Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [img=400,400][/img]quote:Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Tuuuurlijk wel, we zijn hier allemaal zo lekker scherp en speciaal. Onweerstaanbaar!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tuuuurlijk wel, we zijn hier allemaal zo lekker scherp en speciaal. Onweerstaanbaar!
wat is dit voor spam?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [ afbeelding ]
Klinkt leuk! Altijd goed als de date verlengd wordt. Echt onoverkomelijke dingen dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:51 schreef Kekaa het volgende:
Haaai... date ervaringen toch?
Gisteren rond half 5 de stad ingegaan. Wat gaan drinken met de into my life man. Vervolgens wat gaan eten. En daarna nog wat drinken. Rond 11 uur afscheid genomen. Best geslaagd dus. Waarschijnlijk een tweede date.
Leuke man, wel een paar dingen waarvan ik denk... uhm ja.... eens kijken hoe ik dat de volgende keer vindt.
Jammer man. Maar de duidelijkheid is er in ieder geval wel en dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder date was gezellig, maar niet meer dan dat.. Bij afscheid wenste zij mij het beste.. *Trekt conclusie, Next!
Preciesquote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer man. Maar de duidelijkheid is er in ieder geval wel en dat scheelt een hoop.
Die heb ik ook eens gehoord, kan gebeuren, komt goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder date was gezellig, maar niet meer dan dat.. Bij afscheid wenste zij mij het beste.. *Trekt conclusie, Next!
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gehoord, kan gebeuren, komt goed.
Zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat ik maar 1 vrouw nodig hebquote:Op zondag 10 november 2013 01:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was een reactie op jou vraag hoe bedoel je dat op de reactie: komt goed..
1 kerk is voor gelovigen idd ook voldoende.. Je moet je er alleen wel thuis voelen.quote:Op zondag 10 november 2013 01:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat ik maar 1 vrouw nodig heb
Ik weet nog dat ik vroeger in het najaar als vrijgezel altijd zo vrolijk werd van dit nummerquote:
uhm ja, trekjes. ..quote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Altijd goed als de date verlengd wordt. Echt onoverkomelijke dingen dan?
Hier weer een leuk berichtje van de Tandenborstelflip. Enige punt is dat ik nog steeds "lost for words" ben als ik met hem chat. Echt enorm irritant maar als ik iemand leuk vind of heb gevonden dan ga ik opeens heel erg nadenken over wat ik zeg. Ik kijk de kat nog even uit de boom dus, ik weet al hoe hij in het echt is dus de drang is niet zo groot om het snel op een date aan te sturen.
Verder niet echt nieuwe matches deze week, het is rustig!
Jammer kerel. De mijne was gisteren ook alleen nog maar gezellig. Wel merkte ik dat ik haar graag nog eens zie. Of het wederzijds is zal ik komende dagen dan wel achterkomen. Zo'n eerste date hoeft natuurlijk sowieso nog niet helemaal uit van alles en nog wat te bestaan. Gaat om de eerste klik. Neem aan dat je die dan ook niet voelde?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niks mis met vlinders in je buikquote:Op zondag 10 november 2013 04:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
uhm ja, trekjes. ..
maar ik moet hem afzeggen...
Voel me op dit moment bijna een verliefde puber zo ongeveer. Best wel een soort van onverwacht iets met een bekende. We go with the flow en zien wel waar het schip strandt.
Mijn ervaring leert dat soms een klik wel een date of 2-3 kan duren, maar dat kan aan mijzelf liggenquote:Op zondag 10 november 2013 09:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Jammer kerel. De mijne was gisteren ook alleen nog maar gezellig. Wel merkte ik dat ik haar graag nog eens zie. Of het wederzijds is zal ik komende dagen dan wel achterkomen. Zo'n eerste date hoeft natuurlijk sowieso nog niet helemaal uit van alles en nog wat te bestaan. Gaat om de eerste klik. Neem aan dat je die dan ook niet voelde?
Klopt, daarom wil ik nog een keer met haar afspreken. Want leuk was ze zeker. En een klik hadden we ook al. Tenminste dat was mijn gevoel. Maar ik zal haar gedrag een beetje in de gaten houden komende dagen, want heb er al vaak zat naast gezetenquote:Op zondag 10 november 2013 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met vlinders in je buik
[..]
Mijn ervaring leert dat soms een klik wel een date of 2-3 kan duren, maar dat kan aan mijzelf liggen
Alleen zwakbegaafde VMBO-meisjes trappen hier inquote:Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
Wat vind je van: Hey Lolita meisje. Je hebt een mooie a cup. Als je houdt van gezelligheid en sex met deze blonde jongen met magische vingers click op ja.
Onze concurrenten....
Je kan het zelf het beste inschattenquote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Klopt, daarom wil ik nog een keer met haar afspreken. Want leuk was ze zeker. En een klik hadden we ook al. Tenminste dat was mijn gevoel. Maar ik zal haar gedrag een beetje in de gaten houden komende dagen, want heb er al vaak zat naast gezeten
Ik date toch liever types die het boek wel gelezen hebben, maar als ze hierin trappen verdienen ze niet beter...quote:Op zondag 10 november 2013 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen zwakbegaafde VMBO-meisjes trappen hier in
Het aantal volslanke dames is ook groeiende.quote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek de laatste tijd veel 'volslanke' types aan op Tinder... en daar val ik nou juist niet op.
En de afstand is vaak ook een lachertje. 10km staat er dan. Is het 45 minuten rijden... en nevernooit 10km. Ben al wel een paar dorpsgenootjes tegengekomen, maar die hebben een relatie. Dus dategehalte op Tinder moet je met een korreltje zout nemenAl gaat het de laatste week wel weer de goede kant op, veel leuke dames!
Ik ook, beetje vlees op de botten isquote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef theKiD het volgende:
Ik heb liever een volslanke, dan een superslanke..![]()
Ik heb geen moeite met volslanke dames mits er een mooi koppie op zit.quote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek de laatste tijd veel 'volslanke' types aan op Tinder... en daar val ik nou juist niet op.
En de afstand is vaak ook een lachertje. 10km staat er dan. Is het 45 minuten rijden... en nevernooit 10km. Ben al wel een paar dorpsgenootjes tegengekomen, maar die hebben een relatie. Dus dategehalte op Tinder moet je met een korreltje zout nemenAl gaat het de laatste week wel weer de goede kant op, veel leuke dames!
Je kent haar net twee weken, iets te hard van stapel gelopen misschien? Maar kut voor je dat het zo is gegaan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
Dudes and chicks please help me out. 2 weken terug een prachtige en slimme vrouw opengedaan via Paiq. Na 3 dagen chatten hebben we gedate en direct blijven slapen, uiteindelijk 4x geweest.
Mensen kennen mijn verhaal van cum laude psycholoog. Dit vertelde ik blijkbaar iets te graag.
Onderstaande mail heb ik er dus net uitgedaan.
[..]
Mevrouw was donderdag jarig. En stond erop dat ik zaterdag op haar feestje kwam. Ik moest en zou iedereen die haar dierbaar is leren kennen.
Op haar feestje en uitgaan horen hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.
Gisterenochtend heeft ze me te kennen gegeven dat ze me niet meer hoeft te zien: reden ze wilde vrijheid en dat had ze niet. Vreemd... Ik woon 50 km verderop en dit was volgens haar eerst een dikke plus. Omdat we juist zo de vloer niet plat zouden lopen. Zo bleven we naar elkaar verlangen...
Anyway gisteren dus zwaar in paniek en met een gebruik gebroken hart weggegaan. Momenten als net laten me denken: dit is niet waar, je droomt.
Iemand die mij kan helpen? Soortgelijke situaties?
Is het echt zo erg dan dat je ze normaal niet tegenkomt?quote:
Jeetje wat een heerlijke reactie.quote:Op maandag 11 november 2013 03:10 schreef Kola het volgende:
[..]
Je kent haar net twee weken, iets te hard van stapel gelopen misschien? Maar kut voor je dat het zo is gegaan.
Van haar kant kijk ik er niet van op, ze wist vast precies waar ze mee bezig was.
Heeft psychologie gestudeerd, doet het volgende; maakt verre toekomstplannen, geeft je hoop, maakt je enthousiast. Je gaat fantaseren over hoe het zal zijn, voelt daardoor sneller/meer voor haar. En dan uit het niets kapt ze het af, heel goed wetend wat dat met iemand kan doen mentaal. Waarschijnlijk kickt ze erop, mindfucken. Klassieker.
Redelijke kans dat ze nog weer terugkomt voor een tweede ronde. Ga er niet in mee.
Kortaf kan waar zijn. We zouden weken wachten met sex omdat dat iets speciaals is een rustig opgebouwd moest worden volgens haar.quote:Op maandag 11 november 2013 07:25 schreef ook_gek het volgende:
Je was een leuk snel tam gekregen speeltje. Nieuwigheid is er van af dus next. Lullig voor je.
Sorry maar dit is erg wanhopig... Je probeerd dmv medelijden nog een soort van kansje te krijgen.. je hebt juist zoveel mogelijk aantrekkingskracht kapot gemaakt hiermee. Het enige wat je moest doen is gewoon geen mail sturen :/quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
Dudes and chicks please help me out. 2 weken terug een prachtige en slimme vrouw opengedaan via Paiq. Na 3 dagen chatten hebben we gedate en direct blijven slapen, uiteindelijk 4x geweest.
Mensen kennen mijn verhaal van cum laude psycholoog. Dit vertelde ik blijkbaar iets te graag.
[..]
Mevrouw was donderdag jarig. En stond erop dat ik zaterdag op haar feestje kwam. Ik moest en zou iedereen die haar dierbaar is leren kennen.
Op haar feestje en uitgaan hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.
Gisterenochtend heeft ze me te kennen gegeven dat ze me niet meer hoeft te zien: reden ze wilde vrijheid en dat had ze niet. Vreemd... Ik woon 50 km verderop en dit was volgens haar eerst een dikke plus. Omdat we juist zo de vloer niet plat zouden lopen. Zo bleven we naar elkaar verlangen...
Anyway gisteren dus zwaar in paniek en met een gebruik gebroken hart weggegaan. Momenten als net laten me denken: dit is niet waar, je droomt.
Found the problem.quote:Op maandag 11 november 2013 07:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Kortaf kan waar zijn. We zouden weken wachten met sex omdat dat iets speciaals is een rustig opgebouwd moest worden volgens haar.
Niet zo gegaan :x zit vol vragen richting haar, wachten op een reply.
Dat zeg ik, je was een speeltje die ze snel tam gekregen heeft. En nu is dat niet meer leuk dus op naar de volgende.quote:Op maandag 11 november 2013 07:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Kortaf kan waar zijn. We zouden weken wachten met sex omdat dat iets speciaals is een rustig opgebouwd moest worden volgens haar.
Niet zo gegaan :x zit vol vragen richting haar, wachten op een reply.
Ik vind de interpretaties van die date ook nogal maf hier. Psycholoog dús ze speelt een spelletje? Kom nou. Waarschijnlijk zat het gewoon niet zo diep voor Tammepiet. Of het ging niet gelijk op en ze kreeg het benauwd. Dat krijg ik het ook wel een beetje van dat mailtje als ik het zo lees, na zo'n korte tijd.quote:Op maandag 11 november 2013 07:30 schreef tammepiet het volgende:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 07:25 schreef ook_gek het volgende:
Fantastisch!quote:Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Wat wilde je nou eigenlijk bereiken met die mail? Tijdens het lezen verwachtte ik namelijk een conclusie waarin je haar aansprakelijk stelt voor de geleden emotionele schade of zoquote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Yep, heb dit zelf ook meegemaakt. Sterker nog ik heb destijds ook een soortgelijke mail naar haar gestuurd om het van me af te schrijven, want was behoorlijk over de zeik. Wel iets minder dramatisch als dat jij schrijft overigens en het verschil was wel dat ik 12 keer met haar heb afgesproken in 2 maanden tijd en ik er echt vanuit ging dat het iets ging worden. (Dat gevoel gaf ze me ook). Dat is ook de enige keer dat ik echt verliefd ben geworden op één van mn dates. Gaat wel weer over. Probeer zo snel mogelijk weer met een ander contact te hebben, dat hielp bij mij ook.quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Op haar feestje en uitgaan hierna werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker samen in bed gekropen.p haar feestje werd ze dronken. Ik bleef nuchter en heb haar door de kou op de fiets naar huis gebracht. Daarna lekker in bed gekropen.
Verwerk het.quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ook hier een zelfde soort situatie een aantal weken terug. Vooral het feit dat iemand doet overkomen dat ze het ook helemaal zien zitten, terwijl dit blijkbaar niet zo is, maakt het des te pijnlijker. Wat betreft die mail, begrijpelijk maar niet handig.quote:Op maandag 11 november 2013 09:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Yep, heb dit zelf ook meegemaakt. Sterker nog ik heb destijds ook een soortgelijke mail naar haar gestuurd om het van me af te schrijven, want was behoorlijk over de zeik. Wel iets minder dramatisch als dat jij schrijft overigens en het verschil was wel dat ik 12 keer met haar heb afgesproken in 2 maanden tijd en ik er echt vanuit ging dat het iets ging worden. (Dat gevoel gaf ze me ook). Dat is ook de enige keer dat ik echt verliefd ben geworden op één van mn dates. Gaat wel weer over. Probeer zo snel mogelijk weer met een ander contact te hebben, dat hielp bij mij ook.
Het bewijst maar dat vrouwen gemeen kunnen zijnquote:Op maandag 11 november 2013 10:07 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ook hier een zelfde soort situatie een aantal weken terug. Vooral het feit dat iemand doet overkomen dat ze het ook helemaal zien zitten, terwijl dit blijkbaar niet zo is, maakt het des te pijnlijker. Wat betreft die mail, begrijpelijk maar niet handig.
Want mannen kunnen dat niet zijnquote:Op maandag 11 november 2013 10:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het bewijst maar dat vrouwen gemeen kunnen zijn
Nee joh, mannen zat die net zo denken hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 03:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan dat je ze normaal niet tegenkomt?
(Er van uitgaand dat jij dus niet een gratenpakhuis bent?)
quote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hence dequote:
Klinkt als een grote 'FOEI!'quote:Op maandag 11 november 2013 10:55 schreef Sannne het volgende:
Over die mail; mijn ex was ook zo'n dramaking, precies dezelfde soort mails. Gewoon eng en benauwend. Daarom denk ik dat jouw exdate hier alleen maar bang van wordt en denkt dat ze de goede keuze heeft gemaakt. Niet meer doen voortaan!
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.quote:
Een mail begin je niet met een gebruiksaanwijzing. "Graag wil ik dat je deze e-mail leest" is bovendien onnodig, dat laat je al merken door uberhaupt een mail te sturen. Niemand stuurt een mail waarbij ze liever niet hebben dat de ontvanger hem leest.quote:Graag wil ik dat je deze e-mail leest, op je in laat werken en vervolgens een reply naar me stuurt.
Een chronologische samenvatting, oke. Je soms het nogal droog op allemaal. En 'terugkerende items'?quote:We leerden elkaar kennen via een datingsite, voor jou nieuw, ook voor mij. Het voelde vanaf begin af aan goed. Dit was wederzijds, je hebt dit meerdere malen benadrukt. Er werd al gesproken over gezamenlijke vakantie, festivals en andere activiteiten. Je ging me leren surfen, het slapen in het tentje, iets wat steeds terugkerende items waren.
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.quote:Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
"Sex was leuk, we waren bezig met elkaar'...Dat is toch wel vaker zo met je ex? Soa-testje prima. Toppie.quote:Sex was leuk, we waren bezig met elkaar, en jij vertelde de laatste keer dat we nog genoeg tijd hadden om elkaar op dit gebied te leren kennen. SOA-testje prima, dit zouden we zelfs samen gaan doen. Zo vertelde je me afgelopen dinsdag nog via Whatsapp.
He Piet, kom je ook op m'n feestje?quote:Je ouders waren benieuwd naar me en ik mocht zelfs op een feestje komen, waar dierbaren van je waren welke ik moest ontmoeten. Je verzocht me dit afgelopen weekend nog. Uiteindelijk besloten te gaan.
'ondanks een kleine financiele investering'quote:Je besloot in navolging van mij je Paiq-account uit te zetten en ik heb deze zelfs, ondanks een kleine financiële investering op non-actief gesteld. Donderdag kwam er een omslag in je Whatsapp gedrag: geen hartjes meer, geen lieve woordjes meer.
Lekker belangrijk dat dat cadeau 20 euro was! Wat wil je daarmee zeggen? IK HAD EEN CADEAU VAN 20 EURO VOOR JE OVER, BITCH?!?? EN NU GEEN LIEVE WOORDJES MEER? GEEN CADEAU GEEN HARDE CENTEN? GEEN ADVERTENTIE in de oooochtendkraaanntt.quote:Ik kocht een cadeau van 20 euro omdat mijn gevoel destijds nog prima was. Terwijl het van jou, nu snap ik waarom, niet hoefde. Zaterdag direct bij binnenkomst merkte ik dat je heel afstandelijk was. Iets wat mijn gevoel direct op pikte. Niet samen op bed liggen, zoenen.
Je hebt inmiddels een dossier aangelegd?quote:Daarbij:
- Je ontweek constant oogcontact.
- Je gaf aan vrijdag niet meer naar mij te kunnen komen.
- Je had binnenkort een speeddate, ik hoefde me hier vooral geen zorgen over te maken! Deze uitspraak zorgt bij mij nog het meest voor verwarring…
- Tegen een etentje met de Sint zei je ondanks de veranderde datum op voorhand nee.
- In Londen wilde je oud-en-nieuw vieren. Prima vooral doen.
- Zocht tijdens je feestje constant contact met andere mensen, je kwam vooral niet bij mij staan.
quote:Had mij het liever vooraf verteld, want je wist het voor ik de deur binnenstapte. Waarom hield je de
schijn op?
Helaas werd mijn gevoel vanmorgen bevestigd. Ik werd niet boos en je had me gerust alleen in je huis kunnen laten. Had voor mij een soort vewerking geweest.
Kerel, hoevaak HEB je deze mensen gezien? Twee keer hooguit? Laat me raden, het voelde als je eigen familie?quote:Groetjes aan al je leuke vriendinnetjes en je broertje, zoals we elkaar wederzijds beloofde snel te zien, realiseer ik me dat ik deze mensen nooit meer zie...
Niet alleen kippenvel, maar ook nog tranen. En daarbij, OOK een glimlach. Ja hoor, tuurlijk.quote:Ik heb enorm respect voor je vergeet dat niet. Al met al heb ik een fijne tijd met je gehad en typ ik deze laatste zin met kippenvel over mijn lichaam, tranen en een glimlach op mijn gezicht.
Ajax maakt het vaak alleen nog maar erger! Oke, gisteren niet.quote:Nu onderweg naar een vriend om mijn beste therapie te ondergaan: een wedstrijd van Ajax (:
Liefs.
Ik ben mezelf nog van de grond aan het rapenquote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.
Volgende keer gewoon lieve van maken.
[..]
Een mail begin je niet met een gebruiksaanwijzing. "Graag wil ik dat je deze e-mail leest" is bovendien onnodig, dat laat je al merken door uberhaupt een mail te sturen. Niemand stuurt een mail waarbij ze liever niet hebben dat de ontvanger hem leest.
[..]
Een chronologische samenvatting, oke. Je soms het nogal droog op allemaal. En 'terugkerende items'?
[..]
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.
[..]
"Sex was leuk, we waren bezig met elkaar'...Dat is toch wel vaker zo met je ex? Soa-testje prima. Toppie.
[..]
He Piet, kom je ook op m'n feestje?Wordt supergezellig, komen onwijs veel dierbaren!
[..]
'ondanks een kleine financiele investering'. Erg romantisch dat je die 2,75 euro nog even benoemt.
[..]
Lekker belangrijk dat dat cadeau 20 euro was! Wat wil je daarmee zeggen? IK HAD EEN CADEAU VAN 20 EURO VOOR JE OVER, BITCH?!?? EN NU GEEN LIEVE WOORDJES MEER? GEEN CADEAU GEEN HARDE CENTEN? GEEN ADVERTENTIE in de oooochtendkraaanntt.
[..]
Je hebt inmiddels een dossier aangelegd?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kerel, hoevaak HEB je deze mensen gezien? Twee keer hooguit? Laat me raden, het voelde als je eigen familie?
[..]
Niet alleen kippenvel, maar ook nog tranen. En daarbij, OOK een glimlach. Ja hoor, tuurlijk.
[..]
Ajax maakt het vaak alleen nog maar erger! Oke, gisteren niet.
Tammepiet, je had deze mail in de eerste plaats al nooit moeten versturen. Je had een date of 4 met haar gehad? Come on zeg. Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.
Allemaal niet bedoeld om je maar wat af te zeiken, maar je moet wel wat ballen kweken en weten dat stuklopende dates er gewoon bijhoren in het leven. Denk aan die leuke dates en ga verder, het leven is toch veel te mooi om hier zo'n kinderachtig drama van te maken. Komop pietje.
Geloof me dit soort mensen bestaan echt! In mannelijke en vrouwelijke vormen! Ooit een paar keer afgesproken met een meid maar ging hem niet worden dus ik vertellen en niet meer reageren op de smekende smsjes. Loop ik langs de brievenbus zie ik een witte a4 envelop met mijn naam er op. Zitten er jawel 9 kleine papiertjes in van zo een zal agenda voor en achterkant vol met tekst en netjes rechts boven genummerdquote:Op maandag 11 november 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
Heerlijk al die mensen hier die bloedserieus in gaan op alle trollen!
All part of the growing up processquote:Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mooie analyse van een veel te dramatische mail idd. Maar goed, ik kan me nog enigzins voorstellen dat ie z'n eigen rot voelt. Ik heb geen idee of het de eerste keer is dat het hem overkomt? Bij mijn eerdere dates had ik namelijk ook nog de neiging om iets te dramatisch te doen. Na verloop van tijd en aantal dates bekijk ik zaken nu toch iets nuchterder.
Waarom toch gelukkig als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Rogan het volgende:
Tja, Piet zal die meid nooit meer zien. Zeker niet nadat ze die mail heeft gelezen.
Wel stoer, dat je het op een forum durft te zetten. Moet toegeven dat ik ook wel eens een wanhopig mailtje de deur uit heb gedaan en dat ook nog werkte. Ik was zo fucking blij, maar uiteindelijk is het (gelukkig) toch vroeg geëindigd.
Verdomme, ik wil niet weten wat jij allemaal gaat zeggen tegen iemand als je WEL verliefd bentquote:Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:
Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar.
quote:Op maandag 11 november 2013 11:25 schreef Rogan het volgende:
[..]
Verdomme, ik wil niet weten wat jij allemaal gaat zeggen tegen iemand als je WEL verliefd bent:')
Copy / paste pleasequote:Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:
Een antwoord op die mail is inmiddels binnen: ze wil me graag weer zien en geeft een mengelmoes van haar ex zien, drank en onrust omtrend het organiseren van het feestje de schuld.
quote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
Als je al zo van de wap bent na een paar dates met een cum laude afgestudeerde psycholoog, dan wordt het nog een hele zware tijd in de toekomst. Moet er niet aan denken wat voor epistel je gaat schrijven als je vriendin het na 5 jaar uit zou maken.
Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:
Gisteren in emotie die mail direct na een uur verstuurd nadat ik op straat was gezet.
Bedankt voor de tip. Realiseer me dit ook.quote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.
Holy fuck. Stond dit serieus in die mail?quote:Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Precies dat ja.quote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet altijd (ook op werk-gebied bijv.) even wachten met mails sturen/bellen als je boos/gefrustreerd bent. Even bijkomen, en dan pas een mail sturen. Kijk je een stuk beter naar de situatie en voorkom je vaak genante taferelen.
Pro tipquote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nope, de lege stoel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
die zinsnede over die investering in paiq was de mooiste trouwens
Dit kwam van haar af. Jullie snappen het gewoon niet. Jammer.quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
die zinsnede over die investering in paiq was de mooiste trouwens
Joh probeer zelf gewoon mee te lachen, beste medicijn. Je eigen wanhopigheid inzien en afsluiten!quote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dit kwam van haar af. Jullie snappen het gewoon niet. Jammer.
Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.quote:Op maandag 11 november 2013 11:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Realiseer me dit ook.
Vannacht in een soort vlaag van paniek deze mail hier gepost. Moest even hulp hebben, jammer dat een enkeling me zo afzaagd.
Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."quote:Ondertussen kreeg ik zo’n goed gevoel bij je, dat ik mijn hele sociale wereld inclusief oma van 79 inlichtte over onze relatie. Ze vond het prachtig, begon te huilen en wilde je zelfs zien met sinterklaas. Er waren 22 stoelen gereserveerd. 1 stoel blijft deze avond dus leeg, hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen, zo ga ik aan jou denken deze avond.
Komop kerel, als ik zoiets had verstuurd en hier gepost, dan had je denk ik wel hetzelfde gereageerd..quote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dit kwam van haar af. Jullie snappen het gewoon niet. Jammer.
Haha dat is zwaar aangedikt. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.quote:Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.
Toch bedankt dat je dit hebt gepost, want dat stukje van die oma en die stoelen is nu al een klassieker. Ik denk dat er serieus kwaliteiten voor je liggen om boeketromannetjes te schrijven.
[..]
Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."
Dan toewerken naar het grote moment, sinterklaas. 22 stoelen. Oma is zo blij, eindelijk wordt die lege stoel opgevuld, en met niet zomaar iemand...nee, met een cum laude afgestudeerde psycholoog!
En dan, patsboem, plotwending. '1 stoel blijft deze avond dus leeg'. Nog even die waterlanders bij het publiek loskrijgen: 'hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen'...'zo ga ik aan jou denken deze avond'.
Nou pak de tissues er maar bij dames en heren. Ik zie de familie tammepiet daar al zitten. Sinterklaas komt binnen: Is het nog allemaal een beetje gezellig hier?...doodse stilte. 21 mensen kijken beteuterd naar de cadeau's in het midden van de kring. En naar de stoel. De lege stoel, waar eigenlijk de cum laude afgestudeerde psycholoog had moeten zitten. Tammepiet blijft stil, hij had wel een cadeau van 20 euro gekocht. En dan had hij het nog niet eens over zijn paiq-abonnement gehad wat nog 11 dagen doorliep. Oma huilde. Het had zo mooi geweest.
~the end~
(Sorry piet nu stop ik)
quote:Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, dit blijft fok. Van de ene kant vind ik het sneu voor je, ik geloof ook dat je er oprecht super van baalt...maar hulp moet je eigenlijk niet in zo'n topic zoeken.
Toch bedankt dat je dit hebt gepost, want dat stukje van die oma en die stoelen is nu al een klassieker. Ik denk dat er serieus kwaliteiten voor je liggen om boeketromannetjes te schrijven.
[..]
Dit is echt werkelijk zo geniaal. Het is ook net een filmhuis-film. Eerst heel blij 'iedereen weet van de relatie!' En dan ook de pure emotie van oma. "Dat ik dit nog mag meemaken. Mijn kleinzoon, tammepiet, een relatie. En dat op mijn oude dag."
Dan toewerken naar het grote moment, sinterklaas. 22 stoelen. Oma is zo blij, eindelijk wordt die lege stoel opgevuld, en met niet zomaar iemand...nee, met een cum laude afgestudeerde psycholoog!
En dan, patsboem, plotwending. '1 stoel blijft deze avond dus leeg'. Nog even die waterlanders bij het publiek loskrijgen: 'hoe mijn oma mijn opa op deze stoel gaat missen'...'zo ga ik aan jou denken deze avond'.
Nou pak de tissues er maar bij dames en heren. Ik zie de familie tammepiet daar al zitten. Sinterklaas komt binnen: Is het nog allemaal een beetje gezellig hier?...doodse stilte. 21 mensen kijken beteuterd naar de cadeau's in het midden van de kring. En naar de stoel. De lege stoel, waar eigenlijk de cum laude afgestudeerde psycholoog had moeten zitten. Tammepiet blijft stil, hij had wel een cadeau van 20 euro gekocht. En dan had hij het nog niet eens over zijn paiq-abonnement gehad wat nog 11 dagen doorliep. Oma huilde. Het had zo mooi geweest.
~the end~
(Sorry piet nu stop ik)
quote:Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
~the end~
(Sorry piet nu stop ik)
Een carrière als scenario-schrijver in het verschiet?quote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
Sorry, wel lullig voor je maar het stoelverhaal is inderdaad geniaal.
Mijn ex na 3 jaar die een time out in wilde lassen in een mailtje.quote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
Beste? Piet, serieus. Je noemt je chick niet beste, kom op he. Er staat nog net niet 'hooggeachte'.
Volgende keer gewoon lieve van maken.
Mijn god, ik kom niet meer bijquote:Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:
~the end~
(Sorry piet nu stop ik)
Ze wil je serieus weer zien????quote:Op maandag 11 november 2013 11:23 schreef tammepiet het volgende:
Hier kan ik wel wat mee.
Gisteren in emotie die mail direct na een uur verstuurd nadat ik op straat was gezet.
Ik kan het wel afsluiten, van verliefdheid was geen sprake, maar ik hechte me wel enorm aan haar. Toen ze het had verteld mijn spullen gepakt en enkel doei gezegd.
Een antwoord op die mail is inmiddels binnen: ze wil me graag weer zien en geeft een mengelmoes van haar ex zien, drank en onrust omtrend het organiseren van het feestje de schuld.
Anyway zoals een van de eerste reacties: next
Je zegt net nog: next. Zou er een weekje over nadenken eerst want je bent nu niet helemaal consistent in je reacties.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Hoe de draad nu verder oppakken?
Moet ik haar gaan ontmoeten?
Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
Ik zou zelf eens nadenken wat je wil. Onze reacties hier hoef je niet zwaar mee te laten tellen uiteraard.. Enige wat er hier gezegd wordt is dat je je een "beetje" hebt aangesteld.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Snap ik wel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ze wil je serieus weer zien????
quote:In general, writers are paid between 2 and 5 percent of a film's budget for full sale of their scripts. This isn't always the case with low-budget films, which the WGA defines as films with a budget under $5 million. For theatrical films with budgets between $0 and $5 million, the minimum screenplay fee is $39,290, according to the current schedule of minimums. Any films with budgets over $1.2 million must pay the writers up front, while lower-budget films may defer part or all of the pay until the film is commercially distributed. This means you may sell a script one year and not be paid for it until the following year or later.
quote:
Ze had het wel goed met je voor.quote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.
Was wel een fijne bevestiging van dat mijn beslissing juist was
investeringstechnisch heb je recht op een half uur neukenquote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Waarom? Waarom zou je het wel in de mail zettne dat je oma moest huilen en dergelijke?quote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef tammepiet het volgende:
. Tuurlijk huilde mijn oma niet. Sterker ze heeft gezegd dat ze haar eerst wilde zien alvorens ze ging reserveren.
Is zwaar gedramatiseerd
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk opquote:
Dat is dan ook weer zo, maar ik weerhoud me er wel vanquote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op
Lekker bevooroordeeld weerquote:Op maandag 11 november 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Piet, alsjeblieft. Hello Goodbye is er niks bij.Dit is echt teveel drama en gayshit voor een alinea hoor.
Haha voor velen de ideale vrouw dusquote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Ook wel eens een ex gehad die zo'n brief stuurde nadat ik had besloten de relatie te beëindigen. Dat ze me al zag als vader voor haar toekomstige kinderen. Dat zij huisvrouw zou zijn, Dat het eten klaar zou staan wanneer ik terug zou komen van werk.
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Wat is dat nu weer voor een onzin.quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
Veel plezier!quote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hmm, dat ging snel. Zaterdag avond in contact gekomen met een vrouw via Paiq en nu haar kant op voor een dagje... Tja, we hebben nog niet eens echt besproken wat we gaan doen. Denk even ergens wat eten (ze had het over lekkere broodjes) en misschien even het centrum in.
Ben benieuwd ieder geval, mijn eerste Paiq date is uiteindelijk een relatie van 5 maanden geworden en dit is dus pas mijn 2de Paiq date
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Blijf weg van die psychologen/psychologiestudentes, amai jij leert ook niks!
nicequote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
Ze zijn gestoordquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat jij er een keer voor een gesprek langs kunt wil je zeggen?
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthdayquote:
Leuk om te wetenquote:Op maandag 11 november 2013 13:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
http://www.google.com/doodles/hermann-rorschachs-129th-birthday
Deze gemist een paar dagen terug?
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef rolklem het volgende:
Vind je het leuk om mensen met de grond gelijk te maken?
Thanks!quote:Zo ja, dan ben je met vlag en wimpel geslaagd.
Sorry, de mail bevatte teveel grappige elementen.quote:Je had ook in één zin kunnen zeggen dat het veel té dramatisch was en daarmee was je klaar geweest.
Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11quote:
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student?quote:Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef Kola het volgende:
[..]
Grotendeels. De vorige keer zei ik al dat het slecht ging aflopen en zie hier. Maar nee luister maar naar de onwetenden die het onzin noemen, iedere keer weer!!11
Dat zou te doorzichtig zijn. Ik had van jullie zogenaamde dating-experts wel wat meer inzicht verwacht, leren van voorgaand falen en dergelijke. Maar nee.quote:Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student?
Ik ben misschien geen expert. Maar ik heb nooit bijzonder slechte ervaringen gehad met psychologie studentesquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat zou te doorzichtig zijn. Ik had van jullie zogenaamde dating-experts wel wat meer inzicht verwacht, leren van voorgaand falen en dergelijke. Maar nee.
quote:Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Toevallig een keer gedumpt door een psychologie student?
Volgens mij zeg je "ja" maar dan iets omslachtiger, is het niet?quote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
leren van voorgaand falen en dergelijke.
Dat dusquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was..
Vind het echt onzin een beroepsgroep uit te sluiten.
Balen dat ze geen lekkere vent is, ik had me anders graag aangebodenquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou toch eens met een psychologe willen daten. Gewoon om eens te kijken of het allemaal zo is als ik lees hier
quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik ben misschien geen expert. Maar ik heb nooit bijzonder slechte ervaringen gehad met psychologie studentes
DAN KOMT HAAR VENT ER NOG WEL ACHTERquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Sannne het volgende:
[..]
nee. Gelukkig getrouwd en mama van 2 meiden
Ik sluit geen enkele beroepsgroep uit, gaat me meer om de persoon zelf. Als ze heel lief en leuk is, en ze is putjesschepper of ze werkt bij een fastfoodrestaurant, wat maakt het dan uit?quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was..
Dit, heb er ook geen slechte ervaringen mee in vriendschappen iig. Een psycholoog heb ik bij het daten nooit getroffen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Tjah er zijn genoeg mannen die juist afknappen op een vrouw met een betere baan en een hele drukke carriere. Ik ken mannen die zien dat als ideaalbeeld. Beide kan toch prima zijnquote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef Rickario het volgende:
Mwoa Ik heb liever een beetje een tussenweg. Ben niet opzoek naar een vriendin die compleet afhankelijk wordt. En zichzelf in de toekomst alleen maar thuis ziet zitten.quote:Op maandag 11 november 2013 15:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Tjah er zijn genoeg mannen die juist afknappen op een vrouw met een betere baan en een hele drukke carriere. Ik ken mannen die zien dat als ideaalbeeld. Beide kan toch prima zijn
Zelf ben ik iemand die toch wel dagelijks contact wil met mijn 'lover', dit hoeft natuurlijk niet de hele dag.quote:Op maandag 11 november 2013 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom toch gelukkig als ik vragen mag?
Op date1, begint ze na minuut1 over kinderenquote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Over begroepsgroepen gesproken. Iemand ervaring met het daten van een basisschool lerares? Ik heb er nu 3 in mijn tindermatchlijst staan, maar in het verleden nog nooit eentje gedate. Wellicht zit daar wel meer mijn type tussen
Jup! Over het algemeen wel leuke damesquote:Op maandag 11 november 2013 17:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Over begroepsgroepen gesproken. Iemand ervaring met het daten van een basisschool lerares? Ik heb er nu 3 in mijn tindermatchlijst staan, maar in het verleden nog nooit eentje gedate. Wellicht zit daar wel meer mijn type tussen
Ik snap ook niet dat iemand zichzelf kan zien als een huisvrouw hoorquote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mwoa Ik heb liever een beetje een tussenweg. Ben niet opzoek naar een vriendin die compleet afhankelijk wordt. En zichzelf in de toekomst alleen maar thuis ziet zitten.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand zichzelf kan zien als een huisvrouw hoor![]()
![]()
Maar veel mannen vinden het ideaal.
Ik ben wel heel bewust thuis bij de kinderen (vooral mijn vriend ziet het graag zo.)
Maar ik ben dus geen huisvrouw of schoonmaakster en doe dus nog wel heel veel andere dingen er bij.
Dat dacht ik al wel. Heb het idee dat ze ook wel een iets zachtaardiger karakter hebben dan de gemiddelde vrouw die ik eerder heb gedate. Tenminste dat maak ik op uit de chatgesprekken. Toch maar eens een poging wagen dan om er iig eentje te daten.quote:Op maandag 11 november 2013 17:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup! Over het algemeen wel leuke dames
ha, dat doe ik tegenwoordig ook gewoon. soms ben ik zo gefrustreerd, en vooral als ik dan alcohol oid op heb iets te enthousiast in het "de waardheid vertellen"quote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Twee e-mails tikken helpt ook, eerst een pissige mail die je niet verstuurt en dan een tweede verstandige mail die je wel verstuurt. Een pissige mail schrijven lucht namelijk wel heerlijk op
Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.
Niemand snapt waarom ze samen zijn, het niveauverschil is echt enorm.
Maar iemand die thuisblijft heeft niet altijd de lagere opleiding.quote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef Kola het volgende:
[..]
Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....quote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Seikcid het volgende:
zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek wordenquote:Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
Maar net als wat jij zei laatst, "volslank"?quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Hoeveel psychologe's heb je in voorraad?quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Dat is het meest opvallende, het lijkt een soort van bewuste keuze. Misschien stellen ze minder 'lastige vragen' maar verder loopt de irritatie juist eerder hoog op omdat ze zeer opppervlakkig is.quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef All-out het volgende:
[..]
zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, de date staat nu in steen![]()
Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen
Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.
Zin in!
Beiden erg druk zowel zakelijk als privéquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef rolklem het volgende:
[..]
Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
Top. Maar ik ben jou nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Kekaa het volgende:
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok![]()
Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie makenhahaha etc etc...
Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen)
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring)quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust![]()
).
Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch
Ja ik weet er alles van. Het is ook niet m'n eerste internetdate. Maar we sturen aardig wat foto's waar je op meerdere manieren op staat. Ook gewoon een paar die niet echt mooi zijn. Maar mooi genoegquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring)Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding
Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
Dat sowieso. Allicht wil het oog ook wat maar soms vind ik vrouwen die er iets minder mooi uit zien maar waar ik toch goed mee kan praten een stuk aantrekkelijker vind dan die oppervlakkige gesprekken met modepoppetjes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
WTHquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
http://www.salon.com/2013/11/12/the_craziest_okcupid_date_ever/
GAAF!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.
Er is nog wel een belangrijk deel wat je pas face to face ervaart maar een hele hoop kan ook via deze manier.
Dat is mijn ervaring iig ook. Zo snel mogelijk afspreken ftwquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is.
Ja dat heb ik mijzelf ook verteld na vorige keren. Maar ja, zij is niet zo van het daten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring iig ook. Zo snel mogelijk afspreken ftw
Daar hoop ik dan ook opquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik sprak met mijn huidige vriend ook af na jaren spreken en elkaar "kennen"
En hoewel mijn beeld van hem redelijk klopte zie je toch vooral het beeld dat ze willen laten zien.
Er zijn nogsteeds dingen waarvan ik van mening ben dat hij dat anders deed overkomen etc.
De rest was leuk genoeg om te gaan samenwonen etc. Maar een echt goed beeld had ik niet.
Ondanks dat ik hem gewoon echt al jaren sprak.
Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb dat alarmgevoel tot dusver nog niet. En ze kwam ook zelf met het plan voor de date aanzetten. Ze zei dat ze er nog over na zou denken en bij mij ging er toen een signaal af, maar een dag of twee later kwam het voorstel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.
Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef japiedevlugge het volgende:
Alarmbel is er hier ook nietde mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..
(heb niet alles gelezen)
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Precies, en ze heeft aangegeven dat ze het leuk vind om te doen. Nogmaals, het idee kwam grotendeels van haar zelf af.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
Ik verwacht ook wel dat het een leuke date wordt. Zoals gezegd is het contact gewoon goed en we chatten gezellig met elkaar. Verder ga ik niet nog een keer herhalen wat hierboven al staatquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.
Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt
Tuurlijk goed als er mensen zijn die het niet erg vinden, maar ik vind het niet aantrekkelijk om te zien bij een man. Dat ie het vindt, betekent niet dat ik het hoef te horenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.
Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt
Ik ben altijd de eerste geweest bij alle contacten die ik heb gehad die aangeeft of we zullen afspreken na verloop van tijd. Al heb ik 1x meegemaakt dat ze net een stap eerder was dan ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me.
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me.
Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
Jullie willen wel een mannelijk mietje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.
Andersom is het weer anders.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie willen wel een mannelijk mietje?
Altijd je broek uit voor het poepen. En misschien nog wel belangrijker, geen natte scheten laten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
Idd dat heb ik ook. Het liefst spreek ik nog dezelfde week af of een week later. Weet ik meteen of ze in het echt ook leuk genoeg isquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring)Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattigquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is
Zelfverzekerd is overratedquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig. Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet
Wie gaat er mee?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
Om het te filmen misschienquote:
Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele kofferquote:
Is goed, wanneer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zullen wij het doen als eerste date?
Ik reis altijd lichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele koffer
In de avond niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef -0- het volgende:
Wat is op paiq een goede tijd voor speeddates?
Er zijn bij mij echt nooit geschikte kandidaten.
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
Analyseer jij ieder woordje dat je zegt met een halve A4 pagina?quote:[..]
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.
Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.
Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!
Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Ik heb er geen zak aan, het is ook nog steeds rot, maar het is duizend maal beter dan verwijderd worden zonder reden of terwijl je dacht dat het goed ging. Eigenlijk gaf ze gewoon aan dat ik haar type niet was, maar dit is het eerste meisje dat dat zo netjes afhandelt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?
Qua kinderwens of zo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven
Eigenlijk altijd relaties gehad met meiden die jonger waren. Ouder voelt gewoon niet echt natuurlijk. Maar misschien zit dat alleen maar in m'n hoofd. Dus we zien wel.quote:
Tip 2: Maak je zinnen af.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Dat schijnt hip te zijn vandaag de dagquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven
Het verschil tussen mannen en vrouwen wordt hier wel vaker genegeerdquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Nee, leg uit?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:
Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames
Daarnaast:
[..]
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.
Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.
Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!
Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.
Jaloers?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?
En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...
Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
Jij sneaky bastard jijquote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel
Dat is niet het puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Dit je beste tip ooit?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft.
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Haal mijn ego nou niet omlaagquote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit je beste tip ooit?![]()
NOFI Thijs
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit je beste tip ooit?![]()
NOFI Thijs
[..]
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont.
En dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen![]()
Heb er zin in.
Dank u!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste
Veel plezier!
Dat is dan toch enigszins positiefquote:Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Ja vond ik ook. Had er vorige keer één waar ik achteraf gewoon niks meer van heb gehoord.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan toch enigszins positief
Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.quote:
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken
Met 'druk weekend' leg je de nadruk op het aantal activiteiten die iemand heeft ontplooid. Alsof je veel behoort te doen in het weekend. Misschien zoiets.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.
[..]
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
Gedeeltelijk wat Fascination zegt, en je klinkt veel positiever naar iemand toe. Ik had het al eens aangehaald in een eerdere post. En als ze dan zegt: leuk maar ook druk/whatever, kan je daar op inspringen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
Het is maar net wat iemand het liefste hoort. En 'leuk' klinkt een stuk vrolijker dan 'druk'quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Mwoa volgens mij is dat verschil tussen 'druk' en 'leuk' niet dusdanig groot dat iemand er op afknapt.
Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Mwoa volgens mij is dat verschil tussen 'druk' en 'leuk' niet dusdanig groot dat iemand er op afknapt.
Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het weekend hoort leuk te zijn. Doordeweeks voor de meeste mensen druk (werk). Als je dan vraagt of het weekend leuk is dan vraag je naar de leuke activiteiten van het weekend. Vraag je of het druk was dan refereer je naar drukte, niet plezier, gerelateerd aan werken. En het werkt niet zoveel beter. Mensen reageren gewoon enthousiaster op een leuk weekend dan op de vraag of ze een druk weekend hadden. Dan vloeit daaruit eerder weer wat voort. Maar uiteindelijk moet je gewoon dit soort dingen zelf door hebben om een compleet gesprek interessant te houden voor de ander.
Mensen associëren woorden anders dan jij dat doet kan je er als conclusie uit trekken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.
[..]
Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.
In elk geval wil ik andere lezers erop wijzen dat dit echt heel goed werktIk zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.
Hetgeen wat de ander gedaan heeft verandert er niet door. Dus het lijkt me sterk dat 'druk' veeel andere reacties oplevert. Maarja ook al is het een placebo effect. Geen probleemquote:Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.
[..]
Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.
In elk geval wil ik andere lezers erop wijzen dat dit echt heel goed werktIk zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.
Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mensen associëren woorden anders dan jij dat doet kan je er als conclusie uit trekken.
Je hebt nu een scharrel binnenkort?
Oke nou zo snel mogelijk afspreken in het echt. Geen onnodig lange dagen chatten want dat helpt niet. Ook niet als je een wonderchatwoordje hebt gevonden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq ja
Daten dan!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq ja
Dan zou driekwart van NL nu zo'n beetje in een graf liggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
een dag niet gedate is een dag niet geleefd
Je weet heus wel wat hij probeerd te zeggen...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou driekwart van NL nu zo'n beetje in een graf liggen.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat óf in het topic zelf.. óf je moet het vragen in het Feedback topic
Eigenlijk niksquote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb Tinder en Badoo gedownload. Paiq ga ik er ook op zetten. Eens kijken wat hier zo leuk aan is.
Oh dat heb ik zovaak gehad. Meestal merken ze het niet eensquote:Op donderdag 14 november 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt. Toch maar eens aan Tinder gewaagd. Met een leuke meid aan de praat geraakt. Maar op een gegeven moment vergistte ik mij in een gesprek (persoonsverwisseling)
Ze moest er wat om lachen. Nu steeds leuke gesprekken en start ik een gesprek altijd met een random vraag die totaal niet op haar slaat.
Heel leuk allemaal.. Maar door al dat geouwehoer weet ik niet meer wie ze nu echt is en wat ze doet enz
En binnenkort hebben we dus een date
Je kan toch teruglezenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt. Toch maar eens aan Tinder gewaagd. Met een leuke meid aan de praat geraakt. Maar op een gegeven moment vergistte ik mij in een gesprek (persoonsverwisseling)
Ze moest er wat om lachen. Nu steeds leuke gesprekken en start ik een gesprek altijd met een random vraag die totaal niet op haar slaat.
Heel leuk allemaal.. Maar door al dat geouwehoer weet ik niet meer wie ze nu echt is en wat ze doet enz
En binnenkort hebben we dus een date
Vergeet de Into my Life app niet. Users hier zweren er bij...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb Tinder en Badoo gedownload. Paiq ga ik er ook op zetten. Eens kijken wat hier zo leuk aan is.
Ik hoor er zo veel over. Ik ga hem ook eens proberen denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vergeet de Into my Life app niet. Users hier zweren er bij...
Ik had het vorige week eens een avondje bekeken. Enorm buggy en in de leeftijdscategorie 20-26 nauwelijks aantrekkelijke damesquote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Buggy in wat voor opzicht?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik had het vorige week eens een avondje bekeken. Enorm buggy en in de leeftijdscategorie 20-26 nauwelijks aantrekkelijke dames
Is ze niet sexy genoeg?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Hmm, minder. Dan wacht ik nog evenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Loopt echt continu vast. En veel zaken zijn niet duidelijk in de app en een FAQ is er niet.
Als er geen aantrekkelijke vrouwen tussen de 20-26 zijn vind ik dat eigenlijk de grootste bugquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Loopt echt continu vast. En veel zaken zijn niet duidelijk in de app en een FAQ is er niet.
Jij oude snoepmeneerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als er geen aantrekkelijke vrouwen tussen de 20-26 zijn vind ik dat eigenlijk de grootste bug
Of is het een missing feature?
Ik ben nog geen 30 hequote:
En ik maar denken dat je een lekker oudje wasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nog geen 30 he! Nu mag het nog
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Wat een gedoe op Paiq. Al die informatie invoeren. Damn. Ene "Ronald" schijnt bij me te passen. Te Hollands. Kan niet hahaha
Hey ik heet Ronaldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Wat een gedoe op Paiq. Al die informatie invoeren. Damn. Ene "Ronald" schijnt bij me te passen. Te Hollands. Kan niet hahaha
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Jawel, knappe vrouw juist. Klikte alleen gewoon niet.quote:
Maar het was zo leuk en gezellig?!quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Jawel, knappe vrouw juist. Klikte alleen gewoon niet.
Ik kan het gezellig hebben met iemand waar ik verder niet mee hoef te daten.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Inloggen het volgende:
Hahaha grappig dit.
Paiq meldt dat er een match voor me is. Ik spreek hem aan met "Hoi, volgens het systeem ben jij mijn ware". Gaat dus nergens over. Hij zegt later "Fijn dat mijn ware in dezelfde stad als mij woont. Hoewel ik het wel over had om voor haar te reizen hoor". Ik zeg: "Oh, dan verhuis ik weer terug".
Serieus. Doen jullie dit nou elke dag?
Ik had je toch minstens 40 geschatquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30 he! Nu mag het nog
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:00 schreef theKiD het volgende:
Vooral een vraag aan de serie/ multidaters hier (H_J??)
Hoe brengen jullie ter sprake dat degene met wie je op date bent, niet de enige is waarmee je aan het daten bent?
Als die vraag gesteld word, date je nog meer vrouwen, antwoord je er dan op? Of begin je er uit jezelf mee? Of zeg je er helemaal niks over? (Wat niet weet, wat niet deert?)
Duidelijk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt.
Misschien heb ik ook een aantal creepy paiqers op steenworpafstand die niet in het echt de dates durven te regelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:15 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Is wel geinig hahaha
Sommige mannen wonen op steenworpafstand van mij! Eng hoor hahaha
Thanks voor de tip! Mogelijk beland ik binnenkort zelf ook in die situatiequote:Op vrijdag 15 november 2013 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt.
Ik durf wel, maar ik heb nog niets boeiends gesproken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook een aantal creepy paiqers op steenworpafstand die niet in het echt de dates durven te regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |