abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133582716
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:

[ afbeelding ]

Op date met...]
Ja, leuk dat je een tijdje met rode koontjes op een episteltje hebt zitten broeden, maar schrijven moet je kunnen. Dit is te geforceerd en daarom pijnlijk ongrappig. Probeer het nog eens.

En beantwoord mijn eerdere vraag eens. Je kunt wel iedere keer als het je te moeilijk wordt reacties blijven negeren maar daar groei je natuurlijk niet van. Kudo's voor de UI, dat wel. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 24 november 2013 @ 21:09:57 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133588083
*burn*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133589947
Crush die geen tijd heeft :r
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week. :')

Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij? :P
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 21:41:29 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133590183
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133593364
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
En hoe zag ze eruit?

Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker :')
pi_133593657
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef DSVM het volgende:
Crush die geen tijd heeft :r
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week. :')

Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij? :P
Weet je zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt? Pas er mee op, uit ervaring weet ik maar al te goed, dat ze zich soms anders voordoen dan ze daadwerkelijk denken. Als je elkaar echt leuk vindt dan vind je wel wat ruimte om af te spreken. Zeker als je al meerdere dates hebt gehad
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:02:39 #157
Brabo Bastard
pi_133594527
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

En hoe zag ze eruit?

Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker :')
Nog onbekend, mission in progress...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133594557
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog onbekend, mission in progress...
Ok nou ben benieuwd dan ;)
pi_133594736
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated. :Y)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:06:45 #160
Brabo Bastard
pi_133594760
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ok nou ben benieuwd dan ;)
Nogal. Niks mis met een maatje meer though, beter dan zo'n gratenbaal.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:07:16 #161
Brabo Bastard
pi_133594781
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated. :Y)
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133595187
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee :P
Haha hoop het niet voor je. Zo'n leopard tank ~O>
  zondag 24 november 2013 @ 23:24:37 #163
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133595521
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.

Sorry even klaagbak.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133595761
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezien :') Ben bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
pi_133595963
De dame die ik nu bijna een maand zie, heb ik het heel fijn mee... En zij ook met mij...
Vanochtend lekker gewandeld op de pier en toen maar eens besproken of we onszelf nu vriend en vriendinnetje mogen noemen... :)

We staan er allebei wel relaxed in dat we gewoon lekker van het nu genieten en niet te veel met toekomst dingetjes bezig te zijn... En dat gaat prima. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133596559
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.

Sorry even klaagbak.
Niet eens aankijken, dus.. Hoezo interesse tonen, wat is dat??
pi_133599668
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt :)

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
  maandag 25 november 2013 @ 07:31:54 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133599797
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezien :') Ben bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Dan snel afspreken toch..?
pi_133599834
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ik zou het idd toch ff afwachten tot je haar in reallife hebt gezien. Heb zoiets ook een keer meegemaakt. De eerste date klikte toen ook goed en ben toen meteen blijven slapen bij haar. Maar kwam er in de vervolgdates al snel achter wat voor monsterlijk karakter ze eigenlijk wel niet had. Toen had ik het gauw genoeg gezien :P
  maandag 25 november 2013 @ 10:53:12 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133602527
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )

Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.

Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samen :D goed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.

Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 11:13:38 #171
Brabo Bastard
pi_133603072
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt :)

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Leuk meid! Een bericht waar ik het warm van krijg O+
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:

Sorry even klaagbak.
Kutwijf.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 11:42:10 #172
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133603945
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kutwijf.
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
  maandag 25 november 2013 @ 11:43:16 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133603980
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:42 schreef Zihuatanejo het volgende:

Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
  maandag 25 november 2013 @ 11:50:15 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133604186
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 25 november 2013 @ 11:50:55 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133604210
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Klopt, maar er is een verschil tussen weinig, en helemaal geen oogcontact
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')