Ik zou zelf eens nadenken wat je wil. Onze reacties hier hoef je niet zwaar mee te laten tellen uiteraard.. Enige wat er hier gezegd wordt is dat je je een "beetje" hebt aangesteld.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Hoe de draad nu verder oppakken?
Moet ik haar gaan ontmoeten?
Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
Snap ik wel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ze wil je serieus weer zien????
quote:In general, writers are paid between 2 and 5 percent of a film's budget for full sale of their scripts. This isn't always the case with low-budget films, which the WGA defines as films with a budget under $5 million. For theatrical films with budgets between $0 and $5 million, the minimum screenplay fee is $39,290, according to the current schedule of minimums. Any films with budgets over $1.2 million must pay the writers up front, while lower-budget films may defer part or all of the pay until the film is commercially distributed. This means you may sell a script one year and not be paid for it until the following year or later.
quote:
Ze had het wel goed met je voor.quote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.
Was wel een fijne bevestiging van dat mijn beslissing juist was
investeringstechnisch heb je recht op een half uur neukenquote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Waarom? Waarom zou je het wel in de mail zettne dat je oma moest huilen en dergelijke?quote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef tammepiet het volgende:
. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.
Is zwaar gedramatiseerd
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk opquote:
Dat is dan ook weer zo, maar ik weerhoud me er wel vanquote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op
Lekker bevooroordeeld weerquote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.
Haha voor velen de ideale vrouw dusquote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.
Was wel een fijne bevestiging van dat mijn beslissing juist was
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Wat is dat nu weer voor een onzin.quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
Veel plezier!quote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hmm, dat ging snel. Zaterdag avond in contact gekomen met een vrouw via Paiq en nu haar kant op voor een dagje... Tja, we hebben nog niet eens echt besproken wat we gaan doen. Denk even ergens wat eten (ze had het over lekkere broodjes) en misschien even het centrum in.
Ben benieuwd ieder geval, mijn eerste Paiq date is uiteindelijk een relatie van 5 maanden geworden en dit is dus pas mijn 2de Paiq date
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
nicequote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
Ze zijn gestoordquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthdayquote:
Leuk om te wetenquote:Op maandag 11 november 2013 13:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthday
Deze gemist een paar dagen terug?
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef rolklem het volgende:
Vind je het leuk om mensen met de grond gelijk te maken?
Thanks!quote:Zo ja, dan ben je met vlag en wimpel geslaagd.
Sorry, de mail bevatte teveel grappige elementen.quote:Je had ook in één zin kunnen zeggen dat het veel té dramatisch was en daarmee was je klaar geweest.
Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |