Je bent vaker te laat?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Rickario het volgende:
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzo
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat spelingquote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent vaker te laat?
Beter kroegje dat bespreek ik wel als je elkaar ziet.
Spreek dan gewoon later afquote:Op donderdag 7 november 2013 16:37 schreef Rickario het volgende:
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat speling
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).
Inderdaad, alsof je elke avond bezig zou moeten zijn. Zeker als je fulltime werkt heb je echt geen zin om elke avond iets te gaan doen. 2 avondjes sporten en 2 avondjes iets anders is eerder veel dan weinig als het om avondbesteding gaat gemiddeld gezien denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!
Ben blij dat ik niet 1 van de needy fokkers ben die de hele tijd van de ander moet weten waar hij mee bezig is. Echt waar. Ongelooflijk dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wel..
[..]
Wat moet jij een topvriend zijn
[..]
Juist ja..
Dat noem je gewoon interesse hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet 1 van de needy fokkers ben die de hele tijd van de ander moet weten waar hij mee bezig is. Echt waar. Ongelooflijk dit.
Als ik daadwerkelijk interesse heb omdat diegene iets speciaals doet ok. Maar ik ga niet random smsen "wat zijn de plannen vanavond"quote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat noem je gewoon interesse hebben
Idioot
Een normaal mens zou denken "heb je niets beters te doen?". Maarja het margriet gehalte is hier ook vrij hoog.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is typisch de reden voor het bestaan van die smiley
Zet je wekker maar op een doordeweekse dag om laveloze sletjes uit de kroeg op te pikkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een normaal mens zou denken "heb je niets beters te doen?". Maarja het margriet gehalte is hier ook vrij hoog.
Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Date verzet naar vanavond. Heb alleen een facepic gezien (zegt eigenlijk al genoeg ben ik bang. Schappelijke tijd afgesproken en dicht bij een station zodat als het niks blijkt te zijn (geef het natuurlijk wel een kans, ook qua persoonlijkheid) dan ben ik snel weer thuis.
Kijken of ze in real life iets spraakzaamder is...
Thanks! Meestal blijken dates waar je eigenlijk tegenop ziet vaak de leukste te zijn, en andersom.quote:
Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt, maar ik praat erg veel en dat vinden ze blijkbaar leuk en interessantquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks! Meestal blijken dates waar je eigenlijk tegenop ziet vaak de leukste te zijn, en andersom.
Heb alleen zo'n gruwelijke hekel aan mensen die kwartier na aankomst al telefoon pakken en 'nietsvermoedend' ff een vriend/vriendin smsen om door te geven hoe de date isVind ik onbeschoft. Maar ja, doet bijna iedereen merk ik. Had er laatst één en die was echt de hele tijd bezig met d'r telefoon terwijl ik aan het praten was (en dat was niet omdat ze er niks aan vond, ze was zelf juist enorm stil). Nooit meer wat van gehoord daarna.
dergelijke smsjes moet je gewoon sturen als je (of de ander) op de wc zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks! Meestal blijken dates waar je eigenlijk tegenop ziet vaak de leukste te zijn, en andersom.
Heb alleen zo'n gruwelijke hekel aan mensen die kwartier na aankomst al telefoon pakken en 'nietsvermoedend' ff een vriend/vriendin smsen om door te geven hoe de date isVind ik onbeschoft. Maar ja, doet bijna iedereen merk ik. Had er laatst één en die was echt de hele tijd bezig met d'r telefoon terwijl ik aan het praten was (en dat was niet omdat ze er niks aan vond, ze was zelf juist enorm stil). Nooit meer wat van gehoord daarna.
Mijn dates doen dat eigenlijk nooit idd. En ik ook niet bij mijn datesquote:Op donderdag 7 november 2013 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dergelijke smsjes moet je gewoon sturen als je (of de ander) op de wc zit.
In gesprek is in gesprek en dat is zonder telefoon.
Jij wint in ieder geval met de keuzes voor bijnamenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:
Hmm de tandenborstelflip is zijn tong toch niet helemaal verloren, begint opeens te praten op Paiq
Win ik toch ergens inquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wint in ieder geval met de keuzes voor bijnamen
Maar de vraag is: zegt hij ook wat leuks?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef eefje801 het volgende:
Hmm de tandenborstelflip is zijn tong toch niet helemaal verloren, begint opeens te praten op Paiq
ha ha, lekker bezig! Welke vind je het leukste?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar de vraag is: zegt hij ook wat leuks?
Ben gisteren de kroeg in geweest met een vriend. Er wordt al aardig wat over geroddeld via facebook en whatsapp.. laat dat nou precies onze bedoeling zijn
En de fling kwam ook nog de kroeg in. Even mee gepraat, al weet ik niet meer precies waarover. Schijnt wel dat ik heb gezegd dat hij eens moet terug appen. (krijg ik een 'ok' appje...)
Als het goed is ergens morgen wat drinken met een man van de into my life app
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had van de week dat een meid een hard spelletje begon te spelen en tegen haar vriendengroep ging vertellen dat ik raar deed enzo. Ik dus mijn tong uitsteken naar haar, haar haren door de war doen alsof het mijn zusje was en haar vriendin naar me toe trekken en zeggen dat ze haar niet moet geloven en raar is. Heel die vriendengroep stond aan "mijn kant" en keken haar aan alsof ze een try hard was. Niemand geloofde haar en de drama was compleettwee knappere vrouwen van haar groep vonden het uiteraard wel leuk hoe ik haar zo speels dolde as my little play toy. Alles wat uit haar mond komt zijn mogelijkheden. Je had kunnen zeggen dat de seks idd niet handig zou uitpakken en dat soort random crap
Als ze bij je blijft staan heeft ze toch al interesse in je , dus het ging goed
Ik weet vaak niet of ik nu om je moet lachen of huilen, firefly...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar het kan me niets verbazen dat veel mensen in deze tijd zich niet weten authentiek te gedragen en rare kunstjes uithalen om sociaal over te komen.
Huilen van het lachen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik weet vaak niet of ik nu om je moet lachen of huilen, firefly...
Heb dat ook wel eens gehad jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die tijdens de date hun telefoon pakken
Heb ooit eens een date gehad, liepen we naar een park, lopend te whatsappen. ''sorry,ik moet dit even doen''. Ok,kan. Gingen we zitten in het park. Komt weer die gsm tevoorschijn. Sorry,moet even reageren.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die tijdens de date hun telefoon pakken
We wachten af...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha, lekker bezig! Welke vind je het leukste?
Nou, nog niet superveel uitgewisseld want hij kreeg telefoon en ik ben ondertussen aan het opruimenBen benieuwd.. is toch wel iemand die in mijn hoofd is blijven zitten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Rickario het volgende:
Ik had een keer dat een meid tijdens een date gebeld werd door haar "gaybestfriend" en vervolgens een knallende ruzie kreeg.
Ze had aan collega's van hem gevraagd of ze ook dachten dat hij homo was
En zij mij maar vragen of ik kon begrijpen waarom die vriend zo boos op haar was![]()
Jammer man. Maar wel lomp van d'r dat ze dan jou verwijten gaat maken. Trok ze zelf haar mond wel open?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Rogan het volgende:
Vandaag met een dame afgesproken via Tinder.
We zouden dus eerst deze zaterdag afspreken, maar ze wou me vandaag al zien. Prima, even wat gegeten. Het was gezellig, maar helaas niet een klik.
Elkaar ook maar kort gezien, misschien 1.5 uur ofzo. Het voelde ook niet echt als een 'date'.
Kreeg via whatsapp het verwijt te horen dat ik te weinig vragen stelde en niet langer ging doorvragen over bepaalde onderwerpen. Beetje jammer, via whatsapp en van haar kreeg ik de indruk dat ze we elkaar 'even' snel konden zien, dan was de druk ervan af. Zodoende dat ik bepaalde onderwerpen heb laten varen.
Die zaterdag die als eerste date stond is nu afgeblazen, aangezien we beide niet een klik voelde. Opzich jammer, want via whatsapp hadden we een redelijke klik.
Nu even balen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Rickario het volgende:
Ik had een keer dat een meid tijdens een date gebeld werd door haar "gaybestfriend" en vervolgens een knallende ruzie kreeg.
Ze had aan collega's van hem gevraagd of ze ook dachten dat hij homo was
En zij mij maar vragen of ik kon begrijpen waarom die vriend zo boos op haar was![]()
Foute mensenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
We wachten af...
En wie het leukste is.. die man van morgen hoop ik dan maar hahaha.
Die vriend is gewoon een vriend (om het roddelwaardig te maken: we liggen allebei in scheiding, hij was mn ceremoniemeester en een van de beste vrienden van mn ex, en zijn ex was een vriendin en mijn getuige op het huwelijk (soms voel ik me net een beetje Rafael van Sylvie)).
De fling heeft nog steeds wel iets (type: foute man).
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
[..]
Foute mensenIdeaal voor een goede fling
Toch een positieve ervaring dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Deezertje het volgende:
Date van vanavond: uurtje rondgelopen door de stad (gelukkig droog!). Maar geen bodypic is toch wel uitgekomen... Heb niks tegen dames met maatje meer, maar dit verwachte ik gewoon niet onder haar gezichtNiet heel erg dik ofzo, maar wel iets meer dan standaard t geval is. Wel lekker gepraat, maar qua uiterlijk matcht t dus niet echt... Afgesproken contact te houden.. we zien 't wel. Gelukkig met meerdere meiden contact via Tinder.
Ja, maar dan als vriend erbij gok ik. Ook niet verkeerd natuurlijk. We zullen zien hoe 't loopt!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch een positieve ervaring dus?
Ik kan het wel begrijpen al zal het niet op 5 kilo aankomen denk ik? Ik heb het zelfde gehad. Hele lieve leuke meid maar mij te kolossaal. En dan bedoel ik echt gewoon een boom van een vrouw. Zo was haar bouw ook. En dat is gewoon niet mijn type. Ja heel lullig maar je moet het er wel op kunnen toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Sannne het volgende:
Wat is daten eigenlijk ingewikkeld.. Niet genoeg vragen, 5 kilo te zwaar.. Waarom zijn we allemaal zo enorm picky? Gaan we dan ooit wel tevreden zijn?
Hopelijk heeft BoL succes nu..
Alles wat ik deed was van mezelf,spontaan en authentiek. Ik hoefde er niet over na te denken en daarom "werkte" het ook. Als je van je internet date computer vandaan komt, ben je ook gedwongen om een spontane persoonlijkheid te ontwikkelen wat weer handig kan zijn voor het daten in het algemeen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ik weet vaak niet of ik nu om je moet lachen of huilen, firefly...
quote:
Jawel hoor, het was ook op geen enkel moment stil ofzo, er was genoeg om over te praten. Maar blijkbaar niet de juiste onderwerpen gekozenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer man. Maar wel lomp van d'r dat ze dan jou verwijten gaat maken. Trok ze zelf haar mond wel open?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:12 schreef Silenus het volgende:
Ik weet nog goed hoe authentiek ik was toen ik dat zelf deed. In 1989. Op het schoolplein. Lekker naturel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |