abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133142346
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:

Een antwoord op die mail is inmiddels binnen: ze wil me graag weer zien en geeft een mengelmoes van haar ex zien, drank en onrust omtrend het organiseren van het feestje de schuld.

Copy / paste please :D
pi_133142347
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.
_O- _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_133142367
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef Rogan het volgende:

[..]

Copy / paste please :D
Nee ga ik niet aan beginnen.
  maandag 11 november 2013 @ 11:28:54 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133142394
quote:
Gisteren in emotie die mail direct na een uur verstuurd nadat ik op straat was gezet.
Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133142433
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.
Bedankt voor de tip. Realiseer me dit ook.
Vannacht in een soort vlaag van paniek deze mail hier gepost. Moest even hulp hebben, jammer dat een enkeling me zo afzaagd.
pi_133142491
quote:
Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Holy fuck. Stond dit serieus in die mail? :')
Na 2 weken daten _O-
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:32:57 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133142496
quote:

[..]

Precies dat ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133142513
quote:

[..]

Pro tip ^O^
  maandag 11 november 2013 @ 11:35:35 #84
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133142572
die zinsnede over die investering in paiq was de mooiste trouwens
pi_133142611
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
Nope, de lege stoel.
pi_133142619
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
Dit kwam van haar af. Jullie snappen het gewoon niet. Jammer.
pi_133142628
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:36 schreef Sannne het volgende:

[..]

Nope, de lege stoel.
Als ik z'n broer zou zijn zou ik een pakje in de zak doen met de naam van z'n date er op :')
pi_133142696
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Joh probeer zelf gewoon mee te lachen, beste medicijn. Je eigen wanhopigheid inzien en afsluiten!
Ga je haar echt niet weer zien ondanks dat ze dit wilt? Want volgens mij ben je knetterverliefd.
  maandag 11 november 2013 @ 11:41:15 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133142734
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Realiseer me dit ook.
Vannacht in een soort vlaag van paniek deze mail hier gepost. Moest even hulp hebben, jammer dat een enkeling me zo afzaagd.
Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.

Toch bedankt dat je dit hebt gepost, want dat stukje van die oma en die stoelen is nu al een klassieker. Ik denk dat er serieus kwaliteiten voor je liggen om boeketromannetjes te schrijven.

quote:
Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."

Dan toewerken naar het grote moment, sinterklaas. 22 stoelen. Oma is zo blij, eindelijk wordt die lege stoel opgevuld, en met niet zomaar iemand...nee, met een cum laude afgestudeerde psycholoog!

En dan, patsboem, plotwending. '1 stoel blijft deze avond dus leeg'. Nog even die waterlanders bij het publiek loskrijgen: 'hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen'...'zo ga ik aan jou denken deze avond'. :'(

Nou pak de tissues er maar bij dames en heren. Ik zie de familie tammepiet daar al zitten. Sinterklaas komt binnen: Is het nog allemaal een beetje gezellig hier? :D...doodse stilte. 21 mensen kijken beteuterd naar de cadeau's in het midden van de kring. En naar de stoel. De lege stoel, waar eigenlijk de cum laude afgestudeerde psycholoog had moeten zitten. Tammepiet blijft stil, hij had wel een cadeau van 20 euro gekocht. En dan had hij het nog niet eens over zijn paiq-abonnement gehad wat nog 11 dagen doorliep. Oma huilde. Het had zo mooi geweest.

~the end~

(Sorry piet nu stop ik :'))
Gourmetten of steengrillen?
pi_133142766
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Komop kerel, als ik zoiets had verstuurd en hier gepost, dan had je denk ik wel hetzelfde gereageerd.. :) Het is zwaar fucked-up dat ze reageerde, en het tot nu toe niet de uitkomst heeft die je voor ogen had. Helaas. Maar zoals Sannne al zei, probeer er mee te lachen. Je kunt er toch niets meer aan veranderen dat je die mail hebt verstuurd. En dat werkt echt het beste om zulke dingen te verwerken. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133142797
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.

Toch bedankt dat je dit hebt gepost, want dat stukje van die oma en die stoelen is nu al een klassieker. Ik denk dat er serieus kwaliteiten voor je liggen om boeketromannetjes te schrijven.

[..]

Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."

Dan toewerken naar het grote moment, sinterklaas. 22 stoelen. Oma is zo blij, eindelijk wordt die lege stoel opgevuld, en met niet zomaar iemand...nee, met een cum laude afgestudeerde psycholoog!

En dan, patsboem, plotwending. '1 stoel blijft deze avond dus leeg'. Nog even die waterlanders bij het publiek loskrijgen: 'hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen'...'zo ga ik aan jou denken deze avond'. :'(

Nou pak de tissues er maar bij dames en heren. Ik zie de familie tammepiet daar al zitten. Sinterklaas komt binnen: Is het nog allemaal een beetje gezellig hier? :D...doodse stilte. 21 mensen kijken beteuterd naar de cadeau's in het midden van de kring. En naar de stoel. De lege stoel, waar eigenlijk de cum laude afgestudeerde psycholoog had moeten zitten. Tammepiet blijft stil, hij had wel een cadeau van 20 euro gekocht. En dan had hij het nog niet eens over zijn paiq-abonnement gehad wat nog 11 dagen doorliep. Oma huilde. Het had zo mooi geweest.

~the end~

Haha dat is zwaar aangedikt. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.

Is zwaar gedramatiseerd :9
pi_133142801
quote:

[..]
Het had zo mooi geweest.

)
_O-

Sorry, wel lullig voor je maar het stoelverhaal is inderdaad geniaal. _O-
pi_133142807
quote:

[..]

[..]

~the end~

:D :') :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:46:26 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133142862
quote:

[..]

[..]

~the end~

:D :') :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133142864
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef -0- het volgende:

[..]

_O-

Sorry, wel lullig voor je maar het stoelverhaal is inderdaad geniaal. _O-
Een carrière als scenario-schrijver in het verschiet? ^)

Verwacht een vermelding in de tt volgende keer.
pi_133142899
Hoe de draad nu verder oppakken?

Moet ik haar gaan ontmoeten?

Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
pi_133142938
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.
Volgende keer gewoon lieve van maken.

Mijn ex na 3 jaar die een time out in wilde lassen in een mailtje.

Beste -0-

Afsluitend met

Groeten,

Seriously :')
pi_133143158
quote:

~the end~

Mijn god, ik kom niet meer bij :')
Mag dit verfilmd worden?
pi_133143199
quote:
Hier kan ik wel wat mee.

Gisteren in emotie die mail direct na een uur verstuurd nadat ik op straat was gezet.

Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar. Toen ze het had verteld mijn spullen gepakt en enkel doei gezegd.

Een antwoord op die mail is inmiddels binnen: ze wil me graag weer zien en geeft een mengelmoes van haar ex zien, drank en onrust omtrend het organiseren van het feestje de schuld.

Anyway zoals een van de eerste reacties: next :O
Ze wil je serieus weer zien???? :D
  maandag 11 november 2013 @ 11:58:48 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133143234
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Hoe de draad nu verder oppakken?

Moet ik haar gaan ontmoeten?

Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
Je zegt net nog: next. Zou er een weekje over nadenken eerst want je bent nu niet helemaal consistent in je reacties.

Overigens ben ik ook wel eens "bevangen" door de liefde geweest hoor, dat was nou juist die tandenborstel kerel waar ik nu weer aan gematcht werd door Paiq. Was toen een speeddate. En hoe goed ik ook weet dat je nóóit al meteen moet schrijven wat je voelt en denkt, toen hij traag reageerde op de vraag hoe laat we zouden afspreken die woensdag (lees: twee dagen) heb ik op msn ook een blurt eruit geknald waarvan achteraf het schaamrood op mijn kaken staat. Een slechte bouquetroman was er niets bij. Vervolgens nóg erger gemaakt door te vragen of hij aub wilde vergeten wat ik geschreven had. Ha ha ha da's eigenlijk net zo erg :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')