Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Goed idee om dan af te spreken.
Maar dan heeft het dus met het ontbreken van een klik te maken en niet met elkaar weken van tevoren de oren van de kop lullen toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:
[..]
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef DSVM het volgende:
[..]
Vanaf eerste date duidelijk maken![]()
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meidenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef namelessone-80 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ikVoor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn
Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg
Nu al ruim 4 in korte tijd "tegen het lijf" gelopen. Iets met ezels en stenen enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden
Raar genoeg is dit ook wel een beetje mijn ervaringquote:Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
"hoeren, drank en drugs"quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen...En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen...En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...quote:
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehequote:Op donderdag 7 november 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
Ehh.. jawel... gewoon uit interesse.. en dan hoef ik niet eens mee omdat ik zelf dan al andere plannen heb bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ik wel..quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?".
Wat moet jij een topvriend zijnquote:Nee, want het kan je geen reet schelen.
Juist ja..quote:If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ligt eraan hoe het gepland is. Tussen gisteravond en vanmiddag vind ik geen probleem als gewoon duidelijk is van hoe laat je waar afspreekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord
Daarom houd ik niet van wekenlang appen of chatten.... Zo'n tijdverspilling....quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:
[..]
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen.
Zo vaak en die vraag krijg ik ook vaak van anderen. Niks geks aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?"
Ik spreek altijd op de dag zelf een tijd af.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord
Ik heb nu wel een whatsapper en dat is zo vind ik erg gezellig.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn
Ik check met afspreken altijd even de locatie of tijd of zo iets op de dag zelf. Zo'n niet directe vraag maar je krijgt wel een goede indicatie of de ander ook nog goed zit qua datum/tijd e.d.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Nope. Vanavond date. Afgesproken dat ik er rond een bepaalde tijd zou zijn (kan het niet precies zeggen ivm werk, stukkie rijden en pik scheren). Ik zorg dat ik er ben rond die tijd en zij zal er ook zijn. Vandaag niks van haar gehoord en dat zal vv ook zo zijn,quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact jaquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |