Ik heb een jaar op lexa gestaan. Diverse dates gehad. Maar geen succesvol. Elke keer koste het me weer een hele tijd voordat ik uberhaupt kon daten. Ik ben 3 weken geleden geswitcht naar Tinder. Gratis, tig matches en vele malen mooiere vrouwen dan dat ik via Lexa ontmoette. Morgen heb ik alweer een 2e date en ergens volgende week ga ik ook nog met een andere match daten. Ik heb mijn betaling via Lexa iig stopgezet en ga vrolijk verder tinderenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Ik ben helemaal nieuw in het online daten. Ik zoek geen relatie maar ik ben wel eenzaam, dus het lijkt me wel gezellig![]()
Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...
Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
Ik heb nooit betaald voor een dating site dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar dat tinder vind ik vrij saai. Daar ben ik vrij snel mee gestopt. Weinig normale gesprekken en ging mij veel te traag allemaal. Ipv nutteloos lang lullen wil ik gewoon snel over gaan tot date. Op dit moment ben ik nergens online qua date online. Duurt mij allemaal te langquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een jaar op lexa gestaan. Diverse dates gehad. Maar geen succesvol. Elke keer koste het me weer een hele tijd voordat ik uberhaupt kon daten. Ik ben 3 weken geleden geswitcht naar Tinder. Gratis, tig matches en vele malen mooiere vrouwen dan dat ik via Lexa ontmoette. Morgen heb ik alweer een 2e date en ergens volgende week ga ik ook nog met een andere match daten. Ik heb mijn betaling via Lexa iig stopgezet en ga vrolijk verder tinderen
Als ik het zo lees lijkt me dat ook wel een logische keuze. Maar om iets aan Tinder te hebben is het, zo begrijp ik het, wel een beetje een vereiste dat je ook daadwerkelijk iets met je Facebook-account doet, toch? Dat zou voor mij nog knap lastig wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een jaar op lexa gestaan. Diverse dates gehad. Maar geen succesvol. Elke keer koste het me weer een hele tijd voordat ik uberhaupt kon daten. Ik ben 3 weken geleden geswitcht naar Tinder. Gratis, tig matches en vele malen mooiere vrouwen dan dat ik via Lexa ontmoette. Morgen heb ik alweer een 2e date en ergens volgende week ga ik ook nog met een andere match daten. Ik heb mijn betaling via Lexa iig stopgezet en ga vrolijk verder tinderen
Grappig, ik vond lexa juist erg traag gaan. Eerst continue over en weer mailen. Juist via tinder krijg ik het veel sneller voor elkaar om een date te regelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit betaald voor een dating site dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar dat tinder vind ik vrij saai. Daar ben ik vrij snel mee gestopt. Weinig normale gesprekken en ging mij veel te traag allemaal. Ipv nutteloos lang lullen wil ik gewoon snel over gaan tot date. Op dit moment ben ik nergens online qua date online. Duurt mij allemaal te lang![]()
Hebben jullie dat niet dan?
Nee hoor. Gewoon zorgen dat je foto's op orde zijn. Ik heb ook weinig interesses op facebook, maar primair gaat het toch om de foto'squote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt me dat ook wel een logische keuze. Maar om iets aan Tinder te hebben is het, zo begrijp ik het, wel een beetje een vereiste dat je ook daadwerkelijk iets met je Facebook-account doet, toch? Dat zou voor mij nog knap lastig worden
Wat zou je willen verwachten dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef -marz- het volgende:
Ja ik heb nu wel leuke gesprekken, dat wel. Geen idee wat voor actie ik verwacht had eigenlijk
Ik zei je al eerder dat je je geen zorgen over me hoefde te maken daar waar het vrouwen betreft, maar mocht ik je nog serieus hebben genomen deed ik dat nu zeker niet meer, knul. Ik heb net een vierjarig jochie opgehaald waar meer zinnigs uitkomt dan dat geblaat van jou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ondertussen zie ik je al ":p" smileys plaatsen in paiq gesprekken omdat je in het dagelijks leven niet in contact kom met vrouwen
Zoals hierboven genoemd heeft al dat chatten iets traags. Terwijl je er toch relatief veel energie in steekt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zou je willen verwachten dan?
Dan moet je met 1 van je contacten meteen afspreken in de kroeg of thuisquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zoals hierboven genoemd heeft al dat chatten iets traags. Terwijl je er toch relatief veel energie in steekt.
Misschien had ik gehoopt op iets wat wel instant bevrediging geeft
klinkt voor mij juist goed!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
Van date5 niks meer gehoord. Tenminste zij zal zeggen dat ze van mij niks meer gehoord heeft wat ook klopt. Die sexdrive van haar is me echt too much. Zou er nu al tegenop zien als ik weer bij haar thuis zou afspreken. Mijn leuter zal me dankbaar zijn om niks meer te laten weten.
Ik heb nog geen 1x een date van je voorbij zien komen vanuit het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zei je al eerder dat je je geen zorgen over me hoefde te maken daar waar het vrouwen betreft, maar mocht ik je nog serieus hebben genomen deed ik dat nu zeker niet meer, knul. Ik heb net een vierjarig jochie opgehaald waar meer zinnigs uitkomt dan dat geblaat van jou.
Weet je, je doet me met je tonguitstekende gedrag naar vrouwen en andere kinderachtige capriolen om aandacht te trekken aan de dertigjarige krantenjongen Chris Peterson denken. Briljante sitcom wel. Echter wel fictie en dat verontrust me zo aan jou. Je meent het nog ook.
Ik heb jou nergens iemand in bed zien te krijgen, episch falende pua-wannabe. Dat wil hopelijk niet zeggen dat je nooit neukt, toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1x een date van je voorbij zien komen vanuit het dagelijks leven.
Het beeld wat ik heb wanneer ik een firefly3 post lees:quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1x een date van je voorbij zien komen vanuit het dagelijks leven.
Nou, de posts hier getuigen in ieder geval niet van een sociaal sterk persoonquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:31 schreef BeamofLight het volgende:
Nah ik geloof Firefly wel hoor. Over het algemeen praat hij ook geen poep. Tuurlijk, zijn narcisme gevoed door onzekerheid is een beetje blegh en voor hier volledig off-topic, maar t zal best een prima knul zijn verder.
Een van de hoogtepunten vond ik toch wel dat hij hier liep te vertellen hoe hij ooit aan het chatten/cammen was met acht vrouwen tegelijk, die allemaal stonden te popelen om met hem af te spreken. Net iets teveel surrealisme om serieus te nemen, hoewel ik me heb bescheurd van het lachen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het beeld wat ik heb wanneer ik een firefly3 post lees:
[ afbeelding ]
Een totale fantast. En dus niet serieus te nemen. Je hebt sterke verhalen, maar net iets te over the top om geloofwaardig te zijn. Jammer.
Dat was een leuk verhaaltje inderdaad. Maar vaak vind ik het toch wat ongemakkelijk om te lezen allemaal. Dan vraag ik mij af of hij het schrijft met als doel ons te laten lachen, of dat hij een lulverhaal post in de hoop dat wij hem geloven en tegen hem op kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een van de hoogtepunten vond ik toch wel dat hij hier liep te vertellen hoe hij ooit aan het chatten/cammen was met acht vrouwen tegelijk, die allemaal stonden te popelen om met hem af te spreken. Net iets teveel surrealisme om serieus te nemen, hoewel ik me heb bescheurd van het lachen.
Mijn complimenten nog daarvoor @ firefly trouwens. Ik kan een stukje satire op zijn tijd wel waarderen.
Ok, veel succesquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik moet toe geven dat ik erg manipulatief ben geweest hier. Ik heb het voor elkaar gekregen dat iemand zijn account had verwijderd en ik heb het "als versieren niet zo makkelijk gaat" langzaam omgetoverd in een zelf development/pu achtige topic. Maar nu ben ik over de grens gegaan met mijn manipulatief gedrag. Mijn oprechte excuses hierbij. Mijn mening staat overigens dat je datingleven uiteindelijk zelfvoorzienend moet worden ipv het te zien als een totale willekeurigheid. In je tweede jaar zou je meer dates moeten krijgen of igg de kwaliteit omhoog moeten zijn. Wat je als kwaliteit ziet vul je voor jezelf in.Een klik met persoonlijkheid, seksueel chemie enz. Voor mij is het beiden en ook afwisselend
http://www.bol.com/nl/p/s(...)en/1001004011197744/quote:In deze praktische schrijfgids behandelt scenarioschrijver en schrijfdocent Mieke Bouma dit verhaalmodel stap voor stap. Storytelling in 12 stappen biedt schrijvers en verhalenvertellers richtlijnen voor het construeren van sterke plots en het creëren van universele en levensechte karakters. Oefeningen en praktische opdrachten helpen bij het oplossen van schrijfproblemen, zorgen voor inspiratie en prikkelen de verbeelding.
Het webcamsletje spelen voor vier vrouwen, nice.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:09 schreef firefly3 het volgende:
Met drie/vier tegelijk ofzo. Totdat je je lul laat zien en vergeet dat er 1 tussen zit die je niet eens hebt voorbereid hehe. Dat was mijn game als 16 jarige
Jammer dat jullie niet elkaars type zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:46 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook voor het eerst in heel lange tijd (volgens mij een jaar of 2) weer eens een soort van date gehad. Vorige week via Into My Life contact met iemand, na wat Whatsappen en bellen, was ze eergisteren in de buurt van mijn treinroute van werk naar huis. Ze twijfelde of ze een echte date al aandurfde, dus ben ik een half uur omgereisd, zodat we drie kwartier samen in de trein zouden reizen. Even gezellig zitten praten, maar ik twijfelde toch of ze wel mijn type was. Andersom blijkbaar ook, want 's avonds kreeg ik een app van haar dat een echte date niet gaat gebeuren.
Jammer, maar goed, ik kwam in ieder geval tot de positieve conclusie dat mijn sociale vaardigheden de afgelopen jaren toch behoorlijk vooruit zijn gegaan en dat ik zelfs wat meer initiatief durf te nemen dan vroeger.
Deze locatie was ook op het laatste moment gekozen, omdat ze begon te twijfelen. Wel handig, soort lange speeddate zoquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Jammer dat jullie niet elkaars type zijn.
Vind het wel een leuke/aparte/originele 'date' locatie.
En die positieve conclusie is ook goed toch?
als het je om gezelligheid en vriendschap gaat, dan zou ik echt eerder voor iets als een kookclub of dansles kiezen. kom je veel meer in contact met mensen dan via internet, waarbij je toch altijd alleen achter je schermpje zit..quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Ik ben helemaal nieuw in het online daten. Ik zoek geen relatie maar ik ben wel eenzaam, dus het lijkt me wel gezellig![]()
Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...
Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
je leest het verkeerd. Ze wil geen relatie maar wel pikquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef All-out het volgende:
[..]
als het je om gezelligheid en vriendschap gaat, dan zou ik echt eerder voor iets als een kookclub of dansles kiezen. kom je veel meer in contact met mensen dan via internet, waarbij je toch altijd alleen achter je schermpje zit..
ik las "eenzaam", dus daar dacht ik aan.. maar het is een manier om meerdere soorten leegtes in je te omschrijven wellichtquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je leest het verkeerd. Ze wil geen relatie maar wel pik
Zit ook al een tijdje te gluren naar de verschillende sites. Ik heb de volgende sites allemaal 1 weekje geprobeerd:quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Ja, als een echte slet ^^quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het webcamsletje spelen voor vier vrouwen, nice.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd warm als ik zoiets lees
Noem het wat je wilt maar ik vind het leuk om te zien dat het goed gaat
Zoals eerder gezegd ga ik de 29e daten voor de 2e keer met de meid waarmee ik begin vorige maand heb afgesproken en wat goed ging. Een combi van kegelen en steengrillen bij haar in het dorp Oirschot. Het kwam van haar af dus dat is een goed teken
Ik heb er erg veel zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef All-out het volgende:
misschien ook wel een leuk verhaaltje;
afgelopen woensdag kreeg ik van een Tinder-match een berichtje dat ik haar bekend voor kwam. ze had me op een festival gezien met een gezamelijke vriend. toevallig gaf ik gister een feestje samen met diezelfde jongen, dus ik heb haar uitgenodigd en zo hadden we direct een soort van date
erg leuk feestje gehad en een erg leuk meisje (nou ja, ze is 30 en 3 jaar ouder als ik, maar meid of vrouw klinkt zo hum) uiteindelijk is ze met me mee gegaan en hebben we samen bij vrienden op de bank geslapen. ze was niet helemaal lekker meer door de drank, dus geen ge-sex, maar ze heeft wel gevoeld dat ik haar graag zie
heel knus wakker geworden en toen heb ik haar nog even naar het station gefietst.
denk dat er nog wel een vervolgdate komtMeid, wat een drama. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Meid, wat een drama. Sterkte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef Fascination het volgende:
Zucht, net een speeddate met een biwijfje dat nog nooit iets een vrouw heeft gehad. Aufgecancerd. Het wordt me ook niet makkelijk gemaakt, he.
Als lesbo heb je het wel erg moeilijk, ja.quote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef Fascination het volgende:
Zucht, net een speeddate met een biwijfje dat nog nooit iets een vrouw heeft gehad. Aufgecancerd. Het wordt me ook niet makkelijk gemaakt, he.
Is het zo erg dan, dat ze nog nooit iets met een vrouw gehad heeft? Ik heb zelf ook niks met maagden, maar dacht als ze wel gewoon ervaring met sex heeft is het toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als lesbo heb je het wel erg moeilijk, ja.
Nee, daar gaat het niet om, aan dat soort wijven heb je niets omdat ze na een tijdje toch weer naar een man verlangen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:43 schreef All-out het volgende:
[..]
Is het zo erg dan, dat ze nog nooit iets met een vrouw gehad heeft? Ik heb zelf ook niks met maagden, maar dacht als ze wel gewoon ervaring met sex heeft is het toch niet zo moeilijk?
nee, dat moet je maar niet doen, denk ik. maar ik voel je pijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om, aan dat soort wijven heb je niets omdat ze na een tijdje toch weer naar een man verlangen.
Ik heb het er echt helemaal mee gehad. Misschien moet ik er maar gewoon mee ophouden en tevreden zijn dat ik ooit iets heb meegemaakt.
Dat Tinder en Into my Life is allebei aan facebook gekoppeld? Beetje zuur en pusherig voor de mensen die geen Facebook hebben..quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:45 schreef SomeDuder het volgende:
[..]
Zit ook al een tijdje te gluren naar de verschillende sites. Ik heb de volgende sites allemaal 1 weekje geprobeerd:
Lexa.nl - Veel mogelijkheden en geavanceerde matching, maar je moet voor alles naast de meeste basale functionaliteit betalen (En niet zo'n beetje ook). Ook verdacht veel nep-profielen... Er zijn betere (gratis) alternatieven, dus niet aan te raden.
Relatieplaneet.nl - Oudbollig, weinig features, zéér jaren '90. En ¤¤¤...
Alternatief-daten.nl - Eek. Alleen maar oude dames. Ze zeggen dat je het op een oude fiets moet leren, maar dit is iets té creepy
Paiq.nl - Leuk idee. Chattend elkaar leren kennen vóórdat uiterlijk een rol gaat spelen (Foto wordt geleidelijk onthuld). Is alleen naar wanneer je chatpartner verdwijnt nadat de foto's zijn vrijgegeven
Badoo.com - Veel functionaliteit, hot-or-not feature, maar om te zien wie interesse heeft in je moet je betalen (Of geluk hebben en de blurry foto herkennen in het hot-or-not stukkie)
Relatieklik.nl - Stond nog geen minuut ingeschreven en ik kon de bloedmooie dames niet van me afslaan. Geldklopperij dus.
Into my life - Geen site, maar een app (Droid/IOS). Combinatie van Paiq en Tinder, maar dan op basis van foto's (En niet alleen foto's van het uiterlijk). Vindt je een foto interessant, dan "like" je em en kun je de eigenaar een berichtje sturen, vanwaar de chat op gang komt. Ben er nog mee aan het spelen, maar dit lijkt wel iets te zijn om meer tijd aan te besteden.
En als je als dame aan je trekken wilt komen hoeft dat echt niet moeilijk te zijn (Tenzij je een Erica Terpstra bent, en zelfs daar is een fetish voor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |