abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133571668
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Doe geen moeite met je huis- tuin- en keukenpsychologie, firefly. Te makkelijk, zelfs voor jou.
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Oh?

[..]

[..]

Firefly is nu eenmaal niet de meest heldere ster aan het firmament, maar dat was eerder al duidelijk.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133571818
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.

En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133571880
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.

En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Heel dit topic is gek...behalve jij. ^O^
Blijven volhouden.
pi_133571887
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:

Och, ik kan nog wel wat posts van je quoten hoor. Hoog splinter, balk, ooggehalte. Dus ga nu ineens niet hypocriet lopen doen, je valt nogal hard door de mand.

En het valt vrij makkelijk te ontkennen trouwens, daarvoor hangen er echt teveel kneuzen op dat soort sites rond die onbedoeld hilarisch zijn vanwege een te hoog satire-gehalte. De mensen die er het hardst over huilen herkennen zich er iets teveel in vermoed ik.
pi_133572830
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.

Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.

Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133572939
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.

Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.

Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
pi_133574200
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
Maak je over mij geen zorgen ^O^ "Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 14:55:44 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133574249
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maak je over mij geen zorgen ^O^ "Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133574292
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Pot verwijt de ketel, met je achterbakse opmerkingen aan het adres van mensen die daten op internet.
pi_133574338
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
Ik ben niet zo van het online delen met wat je allemaal meegemaakt hebt in een relatie, terwijl het tussen jou en haar is. Dat maakt het juist zo speciaal.

Overigens zou ik ook nooit wat posten over familie of dergelijke, iets wat hier ook nogal wordt gedaan op het forum. Privacy heb ik hoog in het vaandel, al ken je die persoon niet persoonlijk. Over vrienden ook niet zelfs.
pi_133574362
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 24 november 2013 @ 15:01:09 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133574407
Is niet nodig dit
pi_133574522
:')...
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 15:05:27 #114
Brabo Bastard
pi_133574558
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
Is niet nodig dit
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 24 november 2013 @ 15:14:10 #115
242666 BeamofLight
pi_133574912
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 15:19:28 #116
Brabo Bastard
pi_133575083
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
Hoezo, ga je trakteren? :D
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 24 november 2013 @ 15:25:46 #117
242666 BeamofLight
pi_133575280
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoezo, ga je trakteren? :D
live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 15:27:54 #118
Brabo Bastard
pi_133575344
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
Dat kan ik zelf ook heel goed ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133575384
Ik word steeds ouder hier lees ik. ;( Maar eh, Firefly. Laten we niet over volwassenheid beginnen. Dat komende van een dertigjarige die zijn tong uitsteekt naar kleine meisjes en zijn wekker in het holst van de nacht zet om tegen iedere vrouw in een club aan te rijden en de volgende morgen compleet brak op zijn werk verschijnt - erg verantwoord - is natuurlijk een gotspé van jewelste te noemen.

Maar toch nog even een vraag, nu we het over uitlachen en onzekerheid hebben. Welke psychologische kwalificatie zou jij aan het wegpesten van users en dat hier trots verkondigen willen toedichten? Ik ben oprecht heel benieuwd wat voor spin jij daaraan weet te geven.
pi_133575465
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 14:59 schreef Greyson het volgende:
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
Moet je een lolly?
pi_133575656
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weer ontwijk je een neutrale vraag die je gerust zonder privé info kan beantwoorden. En waarom moet je dit nu weer zo nodig in het belachelijke trekken door mij te verwijten dat ik een succesvolle relatie zie als een nummertje?

Leg dat eens uit zonder het te ontwijken of verwijten te maken? Dat moet iemand met geweldige sociale skills zoals jij die hebt toch lukken?
pi_133575879
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133575975
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig :')
Zou je je toon kunnen matigen en wat minder denigrerend willen overkomen? Voor je het weet loop je een spartelende autist onder iedere arm in bedwang te houden.
  zondag 24 november 2013 @ 15:46:43 #124
64792 Mryc
play me one more song
pi_133576126
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu? O+
  zondag 24 november 2013 @ 15:48:04 #125
242666 BeamofLight
pi_133576187
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu? O+
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.
  zondag 24 november 2013 @ 15:50:18 #126
64792 Mryc
play me one more song
pi_133576262
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.
Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?
pi_133576288
quote:
Aankomende week weer een date. En zaterdag ook als het goed is.
  zondag 24 november 2013 @ 15:51:40 #128
242666 BeamofLight
pi_133576309
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:50 schreef Mryc het volgende:

[..]

Leuk! Al een gelegenheid in gedachten?
net gereserveerd, toptent.
pi_133577309
Zo dadelijk ook weer een date. Hopelijk is deze succesvoller dan die van afgelopen vrijdag, maar ik verwacht het wel aangezien ik haar vorige week ook al gezien heb en het toen erg goed klikte :)
pi_133577322
quote:
Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk :) . En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen ;(

Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal :')
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 16:26:40 #131
Brabo Bastard
pi_133577340
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Date die ik nog voor volgende week had staan ga ik maar cancelen. Date van gisteren was te leuk :) . En over die andere begon ik toch al wat meer te twijfelen na wat googelen ;(

Alleen nog even bedenken hoe ik het haar ga vertellen. Ik denk maar het eerlijke verhaal :')
Eerlijkheid duurt het langst ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133577363
H
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op google :P
  zondag 24 november 2013 @ 16:40:49 #133
64792 Mryc
play me one more song
pi_133577707
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
H

[..]

Haha daar heb ik ook wel eens een date op gecanceld na wat extra info op google :P
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
pi_133577822
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Compromitterende foto's? Teksten van vroeger in breezertaal?
Een wat ander beeld van haar uiterlijk in dit geval.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 16:47:40 #135
Brabo Bastard
pi_133577866
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Mryc het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Precies, looks can be very deceiving :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133578027
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

En dan zeg je het direct af. Zielenpoot.
pi_133578221
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:

[..]

Tsja, lezen is ook een vak.
En ze is trouwens psychologe *oeeeooehhh
pi_133578277

Just sayin.....
pi_133578402
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Just sayin.....
haha zo erg heb ik het gelukkig nog niet meegemaakt :D
  zondag 24 november 2013 @ 17:07:32 #140
242666 BeamofLight
pi_133578454
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Kola het volgende:

[..]

nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaan
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 17:08:20 #141
Brabo Bastard
pi_133578490
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Just sayin.....
:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133578865
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee lekker daten met iemand die je niet wil en kunt neuken...ze is zo lekker zichzelf en spontaan
Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
pi_133579058
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Misschien heb je wel de leukste tijd en is het toch makkelijker te overzien dan je van tevoren had gedacht. Op zoek zijn maar bij voorbaat iemand al zo afschrijven...
Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?
pi_133579126
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Kola het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:

[..]

Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef Kola het volgende:

[..]

Ze zijn gestoord
Juist ja.
pi_133579548
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Want je moet alles en iedereen maar een kans geven? Smaak is verboden?
Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.
pi_133579566
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

[..]

[..]

Juist ja.
heh heh
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 17:47:34 #147
Brabo Bastard
pi_133579849
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:38 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee, maar smaak is toch niet absoluut. Heb je even met iemand gepraat en klikt het wel goed, maar denk je bij de foto's "meh niet echt mijn ding" en het daarom afzeggen? Als je echt op zoek bent en iemand wil ontmoeten, kun je het op z'n minst een kans geven. Wie weet wat je misloopt.
Het gebeurd vaker dan men denkt, en ik heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt in het verleden. Toen bleek ze ook niet zo aantrekkelijk te zijn in mijn ogen.

Nu maakt het me niet meer zoveel uit hoe iemand eruit ziet, en als ik er goed mee kan praten spreek ik er graag mee af.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133580423
Even een datingreport van mijn kant:

Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.

Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.

Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).

Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.

Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.

(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 18:09:05 #149
Brabo Bastard
pi_133580493
Leuk geprobeerd firefly3.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133580708
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]

Op date met krullenbol Elvira. Heerlijk genieten van het landschap dat samenvloeit met de spiegelreflectie van haar kin op het glas. Zij straalt helemaal als ik bij haar in de buurt kom, vandaar dat ze licht geeft. Voor de grap noem ik haar soms Elvis, ik hou van mensen uitlachen.

[ afbeelding ]

Couchsurfing van de zomer liep anders dan verwacht. Ik had gehoopt op de bank te kunnen slapen bij ene Saskia Speer, in plaats daarvan was ik de verloren broer en oom die herrezen was vanuit de meurende campingtoilet dat nog stamt uit de tijd toen opa Speer nog op zijn driewieler de kinderpostzegels rond bracht. Mijn blauwe shirt heb ik nooit meer terug gezien.

[ afbeelding ]

Paiqdate kwam niet opdagen dus uit verveling foto's gemaakt van de constructie van een nieuw perron in Delfzijl. Later spijt van gehad toen ik weer vier uur terug moest reizen met de trein en de accu van mijn telefoon leeg was. Cathie als jij dit leest: ik houw nog steeds van jouw. (toegegeven, een tip van ook_gek).

[ afbeelding ]

Dit is mijn zoon Hindoestaans, hij is vier jaar oud. Hij lijkt hindoestaans dus hebben we hem maar zo genoemt. Hij lijkt een beetje op de elektricien die af en toe over de vloer kwam. Waarom hij hier in dit dating report voor komt weet ik niet. Hopelijk maakt hij snel een datingprofiel, dan kan ik hem uitlachen. Hij zal geen kans maken tegen zijn ervaren vader. Oneliner.txt heeft hij niet en tijdens een battlematch zeg ik dat hij nog steeds in zijn broek poept.

[ afbeelding ]

Ook op facebook moeten ze weten wat ik tijdens mijn dates eet. Ik heb deze foto's expres publiekelijk gemaakt zodat potentiële tinderdates weten dat ik van lekker eten houdt. Om alles in één foto uit te kunnen beelden, heb ik mijn lievelingsgerechten verzameld.

(Alle foto's zijn de eerste en derde week van de maand genomen, behalve de foto van Rakesh. Die zie ik in de even weken.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelden iemand zichzelf zo voor lul zien zetten. Dit moet even gequote worden. Zo pijnlijk niet grappig geschreven dit :')
pi_133582716
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]

Op date met...]
Ja, leuk dat je een tijdje met rode koontjes op een episteltje hebt zitten broeden, maar schrijven moet je kunnen. Dit is te geforceerd en daarom pijnlijk ongrappig. Probeer het nog eens.

En beantwoord mijn eerdere vraag eens. Je kunt wel iedere keer als het je te moeilijk wordt reacties blijven negeren maar daar groei je natuurlijk niet van. Kudo's voor de UI, dat wel. :7
  zondag 24 november 2013 @ 21:09:57 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133588083
*burn*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133589947
Crush die geen tijd heeft :r
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week. :')

Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij? :P
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 21:41:29 #154
Brabo Bastard
pi_133590183
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133593364
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu een match op PaiQ die meteen zegt dat ze een maatje meer is. Boeit mij verder geen reet. Even de foto's vrij-chatten.
En hoe zag ze eruit?

Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker :')
pi_133593657
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:37 schreef DSVM het volgende:
Crush die geen tijd heeft :r
Meerdere dates gehad, ze vindt me leuk. Ik haar ook. Woont op 10 minuten afstand. Maar we zien elkaar maar eens op de anderhalf week. :')

Ik hoef echt niet iedere dag haar te zien ofzo, maar 1 a 2x per week mag ik toch wel verwachtten dat we elkaar gaan zien? Of ligt het aan mij? :P
Weet je zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt? Pas er mee op, uit ervaring weet ik maar al te goed, dat ze zich soms anders voordoen dan ze daadwerkelijk denken. Als je elkaar echt leuk vindt dan vind je wel wat ruimte om af te spreken. Zeker als je al meerdere dates hebt gehad
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:02:39 #157
Brabo Bastard
pi_133594527
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

En hoe zag ze eruit?

Probeerde net met de laatste van mijn top 4 tinder matches een afspraakje te regelen. Twee zijn er inmiddels afgevallen, de 3e heeft de date van vandaag afgezegd en verzet naar zaterdag en de 4e heeft de komende week geen tijd. Hij gaat lekker :')
Nog onbekend, mission in progress...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133594557
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog onbekend, mission in progress...
Ok nou ben benieuwd dan ;)
pi_133594736
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated. :Y)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:06:45 #160
Brabo Bastard
pi_133594760
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ok nou ben benieuwd dan ;)
Nogal. Niks mis met een maatje meer though, beter dan zo'n gratenbaal.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 23:07:16 #161
Brabo Bastard
pi_133594781
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik gok dat ze de 100 kg wel aantikt. Keep us updated. :Y)
Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133595187
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze net zo lang is als ik dan valt dat best mee :P
Haha hoop het niet voor je. Zo'n leopard tank ~O>
  zondag 24 november 2013 @ 23:24:37 #163
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133595521
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.

Sorry even klaagbak.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133595761
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezien :') Ben bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
pi_133595963
De dame die ik nu bijna een maand zie, heb ik het heel fijn mee... En zij ook met mij...
Vanochtend lekker gewandeld op de pier en toen maar eens besproken of we onszelf nu vriend en vriendinnetje mogen noemen... :)

We staan er allebei wel relaxed in dat we gewoon lekker van het nu genieten en niet te veel met toekomst dingetjes bezig te zijn... En dat gaat prima. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133596559
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:
Vandaag weer eens een date gehad na 2 maanden geen resultaat. De vrouw kijkt me niet eens aan tijdens het praten.

Sorry even klaagbak.
Niet eens aankijken, dus.. Hoezo interesse tonen, wat is dat??
pi_133599668
De ceremoniemeester en ik hebben het zaterdag officieel gemaakt :)

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
  maandag 25 november 2013 @ 07:31:54 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133599797
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ben nu al bijna week aan het whatsappen met een meid. Klikt erg goed, iedere dag beter en chatten stukje langer. Heb het idee dat ze al verliefd begint te worden aan der berichten te lezen, zonder dat we elkaar in real-life hebben gezien :') Ben bang dat het van mijn of haar kant in real life ineens weer niet uitpakt zoals op Whatsapp. Wel vaker meegemaakt de laatste tijd helaas...
Dan snel afspreken toch..?
pi_133599834
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ik zou het idd toch ff afwachten tot je haar in reallife hebt gezien. Heb zoiets ook een keer meegemaakt. De eerste date klikte toen ook goed en ben toen meteen blijven slapen bij haar. Maar kwam er in de vervolgdates al snel achter wat voor monsterlijk karakter ze eigenlijk wel niet had. Toen had ik het gauw genoeg gezien :P
  maandag 25 november 2013 @ 10:53:12 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133602527
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )

Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.

Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samen :D goed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.

Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 11:13:38 #171
Brabo Bastard
pi_133603072
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:

Was een leuk feestje trouwens, dat jaren 90 feestje. En zondag burgerlijk naar de Ikea geweest haha!
Leuk meid! Een bericht waar ik het warm van krijg O+
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Zihuatanejo het volgende:

Sorry even klaagbak.
Kutwijf.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 25 november 2013 @ 11:42:10 #172
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133603945
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kutwijf.
Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
  maandag 25 november 2013 @ 11:43:16 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133603980
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:42 schreef Zihuatanejo het volgende:

Haha, ik was wel licht geteleurgesteld want via de mail leek het wel een leuke meid. Ach ja, shit happens.
Niet iets van autisme/asperger ofzo, waardoor ze dat eng vindt?
  maandag 25 november 2013 @ 11:50:15 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133604186
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 25 november 2013 @ 11:50:55 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133604210
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Veel mensen hebben moeite met oog contact. Zeker met onbekende mensen heb ik gemerkt. Zeker in de horeca merkte ik dat heel erg.
Klopt, maar er is een verschil tussen weinig, en helemaal geen oogcontact
  maandag 25 november 2013 @ 12:12:32 #176
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133604903
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:03 schreef Kekaa het volgende:

Heb wat gemist blijkbaar. :P
De ceremoniemeester ook (bij een bruiloft ontmoet?). Gefeliciteerd! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 25 november 2013 @ 12:13:33 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133604923
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat van het veel appen heb ik ook mee gemaakt kort geleden. We hadden veel en lang zitten appen. En dat was heel erg gezellig, op sommige momenten denk je echt van oke dit is te gezellig! Zeker met eerdere ervaringen in het achterhoofd toch rekening houden met tegenvallen. Ook het bellen was zeer gezellig en de minuten vlogen voorbij! Na een ruime week afspreken. ( eerder ging helaas van beide kanten niet )

Aangekomen direct spontaan en gezellig. Als of je er vaker geweest ben. En de uren vlogen voorbij. Het was nog gezelliger dan appen! Kan het dan toch? Goed de drank vloeide rijkelijk dus rijden was geen optie meer en blijven slapen was de enige optie. Geen probleem, ook dat was erg gezellig. Rond 12uur weer naar huis gegaan. Zij had een drukke dag en haar ouders zouden om 14uur op de stoep staan. Beetje verbaast in de auto terug naar huis. Het was heel erg gezellig geweest ondanks het vele appen en eerdere ervaringen! Gelukkig dacht zij het zelfde en dus al snel duidelijk dat er wel een vervolg date moest komen. Na 1x date weet je nog niet zoveel natuurlijk.

Gedurende de week nog altijd veel contact via de app en bellen. Zij had zo blijkt het zelfde als ik. Positief gevoel over de eerste date ondanks velen appen en dat zij ook wel benieuwd was hoe de 2de date zal gaan worden. Afgelopen weekend was het dan d-day. Na het werk er heen gereden en samen gegeten. Voor de rest niks afgesproken of besproken. Wat dat betreft zitten we op de zelfde lijn van "we zien wel" zaterdag gezellig dagje gehad en we betrapte ons zelf er op wat we het over samen avond eten hadden. Oh uhm ja dus de avond zijn we samen :D goed lang verhaal kort. Uit eindelijk ben ik zondag avond pas naar huis gegaan. Prima weekend die zeer relaxt was en ongedwongen. En jup er komt een vervolg afspraak alleen nog onbekend wanneer. Komend weekend heeft zij met vrienden afgesproken om te stappen en ik heb ook verschillende afspraken staan en moet ook werken. Tot hier dus mijn date avonturen.

Aangenaam verrast door haar karakter, humor en in grote lijnen de zelfde gedachte. Ook een erg sterke eigen mening en respecteert mijn mening als dje niet het zelfde is. Als basis prima dus tot nu toe :)
Leuk. :) Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn. :P Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?

[ Bericht 2% gewijzigd door -Splash- op 25-11-2013 12:22:53 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 25 november 2013 @ 12:33:19 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605406
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk. :) Dat een date ongedwongen is lijkt mij fijn. :P
Mij ook :P heb het vaak anders gezien en mee gemaakt. Dat er van te voren al besproken werd wat te gaan doen en hoe of wat. Daar krijg ik al direct de kriebels van. Zij ook blijkt nu dus dat werkt echt prima in ons voordeel. En zij doet ook geheel haar eigen ding en als we alle 2 tijd hebben spreken we af en proberen natuurlijk wel tijd te maken voor elkaar.

quote:
Dit is een potentieeltje dus... was dit ook een datingsite/app iemand?
Tot nu toe zeker een potentieeltje ja. Rustig kijken hoe dit verder gaat lopen en voor de rest genieten :)

Oh en heb haar ruim een jaar geleden ontmoet tijdens stappen. Ze was met een groep vriendinnen weekendje weg. Toen avondje mee wezen stappen en contact gehouden voor de rest niks. Onlangs weer contact gehad en ipv af en toe berichtje was het hele gesprekken. Dus een ruime week heel erg veel app en bel contact gehad.
pi_133605416
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..

Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
  maandag 25 november 2013 @ 12:35:02 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605440
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van..
Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken :')
  maandag 25 november 2013 @ 12:35:17 #181
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133605450
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen, ze lijkt wel een intelligente dame. Maar vanaf het begin kwam ze eigenlijk al vrij onzeker en ongemakkelijk over, dus het komt gelukkig niet door mij.

Misschien is ze gewoon een onzekere type. Lijkt mij de meest logische verklaring. Een paar keer aan het lachen gekregen, maar ze viel snel terug in haar oude houding.
pi_133605492
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je het zo zou zeggen, dan zou ik ook wel schrikken :')
:D
  maandag 25 november 2013 @ 12:37:35 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605506
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je aan de bediende kant stond in de horeca. Sommige mensen weten ook niet eens dat het hoort, iemand aankijken. Ik heb ze ook gehad, als zijnde date.. Dames die je gewoon niet aankijken als je tegen ze praat. Heel apart is dat.. Ik heb het een keer gewoon gezegd, wil je mij eens aankijken.. Daar schrok ze toch wel van.. Vervolgens keek ze mij aan..

Wat er nu achter zit bij sommige mensen, daar zul je bijna nooit achter komen, of dat het nu onwil is, of geen interesse hebben / tonen, of te maken heeft met een autisme / asperger.. Wie weet, kan alle kanten op..
Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
pi_133605664
is het normaal om elkaar heel de tijd aan te kijken tijdens een eerste date?
Ik bedoel 100% van de tijd.
pi_133605671
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 12:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bedienende kant ja, maar ook als de gasten een vraag stelde durven vele je niet aan te kijken. Ook bij het binnen lopen en je vangt de gasten op om ze naar een tafel te brengen en jas aan te nemen kijken mensen vaak langs je heen.
Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
  maandag 25 november 2013 @ 12:48:15 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605727
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
Nee, dat is creepy
pi_133605746
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat is creepy
oh oke, ik schrok al :{
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 12:49:51 #188
Brabo Bastard
pi_133605773
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef watheet het volgende:
Allicht niet. Maar als je met elkaar praat kijk je elkaar wel gewoon aan natuurlijk.
quote:

[..]

Nee, dat is creepy
En dat.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133605791
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Doe ik ook nooit bij personeel. Heeft niets met niet durven te maken.
Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
  maandag 25 november 2013 @ 12:51:14 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133605809
quote:

[..]

Nee, dat is creepy
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 november 2013 @ 12:51:36 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605821
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef watheet het volgende:

[..]

oh oke, ik schrok al :{
Waarom zou je uit 'iemand keek me nooit aan' denken dat '100% aankijken' wel gewenst is? Uitersten zijn zelden goed
  maandag 25 november 2013 @ 12:52:41 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133605838
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Naar mijn idee is dat niet logisch.. En waarom doe je dat niet? *Gewoon even uit nieuwsgierigheid
Ik kijk wel diegene aan als die me aanspreekt, maar anders kijk ik gewoon rond of het wel een leuke tent is, of er plek vrij is, en zoja waar...etc. Of ik ben wat verstrooid, is niet expres lullig gedrag ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 november 2013 @ 12:52:50 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133605844
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
In de praktijk is dat eng.. of hilarisch :+

Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg. Het is gewoon niet fijn om met alles aangekeken te worden. Helemaal niet aangekeken worden is net zo kut. Dus gewoon beetje van beiden.
Maakt het flirten ook leuker/makkelijker :+
  maandag 25 november 2013 @ 12:55:39 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133605909
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Als iemand je aanspreekt of jij spreekt iemand aan vind ik het normaal dat je daar gewoon iemand bij aan kijkt.
pi_133605971
quote:

[..]

_O- in mijn hoofd is het iig het ook hilarisch

Maargoed, vind het wel een interessant onderwerp. Ik had gisteren een date (voor het eerst in jaren ,hiervoor vriendin gehad) en ik had het idee dat ik iets vaker wegkeek terwijl ik aan het praten was dan haar. Omdat ik me er wat oncomfortabel bij voel om haar te lang aan te blijven kijken. :')
  Moderator / Redactie FP maandag 25 november 2013 @ 13:04:37 #196
Brabo Bastard
pi_133606139
quote:

[..]

Klinkt als Hans Teeuwen bij Trui :P

"Vrouwen vinden het niet fijn als je na de sex meteen er vanaf rolt en in slaap valt. Toen ben ik er dus drie uur op blijven liggen, en d'r strak aan blijven kijken. Kreeg achteraf te horen dat ze heel erg bang was geweest."
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133606200
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de praktijk is dat eng.. of hilarisch :+

Maar als iemand mij met elke zin die hij zegt aankijkt, kijk ik vanzelf weg.
Dit ja, dan ga ik me eerst bedenken of ik wel goed geschoren ben, of ik geen pukkels of etensresten op mijn gezicht heb, en daarna slaat de algehele paranoia toe. _O-
pi_133606283
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
  maandag 25 november 2013 @ 13:52:33 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133607398
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Omdat ze aan het werk zijn en jij (meestal) met gasten bent. Zij doen hun ding zoals dinges al zei; jas aannemen, tafel wijzen, bestelling opnemen etc, en jij houdt je bezig met degene waarmee je daar bent. Zelf vind ik dat niet meer dan normaal, ook niet onbeleefd. Dat je elkaar echt moet aankijken en "aandacht" geven is volgens mij meer van de laatste jaren. Onnodig. Maar het wel doen is ook prima natuurlijk.
Als je eten of drinken besteld kijk je toch gewoon de ober aan? Dan weet je namelijk meteen wanneer je wat kan zegggen. Zelfde als bij ontvangst of gooi jij je jas in zijn handen en loopt door?

Natuurlijk ook afhankelijk van type restaurant. Een bistro waar je zelf een tafeltje kan kan uitzoeken is iets anders dan een wat hoger culinair gehalte restaurant. Maar in beide gevallen is het normaal en beleefd om de ober aan te kijken wanneer hij / zij aan je tafel staat om een bestelling op te nemen. Op dat moment is het ook beleeft even met je gesprek te stoppen.

Wanneer je glas water bijgevuld word kan je rustig door praten. Een goede ober zal dat namelijk zo doen dat de gasten daar weinig tot geen last van hebben. Let wel, dit is een fles water van het huis en geen bestelling.
pi_133607484
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')