abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133037748
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:12 schreef Silenus het volgende:
Precies, PUA is zo lekker natural en authentiek. Net als je tong uitsteken, aan haren zitten en speels dollen als 'my little play toy'.

Ik weet nog goed hoe authentiek ik was toen ik dat zelf deed. In 1989. Op het schoolplein. Lekker naturel.
Dat jij saai bent tijdens het uitgaan (als je de deur uit gaat tenminste) moet je zelf weten. Maar van saaie mensen krijgen vrouwen echt geen nat kutje hoor.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133037830
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D
Jij zit zelf op je knieen vrouwen te vragen om te dansen tijdens het uitgaan dus je hebt niets te vertellen kerel
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133037870
Ho maar weer.
Ja doei.
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:43:36 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133037903
Wie heeft het over saai?

Ik geef alleen aan dat het belachelijk ironisch is dat jij pretendeert 'naturel en authentiek' te zijn terwijl je al je vrouwenversier-informatie uit boekjes en youtube-filmpjes haalt en daar vervolgens je kinderachtige tong-uitsteken-gedrag op baseert.

Het is natuurlijk hartstikke leuk dat je daar op jouw manier succesvol mee bent, maar ga niet doen dat je naturel bent. We kunnen denk ik allemaal wel raden dat jij vroeger een sullig jongetje was wat -terecht- werd gepest, dat was de authentieke firefly. Daarom heb jij nu die bewijsdrang om tot in den treure vreemde mensen te vertellen hoe succesvol je wel niet bent. En als jij daar gelukkig mee bent, hartstikke fijn. Maar authentiek ben je natuurlijk allang niet meer, maar juist het totaal tegenovergestelde.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133037979
Iemand had me overigens met mijn emailadres opgegeven voor iHook dating ofzo :') kreeg een bevestigings-/verificatie email daarvan. Of het was spam. Kan ook.
Ja doei.
pi_133038601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:43 schreef Silenus het volgende:
Wie heeft het over saai?

Ik geef alleen aan dat het belachelijk ironisch is dat jij pretendeert 'naturel en authentiek' te zijn terwijl je al je vrouwenversier-informatie uit boekjes en youtube-filmpjes haalt en daar vervolgens je kinderachtige tong-uitsteken-gedrag op baseert.

Het is natuurlijk hartstikke leuk dat je daar op jouw manier succesvol mee bent, maar ga niet doen dat je naturel bent. We kunnen denk ik allemaal wel raden dat jij vroeger een sullig jongetje was wat -terecht- werd gepest, dat was de authentieke firefly. Daarom heb jij nu die bewijsdrang om tot in den treure vreemde mensen te vertellen hoe succesvol je wel niet bent. En als jij daar gelukkig mee bent, hartstikke fijn. Maar authentiek ben je natuurlijk allang niet meer, maar juist het totaal tegenovergestelde.
Denk je dat ik haar haren door de war doen enzo uit een boekje of filmpje heb? Ik ben nooit gepest. Grappig al die leugens en aannames. Alles leer je in de praktijk, niet achter je pc.
pi_133038972
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk je dat ik haar haren door de war doen enzo uit een boekje of filmpje heb? Ik ben nooit gepest. Grappig al die leugens en aannames. Alles leer je in de praktijk, niet achter je pc.
Oh, de ironie. Stop daar zelf ook eens mee.
Ja doei.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 november 2013 @ 12:19:26 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133039081
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Rogan het volgende:

[..]

Jawel hoor, het was ook op geen enkel moment stil ofzo, er was genoeg om over te praten. Maar blijkbaar niet de juiste onderwerpen gekozen :')

Nu is ze een verhaal aan het ophouden hoe leuk ik wel niet ben en dat ze ervan baalt dat er geen klik is. :{
Hopende dat je medelijden met haar krijgt dus :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133039776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hopende dat je medelijden met haar krijgt dus :P
Als dat echt zo is :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 november 2013 @ 12:43:54 #210
Brabo Bastard
pi_133039806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef Rogan het volgende:

[..]

Als dat echt zo is :')
Dat hoopt zij dus he, voor het geval het niet geheel duidelijk was :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133039864
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat hoopt zij dus he, voor het geval het niet geheel duidelijk was :P
Dat was duidelijk :P

Maar ik heb geen medelijden met haar verder. Er is nu ook geen contact meer, ik vroeg of we het hierbij konden laten en dat vond ze 'prima'.
pi_133039975
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:43 schreef Silenus het volgende:
Wie heeft het over saai?

Het is natuurlijk hartstikke leuk dat je daar op jouw manier succesvol mee bent, maar ga niet doen dat je naturel bent. We kunnen denk ik allemaal wel raden dat jij vroeger een sullig jongetje was, dat was de authentieke firefly. Daarom heb jij nu die bewijsdrang om tot in den treure vreemde mensen te vertellen hoe succesvol je wel niet bent. En als jij daar gelukkig mee bent, hartstikke fijn. Maar authentiek ben je natuurlijk allang niet meer, maar juist het totaal tegenovergestelde.
Amen _O_
En nu niet zielig gaan doen. Wie zo hoog van de toren blaast moet het kunnen hebben om even op z'n plek gezet te worden.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 november 2013 @ 12:49:45 #213
Brabo Bastard
pi_133039981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Rogan het volgende:

[..]

Dat was duidelijk :P

Maar ik heb geen medelijden met haar verder. Er is nu ook geen contact meer, ik vroeg of we het hierbij konden laten en dat vond ze 'prima'.
En dan begint ze over een paar dagen te appen :P

Op naar de volgende!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133040412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alles wat ik deed was van mezelf,spontaan en authentiek. Ik hoefde er niet over na te denken en daarom "werkte" het ook. Als je van je internet date computer vandaan komt, ben je ook gedwongen om een spontane persoonlijkheid te ontwikkelen wat weer handig kan zijn voor het daten in het algemeen.

[..]

Bedankt voor de epische tip, maar je hoeft je om mij in mijn dagelijkse leven geen zorgen te maken hoor, verlegen ben ik nooit geweest namelijk. Ik heb er alleen nooit dat soort infantiele kunstgrepen bij nodig gehad.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:15:13 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133040795
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij zit zelf op je knieen vrouwen te vragen om te dansen tijdens het uitgaan dus je hebt niets te vertellen kerel
:o shit hey! Je hebt me gespot :o

Sorry je hebt helemaal gelijk ik heb niks te vertellen nee :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133045034
Weet je firefly, hardstikke leuk voor je hoor, dat je allemaal meisjes vindt die seks met je willen hebben. Woohoo, hang de vlag uit ofzo.
Wat ik alleen niet snap is waarom je de behoefte voelt om te doen alsof je daarom beter bent dan iedereen hier, en waarom je constant totaal ongevraagd advies gaat geven.
Vooral omdat het merendeel van de mensen hier helemaal niet op zoek is naar wat jij hebt, maar naar een gelijkwaardige relatie. En zelfs als we er van uit gaan dat ze misschien wat minder 'smooth' zijn in het eerste contact, dan nog zou ik met elk van hun eerder een relatie aangaan dan met jou. Want voorzover ik kan zien heb jij gewoon een hele vervelende persoonlijkheid.

Dus als je advies wilt geven aan mensen ga dan lekker naar het versiertips topic. Maar ga niet de mensen hier lastig vallen, die gewoon ervaringen willen delen over hun zoektocht naar een leuk persoon.

Ik wil wel weer braaf on topic gaan, maar ik heb niet zoveel te vertellen, behalve dat het met mij en mijn vriend nog steeds heel goed gaat. Dus, iemand anders dating ervaringen om te delen?
pi_133045185
Zometeen wat drinken :)
pi_133045297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:12 schreef Kekaa het volgende:
Zometeen wat drinken :)
Precies...

Gewoon ouderwets kroeg hosselen vanavond :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_133046281
Goed, ik heb dus afgelopen maandag weer een date met de vrolijke krullenbol gehad, was behoorlijk geslaagd. Sindsdien zoekt ze ook veel vaker contact, is naar mijn idee minder afstandelijk ten opzichte van een maand geleden en dat is helemaal prima. Nu zei ze dat ze een zaterdag ook een date heeft *insert geluid van abrupt afbrekende plaat hier* maar dat ze eigenlijk niet goed weet waarom ze ja heeft gezegd.

Nu ja, goed. Ik ben ook nauwelijks de heilige maagd Maria te noemen natuurlijk, dus reageerde er eigenlijk niet echt op verder, op een ''veel plezier zaterdag'' na. Kennelijk interpreteerde ze dat anders dan ik bedoelde, en ze begon er gelijk over dat als ik had gekund ze nee had gezegd. En dat ze twijfelde om het nu toch maar af te zeggen.

Ehrm. Okay, prima. Dat moet je zelf weten natuurlijk. Kort daarop ging ik naar bed, het zijn toch al veel te korte nachten geweest de afgelopen week en ik ben natuurlijk een oud fossiel, zoals jullie weten.

Krijg ik de volgende dag een heel epistel binnen dat ze hoopt dat ze me geen ongemakkelijk gevoel gegeven heeft door te zeggen dat ze niet met die andere gast wilde daten en dat ze me geen verstikkingsklachten wil geven. Huh? Dat terwijl ik haar juist - gelukkig! - niet claimerig over vind komen.

Ik heb haar gezegd dat ze zich niet zo druk moet maken en dat als ze wil daten met anderen dat prima is, en als ze die behoefte niet heeft is het mij ook best. Doen waar je jezelf goed bij voelt en we zien wel hoe het loopt. Voor mezelf hanteer ik dezelfde redenatie trouwens en zo serieus is het wat mij betreft nog niet, áls dat uberhaupt gaat gebeuren. Al moet ik zeggen dat ik me er wel echt op verheug haar weer te zien, en dat zegt ook wel iets.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 november 2013 @ 15:42:14 #220
Brabo Bastard
pi_133046298
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Weet je firefly, hardstikke leuk voor je hoor, dat je allemaal meisjes vindt die seks met je willen hebben. Woohoo, hang de vlag uit ofzo.
Wat ik alleen niet snap is waarom je de behoefte voelt om te doen alsof je daarom beter bent dan iedereen hier, en waarom je constant totaal ongevraagd advies gaat geven.
Vooral omdat het merendeel van de mensen hier helemaal niet op zoek is naar wat jij hebt, maar naar een gelijkwaardige relatie. En zelfs als we er van uit gaan dat ze misschien wat minder 'smooth' zijn in het eerste contact, dan nog zou ik met elk van hun eerder een relatie aangaan dan met jou. Want voorzover ik kan zien heb jij gewoon een hele vervelende persoonlijkheid.

Dus als je advies wilt geven aan mensen ga dan lekker naar het versiertips topic. Maar ga niet de mensen hier lastig vallen, die gewoon ervaringen willen delen over hun zoektocht naar een leuk persoon.

Ik wil wel weer braaf on topic gaan, maar ik heb niet zoveel te vertellen, behalve dat het met mij en mijn vriend nog steeds heel goed gaat. Dus, iemand anders dating ervaringen om te delen?
Ik krijg het altijd warm als ik zoiets lees O+

Noem het wat je wilt maar ik vind het leuk om te zien dat het goed gaat :)

Zoals eerder gezegd ga ik de 29e daten voor de 2e keer met de meid waarmee ik begin vorige maand heb afgesproken en wat goed ging. Een combi van kegelen en steengrillen bij haar in het dorp Oirschot. Het kwam van haar af dus dat is een goed teken :)

Ik heb er erg veel zin in *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:09:45 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133047337
Klinkt nog altijd wel goed HJ
pi_133049947
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Bedankt voor de epische tip, maar je hoeft je om mij in mijn dagelijkse leven geen zorgen te maken hoor, verlegen ben ik nooit geweest namelijk. Ik heb er alleen nooit dat soort infantiele kunstgrepen bij nodig gehad.
Ondertussen zie ik je al ":p" smileys plaatsen in paiq gesprekken omdat je in het dagelijks leven niet in contact kom met vrouwen :')
pi_133049966

[ Bericht 100% gewijzigd door firefly3 op 08-11-2013 17:16:07 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 november 2013 @ 17:16:07 #224
Brabo Bastard
pi_133049981
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ondertussen zie ik je al ":p" smileys plaatsen in paiq gesprekken omdat je in het dagelijks leven niet in contact kom met vrouwen :')
Ga. Alsjeblieft. Weg.

Als je in hemelsnaam niet weet waar je over praat houd dan gewoon je muil dicht.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133051500
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat slaat dus werkelijk nergens op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')