abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 14:21:32 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132961161
Tsja, ik denk niet dat jullie daar op die tafel in het cafe effe lekker een potje gaan liggen rebounden. En zo wel, dan is dat nou ook weer niet zo'n ramp toch? :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_132961216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

:? Dat doet ze snel dan. En de date was gepland toen ze nog in een relatie zat?

Ache wellicht in plaats van een uithuil schouder eens iets anders c_/
Nee gisteren gepland. Wel erg snel dus een date. Nu weet ik waarschijnlijk ook waarom :')
pi_132961619
Beetje dom van haar natuurlijk. Nooit je oude schoenen weggooien voor je een nieuw paar hebt.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:44:22 #104
64792 Mryc
play me one more song
pi_132964155
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
pi_132964294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
Ik heb liever een goede cognac of whiskey.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:49:24 #106
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132964364
quote:
Is copyright van Silenus
pi_132964441
quote:
Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.
Net als dat ze van zeilen houden of paardrijden... of beide...
En dat ze allemaal Kluun of Eat Pray Love lezen, of tegenwoordig 50 tinten saai... en dat ze DWDD kijken....

Of is er tegenwoordig een ander tv programma trendy?
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:52:18 #108
64792 Mryc
play me one more song
pi_132964497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.
Maar ik wil dat helegaar niet :{
  woensdag 6 november 2013 @ 15:55:28 #109
242666 BeamofLight
pi_132964674
Succes dan want 90% probeert geen middelmaat te zijn door middelmatige shit leuk te vinden
pi_132964731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Succes dan want 90% probeert geen middelmaat te zijn door middelmatige shit leuk te vinden
Bedoel je niet door middelmatig leuk shit te vinden ? :)
My dark side likes Mary Poppins, no wonder I was bullied at school. Tom Jackman - Jekyll
  woensdag 6 november 2013 @ 15:58:24 #111
64792 Mryc
play me one more song
pi_132964816
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
pi_132965270
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
hippietuig :r
pi_132965489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132966049
Met kamperen is niks mis (met een hotel ook niet trouwens).

Verre reizen maken, mwah. Zeilen en paardrijden, nee (vooral zeilen niet). 50 tinten ontwijk ik expres (net zoals destijds met harry potter).
  woensdag 6 november 2013 @ 16:25:39 #115
64792 Mryc
play me one more song
pi_132966146
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.
Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zitten :X
pi_132966437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Mryc het volgende:

[..]

Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zitten :X
Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:37:12 #117
64792 Mryc
play me one more song
pi_132966675
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.
Thanks voor de tip! Het staat nu bij mijn hobby's :')
pi_132967978
Ik heb nu al 3 dagen enorm leuk contact via whatsapp, we hebben zaterdag een date.

Het 'klikt' via whatsapp, in hoeverre is dat zekerheid dat het ook klikt als we elkaar zien. Ik heb dit eerder mee gemaakt en die klik was er in het echt vrijwel altijd.

Wat is jullie ervaring?
pi_132968263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:05 schreef Rogan het volgende:
Ik heb nu al 3 dagen enorm leuk contact via whatsapp, we hebben zaterdag een date.

Het 'klikt' via whatsapp, in hoeverre is dat zekerheid dat het ook klikt als we elkaar zien. Ik heb dit eerder mee gemaakt en die klik was er in het echt vrijwel altijd.

Wat is jullie ervaring?
Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegen :P
Maar tegenwoordig app ik niet meer veel, beetje oppervlakkig houden zodat je op de date zelf nog genoeg te vertellen hebt. Ooit eens 1 date gehad waar ik 3 weken iedere dag uren mee had geappt. Op de date zelf hadden we niks te vertellen :') goede les geweest.
pi_132968926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef DSVM het volgende:

[..]

Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegen :P
Maar tegenwoordig app ik niet meer veel, beetje oppervlakkig houden zodat je op de date zelf nog genoeg te vertellen hebt. Ooit eens 1 date gehad waar ik 3 weken iedere dag uren mee had geappt. Op de date zelf hadden we niks te vertellen :') goede les geweest.
Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132969041
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik :)
pi_132969065
Ik had laatst een enorm goeie match met wie ik in reallife ook een goeie klik had, uiteindelijk is het niks geworden omdat ik niet genoeg "Whatsappte"... Ik word zo moedeloos van dat continue gecommuniceer.. :S En ik snap ook niet meer waarom het zo essentieel moet zijn. Tweede keer al dat ik het meemaak :(
pi_132969179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:

[..]

We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik :)
Goed idee om dan af te spreken.
pi_132969209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:

[..]

Dat was dus mijn punt. Als het echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat te ouwehoeren.
pi_132969260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef namelessone-80 het volgende:
Ik had laatst een enorm goeie match met wie ik in reallife ook een goeie klik had, uiteindelijk is het niks geworden omdat ik niet genoeg "Whatsappte"... Ik word zo moedeloos van dat continue gecommuniceer.. :S En ik snap ook niet meer waarom het zo essentieel moet zijn. Tweede keer al dat ik het meemaak :(
Vanaf eerste date duidelijk maken :P
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
pi_132969308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Goed idee om dan af te spreken.
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
pi_132969378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:

[..]

Maar dan heeft het dus met het ontbreken van een klik te maken en niet met elkaar weken van tevoren de oren van de kop lullen toch?
pi_132969398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef DSVM het volgende:

[..]

Vanaf eerste date duidelijk maken :P
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ik :P Voor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn :) Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg :(
pi_132969938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ik :P Voor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn :) Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg :(
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden ;(
pi_132970223
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef DSVM het volgende:

[..]

Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden ;(
Nu al ruim 4 in korte tijd "tegen het lijf" gelopen. Iets met ezels en stenen enzo :P
pi_132972649
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
  woensdag 6 november 2013 @ 19:10:21 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132972909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
Raar genoeg is dit ook wel een beetje mijn ervaring :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132973041
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen... :') En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
pi_132973060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen... :') En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
"hoeren, drank en drugs"
pi_132973540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).
pi_132992578
Ze wilt afspreken en aandacht. Zo simpel, zo lastig voor de meeste mensen om te begrijpen. "wat zijn de plannen" als naar ervaren zegt meer over jezelf dan haar. Zoek uit waarom je je dan zo voelt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 7 november 2013 @ 08:50:19 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132992880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze wilt afspreken en aandacht.
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
pi_132993012
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:33:45 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132993642
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ehh.. jawel... gewoon uit interesse.. en dan hoef ik niet eens mee omdat ik zelf dan al andere plannen heb bijvoorbeeld....
pi_132993661
quote:

[..]

Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?".
Ik wel..
quote:
Nee, want het kan je geen reet schelen.
Wat moet jij een topvriend zijn :')
quote:
If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Juist ja..
pi_132993931
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn :)
pi_132994461
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord :')
  donderdag 7 november 2013 @ 10:11:28 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132994524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord :')
Ligt eraan hoe het gepland is. Tussen gisteravond en vanmiddag vind ik geen probleem als gewoon duidelijk is van hoe laat je waar afspreekt.
Zelf zou ik dan ook wat stiller zijn denk ik, aangezien je elkaar toch wel gaat spreken.
pi_132994921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:

[..]

Daarom houd ik niet van wekenlang appen of chatten.... Zo'n tijdverspilling....
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:05:53 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132996234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen.
:o ik heb een hele actieve whatsapster en op whatsapp, aan de tel en in real life is het gezellig. Pfffieuw heb ik nu de uitzondering op de regel te pakken :D

Nu heb ik haar wel eerst in real life ontmoet. Maakt dat nog een verschil?

quote:

[..]

Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?"
Zo vaak en die vraag krijg ik ook vaak van anderen. Niks geks aan.

quote:
Ik spreek altijd op de dag zelf een tijd af.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn :)
Ik heb nu wel een whatsapper en dat is zo vind ik erg gezellig.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132998314
quote:
Ik check met afspreken altijd even de locatie of tijd of zo iets op de dag zelf. Zo'n niet directe vraag maar je krijgt wel een goede indicatie of de ander ook nog goed zit qua datum/tijd e.d.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:22:35 #147
242666 BeamofLight
pi_133008711
quote:
Nope. Vanavond date. Afgesproken dat ik er rond een bepaalde tijd zou zijn (kan het niet precies zeggen ivm werk, stukkie rijden en pik scheren). Ik zorg dat ik er ben rond die tijd en zij zal er ook zijn. Vandaag niks van haar gehoord en dat zal vv ook zo zijn,
pi_133009044
quote:
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja :')
  donderdag 7 november 2013 @ 16:30:54 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133009084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja :')
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen? :?
pi_133009154
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen? :?
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')