Nee gisteren gepland. Wel erg snel dus een date. Nu weet ik waarschijnlijk ook waaromquote:Op woensdag 6 november 2013 14:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]Dat doet ze snel dan. En de date was gepland toen ze nog in een relatie zat?
Ache wellicht in plaats van een uithuil schouder eens iets anders
Ik heb liever een goede cognac of whiskey.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
Is copyright van Silenusquote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Maar ik wil dat helegaar nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.
Bedoel je niet door middelmatig leuk shit te vinden ?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Succes dan want 90% probeert geen middelmaat te zijn door middelmatige shit leuk te vinden
hippietuigquote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.
Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zitten
Thanks voor de tip! Het staat nu bij mijn hobby'squote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.
Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:05 schreef Rogan het volgende:
Ik heb nu al 3 dagen enorm leuk contact via whatsapp, we hebben zaterdag een date.
Het 'klikt' via whatsapp, in hoeverre is dat zekerheid dat het ook klikt als we elkaar zien. Ik heb dit eerder mee gemaakt en die klik was er in het echt vrijwel altijd.
Wat is jullie ervaring?
Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef DSVM het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegen
Maar tegenwoordig app ik niet meer veel, beetje oppervlakkig houden zodat je op de date zelf nog genoeg te vertellen hebt. Ooit eens 1 date gehad waar ik 3 weken iedere dag uren mee had geappt. Op de date zelf hadden we niks te vertellengoede les geweest.
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?
Goed idee om dan af te spreken.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:
[..]
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik
Dat was dus mijn punt. Als het echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat te ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:
[..]
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik
Vanaf eerste date duidelijk makenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef namelessone-80 het volgende:
Ik had laatst een enorm goeie match met wie ik in reallife ook een goeie klik had, uiteindelijk is het niks geworden omdat ik niet genoeg "Whatsappte"... Ik word zo moedeloos van dat continue gecommuniceer.. :S En ik snap ook niet meer waarom het zo essentieel moet zijn. Tweede keer al dat ik het meemaak
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Goed idee om dan af te spreken.
Maar dan heeft het dus met het ontbreken van een klik te maken en niet met elkaar weken van tevoren de oren van de kop lullen toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:
[..]
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef DSVM het volgende:
[..]
Vanaf eerste date duidelijk maken![]()
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meidenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef namelessone-80 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ikVoor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn
Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg
Nu al ruim 4 in korte tijd "tegen het lijf" gelopen. Iets met ezels en stenen enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden
Raar genoeg is dit ook wel een beetje mijn ervaringquote:Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
"hoeren, drank en drugs"quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen...En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen...En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...quote:
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehequote:Op donderdag 7 november 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
Ehh.. jawel... gewoon uit interesse.. en dan hoef ik niet eens mee omdat ik zelf dan al andere plannen heb bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ik wel..quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?".
Wat moet jij een topvriend zijnquote:Nee, want het kan je geen reet schelen.
Juist ja..quote:If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ligt eraan hoe het gepland is. Tussen gisteravond en vanmiddag vind ik geen probleem als gewoon duidelijk is van hoe laat je waar afspreekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord
Daarom houd ik niet van wekenlang appen of chatten.... Zo'n tijdverspilling....quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:
[..]
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen.
Zo vaak en die vraag krijg ik ook vaak van anderen. Niks geks aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?"
Ik spreek altijd op de dag zelf een tijd af.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord
Ik heb nu wel een whatsapper en dat is zo vind ik erg gezellig.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn
Ik check met afspreken altijd even de locatie of tijd of zo iets op de dag zelf. Zo'n niet directe vraag maar je krijgt wel een goede indicatie of de ander ook nog goed zit qua datum/tijd e.d.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Nope. Vanavond date. Afgesproken dat ik er rond een bepaalde tijd zou zijn (kan het niet precies zeggen ivm werk, stukkie rijden en pik scheren). Ik zorg dat ik er ben rond die tijd en zij zal er ook zijn. Vandaag niks van haar gehoord en dat zal vv ook zo zijn,quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact jaquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |