abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133018693
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:
Hmm de tandenborstelflip is zijn tong toch niet helemaal verloren, begint opeens te praten op Paiq
Maar de vraag is: zegt hij ook wat leuks?

Ben gisteren de kroeg in geweest met een vriend. Er wordt al aardig wat over geroddeld via facebook en whatsapp.. laat dat nou precies onze bedoeling zijn ;)

En de fling kwam ook nog de kroeg in. Even mee gepraat, al weet ik niet meer precies waarover. Schijnt wel dat ik heb gezegd dat hij eens moet terug appen. (krijg ik een 'ok' appje... -O- )

Als het goed is ergens morgen wat drinken met een man van de into my life app :)
  donderdag 7 november 2013 @ 20:55:17 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133020093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Maar de vraag is: zegt hij ook wat leuks?

Ben gisteren de kroeg in geweest met een vriend. Er wordt al aardig wat over geroddeld via facebook en whatsapp.. laat dat nou precies onze bedoeling zijn ;)

En de fling kwam ook nog de kroeg in. Even mee gepraat, al weet ik niet meer precies waarover. Schijnt wel dat ik heb gezegd dat hij eens moet terug appen. (krijg ik een 'ok' appje... -O- )

Als het goed is ergens morgen wat drinken met een man van de into my life app :)
ha ha, lekker bezig! Welke vind je het leukste?

Nou, nog niet superveel uitgewisseld want hij kreeg telefoon en ik ben ondertussen aan het opruimen :') Ben benieuwd.. is toch wel iemand die in mijn hoofd is blijven zitten.
pi_133021277
Wie kan mij advies geven?

Ik ben op zoek naar een datingsite waar mensen tussen de 20-25 actief zijn en het liefst hbo+ niveau. Actieve profielen zijn ook wel erg gewenst! :-)
pi_133022229
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik had van de week dat een meid een hard spelletje begon te spelen en tegen haar vriendengroep ging vertellen dat ik raar deed enzo. Ik dus mijn tong uitsteken naar haar, haar haren door de war doen alsof het mijn zusje was en haar vriendin naar me toe trekken en zeggen dat ze haar niet moet geloven en raar is. Heel die vriendengroep stond aan "mijn kant" en keken haar aan alsof ze een try hard was. Niemand geloofde haar en de drama was compleet :) twee knappere vrouwen van haar groep vonden het uiteraard wel leuk hoe ik haar zo speels dolde as my little play toy. Alles wat uit haar mond komt zijn mogelijkheden. Je had kunnen zeggen dat de seks idd niet handig zou uitpakken en dat soort random crap :) Als ze bij je blijft staan heeft ze toch al interesse in je , dus het ging goed :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar het kan me niets verbazen dat veel mensen in deze tijd zich niet weten authentiek te gedragen en rare kunstjes uithalen om sociaal over te komen.
Ik weet vaak niet of ik nu om je moet lachen of huilen, firefly...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 21:37:09 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133022300
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Huilen van het lachen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133022424
Mensen die tijdens de date hun telefoon pakken :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133022545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Heb dat ook wel eens gehad ja :'). Gisteren niet 14.gif.
pi_133022942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Heb ooit eens een date gehad, liepen we naar een park, lopend te whatsappen. ''sorry,ik moet dit even doen''. Ok,kan. Gingen we zitten in het park. Komt weer die gsm tevoorschijn. Sorry,moet even reageren.

Nou,dat was 1x maar nooit weer :)
pi_133023070
Ik had een keer dat een meid tijdens een date gebeld werd door haar "gaybestfriend" en vervolgens een knallende ruzie kreeg. _O-

Ze had aan collega's van hem gevraagd of ze ook dachten dat hij homo was :')
En zij mij maar vragen of ik kon begrijpen waarom die vriend zo boos op haar was _O-
pi_133023231
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha, lekker bezig! Welke vind je het leukste?

Nou, nog niet superveel uitgewisseld want hij kreeg telefoon en ik ben ondertussen aan het opruimen :') Ben benieuwd.. is toch wel iemand die in mijn hoofd is blijven zitten.
We wachten af...

En wie het leukste is.. die man van morgen hoop ik dan maar hahaha.

Die vriend is gewoon een vriend (om het roddelwaardig te maken: we liggen allebei in scheiding, hij was mn ceremoniemeester en een van de beste vrienden van mn ex, en zijn ex was een vriendin en mijn getuige op het huwelijk (soms voel ik me net een beetje Rafael van Sylvie)).

De fling heeft nog steeds wel iets (type: foute man).
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 22:16:21 #186
Brabo Bastard
pi_133024278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Rickario het volgende:
Ik had een keer dat een meid tijdens een date gebeld werd door haar "gaybestfriend" en vervolgens een knallende ruzie kreeg. _O-

En zij mij maar vragen of ik kon begrijpen waarom die vriend zo boos op haar was _O-
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133024638
Vandaag met een dame afgesproken via Tinder.

We zouden dus eerst deze zaterdag afspreken, maar ze wou me vandaag al zien. Prima, even wat gegeten. Het was gezellig, maar helaas niet een klik.

Elkaar ook maar kort gezien, misschien 1.5 uur ofzo. Het voelde ook niet echt als een 'date'.

Kreeg via whatsapp het verwijt te horen dat ik te weinig vragen stelde en niet langer ging doorvragen over bepaalde onderwerpen. Beetje jammer, via whatsapp en van haar kreeg ik de indruk dat ze we elkaar 'even' snel konden zien, dan was de druk ervan af. Zodoende dat ik bepaalde onderwerpen heb laten varen.

Die zaterdag die als eerste date stond is nu afgeblazen, aangezien we beide niet een klik voelde. Opzich jammer, want via whatsapp hadden we een redelijke klik.

Nu even balen :(
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 22:31:38 #188
Brabo Bastard
pi_133025072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Rogan het volgende:
Vandaag met een dame afgesproken via Tinder.

We zouden dus eerst deze zaterdag afspreken, maar ze wou me vandaag al zien. Prima, even wat gegeten. Het was gezellig, maar helaas niet een klik.

Elkaar ook maar kort gezien, misschien 1.5 uur ofzo. Het voelde ook niet echt als een 'date'.

Kreeg via whatsapp het verwijt te horen dat ik te weinig vragen stelde en niet langer ging doorvragen over bepaalde onderwerpen. Beetje jammer, via whatsapp en van haar kreeg ik de indruk dat ze we elkaar 'even' snel konden zien, dan was de druk ervan af. Zodoende dat ik bepaalde onderwerpen heb laten varen.

Die zaterdag die als eerste date stond is nu afgeblazen, aangezien we beide niet een klik voelde. Opzich jammer, want via whatsapp hadden we een redelijke klik.

Nu even balen :(
Jammer man. Maar wel lomp van d'r dat ze dan jou verwijten gaat maken. Trok ze zelf haar mond wel open?
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 7 november 2013 @ 22:38:55 #189
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133025503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Rickario het volgende:

_O- :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:

[..]

We wachten af...

En wie het leukste is.. die man van morgen hoop ik dan maar hahaha.

Die vriend is gewoon een vriend (om het roddelwaardig te maken: we liggen allebei in scheiding, hij was mn ceremoniemeester en een van de beste vrienden van mn ex, en zijn ex was een vriendin en mijn getuige op het huwelijk (soms voel ik me net een beetje Rafael van Sylvie)).

De fling heeft nog steeds wel iets (type: foute man).
Foute mensen _O_ Ideaal voor een goede fling O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_133025647
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- :')

[..]

Foute mensen _O_ Ideaal voor een goede fling O+

:')
pi_133026478
Date van vanavond: uurtje rondgelopen door de stad (gelukkig droog!). Maar geen bodypic is toch wel uitgekomen... Heb niks tegen dames met maatje meer, maar dit verwachte ik gewoon niet onder haar gezicht :P Niet heel erg dik ofzo, maar wel iets meer dan standaard t geval is. Wel lekker gepraat, maar qua uiterlijk matcht t dus niet echt... Afgesproken contact te houden.. we zien 't wel. Gelukkig met meerdere meiden contact via Tinder.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 november 2013 @ 23:01:29 #192
Brabo Bastard
pi_133026639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Deezertje het volgende:
Date van vanavond: uurtje rondgelopen door de stad (gelukkig droog!). Maar geen bodypic is toch wel uitgekomen... Heb niks tegen dames met maatje meer, maar dit verwachte ik gewoon niet onder haar gezicht :P Niet heel erg dik ofzo, maar wel iets meer dan standaard t geval is. Wel lekker gepraat, maar qua uiterlijk matcht t dus niet echt... Afgesproken contact te houden.. we zien 't wel. Gelukkig met meerdere meiden contact via Tinder.
Toch een positieve ervaring dus?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133027160
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Toch een positieve ervaring dus?
Ja, maar dan als vriend erbij gok ik. Ook niet verkeerd natuurlijk. We zullen zien hoe 't loopt!
pi_133027539
Wat is daten eigenlijk ingewikkeld.. Niet genoeg vragen, 5 kilo te zwaar.. Waarom zijn we allemaal zo enorm picky? Gaan we dan ooit wel tevreden zijn?

Hopelijk heeft BoL succes nu..
  donderdag 7 november 2013 @ 23:43:40 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133028534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Sannne het volgende:
Wat is daten eigenlijk ingewikkeld.. Niet genoeg vragen, 5 kilo te zwaar.. Waarom zijn we allemaal zo enorm picky? Gaan we dan ooit wel tevreden zijn?

Hopelijk heeft BoL succes nu..
Ik kan het wel begrijpen al zal het niet op 5 kilo aankomen denk ik? Ik heb het zelfde gehad. Hele lieve leuke meid maar mij te kolossaal. En dan bedoel ik echt gewoon een boom van een vrouw. Zo was haar bouw ook. En dat is gewoon niet mijn type. Ja heel lullig maar je moet het er wel op kunnen toch?

Voor de rest, tja noem het picky je moet er wel een bepaald gevoel en klik bij hebben toch? Bedoel waarom kan je met de 1 hele avonden lang wahatsappen, bellen of praten en vliegt de tijd voorbij terwijl je met de andere zo iets hebt van. Oh dat berichtje beantwoord ik straks wel. Als ik het puur op m'n zelf betrek ben ik tot de conclusie gekomen dat voor mij de persoonlijkheid doorslaggevend is. Uiterlijk komt voor mij op een 2de plaats maar binnen bepaalde perken. Ik heb zelf naar mijn mening de mooiste vrouwen gehad en echt de grootste griezels maar eind conclusie voor mij is gewoon persoonlijkheid.

Op dit moment heb ik een vrouw leren kennen waar zowel whatsappen, bellen als praten van zelf gaat. We zitten op veel dingen op 1 lijn en we staan op sommige punten lijn recht tegen elkaar maar respecteren elkaars mening. En we lachen ons helemaal gek en miss is zij nog wel gekker dan wat ik ben en zijn we echt aan elkaar gewaagd. Dat maakt alles 1 groot feest. Tja met haar heb ik dat en met de ander niet. ik ben van mening dat je moet gaan voor wat jij wilt zonder dat je laat beīnvloeden door anderen van buiten af. En ja dan kan het best pickey zijn, maar waarom doen met iets minder als je ook het toppunt kan krijgen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:05:36 #196
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133029511
Net terug dus. Ze is leuk.
pi_133032823
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Alles wat ik deed was van mezelf,spontaan en authentiek. Ik hoefde er niet over na te denken en daarom "werkte" het ook. Als je van je internet date computer vandaan komt, ben je ook gedwongen om een spontane persoonlijkheid te ontwikkelen wat weer handig kan zijn voor het daten in het algemeen.

quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Huilen van het lachen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:12:56 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133035215
Precies, PUA is zo lekker natural en authentiek. Net als je tong uitsteken, aan haren zitten en speels dollen als 'my little play toy'.

Ik weet nog goed hoe authentiek ik was toen ik dat zelf deed. In 1989. Op het schoolplein. Lekker naturel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133036370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jammer man. Maar wel lomp van d'r dat ze dan jou verwijten gaat maken. Trok ze zelf haar mond wel open?
Jawel hoor, het was ook op geen enkel moment stil ofzo, er was genoeg om over te praten. Maar blijkbaar niet de juiste onderwerpen gekozen :')

Nu is ze een verhaal aan het ophouden hoe leuk ik wel niet ben en dat ze ervan baalt dat er geen klik is. :{

[ Bericht 12% gewijzigd door Rogan op 08-11-2013 11:02:55 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:05:24 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133036681
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:12 schreef Silenus het volgende:

Ik weet nog goed hoe authentiek ik was toen ik dat zelf deed. In 1989. Op het schoolplein. Lekker naturel.
:D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')