Je bent vaker te laat?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Rickario het volgende:
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzo
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat spelingquote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent vaker te laat?
Beter kroegje dat bespreek ik wel als je elkaar ziet.
Spreek dan gewoon later afquote:Op donderdag 7 november 2013 16:37 schreef Rickario het volgende:
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat speling
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).
Inderdaad, alsof je elke avond bezig zou moeten zijn. Zeker als je fulltime werkt heb je echt geen zin om elke avond iets te gaan doen. 2 avondjes sporten en 2 avondjes iets anders is eerder veel dan weinig als het om avondbesteding gaat gemiddeld gezien denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!
Ben blij dat ik niet 1 van de needy fokkers ben die de hele tijd van de ander moet weten waar hij mee bezig is. Echt waar. Ongelooflijk dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wel..
[..]
Wat moet jij een topvriend zijn
[..]
Juist ja..
Dat noem je gewoon interesse hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet 1 van de needy fokkers ben die de hele tijd van de ander moet weten waar hij mee bezig is. Echt waar. Ongelooflijk dit.
Als ik daadwerkelijk interesse heb omdat diegene iets speciaals doet ok. Maar ik ga niet random smsen "wat zijn de plannen vanavond"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat noem je gewoon interesse hebben
Idioot
Een normaal mens zou denken "heb je niets beters te doen?". Maarja het margriet gehalte is hier ook vrij hoog.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is typisch de reden voor het bestaan van die smiley
Zet je wekker maar op een doordeweekse dag om laveloze sletjes uit de kroeg op te pikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een normaal mens zou denken "heb je niets beters te doen?". Maarja het margriet gehalte is hier ook vrij hoog.
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Date verzet naar vanavond. Heb alleen een facepic gezien (zegt eigenlijk al genoeg ben ik bang. Schappelijke tijd afgesproken en dicht bij een station zodat als het niks blijkt te zijn (geef het natuurlijk wel een kans, ook qua persoonlijkheid) dan ben ik snel weer thuis.
Kijken of ze in real life iets spraakzaamder is...
Thanks! Meestal blijken dates waar je eigenlijk tegenop ziet vaak de leukste te zijn, en andersom.quote:
Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt, maar ik praat erg veel en dat vinden ze blijkbaar leuk en interessantquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks! Meestal blijken dates waar je eigenlijk tegenop ziet vaak de leukste te zijn, en andersom.
Heb alleen zo'n gruwelijke hekel aan mensen die kwartier na aankomst al telefoon pakken en 'nietsvermoedend' ff een vriend/vriendin smsen om door te geven hoe de date isVind ik onbeschoft. Maar ja, doet bijna iedereen merk ik. Had er laatst één en die was echt de hele tijd bezig met d'r telefoon terwijl ik aan het praten was (en dat was niet omdat ze er niks aan vond, ze was zelf juist enorm stil). Nooit meer wat van gehoord daarna.
dergelijke smsjes moet je gewoon sturen als je (of de ander) op de wc zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks! Meestal blijken dates waar je eigenlijk tegenop ziet vaak de leukste te zijn, en andersom.
Heb alleen zo'n gruwelijke hekel aan mensen die kwartier na aankomst al telefoon pakken en 'nietsvermoedend' ff een vriend/vriendin smsen om door te geven hoe de date isVind ik onbeschoft. Maar ja, doet bijna iedereen merk ik. Had er laatst één en die was echt de hele tijd bezig met d'r telefoon terwijl ik aan het praten was (en dat was niet omdat ze er niks aan vond, ze was zelf juist enorm stil). Nooit meer wat van gehoord daarna.
Mijn dates doen dat eigenlijk nooit idd. En ik ook niet bij mijn datesquote:Op donderdag 7 november 2013 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dergelijke smsjes moet je gewoon sturen als je (of de ander) op de wc zit.
In gesprek is in gesprek en dat is zonder telefoon.
Jij wint in ieder geval met de keuzes voor bijnamenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:
Hmm de tandenborstelflip is zijn tong toch niet helemaal verloren, begint opeens te praten op Paiq
Win ik toch ergens inquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wint in ieder geval met de keuzes voor bijnamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |