Ik zou zelf eens nadenken wat je wil. Onze reacties hier hoef je niet zwaar mee te laten tellen uiteraard.. Enige wat er hier gezegd wordt is dat je je een "beetje" hebt aangesteld.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Hoe de draad nu verder oppakken?
Moet ik haar gaan ontmoeten?
Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
Snap ik wel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ze wil je serieus weer zien????
quote:In general, writers are paid between 2 and 5 percent of a film's budget for full sale of their scripts. This isn't always the case with low-budget films, which the WGA defines as films with a budget under $5 million. For theatrical films with budgets between $0 and $5 million, the minimum screenplay fee is $39,290, according to the current schedule of minimums. Any films with budgets over $1.2 million must pay the writers up front, while lower-budget films may defer part or all of the pay until the film is commercially distributed. This means you may sell a script one year and not be paid for it until the following year or later.
quote:
Ze had het wel goed met je voor.quote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.
Was wel een fijne bevestiging van dat mijn beslissing juist was
investeringstechnisch heb je recht op een half uur neukenquote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Waarom? Waarom zou je het wel in de mail zettne dat je oma moest huilen en dergelijke?quote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef tammepiet het volgende:
. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.
Is zwaar gedramatiseerd
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk opquote:
Dat is dan ook weer zo, maar ik weerhoud me er wel vanquote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op
Lekker bevooroordeeld weerquote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.
Haha voor velen de ideale vrouw dusquote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Wat is dat nu weer voor een onzin.quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
Veel plezier!quote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hmm, dat ging snel. Zaterdag avond in contact gekomen met een vrouw via Paiq en nu haar kant op voor een dagje... Tja, we hebben nog niet eens echt besproken wat we gaan doen. Denk even ergens wat eten (ze had het over lekkere broodjes) en misschien even het centrum in.
Ben benieuwd ieder geval, mijn eerste Paiq date is uiteindelijk een relatie van 5 maanden geworden en dit is dus pas mijn 2de Paiq date
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
nicequote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
Ze zijn gestoordquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthdayquote:
Leuk om te wetenquote:Op maandag 11 november 2013 13:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthday
Deze gemist een paar dagen terug?
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef rolklem het volgende:
Vind je het leuk om mensen met de grond gelijk te maken?
Thanks!quote:Zo ja, dan ben je met vlag en wimpel geslaagd.
Sorry, de mail bevatte teveel grappige elementen.quote:Je had ook in één zin kunnen zeggen dat het veel té dramatisch was en daarmee was je klaar geweest.
Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11quote:
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student?quote:Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef Kola het volgende:
[..]
Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11
Dat zou te doorzichtig zijn. Ik had van jullie zogenaamde dating-experts wel wat meer inzicht verwacht, leren van voorgaand falen en dergelijke. Maar nee.quote:Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student?
Ik ben misschien geen expert. Maar ik heb nooit bijzonder slechte ervaringen gehad met psychologie studentesquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat zou te doorzichtig zijn. Ik had van jullie zogenaamde dating-experts wel wat meer inzicht verwacht, leren van voorgaand falen en dergelijke. Maar nee.
quote:Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student?
Volgens mij zeg je "ja" maar dan iets omslachtiger, is het niet?quote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
leren van voorgaand falen en dergelijke.
Dat dusquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was..
Vind het echt onzin een beroepsgroep uit te sluiten.
Balen dat ze geen lekkere vent is, ik had me anders graag aangebodenquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou toch eens met een psychologe willen daten. Gewoon om eens te kijken of het allemaal zo is als ik lees hier
quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen expert. Maar ik heb nooit bijzonder slechte ervaringen gehad met psychologie studentes
DAN KOMT HAAR VENT ER NOG WEL ACHTERquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Sannne het volgende:
[..]
nee. Gelukkig getrouwd en mama van 2 meiden
Ik sluit geen enkele beroepsgroep uit, gaat me meer om de persoon zelf. Als ze heel lief en leuk is, en ze is putjesschepper of ze werkt bij een fastfoodrestaurant, wat maakt het dan uit?quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was..
Dit, heb er ook geen slechte ervaringen mee in vriendschappen iig. Een psycholoog heb ik bij het daten nooit getroffen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Tjah er zijn genoeg mannen die juist afknappen op een vrouw met een betere baan en een hele drukke carriere. Ik ken mannen die zien dat als ideaalbeeld. Beide kan toch prima zijnquote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Mwoa Ik heb liever een beetje een tussenweg. Ben niet opzoek naar een vriendin die compleet afhankelijk wordt. En zichzelf in de toekomst alleen maar thuis ziet zitten.quote:Op maandag 11 november 2013 15:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Tjah er zijn genoeg mannen die juist afknappen op een vrouw met een betere baan en een hele drukke carriere. Ik ken mannen die zien dat als ideaalbeeld. Beide kan toch prima zijn
Zelf ben ik iemand die toch wel dagelijks contact wil met mijn 'lover', dit hoeft natuurlijk niet de hele dag.quote:Op maandag 11 november 2013 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom toch gelukkig als ik vragen mag?
Op date1, begint ze na minuut1 over kinderenquote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Over begroepsgroepen gesproken. Iemand ervaring met het daten van een basisschool lerares? Ik heb er nu 3 in mijn tindermatchlijst staan, maar in het verleden nog nooit eentje gedate. Wellicht zit daar wel meer mijn type tussen
Jup! Over het algemeen wel leuke damesquote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Over begroepsgroepen gesproken. Iemand ervaring met het daten van een basisschool lerares? Ik heb er nu 3 in mijn tindermatchlijst staan, maar in het verleden nog nooit eentje gedate. Wellicht zit daar wel meer mijn type tussen
Ik snap ook niet dat iemand zichzelf kan zien als een huisvrouw hoorquote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mwoa Ik heb liever een beetje een tussenweg. Ben niet opzoek naar een vriendin die compleet afhankelijk wordt. En zichzelf in de toekomst alleen maar thuis ziet zitten.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand zichzelf kan zien als een huisvrouw hoor![]()
![]()
Maar veel mannen vinden het ideaal.
Ik ben wel heel bewust thuis bij de kinderen (vooral mijn vriend ziet het graag zo.)
Maar ik ben dus geen huisvrouw of schoonmaakster en doe dus nog wel heel veel andere dingen er bij.
Dat dacht ik al wel. Heb het idee dat ze ook wel een iets zachtaardiger karakter hebben dan de gemiddelde vrouw die ik eerder heb gedate. Tenminste dat maak ik op uit de chatgesprekken. Toch maar eens een poging wagen dan om er iig eentje te daten.quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup! Over het algemeen wel leuke dames
ha, dat doe ik tegenwoordig ook gewoon. soms ben ik zo gefrustreerd, en vooral als ik dan alcohol oid op heb iets te enthousiast in het "de waardheid vertellen"quote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |