Doe geen moeite met je huis- tuin- en keukenpsychologie, firefly. Te makkelijk, zelfs voor jou.quote:Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Firefly is nu eenmaal niet de meest heldere ster aan het firmament, maar dat was eerder al duidelijk.quote:
Heel dit topic is gek...behalve jij.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.
En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Och, ik kan nog wel wat posts van je quoten hoor. Hoog splinter, balk, ooggehalte. Dus ga nu ineens niet hypocriet lopen doen, je valt nogal hard door de mand.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.
En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?quote:Op zondag 24 november 2013 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.
Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.
Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
Maak je over mij geen zorgenquote:Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maak je over mij geen zorgen"Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Pot verwijt de ketel, met je achterbakse opmerkingen aan het adres van mensen die daten op internet.quote:Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Ik ben niet zo van het online delen met wat je allemaal meegemaakt hebt in een relatie, terwijl het tussen jou en haar is. Dat maakt het juist zo speciaal.quote:Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
quote:
Hoezo, ga je trakteren?quote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
Dat kan ik zelf ook heel goedquote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
Moet je een lolly?quote:Op zondag 24 november 2013 14:59 schreef Greyson het volgende:
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
En weer ontwijk je een neutrale vraag die je gerust zonder privé info kan beantwoorden. En waarom moet je dit nu weer zo nodig in het belachelijke trekken door mij te verwijten dat ik een succesvolle relatie zie als een nummertje?quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maak je over mij geen zorgen"Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Zou je je toon kunnen matigen en wat minder denigrerend willen overkomen? Voor je het weet loop je een spartelende autist onder iedere arm in bedwang te houden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu?
Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?quote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.
Aankomende week weer een date. En zaterdag ook als het goed is.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu?
net gereserveerd, toptent.quote:Op zondag 24 november 2013 15:50 schreef Mryc het volgende:
[..]
Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leukquote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk. En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen
![]()
Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal
Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op googlequote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk. En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen
![]()
Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?quote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
H
[..]
Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op google
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
Precies, looks can be very deceivingquote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.
En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.quote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.
Tsja, lezen is ook een vak.quote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:
[..]
En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.
haha zo erg heb ik het gelukkig nog niet meegemaaktquote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Just sayin.....
nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaanquote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:
[..]
En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Just sayin.....
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaan
Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
Juist ja.quote:
Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?
Het gebeurd vaker dan men denkt, en ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt in het verleden. Toen bleek ze ook niet zo aantrekkelijk te zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:38 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:
[ afbeelding ]
Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.
[ afbeelding ]
Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.
[ afbeelding ]
Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).
[ afbeelding ]
Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.
[ afbeelding ]
Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.
(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)Zelden iemand zichzelf zo voor lul zien zetten. Dit moet even gequote worden. Zo pijnlijk niet grappig geschreven ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, leuk dat je een tijdje met rode koontjes op een episteltje hebt zitten broeden, maar schrijven moet je kunnen. Dit is te geforceerd en daarom pijnlijk ongrappig. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Even een datingreport van mijn kant:
[ afbeelding ]
Op date met...]
En hoe zag ze eruit?quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
Weet je zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt? Pas er mee op, uit ervaring weet ik maar al te goed, dat ze zich soms anders voordoen dan ze daadwerkelijk denken. Als je elkaar echt leuk vindt dan vind je wel wat ruimte om af te spreken. Zeker als je al meerdere dates hebt gehadquote:Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef DSVM het volgende:
Crush die geen tijd heeft![]()
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week.![]()
Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij?
Nog onbekend, mission in progress...quote:Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
En hoe zag ze eruit?
Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker![]()
Ok nou ben benieuwd danquote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog onbekend, mission in progress...
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
Nogal. Niks mis met een maatje meer though, beter dan zo'n gratenbaal.quote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ok nou ben benieuwd dan
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best meequote:Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated.
Haha hoop het niet voor je. Zo'n leopard tankquote:Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee
Niet eens aankijken, dus.. Hoezo interesse tonen, wat is dat??quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.
Sorry even klaagbak.
Dan snel afspreken toch..?quote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezienBen bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Ik zou het idd toch ff afwachten tot je haar in reallife hebt gezien. Heb zoiets ook een keer meegemaakt. De eerste date klikte toen ook goed en ben toen meteen blijven slapen bij haar. Maar kwam er in de vervolgdates al snel achter wat voor monsterlijk karakter ze eigenlijk wel niet had. Toen had ik het gauw genoeg gezienquote:Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezienBen bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Leuk meid! Een bericht waar ik het warm van krijgquote:Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt
Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Kutwijf.quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.
Sorry even klaagbak.
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.quote:
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?quote:Op maandag 25 november 2013 11:42 schreef Zihuatanejo het volgende:
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
Klopt, maar er is een verschil tussen weinig, en helemaal geen oogcontactquote:Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Heb wat gemist blijkbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt
Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )
Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.
Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samengoed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.
Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe
Mij ookquote:Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk.Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn.
![]()
Tot nu toe zeker een potentieeltje ja. Rustig kijken hoe dit verder gaat lopen en voor de rest genietenquote:Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..quote:Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikkenquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van..
Moeilijk te zeggen, ze lijkt wel een intelligente dame. Maar vanaf het begin kwam ze eigenlijk al vrij onzeker en ongemakkelijk over, dus het komt gelukkig niet door mij.quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..
Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.quote:Op maandag 25 november 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Nee, dat is creepyquote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
Allicht niet. Maar als je met elkaar praat kijk je elkaar wel gewoon aan natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
En dat.quote:
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"quote:
Waarom zou je uit 'iemand keek me nooit aan' denken dat '100% aankijken' wel gewenst is? Uitersten zijn zelden goedquote:
Ik kijk wel diegene aan als die me aanspreekt, maar anders kijk ik gewoon rond of het wel een leuke tent is, of er plek vrij is, en zoja waar...etc. Of ik ben wat verstrooid, is niet expres lullig gedrag ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
In de praktijk is dat eng.. of hilarischquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Als iemand je aanspreekt of jij spreekt iemand aan vind ik het normaal dat je daar gewoon iemand bij aan kijkt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Klinkt als Hans Teeuwen bij Truiquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit ja, dan ga ik me eerst bedenken of ik wel goed geschoren ben, of ik geen pukkels of etensresten op mijn gezicht heb, en daarna slaat de algehele paranoia toe.quote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de praktijk is dat eng.. of hilarisch
Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg.
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
Als je eten of drinken besteld kijk je toch gewoon de ober aan? Dan weet je namelijk meteen wanneer je wat kan zegggen. Zelfde als bij ontvangst of gooi jij je jas in zijn handen en loopt door?quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |