Yep, heb dit zelf ook meegemaakt. Sterker nog ik heb destijds ook een soortgelijke mail naar haar gestuurd om het van me af te schrijven, want was behoorlijk over de zeik. Wel iets minder dramatisch als dat jij schrijft overigens en het verschil was wel dat ik 12 keer met haar heb afgesproken in 2 maanden tijd en ik er echt vanuit ging dat het iets ging worden. (Dat gevoel gaf ze me ook). Dat is ook de enige keer dat ik echt verliefd ben geworden op één van mn dates. Gaat wel weer over. Probeer zo snel mogelijk weer met een ander contact te hebben, dat hielp bij mij ook.quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
Dudes and chicks please help me out. 2 weken terug een prachtige en slimme vrouw opengedaan via Paiq. Na 3 dagen chatten hebben we gedate en direct blijven slapen, uiteindelijk 4x geweest.
Mensen kennen mijn verhaal van cum laude psycholoog. Dit vertelde ik blijkbaar iets te graag.
Onderstaande mail heb ik er dus net uitgedaan.
[..]
Mevrouw was donderdag jarig. En stond erop dat ik zaterdag op haar feestje kwam. Ik moest en zou iedereen die haar dierbaar is leren kennen.
Op haar feestje en uitgaan hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.
Gisterenochtend heeft ze me te kennen gegeven dat ze me niet meer hoeft te zien: reden ze wilde vrijheid en dat had ze niet. Vreemd... Ik woon 50 km verderop en dit was volgens haar eerst een dikke plus. Omdat we juist zo de vloer niet plat zouden lopen. Zo bleven we naar elkaar verlangen...
Anyway gisteren dus zwaar in paniek en met een gebruik gebroken hart weggegaan. Momenten als net laten me denken: dit is niet waar, je droomt.
Iemand die mij kan helpen? Soortgelijke situaties?
Verwerk het.quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
Dudes and chicks please help me out. 2 weken terug een prachtige en slimme vrouw opengedaan via Paiq. Na 3 dagen chatten hebben we gedate en direct blijven slapen, uiteindelijk 4x geweest.
Mensen kennen mijn verhaal van cum laude psycholoog. Dit vertelde ik blijkbaar iets te graag.
[..]
Mevrouw was donderdag jarig. En stond erop dat ik zaterdag op haar feestje kwam. Ik moest en zou iedereen die haar dierbaar is leren kennen.
Op haar feestje en uitgaan hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.
Gisterenochtend heeft ze me te kennen gegeven dat ze me niet meer hoeft te zien: reden ze wilde vrijheid en dat had ze niet. Vreemd... Ik woon 50 km verderop en dit was volgens haar eerst een dikke plus. Omdat we juist zo de vloer niet plat zouden lopen. Zo bleven we naar elkaar verlangen...
Anyway gisteren dus zwaar in paniek en met een gebruik gebroken hart weggegaan. Momenten als net laten me denken: dit is niet waar, je droomt.
Ook hier een zelfde soort situatie een aantal weken terug. Vooral het feit dat iemand doet overkomen dat ze het ook helemaal zien zitten, terwijl dit blijkbaar niet zo is, maakt het des te pijnlijker. Wat betreft die mail, begrijpelijk maar niet handig.quote:Op maandag 11 november 2013 09:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Yep, heb dit zelf ook meegemaakt. Sterker nog ik heb destijds ook een soortgelijke mail naar haar gestuurd om het van me af te schrijven, want was behoorlijk over de zeik. Wel iets minder dramatisch als dat jij schrijft overigens en het verschil was wel dat ik 12 keer met haar heb afgesproken in 2 maanden tijd en ik er echt vanuit ging dat het iets ging worden. (Dat gevoel gaf ze me ook). Dat is ook de enige keer dat ik echt verliefd ben geworden op één van mn dates. Gaat wel weer over. Probeer zo snel mogelijk weer met een ander contact te hebben, dat hielp bij mij ook.
Het bewijst maar dat vrouwen gemeen kunnen zijnquote:Op maandag 11 november 2013 10:07 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ook hier een zelfde soort situatie een aantal weken terug. Vooral het feit dat iemand doet overkomen dat ze het ook helemaal zien zitten, terwijl dit blijkbaar niet zo is, maakt het des te pijnlijker. Wat betreft die mail, begrijpelijk maar niet handig.
Want mannen kunnen dat niet zijnquote:Op maandag 11 november 2013 10:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het bewijst maar dat vrouwen gemeen kunnen zijn
Nee joh, mannen zat die net zo denken hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 03:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan dat je ze normaal niet tegenkomt?
(Er van uitgaand dat jij dus niet een gratenpakhuis bent?)
quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hence dequote:
Klinkt als een grote 'FOEI!'quote:Op maandag 11 november 2013 10:55 schreef Sannne het volgende:
Over die mail; mijn ex was ook zo'n dramaking, precies dezelfde soort mails. Gewoon eng en benauwend. Daarom denk ik dat jouw exdate hier alleen maar bang van wordt en denkt dat ze de goede keuze heeft gemaakt. Niet meer doen voortaan!
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.quote:
Een mail begin je niet met een gebruiksaanwijzing. "Graag wil ik dat je deze e-mail leest" is bovendien onnodig, dat laat je al merken door uberhaupt een mail te sturen. Niemand stuurt een mail waarbij ze liever niet hebben dat de ontvanger hem leest.quote:Graag wil ik dat je deze e-mail leest, op je in laat werken en vervolgens een reply naar me stuurt.
Een chronologische samenvatting, oke. Je soms het nogal droog op allemaal. En 'terugkerende items'?quote:We leerden elkaar kennen via een datingsite, voor jou nieuw, ook voor mij. Het voelde vanaf begin af aan goed. Dit was wederzijds, je hebt dit meerdere malen benadrukt. Er werd al gesproken over gezamenlijke vakantie, festivals en andere activiteiten. Je ging me leren surfen, het slapen in het tentje, iets wat steeds terugkerende items waren.
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.quote:Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
"Sex was leuk, we waren bezig met elkaar'...Dat is toch wel vaker zo met je ex? Soa-testje prima. Toppie.quote:Sex was leuk, we waren bezig met elkaar, en jij vertelde de laatste keer dat we nog genoeg tijd hadden om elkaar op dit gebied te leren kennen. SOA-testje prima, dit zouden we zelfs samen gaan doen. Zo vertelde je me afgelopen dinsdag nog via Whatsapp.
He Piet, kom je ook op m'n feestje?quote:Je ouders waren benieuwd naar me en ik mocht zelfs op een feestje komen, waar dierbaren van je waren welke ik moest ontmoeten. Je verzocht me dit afgelopen weekend nog. Uiteindelijk besloten te gaan.
'ondanks een kleine financiele investering'quote:Je besloot in navolging van mij je Paiq-account uit te zetten en ik heb deze zelfs, ondanks een kleine financiële investering op non-actief gesteld. Donderdag kwam er een omslag in je Whatsapp gedrag: geen hartjes meer, geen lieve woordjes meer.
Lekker belangrijk dat dat cadeau 20 euro was! Wat wil je daarmee zeggen? IK HAD EEN CADEAU VAN 20 EURO VOOR JE OVER, BITCH?!?? EN NU GEEN LIEVE WOORDJES MEER? GEEN CADEAU GEEN HARDE CENTEN? GEEN ADVERTENTIE in de oooochtendkraaanntt.quote:Ik kocht een cadeau van 20 euro omdat mijn gevoel destijds nog prima was. Terwijl het van jou, nu snap ik waarom, niet hoefde. Zaterdag direct bij binnenkomst merkte ik dat je heel afstandelijk was. Iets wat mijn gevoel direct op pikte. Niet samen op bed liggen, zoenen.
Je hebt inmiddels een dossier aangelegd?quote:Daarbij:
- Je ontweek constant oogcontact.
- Je gaf aan vrijdag niet meer naar mij te kunnen komen.
- Je had binnenkort een speeddate, ik hoefde me hier vooral geen zorgen over te maken! Deze uitspraak zorgt bij mij nog het meest voor verwarring…
- Tegen een etentje met de Sint zei je ondanks de veranderde datum op voorhand nee.
- In Londen wilde je oud-en-nieuw vieren. Prima vooral doen.
- Zocht tijdens je feestje constant contact met andere mensen, je kwam vooral niet bij mij staan.
quote:Had mij het liever vooraf verteld, want je wist het voor ik de deur binnenstapte. Waarom hield je de
schijn op?
Helaas werd mijn gevoel vanmorgen bevestigd. Ik werd niet boos en je had me gerust alleen in je huis kunnen laten. Had voor mij een soort vewerking geweest.
Kerel, hoevaak HEB je deze mensen gezien? Twee keer hooguit? Laat me raden, het voelde als je eigen familie?quote:Groetjes aan al je leuke vriendinnetjes en je broertje, zoals we elkaar wederzijds beloofde snel te zien, realiseer ik me dat ik deze mensen nooit meer zie...
Niet alleen kippenvel, maar ook nog tranen. En daarbij, OOK een glimlach. Ja hoor, tuurlijk.quote:Ik heb enorm respect voor je vergeet dat niet. Al met al heb ik een fijne tijd met je gehad en typ ik deze laatste zin met kippenvel over mijn lichaam, tranen en een glimlach op mijn gezicht.
Ajax maakt het vaak alleen nog maar erger! Oke, gisteren niet.quote:Nu onderweg naar een vriend om mijn beste therapie te ondergaan: een wedstrijd van Ajax (:
Liefs.
Ik ben mezelf nog van de grond aan het rapenquote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.
Volgende keer gewoon lieve van maken.
[..]
Een mail begin je niet met een gebruiksaanwijzing. "Graag wil ik dat je deze e-mail leest" is bovendien onnodig, dat laat je al merken door uberhaupt een mail te sturen. Niemand stuurt een mail waarbij ze liever niet hebben dat de ontvanger hem leest.
[..]
Een chronologische samenvatting, oke. Je soms het nogal droog op allemaal. En 'terugkerende items'?
[..]
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.
[..]
"Sex was leuk, we waren bezig met elkaar'...Dat is toch wel vaker zo met je ex? Soa-testje prima. Toppie.
[..]
He Piet, kom je ook op m'n feestje?Wordt supergezellig, komen onwijs veel dierbaren!
[..]
'ondanks een kleine financiele investering'. Erg romantisch dat je die 2,75 euro nog even benoemt.
[..]
Lekker belangrijk dat dat cadeau 20 euro was! Wat wil je daarmee zeggen? IK HAD EEN CADEAU VAN 20 EURO VOOR JE OVER, BITCH?!?? EN NU GEEN LIEVE WOORDJES MEER? GEEN CADEAU GEEN HARDE CENTEN? GEEN ADVERTENTIE in de oooochtendkraaanntt.
[..]
Je hebt inmiddels een dossier aangelegd?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kerel, hoevaak HEB je deze mensen gezien? Twee keer hooguit? Laat me raden, het voelde als je eigen familie?
[..]
Niet alleen kippenvel, maar ook nog tranen. En daarbij, OOK een glimlach. Ja hoor, tuurlijk.
[..]
Ajax maakt het vaak alleen nog maar erger! Oke, gisteren niet.
Tammepiet, je had deze mail in de eerste plaats al nooit moeten versturen. Je had een date of 4 met haar gehad? Come on zeg. Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.
Allemaal niet bedoeld om je maar wat af te zeiken, maar je moet wel wat ballen kweken en weten dat stuklopende dates er gewoon bijhoren in het leven. Denk aan die leuke dates en ga verder, het leven is toch veel te mooi om hier zo'n kinderachtig drama van te maken. Komop pietje.
Geloof me dit soort mensen bestaan echt! In mannelijke en vrouwelijke vormen! Ooit een paar keer afgesproken met een meid maar ging hem niet worden dus ik vertellen en niet meer reageren op de smekende smsjes. Loop ik langs de brievenbus zie ik een witte a4 envelop met mijn naam er op. Zitten er jawel 9 kleine papiertjes in van zo een zal agenda voor en achterkant vol met tekst en netjes rechts boven genummerdquote:Op maandag 11 november 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
Heerlijk al die mensen hier die bloedserieus in gaan op alle trollen!
All part of the growing up processquote:Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mooie analyse van een veel te dramatische mail idd. Maar goed, ik kan me nog enigzins voorstellen dat ie z'n eigen rot voelt. Ik heb geen idee of het de eerste keer is dat het hem overkomt? Bij mijn eerdere dates had ik namelijk ook nog de neiging om iets te dramatisch te doen. Na verloop van tijd en aantal dates bekijk ik zaken nu toch iets nuchterder.
Waarom toch gelukkig als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Rogan het volgende:
Tja, Piet zal die meid nooit meer zien. Zeker niet nadat ze die mail heeft gelezen.
Wel stoer, dat je het op een forum durft te zetten. Moet toegeven dat ik ook wel eens een wanhopig mailtje de deur uit heb gedaan en dat ook nog werkte. Ik was zo fucking blij, maar uiteindelijk is het (gelukkig) toch vroeg geëindigd.
Verdomme, ik wil niet weten wat jij allemaal gaat zeggen tegen iemand als je WEL verliefd bentquote:Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:
Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar.
quote:Op maandag 11 november 2013 11:25 schreef Rogan het volgende:
[..]
Verdomme, ik wil niet weten wat jij allemaal gaat zeggen tegen iemand als je WEL verliefd bent:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |