abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 november 2013 @ 20:07:39 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133493605

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 november 2013 @ 20:08:33 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133493646
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha dank je, we shall see
Dat zeker ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133494000
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Leuke nieuwe collega O+Behalve korte gesprekjes over telepathie omdat we elkaar steeds in de lift treffen vandaag eindelijk wat meer gesproken, goeden muzieksmaak ook *O* Niet handig enzo dus rustig aan maar Eef
Ach... er zijn wel meer dingen niet handig :P
pi_133494326
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later. :') Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.

Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard :7) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.

Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 november 2013 @ 20:25:10 #5
Brabo Bastard
pi_133494414
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later. :') Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.

Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard :7) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.

Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Wij wisten allang dat je dit effect op mensen had H_J.

Maar toch leuk om te horen man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133495270
quote:

Leuk!!

(mn moeder zei dat ook gisteren... en ik heb niet eens echt wat verteld. En ik hoorde van de ceremoniemeester dat hij ook van mensen te horen krijgt dat ie straalt. Leuk effect is dat toch :) )
  donderdag 21 november 2013 @ 20:55:16 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133495896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ach... er zijn wel meer dingen niet handig :P
Precies
  donderdag 21 november 2013 @ 20:56:00 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133495926
quote:

Gaat lekker, mooi man!
pi_133500276
Het gaat nog rustig worden hier als ik al die positieve verhalen lees de laatste tijd :)
pi_133506713
quote:

Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?

Zelf heb ik dit weekend een druk dateweekend voor de boeg. Vanavond een 1e date met iemand die ik via Tinder heb leren kennen en al redelijk lang contact mee heb. En zondag een 2e date met een dame waarmee ik vorige week zaterdag al een hele leuke date heb gehad. Ben benieuwd hoe het ervoor staat naderhand. Meerdere dates in een weekend is ff nieuw voor mij :P.
pi_133506733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken en hoelang ben je al aan het daten met haar?

Zelf heb ik dit weekend een druk dateweekend voor de boeg. Vanavond een 1e date met iemand die ik via Tinder heb leren kennen en al redelijk lang contact mee heb. En zondag een 2e date met een dame waarmee ik vorige week zaterdag al een hele leuke date heb gehad. Ben benieuwd hoe het ervoor staat naderhand. Meerdere dates in een weekend is ff nieuw voor mij :P.
pi_133508676
Morgen weer een date met een pabo meisje *O*
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten :')
pi_133509818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten :')
Creatief neuken bedoel je.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 12:07:16 #14
Brabo Bastard
pi_133510330
quote:
Daar is altijd wel een oplossing voor ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:09:24 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133510381
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:44 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Creatief neuken bedoel je.
pi_133510557
quote:
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken? :P Zeker met een strenge blik en bril op... :') Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen :P Wel gezellig!

Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden :')
pi_133510627
Tieten.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 12:21:39 #18
Brabo Bastard
pi_133510699
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken? :P Zeker met een strenge blik en bril op... :')
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133510896
quote:

[..]

Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken? :P Zeker met een strenge blik en bril op... :') Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen :P Wel gezellig!

Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden :')
Nee :')
Tsja ik kan het altijd wel goed vinden met pabomeisjes dus ben benieuwd :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.
Whehe :')
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:07:55 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133511842
quote:

[..]

:') Okee ik beken..

Leuk voor je! Maar hopen dat Lola Ferrari er niets bij is op je date dan :P
pi_133512317
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!

Een aantal dingen die ik terug lees zijn wel geinig. Heb ze zelf ook gehad:
- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen :')
- de dame waar je naar 3 leuke dates nooit meer iets van hoort..
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes :') ... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:45:32 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133513109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!

- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen :')
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes :') ... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
nice, leuk om te lezen altijd :)
pi_133513601
Nou ik heb vanavond ook weer de 2e date met iemand van Paiq. Haar ouders zijn op vakantie, dus })

Maar verder is internet daten toch echt niks voor mij. Komt ook doordat ik met 23 nog iets te jong ben waarschijnlijk, want op 90% van de vrouwen onder de 23 op datingsites zou ik mijn hond nog afschoppen :')
Gelukkig was het voor mijn Paiq date ook haar eerste keer om via internet af te spreken. Maar ook zij vind het internetdaten niet echt ideaal. Wat er ook gebeurd, mijn account ga ik dit weekend maar verwijderen...

Nu komt eigenlijk mijn echte vraag:
Hoe vinden jullie het om met meerderen mensen tegelijk te daten?

Ik heb vorige week ook twee dates gehad met iemand die ik gewoon tijdens het stappen ontmoet heb. Heb wel al tegen haar gezegd dat het toch niks ging worden, dus ze is alweer buiten beeld :')
Ik heb dit tegen een vriend van mij verteld en hij vond dat ik toch stom bezig was. En eerst moet kijken of het met de eerste date niks gaat worden. Het ligt waarschijnlijk aan hem, maar toch zou ik hier meer meningen over willen horen.
(Voornamelijk omdat ik voor zondag ook een date heb gepland met een 18-jarige die ik met stappen ontmoet heb >:) )
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:06:19 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133513736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef JAOC het volgende:
Nou ik heb vanavond ook weer de 2e date met iemand van Paiq. Haar ouders zijn op vakantie, dus })

Maar verder is internet daten toch echt niks voor mij. Komt ook doordat ik met 23 nog iets te jong ben waarschijnlijk, want op 90% van de vrouwen onder de 23 op datingsites zou ik mijn hond nog afschoppen :')
Gelukkig was het voor mijn Paiq date ook haar eerste keer om via internet af te spreken. Maar ook zij vind het internetdaten niet echt ideaal. Wat er ook gebeurd, mijn account ga ik dit weekend maar verwijderen...

Nu komt eigenlijk mijn echte vraag:
Hoe vinden jullie het om met meerderen mensen tegelijk te daten?

Ik heb vorige week ook twee dates gehad met iemand die ik gewoon tijdens het stappen ontmoet heb. Heb wel al tegen haar gezegd dat het toch niks ging worden, dus ze is alweer buiten beeld :')
Ik heb dit tegen een vriend van mij verteld en hij vond dat ik toch stom bezig was. En eerst moet kijken of het met de eerste date niks gaat worden. Het ligt waarschijnlijk aan hem, maar toch zou ik hier meer meningen over willen horen.
(Voornamelijk omdat ik voor zondag ook een date heb gepland met een 18-jarige die ik met stappen ontmoet heb >:) )
Is het netjes? Nee. Is het erg? Nee. Moet je zelf weten. Ik vond het lastig en verwarrend, vooral als ze allebei wel leuk waren. Maar ik verwacht ook weer niet dat iemand die op een datingsite met niemand anders contact heeft. Date graag leuke mannen dus die hebben aan aandacht niet meteen gebrek. Is gewoon de consequentie, zolang je zelf ook aanvaardt dat de dame hetzelfde gedacht kan hebben.
pi_133513915
Ik heb nog een leuke tip. Ik woon zelf in een regio waarin de dames nogal dun bezaaid waren. Dus zorg dat je er echt uitspringt met je openings bericht. Creeer een leuke subject line en een orgineel berichtje maar niet te lang. En de meeste mannen sturen echt de meest domme meuk in hun openingsbericht. (zoals hoi, wat ga je doen van het weekend? of iets over hun uiterlijk) dus zorg dat jij beter bent dan dit! Heb je meteen een 1-0 voorsprong op de"concurrentie".

Ik stuurde vaak iets in de trant van:
Als je morgen waar ook ter wereld wakker mocht worden waar zou dit zijn? En wat wil je bij je hebben?
En dan nog een andere leuke vraag. Geeft haar iets om over na te denken.

Niet iedereen reageert. Maar als ze het doen heb je meteen een leuk gesprek! Oja en vraag haar direct uit in het derde of vierde bericht. Je zit op een datingsite niet op een typeschool
pi_133514059
Dat vind ik zo gemaakt...
Doe dan iets simpels als: Houd je van spruitjes oid...
compact en kleverig.
pi_133514349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb nog een leuke tip. Ik woon zelf in een regio waarin de dames nogal dun bezaaid waren. Dus zorg dat je er echt uitspringt met je openings bericht. Creeer een leuke subject line en een orgineel berichtje maar niet te lang. En de meeste mannen sturen echt de meest domme meuk in hun openingsbericht. (zoals hoi, wat ga je doen van het weekend? of iets over hun uiterlijk) dus zorg dat jij beter bent dan dit! Heb je meteen een 1-0 voorsprong op de"concurrentie".

Als je morgen waar ook ter wereld wakker mocht worden waar zou dit zijn? En wat wil je bij je hebben?

Niet iedereen reageert. Maar als ze het doen heb je meteen een leuk gesprek! Oja en vraag haar direct uit in het derde of vierde bericht. Je zit op een datingsite niet op een typeschool
Ik vind dat niet echt authentiek en zou mij binnensmonds doen kotsen. Beter reageer je een beetje gevat op een foto.
pi_133514372
Voor mij werkte het. Je moet het bericht natuurlijk verder ook wel een beetje aan kleden.
Ik stelde meestal drie vragen.. en ik beloof je twee van die kleffe en als laatste houd je van spruitjes? gaat je een hoop leuke reacties op leveren
pi_133514417
quote:
Dit gaat hem mooi niet worden :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat vind ik zo gemaakt...
Doe dan iets simpels als: Houd je van spruitjes oid...
Beter zulke onzin als openingszin gebruiken. Ik hou ook meer van slap lullen in plaats al die serieuze vragen. Er zijn al veel te veel van die serieuze slaapverwekkende mensen op internet datingsites.
pi_133514626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:

er.
Grappig en heel herkenbaar. Mag ik vragen hoeveel verschillende vrouwen je hebt gedate voordat je je huidige vriendin had ontmoet?
pi_133515593
Ik heb er 8 ontmoet.

Wat betreft die vragen, je probeert een date te regelen geen ouwehoer sessie te starten. Natuurlijk reageert niet elke vrouw. Maar degene die dat wel deden kon ik bijna altijd mee afspreken. En daar gaat het om. Het bericht is een middel geen doel.

Dit bericht hieronder werkte voor mij gewoon prima. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie als opener sturen?

Hoi "jij" Leuk profiel ik wou je eigenlijk gewoon meteen uit vragen! Maar dat schijnt tegen dating etiquette te zijn. Dus om te zien of we bij elkaar passen zou je deze vraag/vragen willen beantwoorden?

Houd je van spruitjes?

Bij het goede antwoordt twijfel ik niet langer en durf ik het aan, dan trakteer ik je direct op een kop koffie/bowlen/poolen/bios whatever

Fijne avond! x

Battlesausage
pi_133515865
Ik zou gelijk afknappen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:16:49 #33
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133515873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb er 8 ontmoet.

Wat betreft die vragen, je probeert een date te regelen geen ouwehoer sessie te starten. Natuurlijk reageert niet elke vrouw. Maar degene die dat wel deden kon ik bijna altijd mee afspreken. En daar gaat het om. Het bericht is een middel geen doel.

Dit bericht hieronder werkte voor mij gewoon prima. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie als opener sturen?

Hoi "jij" Leuk profiel ik wou je eigenlijk gewoon meteen uit vragen! Maar dat schijnt tegen dating etiquette te zijn. Dus om te zien of we bij elkaar passen zou je deze vraag/vragen willen beantwoorden?

Houd je van spruitjes?

Bij het goede antwoordt twijfel ik niet langer en durf ik het aan, dan trakteer ik je direct op een kop koffie/bowlen/poolen/bios whatever

Fijne avond! x

Battlesausage
Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.

Het is op zich wel okee zo'n bericht als je daarvan houdt. Ik lees zelf tien keer liever een berichtje met: hey, leuk profiel! ik lees dat je bla bla en leuke foto! Zin om beetje te mailen? Of een berichtje met droge humor of waarin diegene daadwerkelijk iets over zichzelf vertelt.

Smaken verschillen daarin duidelijk ;)

p.s.: Heb je echt antwoord met dt geschreven in je berichtje??
pi_133515946
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is op zich wel okee zo'n bericht als je daarvan houdt. Ik lees zelf tien keer liever een berichtje met: hey, leuk profiel! ik lees dat je bla bla en leuke foto! Zin om beetje te mailen? Of een berichtje met droge humor of waarin diegene daadwerkelijk iets over zichzelf vertelt.

p.s.: Heb je echt antwoord met dt geschreven in je berichtje??
Dit.
Komt veel sympathieker over.

Dat andere komt over als een onnatuurlijke gladjakker die eens een boekje met openingszinnen heeft gelezen en deze routinematig toepast.
pi_133515978
Haha nee dit is niet het bericht dat ik stuurde maar het idee is het zelfde. Mijn werkelijke was meer alles of niks maar die ga ik hier niet neerzetten.
pi_133516107
quote:

Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.
pi_133516115
quote:

Hahaha ik vind dit precies dezelfde domme meuk :D
Deze vraag is verre van origineel en het zegt je zo weinig over een persoon.
pi_133516184
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hahaha ik vind dit precies dezelfde domme meuk :D
Deze vraag is verre van origineel en het zegt je zo weinig over een persoon.
Dit. Alsof een meisje dat halfgeil op internet gefrustreerd en onschuldig zit te doen, zin heeft om saaie familiedag/interviewvragen te beantwoorden. :') Zou je een stranger in het echt ook zo benaderen?

Gewoon iets cools, origineels en/of indrukwekkends sturen. Verplaats je in haar. Je kunt altijd nog iets plagends sturen. (maar niet kinderachtig of vervelend)
pi_133516265
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb er 8 ontmoet.

Houd je van spruitjes?

Fijne avond! x

Battlesausage
Dat is niet mijn manier. Ik ben redelijk standaard en vraag of ze een leuke dag/weekend heeft gehad. Krijg daar voldoende antwoord op
pi_133516430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat is niet mijn manier. Ik ben redelijk standaard en vraag of ze een leuke dag/weekend heeft gehad. Krijg daar voldoende antwoord op
Werkt opzich ook wel als een starter inderdaad, is makkelijke en sociaal easygoing om op te reageren. Gewoon zorgen dat het makkelijk, leuk en aantrekkelijk is om op te reageren. Anders krijg je vaak dat ze denken "meh" of "meh misschien later" en dan dus nooit meer. :')

Liefst wil je dat ze meteen reageert, maak het dus niet te moeilijk of saai om te reageren. Op een leuke manier provoceren werkt altijd.

Die vragen van battlesausage werken meestal alleen wanneer ze bored out of her mind is of toch al verkocht is op basis van je uiterlijk ofzo. :P

Wanneer twee mensen een bericht sturen, dan legt die battlesausage shit het gegarandeerd af tegen iets provocerends/sterk flirtends/etc. Van dat soort saaie spelletjes spelen is a surefire way to get yourself friendzoned. :D

Want dat doe je met je vrienden. Vrouwen op een datingsite zoeken spannend/diepzinniger vermaak en seks.
pi_133516442
Je hebt wel een punt dat je zegt dat die meuk vragen niks zeggen over de persoon, maar daar gaat het niet om. Wat je eigenlijk wil is iemand zo snel mogelijk in het echt te zien. En van daar uit leer je haar verder kennen. Ik geef in het eerste bericht meteen aan dat ik uit met haar wil, geen verborgen gedoe of wat dan ook.

Tuurlijk zijn er andere manieren. Maar deze werkte voor mij.

Bovendien, er zitten hier ook een aantal sociaal wat onhandigere mensen.

Ik zou zeggen probeer het eens uit. Niet geschoten altijd mis.
Vraag een tien of twintig tal personen hoe haar weekend was en kijk of daar een date uitkomt.
Of stuur een tien of twintig tal personen dat voorbeeldje met drie van die meuk vragen en kijk of daar een date uitkomt.

[ Bericht 32% gewijzigd door battlesausage op 22-11-2013 15:44:07 ]
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:51:41 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133516810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef battlesausage het volgende:

[..]

Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.
Soïso houd ik niet zo van die eisen vooraf vwb wat ik allemaal leuke vragen moet vinden.
pi_133517054
Stuur gewoon iets wat je ook echt zou kunnen zeggen. Als ze niet of lullig reageren weet je toch genoeg? Het doel is iemand te vinden die bij je past.
pi_133517176
Ik had vroeger een vage blog met de meest belachelijke dingen. Foto's van een steenoven en een pizza en lulverhaal over de natuurlijke leefomgeving van pizza's. Of het productieproces van geitenwollensokken op een kinderboerderij. Een heleboel vonden het daadwerkelijk belachelijk, prima toch? Het gaat dan om de rest.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:02:49 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133517178
Ik reageer wel eens op berichten die overduidelijk niet geheel origineel zijn maar waarin wel te lezen is dat iemand mijn profiel heeft bekeken. Dat doe ik alleen als ik zijn profiel ook leuk vind. Dat maakt dus ook uit, hoe je zelf je profiel invult. Mensen die overal: "vertel ik je later" neerzetten of "ik weet niet", geen leuke sprekende foto etc. etc. vallen wat mij betreft af. Maar ook dat is weer persoonlijk.
En als ik zelf een bericht stuur vraag ik me ook wel eens af of het wel goed is.

Wat Seikcid zegt klopt wel, waarom iemand ver buiten je niche zoeken terwijl je weet dat je zo niet bent?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 16:03:21 #46
Brabo Bastard
pi_133517201
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Seikcid het volgende:
Stuur gewoon iets wat je ook echt zou kunnen zeggen. Als ze niet of lullig reageren weet je toch genoeg? Het doel is iemand te vinden die bij je past.
Dat. Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133517272
Ik heb eens gevraagd "oké, je moet kiezen: Jelka of Carice van Houten?". Vloeide best een leuk gesprek uit voort, ze wist me zelfs te vertellen dat ze op Jelka lijkt. Uiteraard wekte dat mijn nieuwsgierigheid en uiteraard bleek na het zien van de foto's dat ze een compleet verkeerde vergelijking maakte. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 16:08:48 #48
Brabo Bastard
pi_133517392
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eens gevraagd "oké, je moet kiezen: Jelka of Carice van Houten?". Vloeide best een leuk gesprek uit voort, ze wist me zelfs te vertellen dat ze op Jelka lijkt. Uiteraard wekte dat mijn nieuwsgierigheid en uiteraard bleek na het zien van de foto's dat ze een compleet verkeerde vergelijking maakte. :')
Te grote neus? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133517662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:36 schreef battlesausage het volgende:
Je hebt wel een punt dat je zegt dat die meuk vragen niks zeggen over de persoon, maar daar gaat het niet om. Wat je eigenlijk wil is iemand zo snel mogelijk in het echt te zien. En van daar uit leer je haar verder kennen. Ik geef in het eerste bericht meteen aan dat ik uit met haar wil, geen verborgen gedoe of wat dan ook.

Tuurlijk zijn er andere manieren. Maar deze werkte voor mij.

Bovendien, er zitten hier ook een aantal sociaal wat onhandigere mensen.

Ik zou zeggen probeer het eens uit. Niet geschoten altijd mis.
Vraag een tien of twintig tal personen hoe haar weekend was en kijk of daar een date uitkomt.
Of stuur een tien of twintig tal personen dat voorbeeldje met drie van die meuk vragen en kijk of daar een date uitkomt.
Hmm. Mijn hele probleem met deze manier van benaderen is dat het bijna een kansspel gaat worden. Niet alleen met dat laatste experiment van je, maar voor de rest ook.

Je wil toch een zo groot mogelijke kans om haar in het echt te ontmoeten? Pas dan kom je er echt een beetje achter hoe goed jullie bij elkaar passen. Waarom zou je jezelf dan zo'n halfzachte, bijna "ik hoop dat ze reageert, tja en anders pech" houding hanteren?

Ik vond het veel leuker, om wanneer je echt een interessant iets bent tegengekomen, er echt je best voor doet en je beste move maakt. O+ Die mogelijkheid heb je, dus waarom zou je die niet nemen? Het zou me flink frustreren dat iemand die je echt leuk vindt niet eens reageert omdat je foto's kut zijn of je bericht gewoon saai of kansloos is. :P

Nu hangt het natuurlijk ook van het meisje af, maar de meeste vrouwen die ik zou benaderen zouden bij een of andere "je gaat naar een eiland, wat neem je mee en waarom?" vraag echt aan hun doos krabben en denken "Gast, are you for real? :')". Om vervolgens niet eens meer te reageren, terwijl je in het echt wellicht het best wel leuk had kunnen hebben.

Laat daarom meer van jezelf zien en ga niet een beetje massaal generieke gaapshit sturen naar alles wat er wel oké uitziet, en hopen dat er iemand hapt op iets wat jij helemaal niet bent. :D Dat kun je in de kroeg ook doen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:23:03 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133517797
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm. Mijn hele probleem met deze manier van benaderen is dat het bijna een kansspel gaat worden. Niet alleen met dat laatste experiment van je, maar voor de rest ook.

Je wil toch een zo groot mogelijke kans om haar in het echt te ontmoeten? Pas dan kom je er echt een beetje achter hoe goed jullie bij elkaar passen. Waarom zou je jezelf dan zo'n halfzachte, bijna "ik hoop dat ze reageert, tja en anders pech" houding hanteren?

Ik vond het veel leuker, om wanneer je echt een interessant iets bent tegengekomen, er echt je best voor doet en je beste move maakt. O+ Die mogelijkheid heb je, dus waarom zou je die niet nemen? Het zou me flink frustreren dat iemand die je echt leuk vindt niet eens reageert omdat je foto's kut zijn of je bericht gewoon saai of kansloos is. :P

Nu hangt het natuurlijk ook van het meisje af, maar de meeste vrouwen die ik zou benaderen zouden bij een of andere "je gaat naar een eiland, wat neem je mee en waarom?" vraag echt aan hun doos krabben en denken "Gast, are you for real? :')". Om vervolgens niet eens meer te reageren, terwijl je in het echt wellicht het best wel leuk had kunnen hebben.

Laat daarom meer van jezelf zien en ga niet een beetje massaal generieke gaapshit sturen naar alles wat er wel oké uitziet, en hopen dat er iemand hapt op iets wat jij helemaal niet bent. :D Dat kun je in de kroeg ook doen.
In de kroeg met een borrel op vind ik dat soort vragen ook veel leuker
pi_133517947
Ik vond online dating juist ook zo leuk omdat het een hele andere tak van sport was, waarbij je lekker on your own time van alles kon analyseren en jezelf steeds kon verbeteren. :) Tot je uiteindelijk op een punt komt waarop je altijd leuke reacties krijgt en altijd in ieder geval de mogelijkheid krijgt om in het echt af te spreken.

Als het dan alsnog niet klikt dan so be it, maar maximaliseer hoe dan ook die kans dat je elkaar gaat ontmoeten. Meestal kun je dan in ieder geval nog seks hebben, en wie weet blijken jullie nog veel beter bij elkaar te passen dan dat.

Nee, ik zou er niet mee kunnen dealen dat je afhankelijk bent van de beleefdheid en hoe-bored-is-ze-factor van je 'doelwit'. :P Wil je iemand, dan wil je haar. Daar kun je toch wel meer je best voor doen?

Voor minder dan succes zou ik het zelf niet doen. Teveel gedoe. Het hele gebeuren heeft de potentie om superefficiênt te zijn en met een fire-and-forget-and-get-lucky houding gooi je imo je eigen glazen in. ;(
pi_133518011
Ok zal proberen iets te nuanceren. Misschien wordt het wat duidelijker of ik heb gewoon een rare hersenkronkel en iemand ontmoet met dezelfde kromme gedachtengang.

Als je op RP of Lexa kijkt scheen iedereen van reizen te houden. Dus stelde ik oa een vraag als Ik zie dat je van reizen houdt, Als je morgen waar ook ter wereld wakker mag worden waar zou dat zijn? en welke 3 dingen wil je bij je hebben? En verzin nog 1 of 2 dingen die op haar profiel aansluiten.

Maar goed... ik ben benieuwd hoe jullie het aanpakten? Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat reacties van anderen opleverde?
pi_133518152
Vrouwen die een beetje beperkt blijven tot aangeven dat ze van 'reizen', 'gezellig doen' en 'lekker eten' houden zou ik sowieo al niet benaderen. Dertien in een dozijn, gebrek aan creativiteit en inzet om iets meerzeggends te maken. Wat moet je daar mee. :') Ken jij een normaal iemand die niet van reizen, gezelligheid en lekker eten houdt?

Nee, ik ben niet de persoon die denkt dat je met iedereen een klik kan forceren op basis van wat sociaal-verantwoord geneuzel. ;(

Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 16:35:01 #54
Brabo Bastard
pi_133518182
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die een beetje beperkt blijven tot aangeven dat ze van 'reizen', 'gezellig doen' en 'lekker eten' houden zou ik sowieo al niet benaderen. Dertien in een dozijn, gebrek aan creativiteit en inzet om iets meerzeggends te maken. Wat moet je daar mee. :') Ken jij een normaal iemand die niet van reizen, gezelligheid en lekker eten houdt?

Nee, ik ben niet de persoon die denkt dat je met iedereen een klik kan forceren op basis van wat sociaal-verantwoord geneuzel. ;(
"Hou je ook van worst?" :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133518275
quote:
Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn
Maar dan kun je 80 procent van de profielen overslaan
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:43:14 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133518464
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:

[..]

Waarom denk je dat we hier nog steeds meeschrijven :') :D

Helemaal afwijzen op interesses doe ik overigens niet. Geen interesses vind ik vele malen erger dan dat iemand graag zijn boxers batikt. Als ik er maar niet steeds over hoef te praten.
pi_133518734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hou je ook van worst?" :')
:')14.gif

quote:

[..]

Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Je kan best zeggen dat je van lekker eten houdt, maar als dat vrijwel de enige inhoud van je profiel is... Man, wat een saaie zult. :P Wat voegt dat toe aan je leven? Zou je daar uberhaupt mee willen afspreken en hopen dat je weer eens kan neuken? Of begrijp ik dat verkeerd.

De leukere mensen pik je er snel uit. Zeker op OkCupid.com. Internationale site en de meeste Nederlandse vrouwen daar zijn een stuk intelligenter dan het gemiddelde volk op Lexa, Paiq of al die betaalde onzin. :P

Zodra Nederlandse mensen ineens goed en vermakelijk kunnen schrijven, in het Engels, dan weet je dat je beet hebt. En nog gratis ook. Op die betaalde sites vind je relatief meer (sorry) muurbloempjes en saaie en/of onaantrekkelijke figuren die in het echt geen kans zouden maken. :{ Moet je helemaal niet willen - vind ik.

Ik denk dat veel van die mensen beter andere prioriteiten zouden kunnen stellen en eerst iets van zichzelf maken, in plaats van zich aan de eerste de beste bieder te verkopen voor minder dan ze waard zouden kunnen zijn. Maar hey, no hate en live & let live. :)
pi_133518798
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geen interesses vind ik vele malen erger dan dat iemand graag zijn boxers batikt.
Ik moest lachen :P
A mind with a heart of it's own
pi_133518994
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]

[..]

Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Zou je daar uberhaupt mee willen afspreken en hopen dat je weer eens kan neuken? Of begrijp ik dat verkeerd.

De leukere mensen pik je er snel uit. Zeker op OkCupid.com. Internationale site en de meeste Nederlandse vrouwen daar zijn een stuk intelligenter dan het gemiddelde volk op Lexa, Paiq of al die betaalde onzin. :P

Zodra Nederlandse mensen ineens goed en vermakelijk kunnen schrijven, in het Engels, dan weet je dat je beet hebt. En nog gratis ook. Op die betaalde site vind je relatief meer (sorry) muurbloempjes en saaie en/of onaantrekkelijke figuren die in het echt geen kans zouden maken. :{

Ik denk dat veel van die mensen beter andere prioriteiten zouden kunnen stellen en eerst iets van zichzelf maken, in plaats van zich aan de eerste de beste bieder te verkopen voor minder dan ze waard zouden kunnen zijn. Maar hey, no hate en live & let live. :)
Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.

En inderdaad mensen die er neerzetten vertel ik je later. of Komt nog oid kun je overslaan. Hoe meer moeite iemand in zijn profiel steekt hoe meer kans er in zit op een uiteindelijke date

Ach waar maak ik me ook druk om. Bijna weekend!
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:59:10 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133519053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik moest lachen :P
:P
pi_133519057
quote:

[..]

Maar dat is in het echt niet veel anders.
pi_133519243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef battlesausage het volgende:

[..]

Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.
Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.

Als ik geen reactie zou krijgen van iemand die ik echt leuk vind, en dat zou te wijten zijn aan mijn gebrek aan inzet? Daar word ik niet vrolijk van. :') :P

Dat risico wil ik gewoon niet lopen, want veel van die echt leuke targets zijn er inderdaad niet. Dat geldt zowel voor online als in het echt. Daarom altijd beste beentje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:06:33 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133519316
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.

Als ik geen reactie zou krijgen van iemand die ik echt leuk vind, en dat zou te wijten zijn aan mijn gebrek aan inzet? Daar word ik niet vrolijk van. :') :P

Dat risico wil ik gewoon niet lopen, want veel van die echt leuke targets zijn er inderdaad niet. Dat geldt zowel voor online als in het echt. Daarom altijd beste beentje voor.
Even door die ava niet gezien dat het Panzermaus was :')
pi_133519377
Zet je beste beentje voor en hijg je schoor.

Weekend. *O*
pi_133519407
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...

"hey, hoe is het, leuk profiel!" Klinkt zo dom en standaard ofzo
pi_133519477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...

Hallo ik wil graag contact maar mijn inspiratie is ingekakt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 17:16:24 #67
Brabo Bastard
pi_133519702
Op PaiQ krijg je bij een nieuwe match altijd 3 interesses te zien. Daar maak ik dan een opening van en dat werkt vrijwel altijd :P
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:22:25 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133519906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:

Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.
Schrijf gewoon op wat er leuk is aan het profiel. Iets van overeenkomsten of gedeelde interesses. Misschien wel dat die dichtbij woont. Of gewoon dat die er leuk uit ziet. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:28:24 #69
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133520102
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.
Schrijf gewoon op wat er leuk is aan het profiel. Iets van overeenkomsten of gedeelde interesses. Misschien wel dat die dichtbij woont. Of gewoon dat die er leuk uit ziet. :')
Dit inderdaad. Als de ander ook iets in jou ziet dan komt er vanzelf een gesprek, het hoeft allemaal niet zo bijzonder te zijn.
Grijp ze!
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:39:08 #70
64792 Mryc
play me one more song
pi_133520415
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."

Works like a charm :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 17:43:28 #71
Brabo Bastard
pi_133520588
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."

:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133526194
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:

Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn.
Deze meneer weet. En het leuke is; het werkt twee kanten op.

quote:

[..]

Ja, klopt. Stel je dus eens voor als je zelf zo'n eruit springend profiel hebt. Als je een beetje goede foto's hebt ben je al snel spekkoper aangezien de concurrentie vooral uit saaie en humorloze pipo's bestaat en kun je daten tot je lul er af valt.
pi_133526304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?

Dit was de vierde keer. We daten vanaf september, maar er zat aardig wat tijd tussen de eerste paar dates.
pi_133530097
Ik vind altijd zo moeilijk om leuke open vragen te stellen. Ik probeer creatief te zijn.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133538530
Net weer thuis van m'n date. Voor het eerst had ik echt het gevoel dat er totaal iemand anders tegenover me zat dan degene die ik op whatsapp sprak en op de foto's zag. Niet dat dat per sé een slecht iets is. Integendeel, ze zag er behoorlijk goed uit en het was ook erg gezellig, maar ik twijfel of het wel mijn type is. Ik kan het nergens echt op baseren, maar het was meer een gevoelskwestie. Mocht ze nog een keer willen afspreken, zal ik daar zeker nog een keer op in gaan, maar op de date met wie ik komende zondag weer een afspraakje heb en die ik vorige week al heb gezien staat ze wel met 1-0 achter. :P
pi_133542310
Zal ik nog een leuk date verhaal doen? :)

Gisteren wezen lunchen met de ceremoniemeester. Lunch op.. en nu? Uhm.. kroeg? (half 2 smiddags). Werd uiteindelijk een kroegentocht. Drie kroegen gehad, daarna moest ik naar een afspraak. Beiden dus naar huis. Later in de stad kwam ik nog een vriend tegen, op naar kroeg nummer 4. Eventjes eten en weer verder. In kroeg nummer 5 de ceremoniemeester weer tegengekomen + nog wat vrienden. Door naar 6 en en uiteindelijk weer terug naar 5, want daar speelde een bandje.

Erg gezellige middag gehad met hem en de rest van de mensen in de avond. Ook leuk om te zien hoe 'vrienden' erop reageren. Geeft een goed gevoel :)
Later nog een appje dat hij het supergezellig vond en als de rest van het weekend ook zo is hij ervoor tekent :). Gevoel is wederzijds :D

Dus.... zometeen weer lunchen, inkopen doen voor vanavond, eten bij een vriendin en en dat een hele groep naar remember the 90's!
pi_133542471
quote:
WANTED:
A tall well-built man with good
reputation, who can cook frogs
legs, who appreciates a good fuc-
schia garden, classical music, and tal-
king, without getting too serious.
But please only read lines 1,3 and 5
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_133542534
Ik ben echt geen kroegenmens :N Maar verder leuk verhaal.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133542625
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:12 schreef Greyson het volgende:
Ik ben echt geen kroegenmens :N Maar verder leuk verhaal.
Vreemd. Je komt nog zo over als een feestnummer.
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:55:09 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133543167
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:

Moderator / Redactie FP zaterdag 23 november 2013 @ 12:57:36 #81
Brabo Bastard
pi_133543216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:57 schreef Kekaa het volgende:
Zal ik nog een leuk date verhaal doen? :)

Gisteren wezen lunchen met de ceremoniemeester. Lunch op.. en nu? Uhm.. kroeg? (half 2 smiddags). Werd uiteindelijk een kroegentocht. Drie kroegen gehad, daarna moest ik naar een afspraak. Beiden dus naar huis. Later in de stad kwam ik nog een vriend tegen, op naar kroeg nummer 4. Eventjes eten en weer verder. In kroeg nummer 5 de ceremoniemeester weer tegengekomen + nog wat vrienden. Door naar 6 en en uiteindelijk weer terug naar 5, want daar speelde een bandje.

Erg gezellige middag gehad met hem en de rest van de mensen in de avond. Ook leuk om te zien hoe 'vrienden' erop reageren. Geeft een goed gevoel :)
Later nog een appje dat hij het supergezellig vond en als de rest van het weekend ook zo is hij ervoor tekent :). Gevoel is wederzijds :D

Dus.... zometeen weer lunchen, inkopen doen voor vanavond, eten bij een vriendin en en dat een hele groep naar remember the 90's!
Klinkt heel erg leuk meid!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133543229
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vreemd. Je komt nog zo over als een feestnummer.
Nee, jij trekt zeker volle kroegen.
- Wiet van Broeckhoven
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 november 2013 @ 13:19:08 #83
Brabo Bastard
pi_133543576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Net weer thuis van m'n date. Voor het eerst had ik echt het gevoel dat er totaal iemand anders tegenover me zat dan degene die ik op whatsapp sprak en op de foto's zag. Niet dat dat per sé een slecht iets is. Integendeel, ze zag er behoorlijk goed uit en het was ook erg gezellig, maar ik twijfel of het wel mijn type is. Ik kan het nergens echt op baseren, maar het was meer een gevoelskwestie. Mocht ze nog een keer willen afspreken, zal ik daar zeker nog een keer op in gaan, maar op de date met wie ik komende zondag weer een afspraakje heb en die ik vorige week al heb gezien staat ze wel met 1-0 achter. :P
Klinkt goed man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133544743
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:58 schreef Greyson het volgende:

[..]

Nee, jij trekt zeker volle kroegen.
Gouden handjes hoor, die H_J!
pi_133569696
Wow, dat was weer eens een leuke date waar meer op zullen volgen. Lastig alleen aangezien we beiden tijdelijk even weer bij onze ouders wonen.

De date begon alleen weer met een aardige fail. Toen ik vertrok wilde ik de ramen van de auto even condensvrij maken door ze open te doen. Kreeg ik verdoeme een raam niet meer dicht :')
Gelukkig kon ik een andere auto meenemen en was ik niet al te laat.
Cafeetje in gedoken en al binnen een uur was al duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten :D
Voelde niet echt als een eerste date. Het ging eigenlijk te makkelijk en te smooth.

Maarja, dat we beiden even tijdelijk bij onze ouders wonen kan toch wel lastig worden met de verdere dates. Dus maar even kijken hoe het loopt :')
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 12:33:23 #86
Brabo Bastard
pi_133569738
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Rickario het volgende:
Wow, dat was weer eens een leuke date waar meer op zullen volgen. Lastig alleen aangezien we beiden tijdelijk even weer bij onze ouders wonen.

De date begon alleen weer met een aardige fail. Toen ik vertrok wilde ik de ramen van de auto even condensvrij maken door ze open te doen. Kreeg ik verdoeme een raam niet meer dicht :')
Gelukkig kon ik een andere auto meenemen en was ik niet al te laat.
Cafeetje in gedoken en al binnen een uur was al duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten :D
Voelde niet echt als een eerste date. Het ging eigenlijk te makkelijk en te smooth.

Maarja, dat we beiden even tijdelijk bij onze ouders wonen kan toch wel lastig worden met de verdere dates. Dus maar even kijken hoe het loopt :')
Klinkt wel goed ja :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133570012
Een vriendin van me is gisteren met een vriendin van haar naar zo'n RP-singlesfeest geweest en bracht me een soort van hilarisch liveverslag uit. Er werden nogal wat clichés bevestigd en ik heb me een liesbreuk gelachen. De missie was om die vriendin aan wat booty te helpen, maar het eindresultaat was dat ze de komende zes maanden geen zin meer heeft in seks.

Qua geboorteperking werken die singlesfeesten in ieder geval beter dan de pil.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 12:56:02 #88
Brabo Bastard
pi_133570237
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een vriendin van me is gisteren met een vriendin van haar naar zo'n RP-singlesfeest geweest en bracht me een soort van hilarisch liveverslag uit. Er werden nogal wat clichés bevestigd en ik heb me een liesbreuk gelachen. De missie was om die vriendin aan wat booty te helpen, maar het eindresultaat was dat ze de komende zes maanden geen zin meer heeft in seks.

_O-

Al ben ik wel benieuwd naar dat verslag eigenlijk :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133570658
quote:

Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaan :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133570806
quote:

Sowieso raar dat ze dat doet. Als ik het zo lees lijkt het meer op kleineren van andere mensen dan met de gedachte van "Matig feest, helaas niks leuks gezien, volgende keer beter."

Natuurlijk ken ik de achtergrond niet, maar hoe jij in deze reeks post zegt mij genoeg.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133571149
quote:

Achja, ik heb wel eens met een date meegekeken op datingsites. En tsja het meerendeel is gewoon nogal weird :')
Dus dat er op zo'n feest veel van dat soort types rondlopen verbaast mij ook niets :')
pi_133571170
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

_O-

Al ben ik wel benieuwd naar dat verslag eigenlijk :@
Nou, er schenen wel redelijk wat normale vrouwen te zijn volgens haar, maar het waren voornamelijk vrij kansloze mannen. Een kerel van in de 50 die haar vriendin van ergens halverwege de twintig de hele avond observeerde, waarop zei naar hem toeliep om te zeggen dat ze al een vader had. Een RP-contact van haar die ze tegenkwam en waar ze naar glimlachte. Hij herkende haar en draaide zich om om snel met een kop als een boei tegen zijn vriend te gaan praten de rest van de avond. Maar 's nachts wel mailen dat hij dacht dat hij haar gezien had en waarom ze nu niet meer reageerde en dat ze er in het echt nog beter uitzag dan op de foto. :')

En dan was er nog een soort firefly die steeds heen en weer liep en bij iedere vrouw stopte om te zeggen hoe mooi ze wel niet was en 'r een kus op de wang te geven om vervolgens weer verder te lopen. Erg vermakelijk.

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Greyson het volgende:

[..]

Sowieso raar dat ze dat doet. Als ik het zo lees lijkt het meer op kleineren van andere mensen dan met de gedachte van "Matig feest, helaas niks leuks gezien, volgende keer beter."

Natuurlijk ken ik de achtergrond niet, maar hoe jij in deze reeks post zegt mij genoeg.
:'(
pi_133571254
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaan :)
Nou nee, dat zou ik niet zeggen. Ik denk dat je als normale kerel al heel snel spekkoper bent daar.
pi_133571255
Internet daters die elkaar kleineren, het moet niet gekker worden :') Misschien lachen jullie elkaar wel uit hier.

Soms kom ik echt niet meer bij hoe de mens in elkaar steekt :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133571294
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Internet daters die elkaar kleineren, het moet niet gekker worden :') Misschien lachen jullie elkaar wel uit hier.

Ach, komop. Niet zo piepen hoor. Ik snap best dat dat met een pestverleden moeilijk te handelen is, maar niet alles is zo slecht bedoelt als het lijkt natuurlijk. Even een kerel zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 13:33:16 #96
Brabo Bastard
pi_133571325
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou, er schenen wel redelijk wat normale vrouwen te zijn volgens haar, maar het waren voornamelijk vrij kansloze mannen. Een kerel van in de 50 die haar vriendin van ergens halverwege de twintig de hele avond observeerde, waarop zei naar hem toeliep om te zeggen dat ze al een vader had. Een RP-contact van haar die ze tegenkwam en waar ze naar glimlachte. Hij herkende haar en draaide zich om om snel met een kop als een boei tegen zijn vriend te gaan praten de rest van de avond. Maar 's nachts wel mailen dat hij dacht dat hij haar gezien had en waarom ze nu niet meer reageerde en dat ze er in het echt nog beter uitzag dan op de foto. :')

En dan was er nog een soort firefly die steeds heen en weer liep en bij iedere vrouw stopte om te zeggen hoe mooi ze wel niet was en 'r een kus op de wang te geven om vervolgens weer verder te lopen. Erg vermakelijk.

Ik zou bijna zelf naar zo'n feest gaan. Enkel om te observeren :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133571351
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, komop. Niet zo piepen hoor. Ik snap best dat dat met een pestverleden moeilijk te handelen is, maar niet alles is zo slecht bedoelt als het lijkt natuurlijk. Even een kerel zijn.
Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.
pi_133571397
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.
Dan rol je je in de foetushouding en ga je liggen huilen. See if i care.
pi_133571542
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan rol je je in de foetushouding en ga je liggen huilen. See if i care.
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
pi_133571548
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh?

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef firefly3 het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

pi_133571668
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Doe geen moeite met je huis- tuin- en keukenpsychologie, firefly. Te makkelijk, zelfs voor jou.
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Oh?

[..]

[..]

Firefly is nu eenmaal niet de meest heldere ster aan het firmament, maar dat was eerder al duidelijk.
pi_133571818
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.

En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
pi_133571880
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.

En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Heel dit topic is gek...behalve jij. ^O^
Blijven volhouden.
pi_133571887
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:

Och, ik kan nog wel wat posts van je quoten hoor. Hoog splinter, balk, ooggehalte. Dus ga nu ineens niet hypocriet lopen doen, je valt nogal hard door de mand.

En het valt vrij makkelijk te ontkennen trouwens, daarvoor hangen er echt teveel kneuzen op dat soort sites rond die onbedoeld hilarisch zijn vanwege een te hoog satire-gehalte. De mensen die er het hardst over huilen herkennen zich er iets teveel in vermoed ik.
pi_133572830
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.

Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.

Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
pi_133572939
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.

Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.

Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
pi_133574200
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
Maak je over mij geen zorgen ^O^ "Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 14:55:44 #108
Brabo Bastard
pi_133574249
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maak je over mij geen zorgen ^O^ "Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133574292
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel, met je achterbakse opmerkingen aan het adres van mensen die daten op internet.
pi_133574338
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
Ik ben niet zo van het online delen met wat je allemaal meegemaakt hebt in een relatie, terwijl het tussen jou en haar is. Dat maakt het juist zo speciaal.

Overigens zou ik ook nooit wat posten over familie of dergelijke, iets wat hier ook nogal wordt gedaan op het forum. Privacy heb ik hoog in het vaandel, al ken je die persoon niet persoonlijk. Over vrienden ook niet zelfs.
pi_133574362
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 24 november 2013 @ 15:01:09 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133574407
Is niet nodig dit
pi_133574522
:')...
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 15:05:27 #114
Brabo Bastard
pi_133574558
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Is niet nodig dit
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 24 november 2013 @ 15:14:10 #115
242666 BeamofLight
pi_133574912
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 15:19:28 #116
Brabo Bastard
pi_133575083
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
Hoezo, ga je trakteren? :D
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 24 november 2013 @ 15:25:46 #117
242666 BeamofLight
pi_133575280
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoezo, ga je trakteren? :D
live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 15:27:54 #118
Brabo Bastard
pi_133575344
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
Dat kan ik zelf ook heel goed ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133575384
Ik word steeds ouder hier lees ik. ;( Maar eh, Firefly. Laten we niet over volwassenheid beginnen. Dat komende van een dertigjarige die zijn tong uitsteekt naar kleine meisjes en zijn wekker in het holst van de nacht zet om tegen iedere vrouw in een club aan te rijden en de volgende morgen compleet brak op zijn werk verschijnt - erg verantwoord - is natuurlijk een gotspé van jewelste te noemen.

Maar toch nog even een vraag, nu we het over uitlachen en onzekerheid hebben. Welke psychologische kwalificatie zou jij aan het wegpesten van users en dat hier trots verkondigen willen toedichten? Ik ben oprecht heel benieuwd wat voor spin jij daaraan weet te geven.
pi_133575465
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 14:59 schreef Greyson het volgende:
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
Moet je een lolly?
pi_133575656
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weer ontwijk je een neutrale vraag die je gerust zonder privé info kan beantwoorden. En waarom moet je dit nu weer zo nodig in het belachelijke trekken door mij te verwijten dat ik een succesvolle relatie zie als een nummertje?

Leg dat eens uit zonder het te ontwijken of verwijten te maken? Dat moet iemand met geweldige sociale skills zoals jij die hebt toch lukken?
pi_133575879
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133575975
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig :')
Zou je je toon kunnen matigen en wat minder denigrerend willen overkomen? Voor je het weet loop je een spartelende autist onder iedere arm in bedwang te houden.
  zondag 24 november 2013 @ 15:46:43 #124
64792 Mryc
play me one more song
pi_133576126
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu? O+
  zondag 24 november 2013 @ 15:48:04 #125
242666 BeamofLight
pi_133576187
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu? O+
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.
  zondag 24 november 2013 @ 15:50:18 #126
64792 Mryc
play me one more song
pi_133576262
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.
Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?
pi_133576288
quote:
Aankomende week weer een date. En zaterdag ook als het goed is.
  zondag 24 november 2013 @ 15:51:40 #128
242666 BeamofLight
pi_133576309
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:50 schreef Mryc het volgende:

[..]

Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?
net gereserveerd, toptent.
pi_133577309
Zo dadelijk ook weer een date. Hopelijk is deze succesvoller dan die van afgelopen vrijdag, maar ik verwacht het wel aangezien ik haar vorige week ook al gezien heb en het toen erg goed klikte :)
pi_133577322
quote:
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk :) . En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen ;(

Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal :')
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 16:26:40 #131
Brabo Bastard
pi_133577340
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk :) . En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen ;(

Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal :')
Eerlijkheid duurt het langst ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133577363
H
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op google :P
  zondag 24 november 2013 @ 16:40:49 #133
64792 Mryc
play me one more song
pi_133577707
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
H

[..]

Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op google :P
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
pi_133577822
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 16:47:40 #135
Brabo Bastard
pi_133577866
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Precies, looks can be very deceiving :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133578027
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.
pi_133578221
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:

[..]

Tsja, lezen is ook een vak.
En ze is trouwens psychologe *oeeeooehhh
pi_133578277

Just sayin.....
pi_133578402
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Just sayin.....
haha zo erg heb ik het gelukkig nog niet meegemaakt :D
  zondag 24 november 2013 @ 17:07:32 #140
242666 BeamofLight
pi_133578454
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:

[..]

nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaan
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 17:08:20 #141
Brabo Bastard
pi_133578490
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Just sayin.....
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133578865
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaan
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
pi_133579058
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?
pi_133579126
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:

[..]

Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef Kola het volgende:

[..]

Ze zijn gestoord
Juist ja.
pi_133579548
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?
Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.
pi_133579566
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

[..]

[..]

Juist ja.
heh heh
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 17:47:34 #147
Brabo Bastard
pi_133579849
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:38 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.
Het gebeurd vaker dan men denkt, en ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt in het verleden. Toen bleek ze ook niet zo aantrekkelijk te zijn in mijn ogen.

Nu maakt het me niet meer zoveel uit hoe iemand eruit ziet, en als ik er goed mee kan praten spreek ik er graag mee af.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133580423
Even een datingreport van mijn kant:

Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.

Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.

Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).

Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.

Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.

(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 18:09:05 #149
Brabo Bastard
pi_133580493
Leuk geprobeerd firefly3.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133580708
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]

Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.

[ afbeelding ]

Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.

[ afbeelding ]

Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).

[ afbeelding ]

Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.

[ afbeelding ]

Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.

(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelden iemand zichzelf zo voor lul zien zetten. Dit moet even gequote worden. Zo pijnlijk niet grappig geschreven dit :')
pi_133582716
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]

Op date met...]
Ja, leuk dat je een tijdje met rode koontjes op een episteltje hebt zitten broeden, maar schrijven moet je kunnen. Dit is te geforceerd en daarom pijnlijk ongrappig. Probeer het nog eens.

En beantwoord mijn eerdere vraag eens. Je kunt wel iedere keer als het je te moeilijk wordt reacties blijven negeren maar daar groei je natuurlijk niet van. Kudo's voor de UI, dat wel. :7
  zondag 24 november 2013 @ 21:09:57 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133588083
*burn*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133589947
Crush die geen tijd heeft :r
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week. :')

Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij? :P
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 21:41:29 #154
Brabo Bastard
pi_133590183
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133593364
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
En hoe zag ze eruit?

Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker :')
pi_133593657
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef DSVM het volgende:
Crush die geen tijd heeft :r
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week. :')

Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij? :P
Weet je zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt? Pas er mee op, uit ervaring weet ik maar al te goed, dat ze zich soms anders voordoen dan ze daadwerkelijk denken. Als je elkaar echt leuk vindt dan vind je wel wat ruimte om af te spreken. Zeker als je al meerdere dates hebt gehad
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:02:39 #157
Brabo Bastard
pi_133594527
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

En hoe zag ze eruit?

Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker :')
Nog onbekend, mission in progress...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133594557
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog onbekend, mission in progress...
Ok nou ben benieuwd dan ;)
pi_133594736
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated. :Y)
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:06:45 #160
Brabo Bastard
pi_133594760
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ok nou ben benieuwd dan ;)
Nogal. Niks mis met een maatje meer though, beter dan zo'n gratenbaal.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:07:16 #161
Brabo Bastard
pi_133594781
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated. :Y)
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133595187
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee :P
Haha hoop het niet voor je. Zo'n leopard tank ~O>
  zondag 24 november 2013 @ 23:24:37 #163
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133595521
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.

Sorry even klaagbak.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133595761
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezien :') Ben bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
pi_133595963
De dame die ik nu bijna een maand zie, heb ik het heel fijn mee... En zij ook met mij...
Vanochtend lekker gewandeld op de pier en toen maar eens besproken of we onszelf nu vriend en vriendinnetje mogen noemen... :)

We staan er allebei wel relaxed in dat we gewoon lekker van het nu genieten en niet te veel met toekomst dingetjes bezig te zijn... En dat gaat prima. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133596559
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.

Sorry even klaagbak.
Niet eens aankijken, dus.. Hoezo interesse tonen, wat is dat??
pi_133599668
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt :)

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
  maandag 25 november 2013 @ 07:31:54 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133599797
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezien :') Ben bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Dan snel afspreken toch..?
pi_133599834
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ik zou het idd toch ff afwachten tot je haar in reallife hebt gezien. Heb zoiets ook een keer meegemaakt. De eerste date klikte toen ook goed en ben toen meteen blijven slapen bij haar. Maar kwam er in de vervolgdates al snel achter wat voor monsterlijk karakter ze eigenlijk wel niet had. Toen had ik het gauw genoeg gezien :P
  maandag 25 november 2013 @ 10:53:12 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133602527
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )

Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.

Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samen :D goed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.

Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 11:13:38 #171
Brabo Bastard
pi_133603072
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Leuk meid! Een bericht waar ik het warm van krijg O+
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:

Sorry even klaagbak.
Kutwijf.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 11:42:10 #172
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133603945
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kutwijf.
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
  maandag 25 november 2013 @ 11:43:16 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133603980
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:42 schreef Zihuatanejo het volgende:

Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
  maandag 25 november 2013 @ 11:50:15 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133604186
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 25 november 2013 @ 11:50:55 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133604210
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Klopt, maar er is een verschil tussen weinig, en helemaal geen oogcontact
  maandag 25 november 2013 @ 12:12:32 #176
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133604903
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:

Heb wat gemist blijkbaar. :P
De ceremoniemeester ook (bij een bruiloft ontmoet?). Gefeliciteerd! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 25 november 2013 @ 12:13:33 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133604923
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )

Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.

Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samen :D goed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.

Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe :)
Leuk. :) Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn. :P Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?

[ Bericht 2% gewijzigd door -Splash- op 25-11-2013 12:22:53 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 25 november 2013 @ 12:33:19 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605406
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk. :) Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn. :P
Mij ook :P heb het vaak anders gezien en mee gemaakt. Dat er van te voren al besproken werd wat te gaan doen en hoe of wat. Daar krijg ik al direct de kriebels van. Zij ook blijkt nu dus dat werkt echt prima in ons voordeel. En zij doet ook geheel haar eigen ding en als we alle 2 tijd hebben spreken we af en proberen natuurlijk wel tijd te maken voor elkaar.

quote:
Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?
Tot nu toe zeker een potentieeltje ja. Rustig kijken hoe dit verder gaat lopen en voor de rest genieten :)

Oh en heb haar ruim een jaar geleden ontmoet tijdens stappen. Ze was met een groep vriendinnen weekendje weg. Toen avondje mee wezen stappen en contact gehouden voor de rest niks. Onlangs weer contact gehad en ipv af en toe berichtje was het hele gesprekken. Dus een ruime week heel erg veel app en bel contact gehad.
pi_133605416
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..

Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
  maandag 25 november 2013 @ 12:35:02 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605440
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van..
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken :')
  maandag 25 november 2013 @ 12:35:17 #181
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133605450
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen, ze lijkt wel een intelligente dame. Maar vanaf het begin kwam ze eigenlijk al vrij onzeker en ongemakkelijk over, dus het komt gelukkig niet door mij.

Misschien is ze gewoon een onzekere type. Lijkt mij de meest logische verklaring. Een paar keer aan het lachen gekregen, maar ze viel snel terug in haar oude houding.
pi_133605492
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken :')
  maandag 25 november 2013 @ 12:37:35 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605506
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..

Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
pi_133605664
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
pi_133605671
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
  maandag 25 november 2013 @ 12:48:15 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605727
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
Nee, dat is creepy
pi_133605746
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat is creepy
oh oke, ik schrok al :{
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 12:49:51 #188
Brabo Bastard
pi_133605773
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
Allicht niet. Maar als je met elkaar praat kijk je elkaar wel gewoon aan natuurlijk.
quote:

[..]

Nee, dat is creepy
En dat.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133605791
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
  maandag 25 november 2013 @ 12:51:14 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133605809
quote:

[..]

Nee, dat is creepy
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 november 2013 @ 12:51:36 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605821
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef watheet het volgende:

[..]

oh oke, ik schrok al :{
Waarom zou je uit 'iemand keek me nooit aan' denken dat '100% aankijken' wel gewenst is? Uitersten zijn zelden goed
  maandag 25 november 2013 @ 12:52:41 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133605838
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
Ik kijk wel diegene aan als die me aanspreekt, maar anders kijk ik gewoon rond of het wel een leuke tent is, of er plek vrij is, en zoja waar...etc. Of ik ben wat verstrooid, is niet expres lullig gedrag ofzo.
  maandag 25 november 2013 @ 12:52:50 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605844
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
In de praktijk is dat eng.. of hilarisch :+

Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg. Het is gewoon niet fijn om met alles aangekeken te worden. Helemaal niet aangekeken worden is net zo kut. Dus gewoon beetje van beiden.
Maakt het flirten ook leuker/makkelijker :+
  maandag 25 november 2013 @ 12:55:39 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605909
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Als iemand je aanspreekt of jij spreekt iemand aan vind ik het normaal dat je daar gewoon iemand bij aan kijkt.
pi_133605971
quote:

[..]

_O- in mijn hoofd is het iig het ook hilarisch

Maargoed, vind het wel een interessant onderwerp. Ik had gisteren een date (voor het eerst in jaren ,hiervoor vriendin gehad) en ik had het idee dat ik iets vaker wegkeek terwijl ik aan het praten was dan haar. Omdat ik me er wat oncomfortabel bij voel om haar te lang aan te blijven kijken. :')
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 13:04:37 #196
Brabo Bastard
pi_133606139
quote:

[..]

Klinkt als Hans Teeuwen bij Trui :P

"Vrouwen vinden het niet fijn als je na de sex meteen er vanaf rolt en in slaap valt. Toen ben ik er dus drie uur op blijven liggen, en d'r strak aan blijven kijken. Kreeg achteraf te horen dat ze heel erg bang was geweest."
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133606200
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de praktijk is dat eng.. of hilarisch :+

Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg.
Dit ja, dan ga ik me eerst bedenken of ik wel goed geschoren ben, of ik geen pukkels of etensresten op mijn gezicht heb, en daarna slaat de algehele paranoia toe. _O-
pi_133606283
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
  maandag 25 november 2013 @ 13:52:33 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133607398
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Als je eten of drinken besteld kijk je toch gewoon de ober aan? Dan weet je namelijk meteen wanneer je wat kan zegggen. Zelfde als bij ontvangst of gooi jij je jas in zijn handen en loopt door?

Natuurlijk ook afhankelijk van type restaurant. Een bistro waar je zelf een tafeltje kan kan uitzoeken is iets anders dan een wat hoger culinair gehalte restaurant. Maar in beide gevallen is het normaal en beleefd om de ober aan te kijken wanneer hij / zij aan je tafel staat om een bestelling op te nemen. Op dat moment is het ook beleeft even met je gesprek te stoppen.

Wanneer je glas water bijgevuld word kan je rustig door praten. Een goede ober zal dat namelijk zo doen dat de gasten daar weinig tot geen last van hebben. Let wel, dit is een fles water van het huis en geen bestelling.
pi_133607484
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,
  maandag 25 november 2013 @ 13:58:51 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133607599
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,
Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.

Tis niet dat het nou zoveel moeite kost ofzo.
pi_133607663
true!
  maandag 25 november 2013 @ 14:01:23 #203
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133607665
Ik ben blij dat jullie er ook zo over denken.
  maandag 25 november 2013 @ 14:04:57 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133607764
Ik had gisteren overigens een (2e) tinder-date, we gingen wandelen door het bos. Ergens halverwege kwamen we bij een hotel/restaurant-ding, dus wij gingen daar even gezellig lunchen. Wordt er even later een hele band/combo opgebouwd, komt er een bejaard vrouwenkoor binnen...ohjee. :') We waren met twee andere stelletjes de enige gasten daar.

Nou toen we net het eten hadden begonnen ze daar met hun repetitie. Zit je dus om half drie smiddags 'romantisch' met elkaar te tafelen... terwijl er echt op vijf meter afstand 20 bejaarde vrouwen, onder begeleiding van een accordeonist en toetenist oudbollige liedjes ten gehore brengen. :')

Ik noem een 'het is weer voorbij die mooie zomer' van Gerard Cox. :') Nouja eigenlijk supergrappig ook, natuurlijk.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 14:13:58 #205
Brabo Bastard
pi_133608053
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.

Automatisme van me, ik doe het altijd als ik ergens iets eet of drink. Plus je kan soms nog een leuk gesprek op gang brengen :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133608429
Niet zo'n geslaagde Tinder date gehad gisteravond. Was wel gezellig, maar echt geen vonk of sparkles vanuit mijn kant. Hij vond het volgens mij wel heel leuk.

Bah, vind dat altijd een beetje pijnlijk :P
pi_133608535
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.

Bij een date zal ik overigens nooit tegenover date gaan zitten. Levert kortere gesprekken op en is veel minder ontspannend. Hebben die paar psychologie colleges toch nog nut gehad :)
Daarnaast natuurlijk ook onhandig om een move te maken :P
  maandag 25 november 2013 @ 14:35:06 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133608826
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.

Bij een date zal ik overigens nooit tegenover date gaan zitten. Levert kortere gesprekken op en is veel minder ontspannend. Hebben die paar psychologie colleges toch nog nut gehad :)
Beste tip inderdaad, niet tegen over maar naast je date gaan zitten.
pi_133609095
quote:

[..]

Ik zie het ook voor me en ik bescheur mij.
  maandag 25 november 2013 @ 14:42:28 #210
242666 BeamofLight
pi_133609104
Is idd waar. Laatste date hing laatst zover voorover het tafeltje dat bijna alles eraf lazerde.
pi_133609154
Dan kan je haar niet stiekem onder het tafeltje tenen. :N
SPOILER
pi_133609337
quote:

[..]

En dan met de deur open schijten. Kan ze daar alvast aan wennen :') _O-
pi_133609374
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Beste tip inderdaad, niet tegen over maar naast je date gaan zitten.
Beste vind ik in de L vorm zitten. Dan heb je persoonlijker contact en kun je elkaar toch aankijken, en het is net weer makkelijker bij serieuzere gesprekken. Als je alleen iets drinkt is naast elkaar zitten wel een optie.
pi_133609440
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef -0- het volgende:

[..]

Beste vind ik in de L vorm zitten. Dan heb je persoonlijker contact en kun je elkaar toch aankijken, en het is net weer makkelijker bij serieuzere gesprekken. Als je alleen iets drinkt is naast elkaar zitten wel een optie.
90 graden. Daarom altijd een winkelhaak mee op date.
Voorbereiding is alles :7
pi_133609530
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

90 graden. Daarom altijd een winkelhaak mee op date.
Voorbereiding is alles :7
En dan een ronde tafel treffen?
Vergeet de passer niet...
pi_133609600
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef -0- het volgende:

[..]

Elke date weer: "Is dat een winkelhaak in je broek? Of ben je blij me te zien" ;(
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 14:57:00 #217
Brabo Bastard
pi_133609644
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef -0- het volgende:

[..]

Ik las plasser ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133609708
Is het al vrijdag ofzo? :P ;(
pi_133609711
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:

[..]

Elke date weer: "Is dat een winkelhaak in je broek? Of ben je blij me te zien" ;(
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik las plasser ;(
Zo zie je maar dat de associatie altijd verkeerd kan gaan, of het nou een winkelhaak of passer is.
Blijft oppassen.
  maandag 25 november 2013 @ 15:04:56 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133609898
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad! Nooit tegenover elkaar zitten. Helaas maakte ik die fout bij m'n laatste afspraakje wel :(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_133610014
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 15:16:18 #222
Brabo Bastard
pi_133610292
quote:
15s.gif Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
Doe wat je niet laten kan ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133610403
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Nothingwoman het volgende:
Niet zo'n geslaagde Tinder date gehad gisteravond. Was wel gezellig, maar echt geen vonk of sparkles vanuit mijn kant. Hij vond het volgens mij wel heel leuk.

Bah, vind dat altijd een beetje pijnlijk :P
kun je me uitleggen waar jij wel die vonk, of sparkles van kan krijgen?

Ik heb ook wel eens van die dates, waarbij het enkel gezellig blijft. (ondanks dat ik supertof ben obv)
  maandag 25 november 2013 @ 15:30:32 #224
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133610770
quote:
Ik denk dat het geen probleem is als je het niet te opzichtig en langdurig doet.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 15:30:59 #225
Brabo Bastard
pi_133610786
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen probleem is als je het niet te opzichtig en langdurig doet.
"Hee, mijn ogen zitten hier."
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133610793
quote:
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen waar het truitje vandaan komt ipv direct naar dat labeltje te gluren.

SPOILER
pi_133610861
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:31 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon vragen waar het truitje vandaan komt ipv direct naar dat labeltje te gluren.

SPOILER
Whehe. Het is echt vrijwel niet te onderdrukken. :') Zo'n vrouw achter een balie die te ver voorover boog waardoor ik wel moest kijken trok ook echt boos d'r shirt weer dicht vlak voor m'n neus. _O-
  maandag 25 november 2013 @ 15:35:32 #228
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133610940
Tja, waarom trekken ze dan zulke truitjes aan...? :(
  maandag 25 november 2013 @ 15:38:31 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133611045
Het is toch niet zo moeilijk om er enkel naar te kijken als diegene niet jouw kant op kijkt :')

Als iemand een rare pukkel ofzo op z'n gezicht heeft, ga ik er ook het gesprek met die pukkel niet aan :+
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 15:39:18 #230
Brabo Bastard
pi_133611065
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Zihuatanejo het volgende:
Tja, waarom trekken ze dan zulke truitjes aan...? :(
Dat is een test. Of je niet enkel en alleen naar d'r voorgevel zit te gluren.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 15:41:12 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133611120
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om er enkel naar te kijken als diegene niet jouw kant op kijkt :')
Ja maar mannen kunnen dat dus niet.

Het is gewoon heel lastig om dat 'moment' te pakken dat de vrouw even de andere kant op kijkt. Althans bij mij gaat het altijd zo, in een gesprek:

'blablabalblablabala' *niet naar haar tieten kijken, niet kijken, in haar ogen kijken, niet naar haar tieten kijken. tieten. lekkere tieten. jezus wat wil ik ze graag zien*
Zij praat terug. Je kijkt haar strak aan. Ze kijkt heel even de andere kant op.

DIRECT werp je een blik op haar buste. Maar altijd...net een nanoseconde te lang. Vrouwen zien het al-tijd dat je effe zit te loeren.
'blablblablablabl' *kuttttt ze zag het, gvd!!*
pi_133611124
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Fysiek onmogelijk, helaas. ;(

Vroeger dacht ik ook serieus dat het niet op zou vallen. Maar volgens m'n vriendin, die uit ervaring sprak, is het overduidelijk meestal. :')
pi_133611147
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is gewoon heel lastig om dat 'moment' te pakken dat de vrouw even de andere kant op kijkt. Althans bij mij gaat het altijd zo, in een gesprek:

'blablabalblablabala' *niet naar haar tieten kijken, niet kijken, in haar ogen kijken, niet naar haar tieten kijken. tieten. lekkere tieten. jezus wat wil ik ze graag zien*

DIRECT werp je een blik op haar buste. Maar altijd...net een nanoseconde te lang. Vrouwen zien het al-tijd dat je effe zit te loeren.
Precies. _O-
  maandag 25 november 2013 @ 15:42:57 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133611174
quote:

[..]

Boeiend dat ze het zag. Tenminste, dat maakt mijzelf niet uit. Je 'wil' vaak ook dat iemand er naar kijkt, anders trek je het idd ook niet aan. Dan kan je net zo goed een col aantrekken of een truitje met niet zo'n diep decollete.

Maar waar ikzelf niet vrolijk van wordt is dat als ik een verhaal aan het vertellen ben, de man enkel naar m'n tieten zit te staren. Dat is gewoon onbeleefd enzo.
pi_133611912
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Boeiend dat ze het zag. Tenminste, dat maakt mijzelf niet uit. Je 'wil' vaak ook dat iemand er naar kijkt, anders trek je het idd ook niet aan. Dan kan je net zo goed een col aantrekken of een truitje met niet zo'n diep decollete.

Maar waar ikzelf niet vrolijk van wordt is dat als ik een verhaal aan het vertellen ben, de man enkel naar m'n tieten zit te staren. Dat is gewoon onbeleefd enzo.
Dat. Gewoon een beetje normaal doen dus.
pi_133612909
Ik vind het wel vermakelijk als een man duidelijk 'stiekem' heeft zitten gluren en hij zich een beetje ongemakkelijk voelt daarna :D
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 16:43:02 #237
Brabo Bastard
pi_133613286
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk als een man duidelijk 'stiekem' heeft zitten gluren en hij zich een beetje ongemakkelijk voelt daarna :D
Ga je hem dan zitten plagen? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133613572
quote:
Hahaha herkenbaar _O-
  maandag 25 november 2013 @ 16:52:15 #239
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133613596
Vrouwen, beschouw het als een compliment als een man kijkt.
pi_133613623
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Sannne het volgende:
En als hij niet ongemakkelijk kijkt, maar beteuterd kijkt?
  maandag 25 november 2013 @ 16:54:01 #241
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133613657
Tieten O+
Je kan een vrouw geen mooier compliment geven door er even naar te kijken (en zoals Cue zegt; niet de hele tijd naar te staren). Merkt ze het op en zegt ze 'zie je iets wat je bevalt?' dan geef je een goedkeurende knik met daarna een (niet gemeende) opmerking over haar nét zo leuke intellect. Dan heeft ze het gevoel dat je niet alleen maar haar tieten leuk vindt.
  maandag 25 november 2013 @ 16:55:13 #242
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133613704
Oh... en je moet ze ook niet echt vaak 'de tweeling' noemen bij de eerste date.
pi_133613712
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef -Splash- het volgende:
Tieten O+
Je kan een vrouw geen mooier compliment geven door er even naar te kijken (en zoals Cue zegt; niet de hele tijd naar te staren). Merkt ze het op en zegt ze 'zie je iets wat je bevalt?' dan geef je een goedkeurende knik met daarna een (niet gemeende) opmerking over haar nét zo leuke intellect. Dan heeft ze het gevoel dat je niet alleen maar haar tieten leuk vindt.
Een ware Casanova!
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 16:56:10 #244
Brabo Bastard
pi_133613737
quote:
4s.gif Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef -Splash- het volgende:
Oh... en je moet ze ook niet echt vaak 'de tweeling' noemen bij de eerste date.
Ook niet de Dikke en de Dunne.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 16:56:48 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133613765
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef -Splash- het volgende:
Tieten O+
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.
Laat staan als je het wel doet en iemand ineens over je intellect begint :')
  maandag 25 november 2013 @ 16:57:19 #246
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133613790
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook niet de Dikke en de Dunne.
Nee.... pfoe... maar dan benader je het onderwerp van 'de ongelijkheid'.
pi_133613812
quote:

[..]

made my day.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 25 november 2013 @ 16:57:55 #248
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133613816
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vrouwen hebben ook alles door he. -O-
pi_133613954
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kijk soms ook met opzet te lang. Goede hook om het gesprek een andere richting op te sturen. :)

Dat kinderachtige gedoe van "oh ieh nee ze zag het" is voor jongetjes. Kom er dan gewoon voor uit dat het je aandacht trok, het siert je en het complimenteert haar.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 17:02:15 #250
Brabo Bastard
pi_133613959
quote:
4s.gif Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee.... pfoe... maar dan benader je het onderwerp van 'de ongelijkheid'.
True.

Daarom zeg ik niets. En een plaatje zegt meer dan duizend woorden immers.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 17:04:20 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133614058
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 17:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik kijk soms ook met opzet te lang. Goede hook om het gesprek een andere richting op te sturen. :)

Dat kinderachtige gedoe van "oh ieh nee ze zag het" is voor jongetjes. Kom er dan gewoon voor uit dat het je aandacht trok, het siert je en het complimenteert haar.
Heeft niks met kinderachtig te maken, dit kan ook op je werk gebeuren en dan zeg je ook niet tegen je collega iets van 'haha, ik zat nou even te kijken wat voor tekst er op je shirt stond ;) :P :D :+', wat je in de kroeg weer wel doet.
pi_133614200
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heeft niks met kinderachtig te maken, dit kan ook op je werk gebeuren en dan zeg je ook niet tegen je collega iets van 'haha, ik zat nou even te kijken wat voor tekst er op je shirt stond ;) :P :D :+', wat je in de kroeg weer wel doet.
True. Even een korte expressie met je wenkbrauwen maken is dan meer op zijn plaats. :D (als ze het al gezien heeft dan)

Maar ontkennen dat ik er naar keek terwijl het gewoon gezien is? Dat zou ik alleen als grap doen. :)
pi_133614245
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

En als hij niet ongemakkelijk kijkt, maar beteuterd kijkt?
Dan schop ik hem.
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 17:10:28 #254
Brabo Bastard
pi_133614283
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dan schop ik hem.
Je bent in ieder geval wel eerlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 17:11:45 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133614330
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

True. Even een korte expressie met je wenkbrauwen maken is dan meer op zijn plaats. :D (als ze het al gezien heeft dan)

Maar ontkennen dat ik er naar keek terwijl het gewoon gezien is? Dat zou ik alleen als grap doen. :)
Je kan meestal zelf wel inschatten 'of je er mee weg komt'. Als de sfeer gewoon gezellig is kun je natuurlijk van alles zeggen, zelfs 'ik zat overigens echt niet naar je tieten te kijken', waar je uiteraard mee impliceert dat je dat juist wel deed. :+
pi_133614448
Als een vrouw boos of geirriteerd reageert vindt ze je gewoon stom. Anders reageert ze niet zo.
pi_133614560
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kan meestal zelf wel inschatten 'of je er mee weg komt'. Als de sfeer gewoon gezellig is kun je natuurlijk van alles zeggen, zelfs 'ik zat overigens echt niet naar je tieten te kijken', waar je uiteraard mee impliceert dat je dat juist wel deed. :+
Yeah precies, laat ze maar denken. :D

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:15 schreef Sannne het volgende:
Als een vrouw boos of geirriteerd reageert vindt ze je gewoon stom. Anders reageert ze niet zo.
En dit! Als ze je leuk vindt dan kun je met de meest uiteenlopende dingen nog wegkomen. Zolang je maar niet ronduit gemeen gaat doen ofzo. :) (al zijn er ook nog chicks die je dat vergeven, kijk daar mee uit en evalueer hun eigenwaarde)
pi_133614996
Voorheen iemand bij mij op de afdeling die denk ik prima de cupmaat zou kunnen zeggen van ongeveer iedere vrouw op de afdeling, op de vraag of vrouwen ook 2 ogen bezitten zou hij waarschijnlijk het antwoord schuldig moeten blijven. ;(

In de kroeg of op date maakt het me echt niks uit als iemand even kijkt, alsof je als vrouw niet even zijn lijf keurt ~O>
pi_133624437
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef MissGump het volgende:
Voorheen iemand bij mij op de afdeling die denk ik prima de cupmaat zou kunnen zeggen van ongeveer iedere vrouw op de afdeling, op de vraag of vrouwen ook 2 ogen bezitten zou hij waarschijnlijk het antwoord schuldig moeten blijven. ;(

In de kroeg of op date maakt het me echt niks uit als iemand even kijkt, alsof je als vrouw niet even zijn lijf keurt ~O>
Dat keuren vind ik altijd zo nutteloos eerlijk gezegd. Misschien zit die jongen of meid voor de rest wel helemaal onder de bultjes, littekens etc. dat kan je niet door de kleren heen zien vaak,, dan is het vaak alsnog schrikken als het moment daar is...
pi_133624708
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat keuren vind ik altijd zo nutteloos eerlijk gezegd. Misschien zit die jongen of meid voor de rest wel helemaal onder de bultjes, littekens etc. dat kan je niet door de kleren heen zien vaak,, dan is het vaak alsnog schrikken als het moment daar is...
Dus jij gaat altijd met een blinddoek om op stap? :?
pi_133624833
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef MissGump het volgende:

Subtiel onder de tafel gluren of hij een anaconda in z'n broek heeft? :o
pi_133624887
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Subtiel onder de tafel gluren of hij een anaconda in z'n broek heeft? :o
Wie had het over subtiel? ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 21:54:42 #263
Brabo Bastard
pi_133625097
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wie had het over subtiel? ;)
Jij zat zeker meteen op handen en knieën onder de tafel op veilige afstand? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133625346
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij zat zeker meteen op handen en knieën onder de tafel op veilige afstand? :P
Ehmm... Nee :)
pi_133625390
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ehmm... Nee :)
Geen veilige afstand ? :P
pi_133625623
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dus jij gaat altijd met een blinddoek om op stap? :?
Nee, tuurlijk niet! ;) Maar wat ik bedoel is dat gezicht en lichaam 2 dingen zijn. Heel leuk koppie hoeft niet lekker lichaam te betekenen. Andersom kan ook: verrot koppie maar lekker lichaam. En dan bedoel ik dus niet dikke buik ofzo, want dat zie je inderdaad meteen. Hoe zou jij reageren als je droomvrouw of boy qua uiterlijk (gezicht) ineens helemaal onder de bulten, infecties e.d. zit op d'r lichaam maar je dat dus niet tijdens de date door haar kleren kon zien? :P Maar er pas achter komt na aantal dates of nog erger als je samen in bed ligt... Is net zoiets als onder verkeerde wenselen een huwelijk stichten :P
pi_133626094
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Geen veilige afstand ? :P
Oeps, je hebt me door :P ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet! ;) Maar wat ik bedoel is dat gezicht en lichaam 2 dingen zijn. Heel leuk koppie hoeft niet lekker lichaam te betekenen. Andersom kan ook: verrot koppie maar lekker lichaam. En dan bedoel ik dus niet dikke buik ofzo, want dat zie je inderdaad meteen. Hoe zou jij reageren als je droomvrouw of boy qua uiterlijk (gezicht) ineens helemaal onder de bulten, infecties e.d. zit op d'r lichaam maar je dat dus niet tijdens de date door haar kleren kon zien? :P Maar er pas achter komt na aantal dates of nog erger als je samen in bed ligt... Is net zoiets als onder verkeerde wenselen een huwelijk stichten :P
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen zijn lijf bekijk, maar heeft iemand hier werkelijk ooit meegemaakt dat iemand onder de infecties zat? En weet je, als ik iemand op dat moment al heel tof zou vinden (van binnen en buiten) en diegene als serieus datingmateriaal zou zien, dan kunnen we gewoon op zoek gaan naar een goede arts.
pi_133626224
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef MissGump het volgende:

[..]

Oeps, je hebt me door :P ;)

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ik alleen zijn lijf bekijk, maar heeft iemand hier werkelijk ooit meegemaakt dat iemand onder de infecties zat? En weet je, als ik iemand op dat moment al heel tof zou vinden (van binnen en buiten) en diegene als serieus datingmateriaal zou zien, dan kunnen we gewoon op zoek gaan naar een goede arts.
'
Nee, maar dat was ook gewoon een extreem voorbeeld. Wel al vaak meegemaakt dat het leuke koppie ineens een fors lichaam eronder heeft wat ze niet had vermeld of tijdens de andere foto's te zien was. Toen was het ook al meteen beslist op het moment dat ze aan kwam lopen eigenlijk, of die persoon moet verbaal gewoon erg leuk zijn... ben zelf altijd gewoon eerlijk, juist om teleurstellingen te voorkomen
pi_133633367
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Heb wat gemist blijkbaar. :P
De ceremoniemeester ook (bij een bruiloft ontmoet?). Gefeliciteerd! :)
Ken em al een aantal jaar, maar heel oppervlakkig. Was mn eigen ceremoniemeester... Nu beiden gescheiden sinds een tijdje. Via Tinder eigenlijk weer in contact gekomen.
pi_133635870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef battlesausage het volgende:

[..]

De mensen die reageren op berichtjes waar flauwe humor in zit, heb ik liever dan mensen die alleen maar reageren op de serieuzere berichten en de 'flauwe' berichten negeren. :)
pi_133637113
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:19 schreef watheet het volgende:

[..]

kun je me uitleggen waar jij wel die vonk, of sparkles van kan krijgen?

Ik heb ook wel eens van die dates, waarbij het enkel gezellig blijft. (ondanks dat ik supertof ben obv)
Geen idee. Denk dat het 'm vooral zit in het aangetrokken voelen tot een ander, een soort van natuurlijke 'flow' (ja sorry voor die term :')) En natuurlijk. :P
pi_133637188
Wat doen jullie trouwens als er iemand van Tinder aan komt lopen die qua uiterlijk echt totaal anders is dan op de foto's of heel erg tegenvalt oid? Ga je dan nog op date of ren je weg? :P Iemand weleens meegemaakt?
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:29:10 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133637321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:23 schreef Nothingwoman het volgende:
Wat doen jullie trouwens als er iemand van Tinder aan komt lopen die qua uiterlijk echt totaal anders is dan op de foto's of heel erg tegenvalt oid? Ga je dan nog op date of ren je weg? :P Iemand weleens meegemaakt?
Je herkent dat soort mensen al aan het "type" foto ;) dus gewoon niet liken :P
Geldt overigens niet alleen voor Tinder :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:32:11 #274
416767 davidoff24
Master of dating
pi_133637403
[quote]0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:37 schreef eefje801 het volgende:
[ afbeelding ]

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar zijn www.edarling.nl, www.xflirt.nl, www.secondlove.nl en http://allesingles.nl?
Lijkt me toch ook noemneswaardig om op te kunnen stemmen?!
http://allesingles.nl
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:33:46 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133637460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef davidoff24 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 december 2012 02:37 schreef eefje801 het volgende:
[ afbeelding ]

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar zijn www.edarling.nl, www.xflirt.nl, www.secondlove.nl en http://allesingles.nl?
Lijkt me toch ook noemneswaardig om op te kunnen stemmen?!
Ben je aan het spammen of is dit een serieuze post? Anders zorgen dat je lapo hebt dan kun je het veranderen.
pi_133637526
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je herkent dat soort mensen al aan het "type" foto ;) dus gewoon niet liken :P
Geldt overigens niet alleen voor Tinder :P
True, maar soms kan het onverwacht toch nog tegenvallen. Of je hebt iemand verheerlijkt ofzo. Nee dat is waar ;)
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:39:35 #277
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133637609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

True, maar soms kan het onverwacht toch nog tegenvallen. Of je hebt iemand verheerlijkt ofzo. Nee dat is waar ;)
Tja, drankje doen uit beleefdheid en kijken of het alsnog gezellig wordt (vaak niet :P) en dan gewoon weggaan :)
Of je verleidt ze tot seks omdat je gewoon je zak moet legen en vervolgens laat je nooit meer wta horen en laat je iemand achter met een enorm rotgevoel omdat je ze verliefd op je hebt laten worden ^O^
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:40:55 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133637659
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ben je aan het spammen of is dit een serieuze post? Anders zorgen dat je lapo hebt dan kun je het veranderen.
Eerste post, 'master of dating'. Spammer natuurlijk, dus opzouten met die gast.
pi_133637687
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja, drankje doen uit beleefdheid en kijken of het alsnog gezellig wordt (vaak niet :P) en dan gewoon weggaan :)
Of je verleidt ze tot seks omdat je gewoon je zak moet legen en vervolgens laat je nooit meer wta horen en laat je iemand achter met een enorm rotgevoel omdat je ze verliefd op je hebt laten worden ^O^
Ja dat eerste is wel ene goede en nette optie :P
Haha :') Nou, seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vind vind ik niet zo'n knaller :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:45:32 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133637768
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

Ja dat eerste is wel ene goede en nette optie :P
Haha :') Nou, seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vind vind ik niet zo'n knaller :P
Ik ook niet :P
Moest even wat frustratie kwijt :')
pi_133639054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:23 schreef Nothingwoman het volgende:
Gewoon een drankje doen. Zo'n date had ik vorige week nog. Een uurtje wat gedronken en geouwehoerd. Toen maar op subtiele manier aangegeven dat me afvroeg of het zin had om nog een rondje te bestellen :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- _O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 november 2013 @ 13:18:46 #282
Brabo Bastard
pi_133640312
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Niet alleen je frustratie... ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133640718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Gewoon een drankje doen. Zo'n date had ik vorige week nog. Een uurtje wat gedronken en geouwehoerd. Toen maar op subtiele manier aangegeven dat me afvroeg of het zin had om nog een rondje te bestellen :')

[..]

_O- _O-
Well done :P Blijft lastig lastig zoiets.

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet alleen je frustratie... ;)
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:33:52 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133640828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

[..]

Het loopt momenteel voornamelijk IN m'n hand
pi_133641005
Vol verwachting klopt mijn lid.
pi_133641119
Dit is niet oké. B-)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 november 2013 @ 13:46:34 #287
Brabo Bastard
pi_133641179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Nothingwoman het volgende:

[..]

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het loopt momenteel voornamelijk IN m'n hand
Het enige juiste antwoord. Trouwens, ook niet altijd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef Nothingwoman het volgende:
Dit is niet oké. B-)
Het is natuurlijk, dus oké.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133677038
Vrijdag eerste date na 2 weken chatten... hopelijk is het deze keer ook gezellig tijdens de date zelf en niet alleen via Whatsapp.. :) Foto's op mijn en haar fb-profiel zijn iig lekker recent dus daar kan het niet aan liggen. Vaak ook een heel verschil hoe iemand er voor en na de zomer uitziet...

Moet echt leren om binnen 2 dagen na eerste chatbericht een date te plannen... maar veel meiden staan daar nog niet voor open dan. Als het na 2 dagen tijdens een date niks blijkt dan is dat beter dan er 2 weken of soms een maand mee te hebben gechat. Voelt als weggegooide tijd, hoe leuk je het ook had tijdens het chatten... :) Daarom is het soms ook eens leuk om iemand via een andere manier te ontmoeten, in de trein of tijdens het winkelen ofzo. Is meteen de eerste stap en vaak lastigste, real life contact, al vermeden!
  woensdag 27 november 2013 @ 17:18:45 #289
242666 BeamofLight
pi_133680312
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Vrijdag eerste date na 2 weken chatten... hopelijk is het deze keer ook gezellig tijdens de date zelf en niet alleen via Whatsapp.. :) Foto's op mijn en haar fb-profiel zijn iig lekker recent dus daar kan het niet aan liggen. Vaak ook een heel verschil hoe iemand er voor en na de zomer uitziet...

Moet echt leren om binnen 2 dagen na eerste chatbericht een date te plannen... maar veel meiden staan daar nog niet voor open dan. Als het na 2 dagen tijdens een date niks blijkt dan is dat beter dan er 2 weken of soms een maand mee te hebben gechat. Voelt als weggegooide tijd, hoe leuk je het ook had tijdens het chatten... :) Daarom is het soms ook eens leuk om iemand via een andere manier te ontmoeten, in de trein of tijdens het winkelen ofzo. Is meteen de eerste stap en vaak lastigste, real life contact, al vermeden!
undercovervlieg
pi_133680437
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

undercovervlieg
Zijn naam schoot mij ook al te binnen, ja.
  woensdag 27 november 2013 @ 17:35:26 #291
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_133680854
Heb een keer een awkward paiq date gehad. Die kerel was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad.. :X :')

Ook een keer een man gehad die direct bij de eerste begroeting al wilde knuffelen. Ben ik helemaal niet van, dus dat leverde ook een redelijk ongemakkelijke situatie op.

Zit nu op knuz, maar wat voor volk daar op zit... :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 november 2013 @ 17:36:23 #292
Brabo Bastard
pi_133680885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
Heb een keer een awkward paiq date gehad. Die kerel was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad.. :X :')

Ook een keer een man gehad die direct bij de eerste begroeting al wilde knuffelen. Ben ik helemaal niet van, dus dat leverde ook een redelijk ongemakkelijke situatie op.

Knuz is de moeite niet vind ik. Weet niet wat voor volk erop zit maar valt vies tegen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133681181
quote:

Je merkte tijdens eerder contact niet wat voor types het waren?
  woensdag 27 november 2013 @ 17:50:25 #294
372302 Revanches
pi_133681389
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je merkte tijdens eerder contact niet wat voor types het waren?
Via de app en mail kwamen ze wel anders over, maar een 100% goede inschatting kun je nooit maken.
pi_133696075
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

undercovervlieg
Ken en ben ik niet.
Maar kreeg vanavond bericht binnen van 'echt zin in morgen' enzo.
Eerste date die al dagenlang over de ontmoeting vooraf praat nog nooit gehad. Meestal cancelen ze dag van te voren of op dag zelf... Ben zéér benieuwd of het dan juist gaan tegenvallen of niet. Hoop zelf van niet natuurlijk :) Zij heeft de verwachtingen blijkbaar al hoog staan.
pi_133696417
quote:

Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad.. :X :D, wat ik toeliet en zelf ook mee deed.. Klikte erg leuk.. Nog geen uur na de date kreeg ik een sms met: "sorry maar ik heb geen klik", dat snapte ik totaal niet.. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 23:29:27 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 23:32:58 #297
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133696621
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad.. :X :D, wat ik toeliet en zelf ook mee deed.. Klikte erg leuk.. Nog geen uur na de date kreeg ik een sms met: "sorry maar ik heb geen klik", dat snapte ik totaal niet.. :?
E = MC^2.

Vrouwen = wispelturig.
pi_133697246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

had je maar een move moeten maken
pi_133697940
quote:

[..]

Die is wel vaag ja. Tegenwoordig voel ik wel aan of er een klik is of niet. Afgelopen vrijdag nog met een erg knappe dame gedate, maar de klik ontbrak gewoon van mij uit en van haar uit. Dit bevestigde ze gisteren ook. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, appte ze me gisteren ineens hoe het met me ging en of ik een leuk weekend had gehad? Pas nadat ik vroeg of de date voor herhaling vatbaar was zei ze: "denk het niet, ik voelde geen klik". Ik dacht: Zeg dat dan meteen, of app me gewoon helemaal niet meer :P
  donderdag 28 november 2013 @ 00:16:10 #300
372302 Revanches
pi_133698370
quote:

[..]

vrouwen :? Ik ben er één en begrijp ze al niet :')
pi_133700754
quote:

[..]

Dat was zo'n type die je uitteste: als je niet inging op haar handje vasthouden, had ze de volgende dag tegen haar vriendinnen gekird, hoe eigenzinnig en spannend je was en zo duidelijk grenzen stelde. Nu was het: fuck, toch een softie -O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')