vragen willen beantwoorden?
Houd je van spruitjes?
Bij het goede antwoordt twijfel ik niet langer en durf ik het aan, dan trakteer ik je direct op een kop koffie/bowlen/poolen/bios whatever
Fijne avond! x
Battlesausage
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.
Het is op zich wel okee zo'n bericht als je daarvan houdt. Ik lees zelf tien keer liever een berichtje met: hey, leuk profiel! ik lees dat je bla bla en leuke foto! Zin om beetje te mailen? Of een berichtje met droge humor of waarin diegene daadwerkelijk iets over zichzelf vertelt.
Smaken verschillen daarin duidelijk
p.s.: Heb je echt antwoord met dt geschreven in je berichtje??
Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.quote:Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.
Het is op zich wel okee zo'n bericht als je daarvan houdt. Ik lees zelf tien keer liever een berichtje met: hey, leuk profiel! ik lees dat je bla bla en leuke foto! Zin om beetje te mailen? Of een berichtje met droge humor of waarin diegene daadwerkelijk iets over zichzelf vertelt.
Smaken verschillen daarin duidelijk
Hahaha ik vind dit precies dezelfde domme meukquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Dit. Alsof een meisje dat halfgeil op internet gefrustreerd en onschuldig zit te doen, zin heeft om saaie familiedag/interviewvragen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha ik vind dit precies dezelfde domme meuk![]()
Deze vraag is verre van origineel en het zegt je zo weinig over een persoon.
Dat is niet mijn manier. Ik ben redelijk standaard en vraag of ze een leuke dag/weekend heeft gehad. Krijg daar voldoende antwoord opquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb er 8 ontmoet.
Wat betreft die vragen, je probeert een date te regelen geen ouwehoer sessie te starten. Natuurlijk reageert niet elke vrouw. Maar degene die dat wel deden kon ik bijna altijd mee afspreken. En daar gaat het om. Het bericht is een middel geen doel.
Dit bericht hieronder werkte voor mij gewoon prima. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie als opener sturen?
Hoi "jij" Leuk profiel ik wou je eigenlijk gewoon meteen uit vragen! Maar dat schijnt tegen dating etiquette te zijn. Dus om te zien of we bij elkaar passen zou je deze vraag/vragen willen beantwoorden?
Houd je van spruitjes?
Bij het goede antwoordt twijfel ik niet langer en durf ik het aan, dan trakteer ik je direct op een kop koffie/bowlen/poolen/bios whatever
Fijne avond! x
Battlesausage
Werkt opzich ook wel als een starter inderdaad, is makkelijke en sociaal easygoing om op te reageren. Gewoon zorgen dat het makkelijk, leuk en aantrekkelijk is om op te reageren. Anders krijg je vaak dat ze denken "meh" of "meh misschien later" en dan dus nooit meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat is niet mijn manier. Ik ben redelijk standaard en vraag of ze een leuke dag/weekend heeft gehad. Krijg daar voldoende antwoord op
Soïso houd ik niet zo van die eisen vooraf vwb wat ik allemaal leuke vragen moet vinden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.
Dat. Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Seikcid het volgende:
Stuur gewoon iets wat je ook echt zou kunnen zeggen. Als ze niet of lullig reageren weet je toch genoeg? Het doel is iemand te vinden die bij je past.
Te grote neus?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eens gevraagd "oké, je moet kiezen: Jelka of Carice van Houten?". Vloeide best een leuk gesprek uit voort, ze wist me zelfs te vertellen dat ze op Jelka lijkt. Uiteraard wekte dat mijn nieuwsgierigheid en uiteraard bleek na het zien van de foto's dat ze een compleet verkeerde vergelijking maakte.
Hmm. Mijn hele probleem met deze manier van benaderen is dat het bijna een kansspel gaat worden. Niet alleen met dat laatste experiment van je, maar voor de rest ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:36 schreef battlesausage het volgende:
Je hebt wel een punt dat je zegt dat die meuk vragen niks zeggen over de persoon, maar daar gaat het niet om. Wat je eigenlijk wil is iemand zo snel mogelijk in het echt te zien. En van daar uit leer je haar verder kennen. Ik geef in het eerste bericht meteen aan dat ik uit met haar wil, geen verborgen gedoe of wat dan ook.
Tuurlijk zijn er andere manieren. Maar deze werkte voor mij.
Bovendien, er zitten hier ook een aantal sociaal wat onhandigere mensen.
Ik zou zeggen probeer het eens uit. Niet geschoten altijd mis.
Vraag een tien of twintig tal personen hoe haar weekend was en kijk of daar een date uitkomt.
Of stuur een tien of twintig tal personen dat voorbeeldje met drie van die meuk vragen en kijk of daar een date uitkomt.
In de kroeg met een borrel op vind ik dat soort vragen ook veel leukerquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Mijn hele probleem met deze manier van benaderen is dat het bijna een kansspel gaat worden. Niet alleen met dat laatste experiment van je, maar voor de rest ook.
Je wil toch een zo groot mogelijke kans om haar in het echt te ontmoeten? Pas dan kom je er echt een beetje achter hoe goed jullie bij elkaar passen. Waarom zou je jezelf dan zo'n halfzachte, bijna "ik hoop dat ze reageert, tja en anders pech" houding hanteren?
Ik vond het veel leuker, om wanneer je echt een interessant iets bent tegengekomen, er echt je best voor doet en je beste move maakt.Die mogelijkheid heb je, dus waarom zou je die niet nemen? Het zou me flink frustreren dat iemand die je echt leuk vindt niet eens reageert omdat je foto's kut zijn of je bericht gewoon saai of kansloos is.
Nu hangt het natuurlijk ook van het meisje af, maar de meeste vrouwen die ik zou benaderen zouden bij een of andere "je gaat naar een eiland, wat neem je mee en waarom?" vraag echt aan hun doos krabben en denken "Gast, are you for real?". Om vervolgens niet eens meer te reageren, terwijl je in het echt wellicht het best wel leuk had kunnen hebben.
Laat daarom meer van jezelf zien en ga niet een beetje massaal generieke gaapshit sturen naar alles wat er wel oké uitziet, en hopen dat er iemand hapt op iets wat jij helemaal niet bent.Dat kun je in de kroeg ook doen.
"Hou je ook van worst?"quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die een beetje beperkt blijven tot aangeven dat ze van 'reizen', 'gezellig doen' en 'lekker eten' houden zou ik sowieo al niet benaderen. Dertien in een dozijn, gebrek aan creativiteit en inzet om iets meerzeggends te maken. Wat moet je daar mee.Ken jij een normaal iemand die niet van reizen, gezelligheid en lekker eten houdt?
Nee, ik ben niet de persoon die denkt dat je met iedereen een klik kan forceren op basis van wat sociaal-verantwoord geneuzel.
Maar dan kun je 80 procent van de profielen overslaanquote:Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn
Waarom denk je dat we hier nog steeds meeschrijvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Maar dan kun je 80 procent van de profielen overslaan
quote:
Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Je kan best zeggen dat je van lekker eten houdt, maar als dat vrijwel de enige inhoud van je profiel is... Man, wat een saaie zult.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen interesses vind ik vele malen erger dan dat iemand graag zijn boxers batikt.
Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Zou je daar uberhaupt mee willen afspreken en hopen dat je weer eens kan neuken? Of begrijp ik dat verkeerd.
De leukere mensen pik je er snel uit. Zeker op OkCupid.com. Internationale site en de meeste Nederlandse vrouwen daar zijn een stuk intelligenter dan het gemiddelde volk op Lexa, Paiq of al die betaalde onzin.
Zodra Nederlandse mensen ineens goed en vermakelijk kunnen schrijven, in het Engels, dan weet je dat je beet hebt. En nog gratis ook. Op die betaalde site vind je relatief meer (sorry) muurbloempjes en saaie en/of onaantrekkelijke figuren die in het echt geen kans zouden maken.
Ik denk dat veel van die mensen beter andere prioriteiten zouden kunnen stellen en eerst iets van zichzelf maken, in plaats van zich aan de eerste de beste bieder te verkopen voor minder dan ze waard zouden kunnen zijn. Maar hey, no hate en live & let live.
Maar dat is in het echt niet veel anders.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.
Even door die ava niet gezien dat het Panzermaus wasquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.
Als ik geen reactie zou krijgen van iemand die ik echt leuk vind, en dat zou te wijten zijn aan mijn gebrek aan inzet? Daar word ik niet vrolijk van.![]()
Dat risico wil ik gewoon niet lopen, want veel van die echt leuke targets zijn er inderdaad niet. Dat geldt zowel voor online als in het echt. Daarom altijd beste beentje voor.
Hallo ik wil graag contact maar mijn inspiratie is ingekakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...
"hey, hoe is het, leuk profiel!" Klinkt zo dom en standaard ofzo
Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...
"hey, hoe is het, leuk profiel!" Klinkt zo dom en standaard ofzo
Dit inderdaad. Als de ander ook iets in jou ziet dan komt er vanzelf een gesprek, het hoeft allemaal niet zo bijzonder te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.
Schrijf gewoon op wat er leuk is aan het profiel. Iets van overeenkomsten of gedeelde interesses. Misschien wel dat die dichtbij woont. Of gewoon dat die er leuk uit ziet.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."
Works like a charm
Deze meneer weet. En het leuke is; het werkt twee kanten op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn.
Ja, klopt. Stel je dus eens voor als je zelf zo'n eruit springend profiel hebt. Als je een beetje goede foto's hebt ben je al snel spekkoper aangezien de concurrentie vooral uit saaie en humorloze pipo's bestaat en kun je daten tot je lul er af valt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Dit was de vierde keer. We daten vanaf september, maar er zat aardig wat tijd tussen de eerste paar dates.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?
quote:WANTED:
A tall well-built man with good
reputation, who can cook frogs
legs, who appreciates a good fuc-
schia garden, classical music, and tal-
king, without getting too serious.
But please only read lines 1,3 and 5
Vreemd. Je komt nog zo over als een feestnummer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:12 schreef Greyson het volgende:
Ik ben echt geen kroegenmensMaar verder leuk verhaal.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."
Works like a charm
Klinkt heel erg leuk meid!quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:57 schreef Kekaa het volgende:
Zal ik nog een leuk date verhaal doen?
Gisteren wezen lunchen met de ceremoniemeester. Lunch op.. en nu? Uhm.. kroeg? (half 2 smiddags). Werd uiteindelijk een kroegentocht. Drie kroegen gehad, daarna moest ik naar een afspraak. Beiden dus naar huis. Later in de stad kwam ik nog een vriend tegen, op naar kroeg nummer 4. Eventjes eten en weer verder. In kroeg nummer 5 de ceremoniemeester weer tegengekomen + nog wat vrienden. Door naar 6 en en uiteindelijk weer terug naar 5, want daar speelde een bandje.
Erg gezellige middag gehad met hem en de rest van de mensen in de avond. Ook leuk om te zien hoe 'vrienden' erop reageren. Geeft een goed gevoel
Later nog een appje dat hij het supergezellig vond en als de rest van het weekend ook zo is hij ervoor tekent. Gevoel is wederzijds
Dus.... zometeen weer lunchen, inkopen doen voor vanavond, eten bij een vriendin en en dat een hele groep naar remember the 90's!
Nee, jij trekt zeker volle kroegen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vreemd. Je komt nog zo over als een feestnummer.
Klinkt goed man!quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Net weer thuis van m'n date. Voor het eerst had ik echt het gevoel dat er totaal iemand anders tegenover me zat dan degene die ik op whatsapp sprak en op de foto's zag. Niet dat dat per sé een slecht iets is. Integendeel, ze zag er behoorlijk goed uit en het was ook erg gezellig, maar ik twijfel of het wel mijn type is. Ik kan het nergens echt op baseren, maar het was meer een gevoelskwestie. Mocht ze nog een keer willen afspreken, zal ik daar zeker nog een keer op in gaan, maar op de date met wie ik komende zondag weer een afspraakje heb en die ik vorige week al heb gezien staat ze wel met 1-0 achter.
Gouden handjes hoor, die H_J!quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:58 schreef Greyson het volgende:
[..]
Nee, jij trekt zeker volle kroegen.
Klinkt wel goed jaquote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Rickario het volgende:
Wow, dat was weer eens een leuke date waar meer op zullen volgen. Lastig alleen aangezien we beiden tijdelijk even weer bij onze ouders wonen.
De date begon alleen weer met een aardige fail. Toen ik vertrok wilde ik de ramen van de auto even condensvrij maken door ze open te doen. Kreeg ik verdoeme een raam niet meer dicht
Gelukkig kon ik een andere auto meenemen en was ik niet al te laat.
Cafeetje in gedoken en al binnen een uur was al duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten![]()
Voelde niet echt als een eerste date. Het ging eigenlijk te makkelijk en te smooth.
Maarja, dat we beiden even tijdelijk bij onze ouders wonen kan toch wel lastig worden met de verdere dates. Dus maar even kijken hoe het loopt
quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een vriendin van me is gisteren met een vriendin van haar naar zo'n RP-singlesfeest geweest en bracht me een soort van hilarisch liveverslag uit. Er werden nogal wat clichés bevestigd en ik heb me een liesbreuk gelachen. De missie was om die vriendin aan wat booty te helpen, maar het eindresultaat was dat ze de komende zes maanden geen zin meer heeft in seks.
Qua geboorteperking werken die singlesfeesten in ieder geval beter dan de pil.
Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaanquote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een vriendin van me is gisteren met een vriendin van haar naar zo'n RP-singlesfeest geweest en bracht me een soort van hilarisch liveverslag uit. Er werden nogal wat clichés bevestigd en ik heb me een liesbreuk gelachen. De missie was om die vriendin aan wat booty te helpen, maar het eindresultaat was dat ze de komende zes maanden geen zin meer heeft in seks.
Sowieso raar dat ze dat doet. Als ik het zo lees lijkt het meer op kleineren van andere mensen dan met de gedachte van "Matig feest, helaas niks leuks gezien, volgende keer beter."quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Achja, ik heb wel eens met een date meegekeken op datingsites. En tsja het meerendeel is gewoon nogal weirdquote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, er schenen wel redelijk wat normale vrouwen te zijn volgens haar, maar het waren voornamelijk vrij kansloze mannen. Een kerel van in de 50 die haar vriendin van ergens halverwege de twintig de hele avond observeerde, waarop zei naar hem toeliep om te zeggen dat ze al een vader had. Een RP-contact van haar die ze tegenkwam en waar ze naar glimlachte. Hij herkende haar en draaide zich om om snel met een kop als een boei tegen zijn vriend te gaan praten de rest van de avond. Maar 's nachts wel mailen dat hij dacht dat hij haar gezien had en waarom ze nu niet meer reageerde en dat ze er in het echt nog beter uitzag dan op de foto.quote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al ben ik wel benieuwd naar dat verslag eigenlijk
quote:Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Greyson het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze dat doet. Als ik het zo lees lijkt het meer op kleineren van andere mensen dan met de gedachte van "Matig feest, helaas niks leuks gezien, volgende keer beter."
Natuurlijk ken ik de achtergrond niet, maar hoe jij in deze reeks post zegt mij genoeg.
Nou nee, dat zou ik niet zeggen. Ik denk dat je als normale kerel al heel snel spekkoper bent daar.quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaan
Ach, komop. Niet zo piepen hoor. Ik snap best dat dat met een pestverleden moeilijk te handelen is, maar niet alles is zo slecht bedoelt als het lijkt natuurlijk. Even een kerel zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Internet daters die elkaar kleineren, het moet niet gekker wordenMisschien lachen jullie elkaar wel uit hier.
Soms kom ik echt niet meer bij hoe de mens in elkaar steekt
Ik zou bijna zelf naar zo'n feest gaan. Enkel om te observerenquote:Op zondag 24 november 2013 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, er schenen wel redelijk wat normale vrouwen te zijn volgens haar, maar het waren voornamelijk vrij kansloze mannen. Een kerel van in de 50 die haar vriendin van ergens halverwege de twintig de hele avond observeerde, waarop zei naar hem toeliep om te zeggen dat ze al een vader had. Een RP-contact van haar die ze tegenkwam en waar ze naar glimlachte. Hij herkende haar en draaide zich om om snel met een kop als een boei tegen zijn vriend te gaan praten de rest van de avond. Maar 's nachts wel mailen dat hij dacht dat hij haar gezien had en waarom ze nu niet meer reageerde en dat ze er in het echt nog beter uitzag dan op de foto.
En dan was er nog een soort firefly die steeds heen en weer liep en bij iedere vrouw stopte om te zeggen hoe mooi ze wel niet was en 'r een kus op de wang te geven om vervolgens weer verder te lopen. Erg vermakelijk.
Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.quote:Op zondag 24 november 2013 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ach, komop. Niet zo piepen hoor. Ik snap best dat dat met een pestverleden moeilijk te handelen is, maar niet alles is zo slecht bedoelt als het lijkt natuurlijk. Even een kerel zijn.
Dan rol je je in de foetushouding en ga je liggen huilen. See if i care.quote:Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?quote:Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan rol je je in de foetushouding en ga je liggen huilen. See if i care.
Oh?quote:Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.
quote:Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Internet daters die elkaar kleineren, het moet niet gekker wordenMisschien lachen jullie elkaar wel uit hier.
Soms kom ik echt niet meer bij hoe de mens in elkaar steekt
quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaan
Doe geen moeite met je huis- tuin- en keukenpsychologie, firefly. Te makkelijk, zelfs voor jou.quote:Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Firefly is nu eenmaal niet de meest heldere ster aan het firmament, maar dat was eerder al duidelijk.quote:
Heel dit topic is gek...behalve jij.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.
En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Och, ik kan nog wel wat posts van je quoten hoor. Hoog splinter, balk, ooggehalte. Dus ga nu ineens niet hypocriet lopen doen, je valt nogal hard door de mand.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.
En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?quote:Op zondag 24 november 2013 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.
Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.
Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
Maak je over mij geen zorgenquote:Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maak je over mij geen zorgen"Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Pot verwijt de ketel, met je achterbakse opmerkingen aan het adres van mensen die daten op internet.quote:Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Ik ben niet zo van het online delen met wat je allemaal meegemaakt hebt in een relatie, terwijl het tussen jou en haar is. Dat maakt het juist zo speciaal.quote:Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
quote:
Hoezo, ga je trakteren?quote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
Dat kan ik zelf ook heel goedquote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
Moet je een lolly?quote:Op zondag 24 november 2013 14:59 schreef Greyson het volgende:
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
En weer ontwijk je een neutrale vraag die je gerust zonder privé info kan beantwoorden. En waarom moet je dit nu weer zo nodig in het belachelijke trekken door mij te verwijten dat ik een succesvolle relatie zie als een nummertje?quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maak je over mij geen zorgen"Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Zou je je toon kunnen matigen en wat minder denigrerend willen overkomen? Voor je het weet loop je een spartelende autist onder iedere arm in bedwang te houden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu?
Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?quote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.
Aankomende week weer een date. En zaterdag ook als het goed is.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu?
net gereserveerd, toptent.quote:Op zondag 24 november 2013 15:50 schreef Mryc het volgende:
[..]
Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leukquote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk. En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen
![]()
Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal
Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op googlequote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk. En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen
![]()
Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?quote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
H
[..]
Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op google
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
Precies, looks can be very deceivingquote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.
En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.quote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.
Tsja, lezen is ook een vak.quote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:
[..]
En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.
haha zo erg heb ik het gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Just sayin.....
nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaanquote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:
[..]
En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Just sayin.....
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaan
Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
Juist ja.quote:
Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?
Het gebeurd vaker dan men denkt, en ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt in het verleden. Toen bleek ze ook niet zo aantrekkelijk te zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:38 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:
[ afbeelding ]
Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.
[ afbeelding ]
Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.
[ afbeelding ]
Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).
[ afbeelding ]
Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.
[ afbeelding ]
Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.
(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)Zelden iemand zichzelf zo voor lul zien zetten. Dit moet even gequote worden. Zo pijnlijk niet grappig geschreven ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, leuk dat je een tijdje met rode koontjes op een episteltje hebt zitten broeden, maar schrijven moet je kunnen. Dit is te geforceerd en daarom pijnlijk ongrappig. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:
[ afbeelding ]
Op date met...]
En hoe zag ze eruit?quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
Weet je zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt? Pas er mee op, uit ervaring weet ik maar al te goed, dat ze zich soms anders voordoen dan ze daadwerkelijk denken. Als je elkaar echt leuk vindt dan vind je wel wat ruimte om af te spreken. Zeker als je al meerdere dates hebt gehadquote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef DSVM het volgende:
Crush die geen tijd heeft![]()
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week.![]()
Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij?
Nog onbekend, mission in progress...quote:Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
En hoe zag ze eruit?
Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker![]()
Ok nou ben benieuwd danquote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog onbekend, mission in progress...
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
Nogal. Niks mis met een maatje meer though, beter dan zo'n gratenbaal.quote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ok nou ben benieuwd dan
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best meequote:Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated.
Haha hoop het niet voor je. Zo'n leopard tankquote:Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee
Niet eens aankijken, dus.. Hoezo interesse tonen, wat is dat??quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.
Sorry even klaagbak.
Dan snel afspreken toch..?quote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezienBen bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Ik zou het idd toch ff afwachten tot je haar in reallife hebt gezien. Heb zoiets ook een keer meegemaakt. De eerste date klikte toen ook goed en ben toen meteen blijven slapen bij haar. Maar kwam er in de vervolgdates al snel achter wat voor monsterlijk karakter ze eigenlijk wel niet had. Toen had ik het gauw genoeg gezienquote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezienBen bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Leuk meid! Een bericht waar ik het warm van krijgquote:Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt
Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Kutwijf.quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.
Sorry even klaagbak.
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.quote:
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?quote:Op maandag 25 november 2013 11:42 schreef Zihuatanejo het volgende:
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
Klopt, maar er is een verschil tussen weinig, en helemaal geen oogcontactquote:Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Heb wat gemist blijkbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt
Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )
Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.
Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samengoed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.
Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe
Mij ookquote:Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk.Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn.
![]()
Tot nu toe zeker een potentieeltje ja. Rustig kijken hoe dit verder gaat lopen en voor de rest genietenquote:Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..quote:Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikkenquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van..
Moeilijk te zeggen, ze lijkt wel een intelligente dame. Maar vanaf het begin kwam ze eigenlijk al vrij onzeker en ongemakkelijk over, dus het komt gelukkig niet door mij.quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..
Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Nee, dat is creepyquote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
Allicht niet. Maar als je met elkaar praat kijk je elkaar wel gewoon aan natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
En dat.quote:
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"quote:
Waarom zou je uit 'iemand keek me nooit aan' denken dat '100% aankijken' wel gewenst is? Uitersten zijn zelden goedquote:
Ik kijk wel diegene aan als die me aanspreekt, maar anders kijk ik gewoon rond of het wel een leuke tent is, of er plek vrij is, en zoja waar...etc. Of ik ben wat verstrooid, is niet expres lullig gedrag ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
In de praktijk is dat eng.. of hilarischquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Als iemand je aanspreekt of jij spreekt iemand aan vind ik het normaal dat je daar gewoon iemand bij aan kijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Klinkt als Hans Teeuwen bij Truiquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit ja, dan ga ik me eerst bedenken of ik wel goed geschoren ben, of ik geen pukkels of etensresten op mijn gezicht heb, en daarna slaat de algehele paranoia toe.quote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de praktijk is dat eng.. of hilarisch
Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg.
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
Als je eten of drinken besteld kijk je toch gewoon de ober aan? Dan weet je namelijk meteen wanneer je wat kan zegggen. Zelfde als bij ontvangst of gooi jij je jas in zijn handen en loopt door?quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,
Automatisme van me, ik doe het altijd als ik ergens iets eet of drink. Plus je kan soms nog een leuk gesprek op gang brengenquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.
Tis niet dat het nou zoveel moeite kost ofzo.
Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.quote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.
Tis niet dat het nou zoveel moeite kost ofzo.
Beste tip inderdaad, niet tegen over maar naast je date gaan zitten.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.
Bij een date zal ik overigens nooit tegenover date gaan zitten. Levert kortere gesprekken op en is veel minder ontspannend. Hebben die paar psychologie colleges toch nog nut gehad
Daarnaast natuurlijk ook onhandig om een move te maken
Ik zie het ook voor me en ik bescheur mij.quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan met de deur open schijten. Kan ze daar alvast aan wennenquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beste vind ik in de L vorm zitten. Dan heb je persoonlijker contact en kun je elkaar toch aankijken, en het is net weer makkelijker bij serieuzere gesprekken. Als je alleen iets drinkt is naast elkaar zitten wel een optie.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Beste tip inderdaad, niet tegen over maar naast je date gaan zitten.
90 graden. Daarom altijd een winkelhaak mee op date.quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Beste vind ik in de L vorm zitten. Dan heb je persoonlijker contact en kun je elkaar toch aankijken, en het is net weer makkelijker bij serieuzere gesprekken. Als je alleen iets drinkt is naast elkaar zitten wel een optie.
En dan een ronde tafel treffen?quote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
90 graden. Daarom altijd een winkelhaak mee op date.
Voorbereiding is alles
Elke date weer: "Is dat een winkelhaak in je broek? Of ben je blij me te zien"quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef -0- het volgende:
[..]
En dan een ronde tafel treffen?
Vergeet de passer niet...
Ik las plasserquote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef -0- het volgende:
[..]
En dan een ronde tafel treffen?
Vergeet de passer niet...
quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Elke date weer: "Is dat een winkelhaak in je broek? Of ben je blij me te zien"
Zo zie je maar dat de associatie altijd verkeerd kan gaan, of het nou een winkelhaak of passer is.quote:
Inderdaad! Nooit tegenover elkaar zitten. Helaas maakte ik die fout bij m'n laatste afspraakje welquote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.
Bij een date zal ik overigens nooit tegenover date gaan zitten. Levert kortere gesprekken op en is veel minder ontspannend. Hebben die paar psychologie colleges toch nog nut gehad
Daarnaast natuurlijk ook onhandig om een move te maken
Doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
kun je me uitleggen waar jij wel die vonk, of sparkles van kan krijgen?quote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Nothingwoman het volgende:
Niet zo'n geslaagde Tinder date gehad gisteravond. Was wel gezellig, maar echt geen vonk of sparkles vanuit mijn kant. Hij vond het volgens mij wel heel leuk.
Bah, vind dat altijd een beetje pijnlijk
Ik denk dat het geen probleem is als je het niet te opzichtig en langdurig doet.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
"Hee, mijn ogen zitten hier."quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen probleem is als je het niet te opzichtig en langdurig doet.
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen waar het truitje vandaan komt ipv direct naar dat labeltje te gluren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen waar het truitje vandaan komt ipv direct naar dat labeltje te gluren.Whehe. Het is echt vrijwel niet te onderdrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n vrouw achter een balie die te ver voorover boog waardoor ik wel moest kijken trok ook echt boos d'r shirt weer dicht vlak voor m'n neus.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Dat is een test. Of je niet enkel en alleen naar d'r voorgevel zit te gluren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Zihuatanejo het volgende:
Tja, waarom trekken ze dan zulke truitjes aan...?
Ja maar mannen kunnen dat dus niet.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om er enkel naar te kijken als diegene niet jouw kant op kijkt
Fysiek onmogelijk, helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om er enkel naar te kijken als diegene niet jouw kant op kijkt![]()
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar mannen kunnen dat dus niet.
Het is gewoon heel lastig om dat 'moment' te pakken dat de vrouw even de andere kant op kijkt. Althans bij mij gaat het altijd zo, in een gesprek:
'blablabalblablabala' *niet naar haar tieten kijken, niet kijken, in haar ogen kijken, niet naar haar tieten kijken. tieten. lekkere tieten. jezus wat wil ik ze graag zien*
Zij praat terug. Je kijkt haar strak aan. Ze kijkt heel even de andere kant op.
DIRECT werp je een blik op haar buste. Maar altijd...net een nanoseconde te lang. Vrouwen zien het al-tijd dat je effe zit te loeren.
'blablblablablabl' *kuttttt ze zag het, gvd!!*
Boeiend dat ze het zag. Tenminste, dat maakt mijzelf niet uit. Je 'wil' vaak ook dat iemand er naar kijkt, anders trek je het idd ook niet aan. Dan kan je net zo goed een col aantrekken of een truitje met niet zo'n diep decollete.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is gewoon heel lastig om dat 'moment' te pakken dat de vrouw even de andere kant op kijkt. Althans bij mij gaat het altijd zo, in een gesprek:
'blablabalblablabala' *niet naar haar tieten kijken, niet kijken, in haar ogen kijken, niet naar haar tieten kijken. tieten. lekkere tieten. jezus wat wil ik ze graag zien*
DIRECT werp je een blik op haar buste. Maar altijd...net een nanoseconde te lang. Vrouwen zien het al-tijd dat je effe zit te loeren.
Dat. Gewoon een beetje normaal doen dus.quote:Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boeiend dat ze het zag. Tenminste, dat maakt mijzelf niet uit. Je 'wil' vaak ook dat iemand er naar kijkt, anders trek je het idd ook niet aan. Dan kan je net zo goed een col aantrekken of een truitje met niet zo'n diep decollete.
Maar waar ikzelf niet vrolijk van wordt is dat als ik een verhaal aan het vertellen ben, de man enkel naar m'n tieten zit te staren. Dat is gewoon onbeleefd enzo.
Ga je hem dan zitten plagen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk als een man duidelijk 'stiekem' heeft zitten gluren en hij zich een beetje ongemakkelijk voelt daarna
Hahaha herkenbaarquote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
En als hij niet ongemakkelijk kijkt, maar beteuterd kijkt?quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk als een man duidelijk 'stiekem' heeft zitten gluren en hij zich een beetje ongemakkelijk voelt daarna
Een ware Casanova!quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef -Splash- het volgende:
Tieten![]()
Je kan een vrouw geen mooier compliment geven door er even naar te kijken (en zoals Cue zegt; niet de hele tijd naar te staren). Merkt ze het op en zegt ze 'zie je iets wat je bevalt?' dan geef je een goedkeurende knik met daarna een (niet gemeende) opmerking over haar nét zo leuke intellect. Dan heeft ze het gevoel dat je niet alleen maar haar tieten leuk vindt.
Ook niet de Dikke en de Dunne.quote:Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef -Splash- het volgende:
Oh... en je moet ze ook niet echt vaak 'de tweeling' noemen bij de eerste date.
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef -Splash- het volgende:
Tieten![]()
Je kan een vrouw geen mooier compliment geven door er even naar te kijken (en zoals Cue zegt; niet de hele tijd naar te staren). Merkt ze het op en zegt ze 'zie je iets wat je bevalt?' dan geef je een goedkeurende knik met daarna een (niet gemeende) opmerking over haar nét zo leuke intellect. Dan heeft ze het gevoel dat je niet alleen maar haar tieten leuk vindt.
Nee.... pfoe... maar dan benader je het onderwerp van 'de ongelijkheid'.quote:
made my day.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook alles door he.quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.
Laat staan als je het wel doet en iemand ineens over je intellect begint
Ik kijk soms ook met opzet te lang. Goede hook om het gesprek een andere richting op te sturen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.
Laat staan als je het wel doet en iemand ineens over je intellect begint
True.quote:Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.... pfoe... maar dan benader je het onderwerp van 'de ongelijkheid'.
Heeft niks met kinderachtig te maken, dit kan ook op je werk gebeuren en dan zeg je ook niet tegen je collega iets van 'haha, ik zat nou even te kijken wat voor tekst er op je shirt stondquote:Op maandag 25 november 2013 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook met opzet te lang. Goede hook om het gesprek een andere richting op te sturen.
Dat kinderachtige gedoe van "oh ieh nee ze zag het" is voor jongetjes. Kom er dan gewoon voor uit dat het je aandacht trok, het siert je en het complimenteert haar.
True. Even een korte expressie met je wenkbrauwen maken is dan meer op zijn plaats.quote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeft niks met kinderachtig te maken, dit kan ook op je werk gebeuren en dan zeg je ook niet tegen je collega iets van 'haha, ik zat nou even te kijken wat voor tekst er op je shirt stond![]()
![]()
![]()
', wat je in de kroeg weer wel doet.
Dan schop ik hem.quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als hij niet ongemakkelijk kijkt, maar beteuterd kijkt?
Je bent in ieder geval wel eerlijk.quote:
Je kan meestal zelf wel inschatten 'of je er mee weg komt'. Als de sfeer gewoon gezellig is kun je natuurlijk van alles zeggen, zelfs 'ik zat overigens echt niet naar je tieten te kijken', waar je uiteraard mee impliceert dat je dat juist wel deed.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Even een korte expressie met je wenkbrauwen maken is dan meer op zijn plaats.(als ze het al gezien heeft dan)
Maar ontkennen dat ik er naar keek terwijl het gewoon gezien is? Dat zou ik alleen als grap doen.
Yeah precies, laat ze maar denken.quote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan meestal zelf wel inschatten 'of je er mee weg komt'. Als de sfeer gewoon gezellig is kun je natuurlijk van alles zeggen, zelfs 'ik zat overigens echt niet naar je tieten te kijken', waar je uiteraard mee impliceert dat je dat juist wel deed.
En dit! Als ze je leuk vindt dan kun je met de meest uiteenlopende dingen nog wegkomen. Zolang je maar niet ronduit gemeen gaat doen ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 17:15 schreef Sannne het volgende:
Als een vrouw boos of geirriteerd reageert vindt ze je gewoon stom. Anders reageert ze niet zo.
Dat keuren vind ik altijd zo nutteloos eerlijk gezegd. Misschien zit die jongen of meid voor de rest wel helemaal onder de bultjes, littekens etc. dat kan je niet door de kleren heen zien vaak,, dan is het vaak alsnog schrikken als het moment daar is...quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef MissGump het volgende:
Voorheen iemand bij mij op de afdeling die denk ik prima de cupmaat zou kunnen zeggen van ongeveer iedere vrouw op de afdeling, op de vraag of vrouwen ook 2 ogen bezitten zou hij waarschijnlijk het antwoord schuldig moeten blijven.![]()
In de kroeg of op date maakt het me echt niks uit als iemand even kijkt, alsof je als vrouw niet even zijn lijf keurt
Dus jij gaat altijd met een blinddoek om op stap?quote:Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat keuren vind ik altijd zo nutteloos eerlijk gezegd. Misschien zit die jongen of meid voor de rest wel helemaal onder de bultjes, littekens etc. dat kan je niet door de kleren heen zien vaak,, dan is het vaak alsnog schrikken als het moment daar is...
Subtiel onder de tafel gluren of hij een anaconda in z'n broek heeft?quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef MissGump het volgende:
Voorheen iemand bij mij op de afdeling die denk ik prima de cupmaat zou kunnen zeggen van ongeveer iedere vrouw op de afdeling, op de vraag of vrouwen ook 2 ogen bezitten zou hij waarschijnlijk het antwoord schuldig moeten blijven.![]()
In de kroeg of op date maakt het me echt niks uit als iemand even kijkt, alsof je als vrouw niet even zijn lijf keurt
Wie had het over subtiel?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Subtiel onder de tafel gluren of hij een anaconda in z'n broek heeft?
Jij zat zeker meteen op handen en knieën onder de tafel op veilige afstand?quote:
Ehmm... Neequote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zat zeker meteen op handen en knieën onder de tafel op veilige afstand?
Nee, tuurlijk niet!quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus jij gaat altijd met een blinddoek om op stap?
Oeps, je hebt me doorquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen zijn lijf bekijk, maar heeft iemand hier werkelijk ooit meegemaakt dat iemand onder de infecties zat? En weet je, als ik iemand op dat moment al heel tof zou vinden (van binnen en buiten) en diegene als serieus datingmateriaal zou zien, dan kunnen we gewoon op zoek gaan naar een goede arts.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!Maar wat ik bedoel is dat gezicht en lichaam 2 dingen zijn. Heel leuk koppie hoeft niet lekker lichaam te betekenen. Andersom kan ook: verrot koppie maar lekker lichaam. En dan bedoel ik dus niet dikke buik ofzo, want dat zie je inderdaad meteen. Hoe zou jij reageren als je droomvrouw of boy qua uiterlijk (gezicht) ineens helemaal onder de bulten, infecties e.d. zit op d'r lichaam maar je dat dus niet tijdens de date door haar kleren kon zien?
Maar er pas achter komt na aantal dates of nog erger als je samen in bed ligt... Is net zoiets als onder verkeerde wenselen een huwelijk stichten
'quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Oeps, je hebt me door![]()
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen zijn lijf bekijk, maar heeft iemand hier werkelijk ooit meegemaakt dat iemand onder de infecties zat? En weet je, als ik iemand op dat moment al heel tof zou vinden (van binnen en buiten) en diegene als serieus datingmateriaal zou zien, dan kunnen we gewoon op zoek gaan naar een goede arts.
Ken em al een aantal jaar, maar heel oppervlakkig. Was mn eigen ceremoniemeester... Nu beiden gescheiden sinds een tijdje. Via Tinder eigenlijk weer in contact gekomen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb wat gemist blijkbaar.![]()
De ceremoniemeester ook (bij een bruiloft ontmoet?). Gefeliciteerd!
De mensen die reageren op berichtjes waar flauwe humor in zit, heb ik liever dan mensen die alleen maar reageren op de serieuzere berichten en de 'flauwe' berichten negeren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.
Geen idee. Denk dat het 'm vooral zit in het aangetrokken voelen tot een ander, een soort van natuurlijke 'flow' (ja sorry voor die termquote:Op maandag 25 november 2013 15:19 schreef watheet het volgende:
[..]
kun je me uitleggen waar jij wel die vonk, of sparkles van kan krijgen?
Ik heb ook wel eens van die dates, waarbij het enkel gezellig blijft. (ondanks dat ik supertof ben obv)
Je herkent dat soort mensen al aan het "type" fotoquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:23 schreef Nothingwoman het volgende:
Wat doen jullie trouwens als er iemand van Tinder aan komt lopen die qua uiterlijk echt totaal anders is dan op de foto's of heel erg tegenvalt oid? Ga je dan nog op date of ren je weg?Iemand weleens meegemaakt?
Ben je aan het spammen of is dit een serieuze post? Anders zorgen dat je lapo hebt dan kun je het veranderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef davidoff24 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 december 2012 02:37 schreef eefje801 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!
Datingsites
• Alternatief Daten
• Badoo
• E-Matching
• FOK! Fotoboek
• Friendscout24
• Knuz
• Lexa
• next·lover
• OKcupid
• Pepper
• Paiq
• Parship
• Relatieklik
• Relatieplanet
• Singlesplace
• Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar zijn www.edarling.nl, www.xflirt.nl, www.secondlove.nl en http://allesingles.nl?
Lijkt me toch ook noemneswaardig om op te kunnen stemmen?!
True, maar soms kan het onverwacht toch nog tegenvallen. Of je hebt iemand verheerlijkt ofzo. Nee dat is waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je herkent dat soort mensen al aan het "type" fotodus gewoon niet liken
![]()
Geldt overigens niet alleen voor Tinder
Tja, drankje doen uit beleefdheid en kijken of het alsnog gezellig wordt (vaak nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
True, maar soms kan het onverwacht toch nog tegenvallen. Of je hebt iemand verheerlijkt ofzo. Nee dat is waar
Eerste post, 'master of dating'. Spammer natuurlijk, dus opzouten met die gast.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben je aan het spammen of is dit een serieuze post? Anders zorgen dat je lapo hebt dan kun je het veranderen.
Ja dat eerste is wel ene goede en nette optiequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, drankje doen uit beleefdheid en kijken of het alsnog gezellig wordt (vaak niet) en dan gewoon weggaan
Of je verleidt ze tot seks omdat je gewoon je zak moet legen en vervolgens laat je nooit meer wta horen en laat je iemand achter met een enorm rotgevoel omdat je ze verliefd op je hebt laten worden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ja dat eerste is wel ene goede en nette optie
HahaNou, seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vind vind ik niet zo'n knaller
Gewoon een drankje doen. Zo'n date had ik vorige week nog. Een uurtje wat gedronken en geouwehoerd. Toen maar op subtiele manier aangegeven dat me afvroeg of het zin had om nog een rondje te bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:23 schreef Nothingwoman het volgende:
Wat doen jullie trouwens als er iemand van Tinder aan komt lopen die qua uiterlijk echt totaal anders is dan op de foto's of heel erg tegenvalt oid? Ga je dan nog op date of ren je weg?Iemand weleens meegemaakt?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook niet
Moest even wat frustratie kwijt
Niet alleen je frustratie...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook niet
Moest even wat frustratie kwijt
Well donequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gewoon een drankje doen. Zo'n date had ik vorige week nog. Een uurtje wat gedronken en geouwehoerd. Toen maar op subtiele manier aangegeven dat me afvroeg of het zin had om nog een rondje te bestellen
[..]![]()
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!quote:
Het loopt momenteel voornamelijk IN m'n handquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Well doneBlijft lastig lastig zoiets.
[..]
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Well doneBlijft lastig lastig zoiets.
[..]
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!
Het enige juiste antwoord. Trouwens, ook niet altijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het loopt momenteel voornamelijk IN m'n hand
Het is natuurlijk, dus oké.quote:
undercovervliegquote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Vrijdag eerste date na 2 weken chatten... hopelijk is het deze keer ook gezellig tijdens de date zelf en niet alleen via Whatsapp..Foto's op mijn en haar fb-profiel zijn iig lekker recent dus daar kan het niet aan liggen. Vaak ook een heel verschil hoe iemand er voor en na de zomer uitziet...
Moet echt leren om binnen 2 dagen na eerste chatbericht een date te plannen... maar veel meiden staan daar nog niet voor open dan. Als het na 2 dagen tijdens een date niks blijkt dan is dat beter dan er 2 weken of soms een maand mee te hebben gechat. Voelt als weggegooide tijd, hoe leuk je het ook had tijdens het chatten...Daarom is het soms ook eens leuk om iemand via een andere manier te ontmoeten, in de trein of tijdens het winkelen ofzo. Is meteen de eerste stap en vaak lastigste, real life contact, al vermeden!
Zijn naam schoot mij ook al te binnen, ja.quote:
Knuz is de moeite niet vind ik. Weet niet wat voor volk erop zit maar valt vies tegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
Heb een keer een awkward paiq date gehad. Die kerel was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
![]()
Ook een keer een man gehad die direct bij de eerste begroeting al wilde knuffelen. Ben ik helemaal niet van, dus dat leverde ook een redelijk ongemakkelijke situatie op.
Zit nu op knuz, maar wat voor volk daar op zit...
Je merkte tijdens eerder contact niet wat voor types het waren?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
Heb een keer een awkward paiq date gehad. Die kerel was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
![]()
Ook een keer een man gehad die direct bij de eerste begroeting al wilde knuffelen. Ben ik helemaal niet van, dus dat leverde ook een redelijk ongemakkelijke situatie op.
Zit nu op knuz, maar wat voor volk daar op zit...
Via de app en mail kwamen ze wel anders over, maar een 100% goede inschatting kun je nooit maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je merkte tijdens eerder contact niet wat voor types het waren?
Ken en ben ik niet.quote:
Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
![]()
E = MC^2.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
, wat ik toeliet en zelf ook mee deed.. Klikte erg leuk.. Nog geen uur na de date kreeg ik een sms met: "sorry maar ik heb geen klik", dat snapte ik totaal niet..
![]()
had je maar een move moeten makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
, wat ik toeliet en zelf ook mee deed.. Klikte erg leuk.. Nog geen uur na de date kreeg ik een sms met: "sorry maar ik heb geen klik", dat snapte ik totaal niet..
![]()
Die is wel vaag ja. Tegenwoordig voel ik wel aan of er een klik is of niet. Afgelopen vrijdag nog met een erg knappe dame gedate, maar de klik ontbrak gewoon van mij uit en van haar uit. Dit bevestigde ze gisteren ook. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, appte ze me gisteren ineens hoe het met me ging en of ik een leuk weekend had gehad? Pas nadat ik vroeg of de date voor herhaling vatbaar was zei ze: "denk het niet, ik voelde geen klik". Ik dacht: Zeg dat dan meteen, of app me gewoon helemaal niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
vrouwenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
Dat was zo'n type die je uitteste: als je niet inging op haar handje vasthouden, had ze de volgende dag tegen haar vriendinnen gekird, hoe eigenzinnig en spannend je was en zo duidelijk grenzen stelde. Nu was het: fuck, toch een softiequote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |