Heb wat gemist blijkbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt
Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )
Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.
Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samengoed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.
Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe
Mij ookquote:Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk.Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn.
![]()
Tot nu toe zeker een potentieeltje ja. Rustig kijken hoe dit verder gaat lopen en voor de rest genietenquote:Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..quote:Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikkenquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van..
Moeilijk te zeggen, ze lijkt wel een intelligente dame. Maar vanaf het begin kwam ze eigenlijk al vrij onzeker en ongemakkelijk over, dus het komt gelukkig niet door mij.quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..
Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Nee, dat is creepyquote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
Allicht niet. Maar als je met elkaar praat kijk je elkaar wel gewoon aan natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
En dat.quote:
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"quote:
Waarom zou je uit 'iemand keek me nooit aan' denken dat '100% aankijken' wel gewenst is? Uitersten zijn zelden goedquote:
Ik kijk wel diegene aan als die me aanspreekt, maar anders kijk ik gewoon rond of het wel een leuke tent is, of er plek vrij is, en zoja waar...etc. Of ik ben wat verstrooid, is niet expres lullig gedrag ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
In de praktijk is dat eng.. of hilarischquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Als iemand je aanspreekt of jij spreekt iemand aan vind ik het normaal dat je daar gewoon iemand bij aan kijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Klinkt als Hans Teeuwen bij Truiquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit ja, dan ga ik me eerst bedenken of ik wel goed geschoren ben, of ik geen pukkels of etensresten op mijn gezicht heb, en daarna slaat de algehele paranoia toe.quote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de praktijk is dat eng.. of hilarisch
Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg.
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
Als je eten of drinken besteld kijk je toch gewoon de ober aan? Dan weet je namelijk meteen wanneer je wat kan zegggen. Zelfde als bij ontvangst of gooi jij je jas in zijn handen en loopt door?quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |