abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2013 @ 12:12:32 #176
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133604903
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt :)

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Heb wat gemist blijkbaar. :P
De ceremoniemeester ook (bij een bruiloft ontmoet?). Gefeliciteerd! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 25 november 2013 @ 12:13:33 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133604923
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )

Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.

Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samen :D goed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.

Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe :)
Leuk. :) Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn. :P Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?

[ Bericht 2% gewijzigd door -Splash- op 25-11-2013 12:22:53 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 25 november 2013 @ 12:33:19 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605406
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk. :) Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn. :P
Mij ook :P heb het vaak anders gezien en mee gemaakt. Dat er van te voren al besproken werd wat te gaan doen en hoe of wat. Daar krijg ik al direct de kriebels van. Zij ook blijkt nu dus dat werkt echt prima in ons voordeel. En zij doet ook geheel haar eigen ding en als we alle 2 tijd hebben spreken we af en proberen natuurlijk wel tijd te maken voor elkaar.

quote:
Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?
Tot nu toe zeker een potentieeltje ja. Rustig kijken hoe dit verder gaat lopen en voor de rest genieten :)

Oh en heb haar ruim een jaar geleden ontmoet tijdens stappen. Ze was met een groep vriendinnen weekendje weg. Toen avondje mee wezen stappen en contact gehouden voor de rest niks. Onlangs weer contact gehad en ipv af en toe berichtje was het hele gesprekken. Dus een ruime week heel erg veel app en bel contact gehad.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133605416
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..

Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
  maandag 25 november 2013 @ 12:35:02 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605440
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van..
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken :')
  maandag 25 november 2013 @ 12:35:17 #181
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133605450
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
Moeilijk te zeggen, ze lijkt wel een intelligente dame. Maar vanaf het begin kwam ze eigenlijk al vrij onzeker en ongemakkelijk over, dus het komt gelukkig niet door mij.

Misschien is ze gewoon een onzekere type. Lijkt mij de meest logische verklaring. Een paar keer aan het lachen gekregen, maar ze viel snel terug in haar oude houding.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133605492
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken :')
:D
  maandag 25 november 2013 @ 12:37:35 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605506
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..

Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_133605664
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
pi_133605671
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
  maandag 25 november 2013 @ 12:48:15 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605727
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
Nee, dat is creepy
pi_133605746
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat is creepy
oh oke, ik schrok al :{
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 12:49:51 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133605773
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
Allicht niet. Maar als je met elkaar praat kijk je elkaar wel gewoon aan natuurlijk.
quote:

[..]

Nee, dat is creepy
En dat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133605791
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
  maandag 25 november 2013 @ 12:51:14 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133605809
quote:

[..]

Nee, dat is creepy
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 november 2013 @ 12:51:36 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605821
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef watheet het volgende:

[..]

oh oke, ik schrok al :{
Waarom zou je uit 'iemand keek me nooit aan' denken dat '100% aankijken' wel gewenst is? Uitersten zijn zelden goed
  maandag 25 november 2013 @ 12:52:41 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133605838
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
Ik kijk wel diegene aan als die me aanspreekt, maar anders kijk ik gewoon rond of het wel een leuke tent is, of er plek vrij is, en zoja waar...etc. Of ik ben wat verstrooid, is niet expres lullig gedrag ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 november 2013 @ 12:52:50 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605844
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
In de praktijk is dat eng.. of hilarisch :+

Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg. Het is gewoon niet fijn om met alles aangekeken te worden. Helemaal niet aangekeken worden is net zo kut. Dus gewoon beetje van beiden.
Maakt het flirten ook leuker/makkelijker :+
  maandag 25 november 2013 @ 12:55:39 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605909
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Als iemand je aanspreekt of jij spreekt iemand aan vind ik het normaal dat je daar gewoon iemand bij aan kijkt.
pi_133605971
quote:

[..]

_O- in mijn hoofd is het iig het ook hilarisch

Maargoed, vind het wel een interessant onderwerp. Ik had gisteren een date (voor het eerst in jaren ,hiervoor vriendin gehad) en ik had het idee dat ik iets vaker wegkeek terwijl ik aan het praten was dan haar. Omdat ik me er wat oncomfortabel bij voel om haar te lang aan te blijven kijken. :')
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 13:04:37 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133606139
quote:

[..]

Klinkt als Hans Teeuwen bij Trui :P

"Vrouwen vinden het niet fijn als je na de sex meteen er vanaf rolt en in slaap valt. Toen ben ik er dus drie uur op blijven liggen, en d'r strak aan blijven kijken. Kreeg achteraf te horen dat ze heel erg bang was geweest."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133606200
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de praktijk is dat eng.. of hilarisch :+

Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg.
Dit ja, dan ga ik me eerst bedenken of ik wel goed geschoren ben, of ik geen pukkels of etensresten op mijn gezicht heb, en daarna slaat de algehele paranoia toe. _O-
pi_133606283
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
  maandag 25 november 2013 @ 13:52:33 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133607398
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Als je eten of drinken besteld kijk je toch gewoon de ober aan? Dan weet je namelijk meteen wanneer je wat kan zegggen. Zelfde als bij ontvangst of gooi jij je jas in zijn handen en loopt door?

Natuurlijk ook afhankelijk van type restaurant. Een bistro waar je zelf een tafeltje kan kan uitzoeken is iets anders dan een wat hoger culinair gehalte restaurant. Maar in beide gevallen is het normaal en beleefd om de ober aan te kijken wanneer hij / zij aan je tafel staat om een bestelling op te nemen. Op dat moment is het ook beleeft even met je gesprek te stoppen.

Wanneer je glas water bijgevuld word kan je rustig door praten. Een goede ober zal dat namelijk zo doen dat de gasten daar weinig tot geen last van hebben. Let wel, dit is een fles water van het huis en geen bestelling.
pi_133607484
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')