abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133086236

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 9 november 2013 @ 19:49:05 #2
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_133086701
quote:
Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [img=400,400][/img]

[ Bericht 14% gewijzigd door Speedball op 09-11-2013 22:47:24 (url plaatje niet goed) ]
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_133086850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Speedball het volgende:

[..]

Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [ afbeelding ]
Tuuuurlijk wel, we zijn hier allemaal zo lekker scherp en speciaal. Onweerstaanbaar!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_133086900
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Tuuuurlijk wel, we zijn hier allemaal zo lekker scherp en speciaal. Onweerstaanbaar!
:') :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133092356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Speedball het volgende:

[..]

Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [ afbeelding ]
wat is dit voor spam?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:45:47 #6
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_133093416
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:09 schreef All-out het volgende:

[..]

wat is dit voor spam?
Denk dat de url van het plaatje versprong, sorry :(
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_133094141
Tinder date was gezellig, maar niet meer dan dat.. Bij afscheid wenste zij mij het beste.. *Trekt conclusie, Next!
  zondag 10 november 2013 @ 00:10:29 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133096483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:51 schreef Kekaa het volgende:
Haaai... date ervaringen toch?

Gisteren rond half 5 de stad ingegaan. Wat gaan drinken met de into my life man. Vervolgens wat gaan eten. En daarna nog wat drinken. Rond 11 uur afscheid genomen. Best geslaagd dus. Waarschijnlijk een tweede date.

Leuke man, wel een paar dingen waarvan ik denk... uhm ja.... eens kijken hoe ik dat de volgende keer vindt.
Klinkt leuk! Altijd goed als de date verlengd wordt. Echt onoverkomelijke dingen dan?

Hier weer een leuk berichtje van de Tandenborstelflip. Enige punt is dat ik nog steeds "lost for words" ben als ik met hem chat. Echt enorm irritant maar als ik iemand leuk vind of heb gevonden dan ga ik opeens heel erg nadenken over wat ik zeg. Ik kijk de kat nog even uit de boom dus, ik weet al hoe hij in het echt is dus de drang is niet zo groot om het snel op een date aan te sturen.

Verder niet echt nieuwe matches deze week, het is rustig!
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 00:10:55 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133096501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder date was gezellig, maar niet meer dan dat.. Bij afscheid wenste zij mij het beste.. *Trekt conclusie, Next!
Jammer man. Maar de duidelijkheid is er in ieder geval wel en dat scheelt een hoop.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133096900
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jammer man. Maar de duidelijkheid is er in ieder geval wel en dat scheelt een hoop.
Precies :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 00:22:04 ]
  zondag 10 november 2013 @ 00:27:40 #11
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_133097116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Die heb ik ook eens gehoord, kan gebeuren, komt goed.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_133097789
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Die heb ik ook eens gehoord, kan gebeuren, komt goed.
Hoe bedoel je dat?
pi_133097895
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 00:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Meer vrouwen als kerktorens ^O^
*** Nul Dertien ***
pi_133098079
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 00:53 schreef theKiD het volgende:

[..]

Meer vrouwen als kerktorens ^O^
Ik hoef er maar één :)
pi_133098103
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 01:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Was een reactie op jou vraag hoe bedoel je dat op de reactie: komt goed.. :)
*** Nul Dertien ***
pi_133098366
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 01:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

Was een reactie op jou vraag hoe bedoel je dat op de reactie: komt goed.. :)
Zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat ik maar 1 vrouw nodig heb ;)
pi_133098393
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 01:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat ik maar 1 vrouw nodig heb ;)
1 kerk is voor gelovigen idd ook voldoende.. Je moet je er alleen wel thuis voelen. :D
*** Nul Dertien ***
  zondag 10 november 2013 @ 01:34:02 #18
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_133098681
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 01:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik vroeger in het najaar als vrijgezel altijd zo vrolijk werd van dit nummer

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_133101330
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Altijd goed als de date verlengd wordt. Echt onoverkomelijke dingen dan?

Hier weer een leuk berichtje van de Tandenborstelflip. Enige punt is dat ik nog steeds "lost for words" ben als ik met hem chat. Echt enorm irritant maar als ik iemand leuk vind of heb gevonden dan ga ik opeens heel erg nadenken over wat ik zeg. Ik kijk de kat nog even uit de boom dus, ik weet al hoe hij in het echt is dus de drang is niet zo groot om het snel op een date aan te sturen.

Verder niet echt nieuwe matches deze week, het is rustig!
uhm ja, trekjes. ..

maar ik moet hem afzeggen...
Voel me op dit moment bijna een verliefde puber zo ongeveer. Best wel een soort van onverwacht iets met een bekende. We go with the flow en zien wel waar het schip strandt.
pi_133101836
quote:
Jammer kerel. De mijne was gisteren ook alleen nog maar gezellig. Wel merkte ik dat ik haar graag nog eens zie. Of het wederzijds is zal ik komende dagen dan wel achterkomen. Zo'n eerste date hoeft natuurlijk sowieso nog niet helemaal uit van alles en nog wat te bestaan. Gaat om de eerste klik. Neem aan dat je die dan ook niet voelde?
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 12:27:15 #21
Brabo Bastard
pi_133105165
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 04:33 schreef Kekaa het volgende:

[..]

uhm ja, trekjes. ..

maar ik moet hem afzeggen...
Voel me op dit moment bijna een verliefde puber zo ongeveer. Best wel een soort van onverwacht iets met een bekende. We go with the flow en zien wel waar het schip strandt.
Niks mis met vlinders in je buik O+
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 09:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Jammer kerel. De mijne was gisteren ook alleen nog maar gezellig. Wel merkte ik dat ik haar graag nog eens zie. Of het wederzijds is zal ik komende dagen dan wel achterkomen. Zo'n eerste date hoeft natuurlijk sowieso nog niet helemaal uit van alles en nog wat te bestaan. Gaat om de eerste klik. Neem aan dat je die dan ook niet voelde?
Mijn ervaring leert dat soms een klik wel een date of 2-3 kan duren, maar dat kan aan mijzelf liggen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 10 november 2013 @ 12:29:22 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133105206
Wat vind je van: Hey Lolita meisje. Je hebt een mooie a cup. Als je houdt van gezelligheid en sex met deze blonde jongen met magische vingers click op ja.

Onze concurrenten....
pi_133105283
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niks mis met vlinders in je buik O+

[..]

Mijn ervaring leert dat soms een klik wel een date of 2-3 kan duren, maar dat kan aan mijzelf liggen :P
Klopt, daarom wil ik nog een keer met haar afspreken. Want leuk was ze zeker. En een klik hadden we ook al. Tenminste dat was mijn gevoel. Maar ik zal haar gedrag een beetje in de gaten houden komende dagen, want heb er al vaak zat naast gezeten :P
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 12:33:39 #24
Brabo Bastard
pi_133105349
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
Wat vind je van: Hey Lolita meisje. Je hebt een mooie a cup. Als je houdt van gezelligheid en sex met deze blonde jongen met magische vingers click op ja.

Onze concurrenten....
Alleen zwakbegaafde VMBO-meisjes trappen hier in :')
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Klopt, daarom wil ik nog een keer met haar afspreken. Want leuk was ze zeker. En een klik hadden we ook al. Tenminste dat was mijn gevoel. Maar ik zal haar gedrag een beetje in de gaten houden komende dagen, want heb er al vaak zat naast gezeten :P
Je kan het zelf het beste inschatten ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133106683
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Alleen zwakbegaafde VMBO-meisjes trappen hier in :')

Ik date toch liever types die het boek wel gelezen hebben, maar als ze hierin trappen verdienen ze niet beter...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_133121985
Ik trek de laatste tijd veel 'volslanke' types aan op Tinder... en daar val ik nou juist niet op.
En de afstand is vaak ook een lachertje. 10km staat er dan. Is het 45 minuten rijden... en nevernooit 10km. Ben al wel een paar dorpsgenootjes tegengekomen, maar die hebben een relatie. Dus dategehalte op Tinder moet je met een korreltje zout nemen :P Al gaat het de laatste week wel weer de goede kant op, veel leuke dames!
pi_133122302
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek de laatste tijd veel 'volslanke' types aan op Tinder... en daar val ik nou juist niet op.
En de afstand is vaak ook een lachertje. 10km staat er dan. Is het 45 minuten rijden... en nevernooit 10km. Ben al wel een paar dorpsgenootjes tegengekomen, maar die hebben een relatie. Dus dategehalte op Tinder moet je met een korreltje zout nemen :P Al gaat het de laatste week wel weer de goede kant op, veel leuke dames!
Het aantal volslanke dames is ook groeiende.
pi_133122658
Ik heb liever een volslanke, dan een superslanke.. :@ 8-)
*** Nul Dertien ***
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 20:51:27 #29
Brabo Bastard
pi_133123922
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef theKiD het volgende:
Ik heb liever een volslanke, dan een superslanke.. :@ 8-)
Ik ook, beetje vlees op de botten is :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133127662
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb geen moeite met volslanke dames mits er een mooi koppie op zit.
pi_133127804
@ de laatste 3 meneren: :*
pi_133137759
-

[ Bericht 15% gewijzigd door tammepiet op 11-11-2013 11:18:14 ]
pi_133138088
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
Dudes and chicks please help me out. 2 weken terug een prachtige en slimme vrouw opengedaan via Paiq. Na 3 dagen chatten hebben we gedate en direct blijven slapen, uiteindelijk 4x geweest.

Mensen kennen mijn verhaal van cum laude psycholoog. Dit vertelde ik blijkbaar iets te graag.

Onderstaande mail heb ik er dus net uitgedaan.

[..]

Mevrouw was donderdag jarig. En stond erop dat ik zaterdag op haar feestje kwam. Ik moest en zou iedereen die haar dierbaar is leren kennen.

Op haar feestje en uitgaan horen hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.

Gisterenochtend heeft ze me te kennen gegeven dat ze me niet meer hoeft te zien: reden ze wilde vrijheid en dat had ze niet. Vreemd... Ik woon 50 km verderop en dit was volgens haar eerst een dikke plus. Omdat we juist zo de vloer niet plat zouden lopen. Zo bleven we naar elkaar verlangen...

Anyway gisteren dus zwaar in paniek en met een gebruik gebroken hart weggegaan. Momenten als net laten me denken: dit is niet waar, je droomt.

Iemand die mij kan helpen? Soortgelijke situaties?
Je kent haar net twee weken, iets te hard van stapel gelopen misschien? Maar kut voor je dat het zo is gegaan.

Van haar kant kijk ik er niet van op, ze wist vast precies waar ze mee bezig was.
Heeft psychologie gestudeerd, doet het volgende; maakt verre toekomstplannen, geeft je hoop, maakt je enthousiast. Je gaat fantaseren over hoe het zal zijn, voelt daardoor sneller/meer voor haar. En dan uit het niets kapt ze het af, heel goed wetend wat dat met iemand kan doen mentaal. Waarschijnlijk kickt ze erop, mindfucken. Klassieker.

Redelijke kans dat ze nog weer terugkomt voor een tweede ronde. Ga er niet in mee.
pi_133138109
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef Sannne het volgende:
@ de laatste 3 meneren: :*
Is het echt zo erg dan dat je ze normaal niet tegenkomt?
(Er van uitgaand dat jij dus niet een gratenpakhuis bent? :@ )
*** Nul Dertien ***
pi_133138512
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Je kent haar net twee weken, iets te hard van stapel gelopen misschien? Maar kut voor je dat het zo is gegaan.

Van haar kant kijk ik er niet van op, ze wist vast precies waar ze mee bezig was.
Heeft psychologie gestudeerd, doet het volgende; maakt verre toekomstplannen, geeft je hoop, maakt je enthousiast. Je gaat fantaseren over hoe het zal zijn, voelt daardoor sneller/meer voor haar. En dan uit het niets kapt ze het af, heel goed wetend wat dat met iemand kan doen mentaal. Waarschijnlijk kickt ze erop, mindfucken. Klassieker.

Redelijke kans dat ze nog weer terugkomt voor een tweede ronde. Ga er niet in mee.
Jeetje wat een heerlijke reactie.

Het is inderdaad zo dat ze me volledig uitgehoord heeft. Als eerst gingen we een uur wandelen in het bos waar ze allerhande vragen stelde.

Daaruit kon ze opmaken dat ik heel serieus was een niet enkel voor de sex kwam. Dit dacht ze de eerste tien minuten wel omdat ik volgens haar heel nonchalant over kwam.

Ze zei inderdaad enorm veel richting de toekomst. In de zomer wanneer ik een bruin tintje had zou ze niet van me af kunnen blijven. Ik mocht mijn haar niet meer laten knippen. Ze hield van ruig. Zulke dingen maken het voor mij onverklaarbaar dat het pats boem over is.

Over dat mentale weet ze hoe zwak ik was. Heb in het verleden bij een tweedelijns psycholoog gezeten.

Mijn beste vrienden zeggen ook dat ze waarschijnlijk deze week gaat bellen en me dan weer uitgenodigd in haar nestje... Moeilijk.
  maandag 11 november 2013 @ 07:25:54 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133138538
Je was een leuk snel tam gekregen speeltje. Nieuwigheid is er van af dus next. Lullig voor je.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133138558
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 07:25 schreef ook_gek het volgende:
Je was een leuk snel tam gekregen speeltje. Nieuwigheid is er van af dus next. Lullig voor je.
Kortaf kan waar zijn. We zouden weken wachten met sex omdat dat iets speciaals is een rustig opgebouwd moest worden volgens haar.

Niet zo gegaan :x zit vol vragen richting haar, wachten op een reply.
pi_133138592
quote:
Dudes and chicks please help me out. 2 weken terug een prachtige en slimme vrouw opengedaan via Paiq. Na 3 dagen chatten hebben we gedate en direct blijven slapen, uiteindelijk 4x geweest.

Mensen kennen mijn verhaal van cum laude psycholoog. Dit vertelde ik blijkbaar iets te graag.

[..]

Mevrouw was donderdag jarig. En stond erop dat ik zaterdag op haar feestje kwam. Ik moest en zou iedereen die haar dierbaar is leren kennen.

Op haar feestje en uitgaan hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.

Gisterenochtend heeft ze me te kennen gegeven dat ze me niet meer hoeft te zien: reden ze wilde vrijheid en dat had ze niet. Vreemd... Ik woon 50 km verderop en dit was volgens haar eerst een dikke plus. Omdat we juist zo de vloer niet plat zouden lopen. Zo bleven we naar elkaar verlangen...

Anyway gisteren dus zwaar in paniek en met een gebruik gebroken hart weggegaan. Momenten als net laten me denken: dit is niet waar, je droomt.

Sorry maar dit is erg wanhopig... Je probeerd dmv medelijden nog een soort van kansje te krijgen.. je hebt juist zoveel mogelijk aantrekkingskracht kapot gemaakt hiermee. Het enige wat je moest doen is gewoon geen mail sturen :/
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133138611
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 07:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Kortaf kan waar zijn. We zouden weken wachten met sex omdat dat iets speciaals is een rustig opgebouwd moest worden volgens haar.

Found the problem.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 11 november 2013 @ 07:45:04 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133138631
quote:

[..]

Dat zeg ik, je was een speeltje die ze snel tam gekregen heeft. En nu is dat niet meer leuk dus op naar de volgende.

En die mail? Houd toch op man het waren maar 2 weken en geen relatie van 10 jaar. Ik had zo een mail niet eens gelezen maar direct weg gegooid. Zwaar drama queen gehalte. Stop jij nou maar met wachten en er over na denken. Fuck it en leef door.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 11 november 2013 @ 07:54:42 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133138698
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 07:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind de interpretaties van die date ook nogal maf hier. Psycholoog dús ze speelt een spelletje? Kom nou. Waarschijnlijk zat het gewoon niet zo diep voor Tammepiet. Of het ging niet gelijk op en ze kreeg het benauwd. Dat krijg ik het ook wel een beetje van dat mailtje als ik het zo lees, na zo'n korte tijd.
Het is heel erg lullig maar dat hebben we allemaal wel eens meegemaakt met internetdaten, óók dat het zo snel ging eerst en zo leuk. Het advies van mij zou zijn om even de tijd te nemen om er overheen te komen en vooral in de toekomst zo'n mail niet meer te sturen. Schrijf het gewoon voor jezelf op en verstuur het niet. Of hou het wat korter. Veel sterkte!
pi_133138803
Als je seks met haar gehad had die avond dan was het een heel ander verhaal geweest. Ze had wss al gedronken zodat ze de verantwoording niet bij haarzelf hoefde af te leggen mocht het gebeuren. M.a.w. haar genen hadden gehoopt dat je ook een wilde zijde had. Daarna kon je gewoon nuchter seks met haar hebben en de rest gebeurd vanzelf. Zolang ze nee kan zeggen kan het gewoon overigens. Niet denken dat je erop mag als ze niet eens kan praten. Maar het kleine meisje gehalte moet wel meer richting klootzak :P
  maandag 11 november 2013 @ 08:31:38 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133138962
Na het lezen van zo'n mail, terwijl ik net iemand 2 weken ken vind ik echt zón enorme afknapper.
Ja, msischien was ze wat snel met alles uit de toekomst bezig, maar kom op, ze vond je leuk, dus dan ga je wel eens wat verder fantaseren dan het huidige moment.

Maar zoveel waarde hechten aan alles wat iemand zegt en er dan zo'n drama van maken .. brr :X
pi_133139027
Je zegt trouwens dat zij haar vrijheid wilde, maar dat jij niet het gevoel hebt dat je die ontnam. Omdat je toch 50 km verder weg woonde.

Maar als ik die mail lees, dan snap ik precies wat ze bedoelt. Jij maakt dingen wel erg snel heel erg serieus. Dat is best benauwend en eng, zeker als een meisje nog niet zeker is of het wederzijds is.
pi_133139253
Omg, wat een tenenkrommende mail, niet alleen qua dramagehalte, maar ook hoe je alles benoemt. Heel erg creepy.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133139267
Ik zou echt in huilen uitbarsten van een brief als dat.. en dan niet op de manier die je hoopt.
Bah wat enorm creepy :r
pi_133139271
Heerlijk al die mensen hier die bloedserieus in gaan op alle trollen! :')
pi_133139323
quote:
Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Fantastisch! _O-
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 09:11:15 #49
42184 crew  DaMart
pi_133139386
quote:

[..]
Wat wilde je nou eigenlijk bereiken met die mail? Tijdens het lezen verwachtte ik namelijk een conclusie waarin je haar aansprakelijk stelt voor de geleden emotionele schade of zo :D.
  maandag 11 november 2013 @ 09:24:12 #50
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_133139609
Leuk topic dit :)
Ben zelf sinds een paar dagen actief op tinder, wel een paar leuke matches maar die afstanden moet je inderdaad met een flinke korrel zout nemen.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_133139703
quote:

[..]

Op haar feestje en uitgaan hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.

Yep, heb dit zelf ook meegemaakt. Sterker nog ik heb destijds ook een soortgelijke mail naar haar gestuurd om het van me af te schrijven, want was behoorlijk over de zeik. Wel iets minder dramatisch als dat jij schrijft overigens en het verschil was wel dat ik 12 keer met haar heb afgesproken in 2 maanden tijd en ik er echt vanuit ging dat het iets ging worden. (Dat gevoel gaf ze me ook). Dat is ook de enige keer dat ik echt verliefd ben geworden op één van mn dates. Gaat wel weer over. Probeer zo snel mogelijk weer met een ander contact te hebben, dat hielp bij mij ook. ;)
  maandag 11 november 2013 @ 09:33:02 #52
242666 BeamofLight
pi_133139789
Die mail haha.

Bij het allereerste woordje ( Beste...) dacht ik al: oh nee het zal toch niet. But yes, he did.
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 09:37:13 #53
42184 crew  DaMart
pi_133139862
Ik heb ook wel eens een mail gestuurd aan een date die het contact ineens afkapte hoor. Die had ik in 2 maanden tijd 3 keer gezien en het contact bleef leuk via toen nog sms en e-mail.

Maar daarin zei ik niet veel meer dan dat ik haar wel leuk vond maar dat het ophoudt als dat niet wederzijds is en wenste ik haar veel succes met daten verder. Iets andere strekking dan de mail in dit topic dus :P.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 09:57:27 #54
Brabo Bastard
pi_133140232
quote:

[..]

Verwerk het.

Move on.

Klaar.

Het is heel klote voor je, maar ik heb meer de indruk dat het een fling voor haar was. Dus eigenlijk ben je deze beter kwijt dan rijk ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133140408
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Yep, heb dit zelf ook meegemaakt. Sterker nog ik heb destijds ook een soortgelijke mail naar haar gestuurd om het van me af te schrijven, want was behoorlijk over de zeik. Wel iets minder dramatisch als dat jij schrijft overigens en het verschil was wel dat ik 12 keer met haar heb afgesproken in 2 maanden tijd en ik er echt vanuit ging dat het iets ging worden. (Dat gevoel gaf ze me ook). Dat is ook de enige keer dat ik echt verliefd ben geworden op één van mn dates. Gaat wel weer over. Probeer zo snel mogelijk weer met een ander contact te hebben, dat hielp bij mij ook. ;)
Ook hier een zelfde soort situatie een aantal weken terug. Vooral het feit dat iemand doet overkomen dat ze het ook helemaal zien zitten, terwijl dit blijkbaar niet zo is, maakt het des te pijnlijker. Wat betreft die mail, begrijpelijk maar niet handig. :N
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 10:15:20 #56
Brabo Bastard
pi_133140536
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:07 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ook hier een zelfde soort situatie een aantal weken terug. Vooral het feit dat iemand doet overkomen dat ze het ook helemaal zien zitten, terwijl dit blijkbaar niet zo is, maakt het des te pijnlijker. Wat betreft die mail, begrijpelijk maar niet handig. :N
Het bewijst maar dat vrouwen gemeen kunnen zijn ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133141059
quote:
12s.gif Op maandag 11 november 2013 10:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het bewijst maar dat vrouwen gemeen kunnen zijn ;(
Want mannen kunnen dat niet zijn :{w
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_133141136
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

Is het echt zo erg dan dat je ze normaal niet tegenkomt?
(Er van uitgaand dat jij dus niet een gratenpakhuis bent? :@ )
Nee joh, mannen zat die net zo denken hoor.
Maar hier op fok niet ;)
  maandag 11 november 2013 @ 10:50:05 #59
242666 BeamofLight
pi_133141379
Afgelopen zaterdag effe achter mijn pc gekropen want paiq-mail vertelde dat ik echt weer moest inloggen. Spreek ik daar, soort van per ongeluk, een leuke dame uit de buurt. Heb echt om haar (humor) moeten lachen en het is laat geworden. Gelijk maar nummers uitgewisseld.

Blijkt dat we aanstaande zaterdag naar dezelfde party gaan. Date1 dus gelijk maar afgesproken.

Overigens gisteren ook de 2e date met die hele leuke afgesproken, as donderdag.
  maandag 11 november 2013 @ 10:50:08 #60
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133141381
quote:

[..]

:D Die mail. Maar een tijd geleden ben ik ook wel eens een beetje zo'n dramaqueen geweest. :@

En dat heeft natuurlijk niets met haar beroep/studie whatever psycholoog te maken. Dat zijn ook maar gewoon mensen, die zijn echt niet bijzonder of zo.

Iemand gaat gewoon op in het moment. En op dat moment is het van beide kanten gemeend. Maar het kan zijn dat er bij één van de twee na verloop van tijd ineens iets omslaat. Het ging gewoon te snel, en zo leuk is 'ie eigenlijk niet. En tja dan weet de ander nog van niets. Ze zit dan na te denken, goh hoe zou ik hem dit eens vertellen. Maar dan komt er net een whatsapp bericht binnen over dat er een stoel voor je gereserveerd is bij de Oma. Dan stopt ze het hele verhaal maar gewoon weg en richt ze zich op iets anders.

Je kunt niet echt een schuld leggen bij haar of bij jezelf. Bij haar niet omdat zij gewoon mee is gegaan, maar achteraf blijkt dat het te snel en te close werd voor haar. En niet bij jou omdat jij ook jezelf gewoon liet gaan. Misschien dat je het langer had kunnen redden als je jezelf in de hand had kunnen houden, maar dan weet je ook niet hoe de zaken dan verder hadden verlopen.

Leer ervan, en op naar de volgende :)
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 10:54:21 #61
Brabo Bastard
pi_133141466
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:37 schreef Wolken het volgende:

[..]

Want mannen kunnen dat niet zijn :{w
Hence de ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133141489
Over die mail; mijn ex was ook zo'n dramaking, precies dezelfde soort mails. Gewoon eng en benauwend. Daarom denk ik dat jouw exdate hier alleen maar bang van wordt en denkt dat ze de goede keuze heeft gemaakt. Niet meer doen voortaan!
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:03:04 #63
Brabo Bastard
pi_133141693
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:55 schreef Sannne het volgende:
Over die mail; mijn ex was ook zo'n dramaking, precies dezelfde soort mails. Gewoon eng en benauwend. Daarom denk ik dat jouw exdate hier alleen maar bang van wordt en denkt dat ze de goede keuze heeft gemaakt. Niet meer doen voortaan!
Klinkt als een grote 'FOEI!' :D

Al heb je wel gelijk.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 11:03:41 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133141715
quote:
Beste xxxx,
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'. :')
Volgende keer gewoon lieve van maken.

quote:
Graag wil ik dat je deze e-mail leest, op je in laat werken en vervolgens een reply naar me stuurt.
Een mail begin je niet met een gebruiksaanwijzing. "Graag wil ik dat je deze e-mail leest" is bovendien onnodig, dat laat je al merken door uberhaupt een mail te sturen. Niemand stuurt een mail waarbij ze liever niet hebben dat de ontvanger hem leest.

quote:
We leerden elkaar kennen via een datingsite, voor jou nieuw, ook voor mij. Het voelde vanaf begin af aan goed. Dit was wederzijds, je hebt dit meerdere malen benadrukt. Er werd al gesproken over gezamenlijke vakantie, festivals en andere activiteiten. Je ging me leren surfen, het slapen in het tentje, iets wat steeds terugkerende items waren.
Een chronologische samenvatting, oke. Je soms het nogal droog op allemaal. En 'terugkerende items'?

quote:
Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij. :') Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.

quote:
Sex was leuk, we waren bezig met elkaar, en jij vertelde de laatste keer dat we nog genoeg tijd hadden om elkaar op dit gebied te leren kennen. SOA-testje prima, dit zouden we zelfs samen gaan doen. Zo vertelde je me afgelopen dinsdag nog via Whatsapp.
"Sex was leuk, we waren bezig met elkaar'...Dat is toch wel vaker zo met je ex? Soa-testje prima. Toppie.

quote:
Je ouders waren benieuwd naar me en ik mocht zelfs op een feestje komen, waar dierbaren van je waren welke ik moest ontmoeten. Je verzocht me dit afgelopen weekend nog. Uiteindelijk besloten te gaan.
He Piet, kom je ook op m'n feestje? :D Wordt supergezellig, komen onwijs veel dierbaren! :D

quote:
Je besloot in navolging van mij je Paiq-account uit te zetten en ik heb deze zelfs, ondanks een kleine financiële investering op non-actief gesteld. Donderdag kwam er een omslag in je Whatsapp gedrag: geen hartjes meer, geen lieve woordjes meer.
'ondanks een kleine financiele investering' :'). Erg romantisch dat je die 2,75 euro nog even benoemt. :')

quote:
Ik kocht een cadeau van 20 euro omdat mijn gevoel destijds nog prima was. Terwijl het van jou, nu snap ik waarom, niet hoefde. Zaterdag direct bij binnenkomst merkte ik dat je heel afstandelijk was. Iets wat mijn gevoel direct op pikte. Niet samen op bed liggen, zoenen.
Lekker belangrijk dat dat cadeau 20 euro was! Wat wil je daarmee zeggen? IK HAD EEN CADEAU VAN 20 EURO VOOR JE OVER, BITCH?!?? EN NU GEEN LIEVE WOORDJES MEER? GEEN CADEAU GEEN HARDE CENTEN? GEEN ADVERTENTIE in de oooochtendkraaanntt.

quote:
Daarbij:

- Je ontweek constant oogcontact.
- Je gaf aan vrijdag niet meer naar mij te kunnen komen.
- Je had binnenkort een speeddate, ik hoefde me hier vooral geen zorgen over te maken! Deze uitspraak zorgt bij mij nog het meest voor verwarring…
- Tegen een etentje met de Sint zei je ondanks de veranderde datum op voorhand nee.
- In Londen wilde je oud-en-nieuw vieren. Prima vooral doen.
- Zocht tijdens je feestje constant contact met andere mensen, je kwam vooral niet bij mij staan.
Je hebt inmiddels een dossier aangelegd?

quote:
Had mij het liever vooraf verteld, want je wist het voor ik de deur binnenstapte. Waarom hield je de
schijn op?

Helaas werd mijn gevoel vanmorgen bevestigd. Ik werd niet boos en je had me gerust alleen in je huis kunnen laten. Had voor mij een soort vewerking geweest.

quote:
Groetjes aan al je leuke vriendinnetjes en je broertje, zoals we elkaar wederzijds beloofde snel te zien, realiseer ik me dat ik deze mensen nooit meer zie...
Kerel, hoevaak HEB je deze mensen gezien? Twee keer hooguit? Laat me raden, het voelde als je eigen familie?

quote:
Ik heb enorm respect voor je vergeet dat niet. Al met al heb ik een fijne tijd met je gehad en typ ik deze laatste zin met kippenvel over mijn lichaam, tranen en een glimlach op mijn gezicht.
Niet alleen kippenvel, maar ook nog tranen. En daarbij, OOK een glimlach. Ja hoor, tuurlijk.

quote:
Nu onderweg naar een vriend om mijn beste therapie te ondergaan: een wedstrijd van Ajax (:

Liefs.
Ajax maakt het vaak alleen nog maar erger! Oke, gisteren niet.

Tammepiet, je had deze mail in de eerste plaats al nooit moeten versturen. Je had een date of 4 met haar gehad? Come on zeg. Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.

Allemaal niet bedoeld om je maar wat af te zeiken, maar je moet wel wat ballen kweken en weten dat stuklopende dates er gewoon bijhoren in het leven. Denk aan die leuke dates en ga verder, het leven is toch veel te mooi om hier zo'n kinderachtig drama van te maken. Komop pietje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133141801
Helemaal kapot. _O- echt zo fucking hard gelachen. Jezus silenus _O- _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:06:23 #66
Brabo Bastard
pi_133141803
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'. :')

[..]

Een mail begin je niet met een gebruiksaanwijzing. "Graag wil ik dat je deze e-mail leest" is bovendien onnodig, dat laat je al merken door uberhaupt een mail te sturen. Niemand stuurt een mail waarbij ze liever niet hebben dat de ontvanger hem leest.

[..]

Een chronologische samenvatting, oke. Je soms het nogal droog op allemaal. En 'terugkerende items'?

[..]

Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij. :') Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.

[..]

"Sex was leuk, we waren bezig met elkaar'...Dat is toch wel vaker zo met je ex? Soa-testje prima. Toppie.

[..]

He Piet, kom je ook op m'n feestje? :D Wordt supergezellig, komen onwijs veel dierbaren! :D

[..]

'ondanks een kleine financiele investering' :'). Erg romantisch dat je die 2,75 euro nog even benoemt. :')

[..]

Lekker belangrijk dat dat cadeau 20 euro was! Wat wil je daarmee zeggen? IK HAD EEN CADEAU VAN 20 EURO VOOR JE OVER, BITCH?!?? EN NU GEEN LIEVE WOORDJES MEER? GEEN CADEAU GEEN HARDE CENTEN? GEEN ADVERTENTIE in de oooochtendkraaanntt.

[..]

Je hebt inmiddels een dossier aangelegd?

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Kerel, hoevaak HEB je deze mensen gezien? Twee keer hooguit? Laat me raden, het voelde als je eigen familie?

[..]

Niet alleen kippenvel, maar ook nog tranen. En daarbij, OOK een glimlach. Ja hoor, tuurlijk.

[..]

Ajax maakt het vaak alleen nog maar erger! Oke, gisteren niet.

Tammepiet, je had deze mail in de eerste plaats al nooit moeten versturen. Je had een date of 4 met haar gehad? Come on zeg. Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.

Allemaal niet bedoeld om je maar wat af te zeiken, maar je moet wel wat ballen kweken en weten dat stuklopende dates er gewoon bijhoren in het leven. Denk aan die leuke dates en ga verder, het leven is toch veel te mooi om hier zo'n kinderachtig drama van te maken. Komop pietje.
Ik ben mezelf nog van de grond aan het rapen :D _O-
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 11:08:37 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133141872
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
Heerlijk al die mensen hier die bloedserieus in gaan op alle trollen! :')
Geloof me dit soort mensen bestaan echt! In mannelijke en vrouwelijke vormen! Ooit een paar keer afgesproken met een meid maar ging hem niet worden dus ik vertellen en niet meer reageren op de smekende smsjes. Loop ik langs de brievenbus zie ik een witte a4 envelop met mijn naam er op. Zitten er jawel 9 kleine papiertjes in van zo een zal agenda voor en achterkant vol met tekst en netjes rechts boven genummerd :D

Na 1 kantje gelezen te hebben was de rest al duidelijk. Ssn soort gelijk verhaal als de gescheven mail hier. Niet meer verder gelezen en weggegooid.

Hier op m'n werk hoor ik ook wel eens gasten van alles vertellen en daar blijkt dan ook dat ze zwaar hopeloos zijn. Echt ze bestaan :{
pi_133141892
Mooie analyse van een veel te dramatische mail idd. Maar goed, ik kan me nog enigzins voorstellen dat ie z'n eigen rot voelt. Ik heb geen idee of het de eerste keer is dat het hem overkomt? Bij mijn eerdere dates had ik namelijk ook nog de neiging om iets te dramatisch te doen. Na verloop van tijd en aantal dates bekijk ik zaken nu toch iets nuchterder.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:10:32 #69
Brabo Bastard
pi_133141925
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mooie analyse van een veel te dramatische mail idd. Maar goed, ik kan me nog enigzins voorstellen dat ie z'n eigen rot voelt. Ik heb geen idee of het de eerste keer is dat het hem overkomt? Bij mijn eerdere dates had ik namelijk ook nog de neiging om iets te dramatisch te doen. Na verloop van tijd en aantal dates bekijk ik zaken nu toch iets nuchterder.
All part of the growing up process ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133142160
Tja, Piet zal die meid nooit meer zien. Zeker niet nadat ze die mail heeft gelezen.

Wel stoer, dat je het op een forum durft te zetten. Moet toegeven dat ik ook wel eens een wanhopig mailtje de deur uit heb gedaan en dat ook nog werkte. Ik was zo fucking blij, maar uiteindelijk is het (gelukkig) toch vroeg geëindigd.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:21:38 #71
Brabo Bastard
pi_133142209
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Rogan het volgende:
Tja, Piet zal die meid nooit meer zien. Zeker niet nadat ze die mail heeft gelezen.

Wel stoer, dat je het op een forum durft te zetten. Moet toegeven dat ik ook wel eens een wanhopig mailtje de deur uit heb gedaan en dat ook nog werkte. Ik was zo fucking blij, maar uiteindelijk is het (gelukkig) toch vroeg geëindigd.
Waarom toch gelukkig als ik vragen mag?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133142219
Haha, Silenus. :')
pi_133142253
Hier kan ik wel wat mee.

Gisteren in emotie die mail direct na een uur verstuurd nadat ik op straat was gezet.

Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar. Toen ze het had verteld mijn spullen gepakt en enkel doei gezegd.

Een antwoord op die mail is inmiddels binnen: ze wil me graag weer zien en geeft een mengelmoes van haar ex zien, drank en onrust omtrend het organiseren van het feestje de schuld.

Anyway zoals een van de eerste reacties: next :O
pi_133142315
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:

Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar.

Verdomme, ik wil niet weten wat jij allemaal gaat zeggen tegen iemand als je WEL verliefd bent :')
pi_133142328
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:25 schreef Rogan het volgende:

[..]

Verdomme, ik wil niet weten wat jij allemaal gaat zeggen tegen iemand als je WEL verliefd bent:')
:')
pi_133142346
quote:

Een antwoord op die mail is inmiddels binnen: ze wil me graag weer zien en geeft een mengelmoes van haar ex zien, drank en onrust omtrend het organiseren van het feestje de schuld.

Copy / paste please :D
pi_133142347
quote:
Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.
_O- _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_133142367
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef Rogan het volgende:

[..]

Copy / paste please :D
Nee ga ik niet aan beginnen.
  maandag 11 november 2013 @ 11:28:54 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133142394
quote:
Gisteren in emotie die mail direct na een uur verstuurd nadat ik op straat was gezet.
Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.
pi_133142433
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.
Bedankt voor de tip. Realiseer me dit ook.
Vannacht in een soort vlaag van paniek deze mail hier gepost. Moest even hulp hebben, jammer dat een enkeling me zo afzaagd.
pi_133142491
quote:
Holy fuck. Stond dit serieus in die mail? :')
Na 2 weken daten _O-
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:32:57 #82
Brabo Bastard
pi_133142496
quote:

[..]

Precies dat ja.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133142513
quote:

[..]

Pro tip ^O^
  maandag 11 november 2013 @ 11:35:35 #84
242666 BeamofLight
pi_133142572
die zinsnede over die investering in paiq was de mooiste trouwens
pi_133142611
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
Nope, de lege stoel.
pi_133142619
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
Dit kwam van haar af. Jullie snappen het gewoon niet. Jammer.
pi_133142628
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:36 schreef Sannne het volgende:

[..]

Nope, de lege stoel.
Als ik z'n broer zou zijn zou ik een pakje in de zak doen met de naam van z'n date er op :')
pi_133142696
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Joh probeer zelf gewoon mee te lachen, beste medicijn. Je eigen wanhopigheid inzien en afsluiten!
Ga je haar echt niet weer zien ondanks dat ze dit wilt? Want volgens mij ben je knetterverliefd.
  maandag 11 november 2013 @ 11:41:15 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133142734
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:30 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Realiseer me dit ook.
Vannacht in een soort vlaag van paniek deze mail hier gepost. Moest even hulp hebben, jammer dat een enkeling me zo afzaagd.
Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.

Toch bedankt dat je dit hebt gepost, want dat stukje van die oma en die stoelen is nu al een klassieker. Ik denk dat er serieus kwaliteiten voor je liggen om boeketromannetjes te schrijven.

quote:
Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."

Dan toewerken naar het grote moment, sinterklaas. 22 stoelen. Oma is zo blij, eindelijk wordt die lege stoel opgevuld, en met niet zomaar iemand...nee, met een cum laude afgestudeerde psycholoog!

En dan, patsboem, plotwending. '1 stoel blijft deze avond dus leeg'. Nog even die waterlanders bij het publiek loskrijgen: 'hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen'...'zo ga ik aan jou denken deze avond'. :'(

Nou pak de tissues er maar bij dames en heren. Ik zie de familie tammepiet daar al zitten. Sinterklaas komt binnen: Is het nog allemaal een beetje gezellig hier? :D...doodse stilte. 21 mensen kijken beteuterd naar de cadeau's in het midden van de kring. En naar de stoel. De lege stoel, waar eigenlijk de cum laude afgestudeerde psycholoog had moeten zitten. Tammepiet blijft stil, hij had wel een cadeau van 20 euro gekocht. En dan had hij het nog niet eens over zijn paiq-abonnement gehad wat nog 11 dagen doorliep. Oma huilde. Het had zo mooi geweest.

~the end~

(Sorry piet nu stop ik :'))
pi_133142766
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Komop kerel, als ik zoiets had verstuurd en hier gepost, dan had je denk ik wel hetzelfde gereageerd.. :) Het is zwaar fucked-up dat ze reageerde, en het tot nu toe niet de uitkomst heeft die je voor ogen had. Helaas. Maar zoals Sannne al zei, probeer er mee te lachen. Je kunt er toch niets meer aan veranderen dat je die mail hebt verstuurd. En dat werkt echt het beste om zulke dingen te verwerken. :)
*** Nul Dertien ***
pi_133142797
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.

Toch bedankt dat je dit hebt gepost, want dat stukje van die oma en die stoelen is nu al een klassieker. Ik denk dat er serieus kwaliteiten voor je liggen om boeketromannetjes te schrijven.

[..]

Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."

Dan toewerken naar het grote moment, sinterklaas. 22 stoelen. Oma is zo blij, eindelijk wordt die lege stoel opgevuld, en met niet zomaar iemand...nee, met een cum laude afgestudeerde psycholoog!

En dan, patsboem, plotwending. '1 stoel blijft deze avond dus leeg'. Nog even die waterlanders bij het publiek loskrijgen: 'hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen'...'zo ga ik aan jou denken deze avond'. :'(

Nou pak de tissues er maar bij dames en heren. Ik zie de familie tammepiet daar al zitten. Sinterklaas komt binnen: Is het nog allemaal een beetje gezellig hier? :D...doodse stilte. 21 mensen kijken beteuterd naar de cadeau's in het midden van de kring. En naar de stoel. De lege stoel, waar eigenlijk de cum laude afgestudeerde psycholoog had moeten zitten. Tammepiet blijft stil, hij had wel een cadeau van 20 euro gekocht. En dan had hij het nog niet eens over zijn paiq-abonnement gehad wat nog 11 dagen doorliep. Oma huilde. Het had zo mooi geweest.

~the end~

Haha dat is zwaar aangedikt. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.

Is zwaar gedramatiseerd :9
pi_133142801
quote:

[..]
Het had zo mooi geweest.

)
_O-

Sorry, wel lullig voor je maar het stoelverhaal is inderdaad geniaal. _O-
pi_133142807
quote:

[..]

[..]

~the end~

:D :') :@
*** Nul Dertien ***
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:46:26 #94
Brabo Bastard
pi_133142862
quote:

[..]

[..]

~the end~

:D :') :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133142864
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef -0- het volgende:

[..]

_O-

Sorry, wel lullig voor je maar het stoelverhaal is inderdaad geniaal. _O-
Een carrière als scenario-schrijver in het verschiet? ^)

Verwacht een vermelding in de tt volgende keer.
pi_133142899
Hoe de draad nu verder oppakken?

Moet ik haar gaan ontmoeten?

Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
pi_133142938
quote:
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.

Mijn ex na 3 jaar die een time out in wilde lassen in een mailtje.

Beste -0-

Afsluitend met

Groeten,

Seriously :')
pi_133143158
quote:

~the end~

Mijn god, ik kom niet meer bij :')
Mag dit verfilmd worden?
pi_133143199
quote:
Hier kan ik wel wat mee.

Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar. Toen ze het had verteld mijn spullen gepakt en enkel doei gezegd.

Anyway zoals een van de eerste reacties: next :O
Ze wil je serieus weer zien???? :D
  maandag 11 november 2013 @ 11:58:48 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133143234
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:

Je zegt net nog: next. Zou er een weekje over nadenken eerst want je bent nu niet helemaal consistent in je reacties.

Overigens ben ik ook wel eens "bevangen" door de liefde geweest hoor, dat was nou juist die tandenborstel kerel waar ik nu weer aan gematcht werd door Paiq. Was toen een speeddate. En hoe goed ik ook weet dat je nóóit al meteen moet schrijven wat je voelt en denkt, toen hij traag reageerde op de vraag hoe laat we zouden afspreken die woensdag (lees: twee dagen) heb ik op msn ook een blurt eruit geknald waarvan achteraf het schaamrood op mijn kaken staat. Een slechte bouquetroman was er niets bij. Vervolgens nóg erger gemaakt door te vragen of hij aub wilde vergeten wat ik geschreven had. Ha ha ha da's eigenlijk net zo erg :P
  maandag 11 november 2013 @ 11:59:52 #101
402989 japiedevlugge
pi_133143265
quote:

Ik zou zelf eens nadenken wat je wil. Onze reacties hier hoef je niet zwaar mee te laten tellen uiteraard.. Enige wat er hier gezegd wordt is dat je je een "beetje" hebt aangesteld.

Bedenk of je misschien nog verder wil, behoud dan wel een gezonde afstand, die heb je inmiddels misschien ook. Praat dan gewoon als volwassenen over wat je voelt voor elkaar en wat de mogelijkheden daarbij zijn.

Ik denk dat het vanaf de zijlijn lastig beoordelen is hoe leuk zij is en of je misschien wel blij mag zijn dat ze je nog wil zien.
Grijp ze!
pi_133143283
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ze wil je serieus weer zien???? :D
Snap ik wel.
quote:
In general, writers are paid between 2 and 5 percent of a film's budget for full sale of their scripts. This isn't always the case with low-budget films, which the WGA defines as films with a budget under $5 million. For theatrical films with budgets between $0 and $5 million, the minimum screenplay fee is $39,290, according to the current schedule of minimums. Any films with budgets over $1.2 million must pay the writers up front, while lower-budget films may defer part or all of the pay until the film is commercially distributed. This means you may sell a script one year and not be paid for it until the following year or later.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 12:14:12 #103
Brabo Bastard
pi_133143655
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 12:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Snap ik wel.

[..]

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133143701
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.

Was wel een fijne bevestiging van dat mijn beslissing juist was :')
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 12:18:20 #105
Brabo Bastard
pi_133143758
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.

Ze had het wel goed met je voor.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 12:24:27 #106
242666 BeamofLight
pi_133143907
quote:

investeringstechnisch heb je recht op een half uur neuken
pi_133143976
Sowieso, als je gedumpt bent moet je geen contact meer opnemen. Gewoon hopen dat de ander spijt krijgt of eens een praatje maken wanneer je hem of haar toevallig tegen komt bij het stappen ofzo.

Brieven en mails bevestigen alleen wat de ander al dacht :')
  maandag 11 november 2013 @ 12:27:41 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133143989
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef tammepiet het volgende:
. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.

Is zwaar gedramatiseerd :9
Waarom? Waarom zou je het wel in de mail zettne dat je oma moest huilen en dergelijke?
Waarom zo dramatiseren.. je bereikt er niets mee. Behalve het tegenovergestelde van wat je wou.
pi_133144136
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Pro tip ^O^
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op >:)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 12:42:52 #110
Brabo Bastard
pi_133144293
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:

[..]

Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op >:)
Dat is dan ook weer zo, maar ik weerhoud me er wel van :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133144672
quote:

[..]

Lekker bevooroordeeld weer ;)

Ik vind het nogal overdreven hoe je reageert. Vind je het leuk om mensen met de grond gelijk te maken? Zo ja, dan ben je met vlag en wimpel geslaagd. Je had ook in één zin kunnen zeggen dat het veel té dramatisch was en daarmee was je klaar geweest.
  maandag 11 november 2013 @ 13:01:58 #112
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_133144706
Hmm, dat ging snel. Zaterdag avond in contact gekomen met een vrouw via Paiq en nu haar kant op voor een dagje... Tja, we hebben nog niet eens echt besproken wat we gaan doen. Denk even ergens wat eten (ze had het over lekkere broodjes) en misschien even het centrum in :P .
Ben benieuwd ieder geval, mijn eerste Paiq date is uiteindelijk een relatie van 5 maanden geworden en dit is dus pas mijn 2de Paiq date :s)
pi_133144801
quote:

Haha voor velen de ideale vrouw dus ;)
pi_133144882
quote:

Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
pi_133144898
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een onzin.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:13:11 #116
Brabo Bastard
pi_133144913
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hmm, dat ging snel. Zaterdag avond in contact gekomen met een vrouw via Paiq en nu haar kant op voor een dagje... Tja, we hebben nog niet eens echt besproken wat we gaan doen. Denk even ergens wat eten (ze had het over lekkere broodjes) en misschien even het centrum in :P .
Ben benieuwd ieder geval, mijn eerste Paiq date is uiteindelijk een relatie van 5 maanden geworden en dit is dus pas mijn 2de Paiq date :s)
Veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133144948
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:

[..]

Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
  maandag 11 november 2013 @ 13:17:47 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133145010
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

nice
pi_133145162
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ze zijn gestoord
pi_133145194
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef Kola het volgende:

[..]

Ze zijn gestoord
Allemaal!!11
  maandag 11 november 2013 @ 13:24:18 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133145227
quote:

[..]

Ze zijn gestoord
Dat zijn psychiaters toch?
pi_133145239
quote:

[..]

Ze zijn gestoord
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthday

Deze gemist een paar dagen terug? ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 13:42:25 #123
Brabo Bastard
pi_133145754
quote:
Leuk om te weten :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 13:46:45 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133145877
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef rolklem het volgende:
Vind je het leuk om mensen met de grond gelijk te maken?
Ja.

quote:
Zo ja, dan ben je met vlag en wimpel geslaagd.
Thanks!

quote:
Je had ook in één zin kunnen zeggen dat het veel té dramatisch was en daarmee was je klaar geweest.
Sorry, de mail bevatte teveel grappige elementen.
pi_133146857
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef Rickario het volgende:

[..]

Allemaal!!11
Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11
pi_133146885
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef Kola het volgende:

[..]

Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student? :D
pi_133147337
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat zou te doorzichtig zijn. Ik had van jullie zogenaamde dating-experts wel wat meer inzicht verwacht, leren van voorgaand falen en dergelijke. Maar nee.
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 14:37:06 #128
Brabo Bastard
pi_133147343
Ik zou toch eens met een psychologe willen daten. Gewoon om eens te kijken of het allemaal zo is als ik lees hier :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133147463
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat zou te doorzichtig zijn. Ik had van jullie zogenaamde dating-experts wel wat meer inzicht verwacht, leren van voorgaand falen en dergelijke. Maar nee.
Ik ben misschien geen expert. Maar ik heb nooit bijzonder slechte ervaringen gehad met psychologie studentes :)
pi_133147475
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was.. ;)
Vind het echt onzin een beroepsgroep uit te sluiten.
pi_133147502
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
leren van voorgaand falen en dergelijke.
Volgens mij zeg je "ja" maar dan iets omslachtiger, is het niet?
pi_133147510
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was.. ;)
Dat dus ^O^
Is ze single? :7
pi_133147516
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou toch eens met een psychologe willen daten. Gewoon om eens te kijken of het allemaal zo is als ik lees hier :P
Balen dat ze geen lekkere vent is, ik had me anders graag aangeboden :)
edit: ik las deze zin helemaal verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat zij met een psycholoog moest daten :@ opmerking kan zo anders wel heel gemeen overkomen ;)

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik ben misschien geen expert. Maar ik heb nooit bijzonder slechte ervaringen gehad met psychologie studentes :)
:W ;)
pi_133147558
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:42 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat dus ^O^
Is ze single? :7
nee. Gelukkig getrouwd en mama van 2 meiden ;)
pi_133147582
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Sannne het volgende:

[..]

nee. Gelukkig getrouwd en mama van 2 meiden ;)
DAN KOMT HAAR VENT ER NOG WEL ACHTER
/kola modus :@
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 14:48:11 #136
Brabo Bastard
pi_133147674
quote:
Ik sluit geen enkele beroepsgroep uit, gaat me meer om de persoon zelf. Als ze heel lief en leuk is, en ze is putjesschepper of ze werkt bij een fastfoodrestaurant, wat maakt het dan uit?
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 14:49:39 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133147717
quote:
Dit, heb er ook geen slechte ervaringen mee in vriendschappen iig. Een psycholoog heb ik bij het daten nooit getroffen.
pi_133148402
quote:

Tjah er zijn genoeg mannen die juist afknappen op een vrouw met een betere baan en een hele drukke carriere. Ik ken mannen die zien dat als ideaalbeeld. Beide kan toch prima zijn :)
pi_133148476
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 15:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Tjah er zijn genoeg mannen die juist afknappen op een vrouw met een betere baan en een hele drukke carriere. Ik ken mannen die zien dat als ideaalbeeld. Beide kan toch prima zijn :)
Mwoa Ik heb liever een beetje een tussenweg. Ben niet opzoek naar een vriendin die compleet afhankelijk wordt. En zichzelf in de toekomst alleen maar thuis ziet zitten. :')
pi_133148790
Mijn huidige vriendin is ook psychologie studente. Niks mis mee. :P :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_133151783
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waarom toch gelukkig als ik vragen mag?
Zelf ben ik iemand die toch wel dagelijks contact wil met mijn 'lover', dit hoeft natuurlijk niet de hele dag.

Bij haar ontbrak dat enorm, als ik geen contact zocht dan was het gewoon stil. Ik ben eens stil gebleven, het duurde toen bijna 48 uur voordat ze contact zocht.

Nu kan je gaan denken dat het aan mij ligt, dat ik niet leuk genoeg ben etc. Dit ben ik zelf ook enorm gaan doen waardoor er enorme twijfel ontstaat en er soms conflicten waren tussen ons.

Ze was gewoon niet iemand die veel contact zocht. Buiten dat om heb ik het nog nooit zo leuk met een dame gehad, echt een fanatische vrouw.

Helaas is het met ruzie geëindigd en woont ze nu in een andere stad (ze woonde eerst in Heerenveen en ik in Leeuwarden).
pi_133152766
Over begroepsgroepen gesproken. Iemand ervaring met het daten van een basisschool lerares? Ik heb er nu 3 in mijn tindermatchlijst staan, maar in het verleden nog nooit eentje gedate. Wellicht zit daar wel meer mijn type tussen :P
  maandag 11 november 2013 @ 17:06:44 #143
242666 BeamofLight
pi_133152822
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Over begroepsgroepen gesproken. Iemand ervaring met het daten van een basisschool lerares? Ik heb er nu 3 in mijn tindermatchlijst staan, maar in het verleden nog nooit eentje gedate. Wellicht zit daar wel meer mijn type tussen :P
Op date1, begint ze na minuut1 over kinderen
  maandag 11 november 2013 @ 17:08:56 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133152906
Ja, en 100 euro op dat ze het volgende gaat zeggen:

"Ik heb toch zulke draken in mijn klas :D"
(Intussen neem ik dan een flinke teug van mijn bier en denk: oh gvd, nu komt er toch een kutverhaal)

Nooit meer.
pi_133153070
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Jup! Over het algemeen wel leuke dames :)
pi_133153080
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Rickario het volgende:

[..]

Mwoa Ik heb liever een beetje een tussenweg. Ben niet opzoek naar een vriendin die compleet afhankelijk wordt. En zichzelf in de toekomst alleen maar thuis ziet zitten. :')
Ik snap ook niet dat iemand zichzelf kan zien als een huisvrouw hoor :D :')
Maar veel mannen vinden het ideaal.
Ik ben wel heel bewust thuis bij de kinderen (vooral mijn vriend ziet het graag zo.)
Maar ik ben dus geen huisvrouw of schoonmaakster en doe dus nog wel heel veel andere dingen er bij.
pi_133153114
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat iemand zichzelf kan zien als een huisvrouw hoor :D :')
Maar veel mannen vinden het ideaal.
Ik ben wel heel bewust thuis bij de kinderen (vooral mijn vriend ziet het graag zo.)
Maar ik ben dus geen huisvrouw of schoonmaakster en doe dus nog wel heel veel andere dingen er bij.
^O^
pi_133153205
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jup! Over het algemeen wel leuke dames :)
Dat dacht ik al wel. Heb het idee dat ze ook wel een iets zachtaardiger karakter hebben dan de gemiddelde vrouw die ik eerder heb gedate. Tenminste dat maak ik op uit de chatgesprekken. Toch maar eens een poging wagen dan om er iig eentje te daten. :)
pi_133153213
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.

Niemand snapt waarom ze samen zijn, het niveauverschil is echt enorm. :{
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133153324
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:

[..]

ha, dat doe ik tegenwoordig ook gewoon. soms ben ik zo gefrustreerd, en vooral als ik dan alcohol oid op heb iets te enthousiast in het "de waardheid vertellen" :P

gewoon een verhaaltje typen op mn telefoon en de volgende dag nog eens nalezen en erom lachen
pi_133153434
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.

Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
pi_133153592
quote:

Maar iemand die thuisblijft heeft niet altijd de lagere opleiding.
Ik heb wel de opleidingen en heb ook gewoon gewerkt en ga ook weer studeren.
Maar echt de top bereiken wil ik niet. Ik heb hele andere prioriteiten. :Y

Bovendien kan je ook ambities hebben zonder goede carriere :)
pi_133154074
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef Kola het volgende:

[..]

Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
Dat zeg ik niet.
  maandag 11 november 2013 @ 18:31:31 #154
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133155635
quote:

Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133156211
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
pi_133174891
quote:
Maar net als wat jij zei laatst, "volslank"? :P
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:08:55 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133174931
Wat een gegeneraliseer hier :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:10:20 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133174941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gegeneraliseer hier :P
Heerlijk toch? O+
pi_133174951
quote:

Hoeveel psychologe's heb je in voorraad?
pi_133178054
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef All-out het volgende:

[..]

zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
Dat is het meest opvallende, het lijkt een soort van bewuste keuze. Misschien stellen ze minder 'lastige vragen' maar verder loopt de irritatie juist eerder hoog op omdat ze zeer opppervlakkig is. :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 12:30:15 #161
Brabo Bastard
pi_133179820
Zo, de date staat nu in steen :P :D

Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen :P

Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.

Zin in! :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133181102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, de date staat nu in steen :P :D

Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen :P

Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.

Zin in! :Y
Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:18:07 #163
242666 BeamofLight
pi_133181104
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:22:26 #164
Brabo Bastard
pi_133181250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef rolklem het volgende:

[..]

Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
Beiden erg druk zowel zakelijk als privé ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
Top. Maar ik ben jou niet ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133181614
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok :D

Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie maken :P hahaha etc etc...

Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen :) )
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:37:55 #166
Brabo Bastard
pi_133181786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Kekaa het volgende:
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok :D

Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie maken :P hahaha etc etc...

Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen :) )
Klinkt goed!

En begin dat briefje maar vast te schrijven ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:41:59 #167
402989 japiedevlugge
pi_133181932
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust :') :P ).

Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch :)
Grijp ze!
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:43:28 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133182107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust :') :P ).

Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch :)
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:51:51 #170
402989 japiedevlugge
pi_133182193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
Ja ik weet er alles van. Het is ook niet m'n eerste internetdate. Maar we sturen aardig wat foto's waar je op meerdere manieren op staat. Ook gewoon een paar die niet echt mooi zijn. Maar mooi genoeg :)

En tja ik kan het ook niet afdwingen. Ik vind het in ieder geval wel waard om te wachten. En als het weer een flop wordt, nou ja so be it.
Grijp ze!
pi_133182236
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:41 #172
402989 japiedevlugge
pi_133182439
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.

Er is nog wel een belangrijk deel wat je pas face to face ervaart maar een hele hoop kan ook via deze manier.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:44 #173
Brabo Bastard
pi_133182442
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Dat sowieso. Allicht wil het oog ook wat maar soms vind ik vrouwen die er iets minder mooi uit zien maar waar ik toch goed mee kan praten een stuk aantrekkelijker vind dan die oppervlakkige gesprekken met modepoppetjes.

Wat ik ook merk is dat knappe vrouwen een stuk arroganter zijn omdat ze toch elke vent kunnen krijgen. Is mijn persoonlijke ervaring dus ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:59 #174
Brabo Bastard
pi_133182452
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133182627
quote:
GAAF!!! _O_ Ik zou wel een klein rugzakje meenemen, maar overall, GAAF!!!! _O_
*** Nul Dertien ***
pi_133182814
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.

Er is nog wel een belangrijk deel wat je pas face to face ervaart maar een hele hoop kan ook via deze manier.
Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is. :Y
pi_133182981
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is. :Y
Dat is mijn ervaring iig ook. Zo snel mogelijk afspreken ftw :)
pi_133183043
Njah ik sprak met mijn huidige vriend ook af na jaren spreken en elkaar "kennen"
En hoewel mijn beeld van hem redelijk klopte zie je toch vooral het beeld dat ze willen laten zien.
Er zijn nogsteeds dingen waarvan ik van mening ben dat hij dat anders deed overkomen etc.

De rest was leuk genoeg om te gaan samenwonen etc. Maar een echt goed beeld had ik niet.
Ondanks dat ik hem gewoon echt al jaren sprak. :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:17:57 #179
402989 japiedevlugge
pi_133183102
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring iig ook. Zo snel mogelijk afspreken ftw :)
Ja dat heb ik mijzelf ook verteld na vorige keren. Maar ja, zij is niet zo van het daten.

Als ik mijzelf na ga is het toch iedere keer weer anders en je leert er misschien ook wel van bij. Ik denk dat ik wel een beter beeld heb nu dan andere keren in ieder geval.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik sprak met mijn huidige vriend ook af na jaren spreken en elkaar "kennen"
En hoewel mijn beeld van hem redelijk klopte zie je toch vooral het beeld dat ze willen laten zien.
Er zijn nogsteeds dingen waarvan ik van mening ben dat hij dat anders deed overkomen etc.

De rest was leuk genoeg om te gaan samenwonen etc. Maar een echt goed beeld had ik niet.
Ondanks dat ik hem gewoon echt al jaren sprak. :)
Daar hoop ik dan ook op :@
Grijp ze!
pi_133183202
Het is eigenlijk met heel veel dingen zo.
Net als dat je voor het samenwonen je ook heel anders voor kan doen voor je het echt doet.
Nu blijkt dat hij toch minder opruimerig is dan hij altijd deed overkomen :+ :')
En zolang dat kleine dingetjes zijn is dat helemaal niet erg natuurlijk maar de grote dingen zijn de afknappers. :D Als dat ook bij de ontmoeting zo is dan zit het gewoon goed natuurlijk.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:24:54 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133183274
quote:

[..]

Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.

Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:40:43 #182
Brabo Bastard
pi_133183713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.

Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
Misschien, maar ik heb dat alarmgevoel tot dusver nog niet. En ze kwam ook zelf met het plan voor de date aanzetten. Ze zei dat ze er nog over na zou denken en bij mij ging er toen een signaal af, maar een dag of twee later kwam het voorstel.

Ik snap dat mensen er anders tegenaan kijken en dat ze het hadden afgekapt als het hun situatie was omdat het te lang duurde. Persoonlijk heb ik er vrede mee en voor mij hoeft het ook niet zo snel allemaal, temeer omdat ze zelf al had aangegeven dat haar contacten via internet op niets uitliepen en dat ze daardoor wat terughoudender, onzeker en verlegen is (naast de drukte in deze periode).

Ervaring heeft me geleerd dat als ik ga pushen het niet goed zal gaan lopen en dat wil ik gewoon voorkomen. Zoals gezegd hebben we vrijwel elke dag contact met elkaar en dat verloopt hartstikke goed en gezellig. En mocht het niks worden? Vette pech voor El_Thijs en een bittere pil om te slikken maar dan is het niet anders.

Iedereen date op zijn manier. Dit is voor deze situatie mijn manier :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:52:51 #183
402989 japiedevlugge
pi_133184037
Alarmbel is er hier ook niet :P de mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:54:56 #184
Brabo Bastard
pi_133184117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef japiedevlugge het volgende:
Alarmbel is er hier ook niet :P de mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:04:22 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..

(heb niet alles gelezen)
pi_133185061
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..

(heb niet alles gelezen)
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:26:35 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185096
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:29:11 #188
Brabo Bastard
pi_133185169
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Precies, en ze heeft aangegeven dat ze het leuk vind om te doen. Nogmaals, het idee kwam grotendeels van haar zelf af.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:29:30 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133185177
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.

Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:31:41 #190
402989 japiedevlugge
pi_133185238
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me. :P
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:04 #191
Brabo Bastard
pi_133185253
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.

Ik verwacht ook wel dat het een leuke date wordt. Zoals gezegd is het contact gewoon goed en we chatten gezellig met elkaar. Verder ga ik niet nog een keer herhalen wat hierboven al staat :)

Iedereen zijn eigen manier van daten toch ;) ?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:26 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185271
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:

Tuurlijk goed als er mensen zijn die het niet erg vinden, maar ik vind het niet aantrekkelijk om te zien bij een man. Dat ie het vindt, betekent niet dat ik het hoef te horen :P
En het zegt gewoon iets over de man/vrouw.

@japie, dat denk ik ook wel ja.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:35:00 #193
Brabo Bastard
pi_133185359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me. :P
Ik ben altijd de eerste geweest bij alle contacten die ik heb gehad die aangeeft of we zullen afspreken na verloop van tijd. Al heb ik 1x meegemaakt dat ze net een stap eerder was dan ik :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:47:24 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133185764
quote:
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:55:41 #195
Brabo Bastard
pi_133186104
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.

Andersom is het weer anders.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:57:54 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133186173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:

Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.

Andersom is het weer anders.
Jullie willen wel een mannelijk mietje? O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:59:06 #197
Brabo Bastard
pi_133186213
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie willen wel een mannelijk mietje? O+
:D

Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133186286
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Altijd je broek uit voor het poepen. En misschien nog wel belangrijker, geen natte scheten laten.

Zijn ook goede tips voor tijdens het daten trouwens.
pi_133188619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Idd dat heb ik ook. Het liefst spreek ik nog dezelfde week af of een week later. Weet ik meteen of ze in het echt ook leuk genoeg is ;)
pi_133188699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is :P
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig :). Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:06:32 #201
Brabo Bastard
pi_133188977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig :). Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet :P
Zelfverzekerd is overrated :{w
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133189238
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:22:05 #203
Brabo Bastard
pi_133189420
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:16 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wie gaat er mee? :)
Om het te filmen misschien :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:25:13 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133189501
quote:

[..]

Zullen wij het doen als eerste date?
pi_133189704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Om het te filmen misschien :P
Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele koffer :P

quote:
6s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zullen wij het doen als eerste date?
Is goed, wanneer?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:33:50 #206
Brabo Bastard
pi_133189754
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef MissGump het volgende:

[..]

Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele koffer :P

Ik reis altijd licht :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133191740
Nou date van zaterdag zal waarschijnlijk ook geen vervolg krijgen. Ik hoor vrijwel helemaal niks meer van haar, dus ik trek mn conclusies. Voordeel van Tinder is dat je er gewoon niet lang bij stilstaat en gewoon weer vrolijk verder chat met een paar andere vrouwen :P
pi_133193642
Crushes die het druk hebben met school :r

Ze wilt snel afspreken, ze begint iedere dag gesprekken met mij, appt altijd meteen dat het leuk was en dat er snel een vervolg moet komen.
Maar het afspreken zelf gaat niet echt denderend , ze doet een modeopleiding dus daarvoor is ze iedere avond in de weer. Ze zou het binnenkort minder druk krijgen, gezien het einde van examens ofzoiets. Maar dan nog, we wonen op 5 minuten van elkaar. Na 4 dates wil ik iemand die ik leuk vind vaker zien dan 4 uurtjes op een avond in de week. _O-
pi_133198007
Wat is op paiq een goede tijd voor speeddates?

Er zijn bij mij echt nooit geschikte kandidaten. :?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 21:49:01 #210
Brabo Bastard
pi_133199000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef -0- het volgende:
Wat is op paiq een goede tijd voor speeddates?

Er zijn bij mij echt nooit geschikte kandidaten. :?
In de avond niet?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133199070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In de avond niet?
Nee net een paar keer geprobeerd, zonder resultaat.
pi_133201844
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:

Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames :)

Daarnaast:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.

Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.

Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.

[ Bericht 0% gewijzigd door benzin op 12-11-2013 23:22:27 ]
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:02:51 #213
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133202194
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?

En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...

Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
we dan
pi_133202213
quote:
[..]

Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.

Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.

Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Analyseer jij ieder woordje dat je zegt met een halve A4 pagina?
pi_133202622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Ik heb er geen zak aan, het is ook nog steeds rot, maar het is duizend maal beter dan verwijderd worden zonder reden of terwijl je dacht dat het goed ging. Eigenlijk gaf ze gewoon aan dat ik haar type niet was, maar dit is het eerste meisje dat dat zo netjes afhandelt.

Ik heb ooit al eens een paar gesprekken gepost, maar daar kreeg ik vooral wazige verhalen over. Dit was iets kleins en concreets wat ik kon doen.
pi_133202729
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven :')
pi_133202846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven :')
Qua kinderwens of zo?
pi_133202897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Qua kinderwens of zo?
Eigenlijk altijd relaties gehad met meiden die jonger waren. Ouder voelt gewoon niet echt natuurlijk. Maar misschien zit dat alleen maar in m'n hoofd. Dus we zien wel.
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:21:42 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133203001
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Tip 2: Maak je zinnen af.
pi_133203054
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tip 2: Maak je zinnen af.
Ik was erg enthousiast :+
  woensdag 13 november 2013 @ 07:32:49 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133208193
quote:
Dat schijnt hip te zijn vandaag de dag :P
Gefeliciteerd, je hebt volgende week een toy boy keuring :+
  woensdag 13 november 2013 @ 07:33:34 #222
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133208195
Niks mis met een iets oudere vrouw _O_ :9
pi_133208437
quote:
Het verschil tussen mannen en vrouwen wordt hier wel vaker genegeerd :P . Algemeen is het geaccepteerd dat er uiterlijke verschillen zijn, maar als we het over innerlijke verschillen hebben dan is de wereld ineens te klein. Angst voor onbekend terrein wss :)
pi_133209186
quote:

[..]

Kies de bestemming en plan een datum ^O^ 8-)
*** Nul Dertien ***
pi_133210021
quote:
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel ;)
pi_133210176
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:24:56 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133210364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Nee, leg uit? :?
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 10:32:54 #228
Brabo Bastard
pi_133210553
quote:
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:

Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames :)

Daarnaast:

[..]

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...

Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
Jaloers? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Jij sneaky bastard jij :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 november 2013 @ 10:36:10 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133210621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:

Jaloers? :D

Dat is niet het punt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
pi_133211335
quote:
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft.
Dit je beste tip ooit? :D

NOFI Thijs :P

quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:25:09 #231
Brabo Bastard
pi_133211792
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Haal mijn ego nou niet omlaag :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133212179
quote:

[..]

[..]

Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont. :')
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen :@
Heb er zin in.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:41:19 #233
Brabo Bastard
pi_133212204
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen :@
Heb er zin in.
En dat is het belangrijkste ;)

Veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133212212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dat is het belangrijkste ;)

Veel plezier!
Dank u!
pi_133212591
Ik ben niet zo van het vele daten en zeker niet via online. Maar vanavond heb ik dus een eerste date met iemand die ik alleen maar online ken. Het is toch wel een beetje spannend haha.

We hebben al vrij lang contact, vooral omdat ik tussendoor 2,5 week op vakantie ben geweest. Voor mijn vakantie hadden we geen tijd om af te spreken, maar nu is er dus eindelijk de date vanavond. Gewoon gezellig wat gaan drinken :)
  woensdag 13 november 2013 @ 13:47:12 #236
242666 BeamofLight
pi_133215939
Gisteravond (belde!) mijn date die ik zo leuk vind : "ik heb slecht nieuws"... Ja dat idee had ik al toen in zag dat zij belde...date van donderdag kon iet doorgaan.
OK, een aparte maar geloofwaardige reden. Baalde er wel van moet ik eerlijk zeggen. Ze stelde wel direct voor om een nieuwe datum te prikken, maar ze wist nog niet wanneer.

Daarna gisteren een cultureel uitstapje gemaakt met ex, was gezellig; zelfs romantisch...en uiteindelijk op de bank beland.

Kreeg ik vanmorgen echt binnen een minuut 2 berichtjes. Eentje van afzeg-date of ik zondag wilde daten en eentje van die vrouw die eigenlijk zaterdag op een houyseparty zou zien. Of we niet eerder kunnen daten, want strak in het trainingspak is ook een beetje raar. Wordt vrijdag aanstaande afspreken.

Things are getting complicated.
pi_133223502
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 17:35:11 #238
Brabo Bastard
pi_133223590
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Dat is dan toch enigszins positief ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133223632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is dan toch enigszins positief ;)
Ja vond ik ook. Had er vorige keer één waar ik achteraf gewoon niks meer van heb gehoord. :')
pi_133229507
quote:

[..]

Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken ;)
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:28:56 #241
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133229684
Het weekend hoort leuk te zijn. Doordeweeks voor de meeste mensen druk (werk). Als je dan vraagt of het weekend leuk is dan vraag je naar de leuke activiteiten van het weekend. Vraag je of het druk was dan refereer je naar drukte, niet plezier, gerelateerd aan werken. En het werkt niet zoveel beter. Mensen reageren gewoon enthousiaster op een leuk weekend dan op de vraag of ze een druk weekend hadden. Dan vloeit daaruit eerder weer wat voort. Maar uiteindelijk moet je gewoon dit soort dingen zelf door hebben om een compleet gesprek interessant te houden voor de ander.
we dan
pi_133229765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.

[..]

Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
Met 'druk weekend' leg je de nadruk op het aantal activiteiten die iemand heeft ontplooid. Alsof je veel behoort te doen in het weekend. Misschien zoiets.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 20:35:10 #243
Brabo Bastard
pi_133229953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Gedeeltelijk wat Fascination zegt, en je klinkt veel positiever naar iemand toe. Ik had het al eens aangehaald in een eerdere post. En als ze dan zegt: leuk maar ook druk/whatever, kan je daar op inspringen.

Ervaring leert moet je maar denken ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133229986
Mwoa volgens mij is dat verschil tussen 'druk' en 'leuk' niet dusdanig groot dat iemand er op afknapt. :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 20:37:12 #245
Brabo Bastard
pi_133230022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Mwoa volgens mij is dat verschil tussen 'druk' en 'leuk' niet dusdanig groot dat iemand er op afknapt. :')
Het is maar net wat iemand het liefste hoort. En 'leuk' klinkt een stuk vrolijker dan 'druk' :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133230529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het weekend hoort leuk te zijn. Doordeweeks voor de meeste mensen druk (werk). Als je dan vraagt of het weekend leuk is dan vraag je naar de leuke activiteiten van het weekend. Vraag je of het druk was dan refereer je naar drukte, niet plezier, gerelateerd aan werken. En het werkt niet zoveel beter. Mensen reageren gewoon enthousiaster op een leuk weekend dan op de vraag of ze een druk weekend hadden. Dan vloeit daaruit eerder weer wat voort. Maar uiteindelijk moet je gewoon dit soort dingen zelf door hebben om een compleet gesprek interessant te houden voor de ander.
Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.

In elk geval wil ik andere lezers erop wijzen dat dit echt heel goed werkt :) Ik zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:51:01 #247
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133230624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.

[..]

Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.

In elk geval wil ik andere lezers erop wijzen dat dit echt heel goed werkt :) Ik zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.
Mensen associëren woorden anders dan jij dat doet kan je er als conclusie uit trekken.

Je hebt nu een scharrel binnenkort?
we dan
pi_133230628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Hetgeen wat de ander gedaan heeft verandert er niet door. Dus het lijkt me sterk dat 'druk' veeel andere reacties oplevert. Maarja ook al is het een placebo effect. Geen probleem ;)
pi_133231695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Mensen associëren woorden anders dan jij dat doet kan je er als conclusie uit trekken.

Je hebt nu een scharrel binnenkort?
Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq ja ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 21:16:14 #250
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133231851
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Oke nou zo snel mogelijk afspreken in het echt. Geen onnodig lange dagen chatten want dat helpt niet. Ook niet als je een wonderchatwoordje hebt gevonden.
we dan
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 21:56:53 #251
Brabo Bastard
pi_133234007
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Daten dan!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133234529
Heb ik eindelijk een speeddate valt paiq na een 3 minuten uit. :')
pi_133237843
Yeah! Volgende week vrijdag een date met 1 van m'n 4 topmatches op tinder. :) Heb net 2 hele leuke whatsapp gesprekken gehad met 2 van de 4. Wilde eigenlijk met beiden een date plannen, maar hou het voor nu ff bij 1. :P
  donderdag 14 november 2013 @ 16:46:24 #254
242666 BeamofLight
pi_133256270
een dag niet gedate is een dag niet geleefd
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 17:36:10 #255
Brabo Bastard
pi_133257631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
een dag niet gedate is een dag niet geleefd
Dan zou driekwart van NL nu zo'n beetje in een graf liggen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133258555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan zou driekwart van NL nu zo'n beetje in een graf liggen.
Je weet heus wel wat hij probeerd te zeggen...
pi_133259946
Waarom is het Tinder topic gesloten? :'(
  donderdag 14 november 2013 @ 19:01:09 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133260104
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:57 schreef PG18 het volgende:
Waarom is het Tinder topic gesloten? :'(
Dat staat óf in het topic zelf.. óf je moet het vragen in het Feedback topic
pi_133260211
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat staat óf in het topic zelf.. óf je moet het vragen in het Feedback topic
Bedankt voor de tip!
pi_133267867
Ik heb Tinder en Badoo gedownload. Paiq ga ik er ook op zetten. Eens kijken wat hier zo leuk aan is.
  donderdag 14 november 2013 @ 22:07:34 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133268270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb Tinder en Badoo gedownload. Paiq ga ik er ook op zetten. Eens kijken wat hier zo leuk aan is.
Eigenlijk niks :P je kan beter de kroeg in gaan ;) *O* :P
pi_133269095
Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt. Toch maar eens aan Tinder gewaagd. Met een leuke meid aan de praat geraakt. Maar op een gegeven moment vergistte ik mij in een gesprek (persoonsverwisseling) :')
Ze moest er wat om lachen. Nu steeds leuke gesprekken en start ik een gesprek altijd met een random vraag die totaal niet op haar slaat.
Heel leuk allemaal.. Maar door al dat geouwehoer weet ik niet meer wie ze nu echt is en wat ze doet enz :')
En binnenkort hebben we dus een date :')
pi_133269805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt. Toch maar eens aan Tinder gewaagd. Met een leuke meid aan de praat geraakt. Maar op een gegeven moment vergistte ik mij in een gesprek (persoonsverwisseling) :')
Ze moest er wat om lachen. Nu steeds leuke gesprekken en start ik een gesprek altijd met een random vraag die totaal niet op haar slaat.
Heel leuk allemaal.. Maar door al dat geouwehoer weet ik niet meer wie ze nu echt is en wat ze doet enz :')
Oh dat heb ik zovaak gehad. Meestal merken ze het niet eens :P. Heb ook een keer gehad dat ik iets vroeg over haar woonplaats. Maar kwam er na dat bericht verzonden te hebben, achter dat ze nooit gezegd had waar ze woonde maar dat ik daar zelf achter was gekomen via facebook. Ze had niks in de gaten :')
  donderdag 14 november 2013 @ 22:42:03 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133269840
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
Je kan toch teruglezen :D?
pi_133270364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Inloggen het volgende:
Vergeet de Into my Life app niet. Users hier zweren er bij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 22:57:25 #266
Brabo Bastard
pi_133270452
quote:
4s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik hoor er zo veel over. Ik ga hem ook eens proberen denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133270524
quote:

[..]

Ik had het vorige week eens een avondje bekeken. Enorm buggy en in de leeftijdscategorie 20-26 nauwelijks aantrekkelijke dames :@
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:00:30 #268
Brabo Bastard
pi_133270588
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik had het vorige week eens een avondje bekeken. Enorm buggy en in de leeftijdscategorie 20-26 nauwelijks aantrekkelijke dames :@
Buggy in wat voor opzicht?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133270605
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Is ze niet sexy genoeg?
pi_133270638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Buggy in wat voor opzicht?
Loopt echt continu vast. En veel zaken zijn niet duidelijk in de app en een FAQ is er niet.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:02:39 #271
Brabo Bastard
pi_133270698
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:

[..]

Loopt echt continu vast. En veel zaken zijn niet duidelijk in de app en een FAQ is er niet.
Hmm, minder. Dan wacht ik nog even :P
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 14 november 2013 @ 23:06:56 #272
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133270900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:

[..]

Als er geen aantrekkelijke vrouwen tussen de 20-26 zijn vind ik dat eigenlijk de grootste bug :P
Of is het een missing feature?
pi_133271024
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als er geen aantrekkelijke vrouwen tussen de 20-26 zijn vind ik dat eigenlijk de grootste bug :P
Of is het een missing feature?
Jij oude snoepmeneer :7!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_133271059
Niks mis met 20 jarigen O-)
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 14 november 2013 @ 23:16:53 #275
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133271352
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Jij oude snoepmeneer :7!
Ik ben nog geen 30 he :( ! Nu mag het nog :P
  donderdag 14 november 2013 @ 23:20:15 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133271514
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:

En ik maar denken dat je een lekker oudje was ;(
pi_133271631
quote:

[..]

Wat is dat nou weer :')

Ik zat net te kletsen met een goed uitziende man. Geen humor of andere scherpe cynische/sarcastische etc etc reacties. Wat saai. Next.
pi_133271709
Wat een gedoe op Paiq. Al die informatie invoeren. Damn. Ene "Ronald" schijnt bij me te passen. Te Hollands. Kan niet hahaha
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:32:18 #279
Brabo Bastard
pi_133272139
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Wat een gedoe op Paiq. Al die informatie invoeren. Damn. Ene "Ronald" schijnt bij me te passen. Te Hollands. Kan niet hahaha
Je kan niet alles hebben :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133272565
quote:
Hey ik heet Ronald :( o|O
pi_133272651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hey ik heet Ronald :( o|O
Maar gauw je naam laten veranderen dan ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 23:46:50 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133272699
quote:
:')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133272744
Als hij op Jan Kooijman lijkt vind ik het best.
pi_133273171
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef Kola het volgende:

[..]

Is ze niet sexy genoeg?
Jawel, knappe vrouw juist. Klikte alleen gewoon niet.
pi_133273288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Jawel, knappe vrouw juist. Klikte alleen gewoon niet.
Maar het was zo leuk en gezellig?!
pi_133273309
Hahaha grappig dit.

Paiq meldt dat er een match voor me is. Ik spreek hem aan met "Hoi, volgens het systeem ben jij mijn ware". Gaat dus nergens over. Hij zegt later "Fijn dat mijn ware in dezelfde stad als mij woont. Hoewel ik het wel over had om voor haar te reizen hoor". Ik zeg: "Oh, dan verhuis ik weer terug".

Serieus. Doen jullie dit nou elke dag?
pi_133273341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Kola het volgende:

[..]

Maar het was zo leuk en gezellig?!
Ik kan het gezellig hebben met iemand waar ik verder niet mee hoef te daten. :)
Was ook wederzijds geloof ik.
pi_133273392
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Inloggen het volgende:
Hahaha grappig dit.

Paiq meldt dat er een match voor me is. Ik spreek hem aan met "Hoi, volgens het systeem ben jij mijn ware". Gaat dus nergens over. Hij zegt later "Fijn dat mijn ware in dezelfde stad als mij woont. Hoewel ik het wel over had om voor haar te reizen hoor". Ik zeg: "Oh, dan verhuis ik weer terug".

Serieus. Doen jullie dit nou elke dag?
Ja.
pi_133273653
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja.
Is wel geinig hahaha :D

Sommige mannen wonen op steenworpafstand van mij! Eng hoor hahaha
pi_133273663
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik had je toch minstens 40 geschat :@
pi_133275654
Vooral een vraag aan de serie/ multidaters hier (H_J??)
Hoe brengen jullie ter sprake dat degene met wie je op date bent, niet de enige is waarmee je aan het daten bent?
Als die vraag gesteld word, date je nog meer vrouwen, antwoord je er dan op? Of begin je er uit jezelf mee? Of zeg je er helemaal niks over? (Wat niet weet, wat niet deert?)
*** Nul Dertien ***
pi_133276032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 03:00 schreef theKiD het volgende:
Vooral een vraag aan de serie/ multidaters hier (H_J??)
Hoe brengen jullie ter sprake dat degene met wie je op date bent, niet de enige is waarmee je aan het daten bent?
Als die vraag gesteld word, date je nog meer vrouwen, antwoord je er dan op? Of begin je er uit jezelf mee? Of zeg je er helemaal niks over? (Wat niet weet, wat niet deert?)
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133276219
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt. :7
Duidelijk! ^O^ :)
*** Nul Dertien ***
pi_133276389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:15 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Is wel geinig hahaha :D

Sommige mannen wonen op steenworpafstand van mij! Eng hoor hahaha
Misschien heb ik ook een aantal creepy paiqers op steenworpafstand die niet in het echt de dates durven te regelen :P
pi_133276793
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Mogelijk beland ik binnenkort zelf ook in die situatie ^O^
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:52:06 #296
242666 BeamofLight
pi_133276803
Nee tuurlijk vertel ik dat niet, wat heeft dat nou voor nut?
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:22:33 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133277178
Precies, schiet je inderdaad niks mee op. "Ik waardeer je eerlijkheid". Alsof zij weet wanneer ik eerlijk ben of niet. :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:34:38 #298
242666 BeamofLight
pi_133277363
Nou mijn eerlijkheid is gewoon het maximale uit die date halen. Je zit er toch...
Als ik het gevoel niet bij haar heb, maar mijn ogen dwalen steeds af naar haar klonten dan zijn die 2 jopen het doel.
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:27 #299
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133277373
_O-
pi_133277485
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien heb ik ook een aantal creepy paiqers op steenworpafstand die niet in het echt de dates durven te regelen :P
Ik durf wel, maar ik heb nog niets boeiends gesproken.

Mijn accounts zijn weer gesloten. Het is leuk geweest. Back to life.
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:01:38 #301
242666 BeamofLight
pi_133279003
pof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')