Er zijn hier users die goede ervaringen hebben met Lexa en RP, en users die er mindere ervaringen mee hebben. En dat geld eigenlijk voor alle sitesquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Ik ben helemaal nieuw in het online daten. Ik zoek geen relatie maar ik ben wel eenzaam, dus het lijkt me wel gezellig![]()
Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...
Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
Ik heb mijn huidige vrouw ontmoet via lexa...komende kerst 4 jaar getrouwd. Veel andere leuke dates gehad en een paar relaties voor mijn vrouw wat zeer respectvol ging.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Ik ben helemaal nieuw in het online daten. Ik zoek geen relatie maar ik ben wel eenzaam, dus het lijkt me wel gezellig![]()
Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...
Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
Wat ik me kan herinneren van wat er over gezegd is in dit topic: als niet lid kun je een gekregen bericht niet lezen, en ook niet zien van wie die komt. En je kan als verzender ook niet zien of de ander lid is. Dus als je een bericht stuurt en je krijgt niets terug kan dat de reden zijn maar dat weet je weer niet zeker dus dat kan vervelend zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Sinds ik met pu bezig ben heb ik redelijk wat vrouwen ontmoet en gedate die ik gewoon bij toeval in de trein tegen kwam of op het station. Je begint gewoon een gesprek en klaar is kees. Het gebeurd steeds vaker dat het klikt want het begint steeds normaler voor je te worden en je bent steeds openlijker. Niets tegen online daten, als het je niet weerhoud om vrouwen die je gewoon tegen komt ook datequote:
Beide personen moeten geheel open staan, dan gaat het goed. Een hoop geweldige gesprekken gehad. Als manzijnde moet je je eerst geheel open stellen zodat zij zich op haar gemak voelt. Gebeurd dat niet, dan is er ook geen klik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Hoe meer mensen ik spreek hoe meer ik erachter kom dat ik maar met een beperkt aantal mensen klik.
Leuk voor je dat je spontaan mensen 'durft' aan te spreken en daar dates uit hebt gehaald.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sinds ik met pu bezig ben heb ik redelijk wat vrouwen ontmoet en gedate die ik gewoon bij toeval in de trein tegen kwam of op het station. Je begint gewoon een gesprek en klaar is kees. Het gebeurd steeds vaker dat het klikt want het begint steeds normaler voor je te worden en je bent steeds openlijker. Niets tegen online daten, als het je niet weerhoud om vrouwen die je gewoon tegen komt ook dateAls dat niet vanzelf gebeurd is er werk aan de winkel. Als je bijvoorbeeld een jaar bezig bent om echt een leuke meid te ontmoeten ligt het niet aan de vrouwen op de site, maar aan jezelf. Je hebt hier veel meer controle over dan de meeste mensen denken
Ik ben een nog ouder fossiel dan jij, en wellicht nog iets traditioneler, dus zou ik er iets minder luchtig op reageren dan jij, vrees ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik me er wel echt op verheug haar weer te zien, en dat zegt ook wel iets.
Het versiertips topic kotst 'm ook uit. Elk topic volgens mij welquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Weet je firefly, hardstikke leuk voor je hoor, dat je allemaal meisjes vindt die seks met je willen hebben. Woohoo, hang de vlag uit ofzo.
Wat ik alleen niet snap is waarom je de behoefte voelt om te doen alsof je daarom beter bent dan iedereen hier, en waarom je constant totaal ongevraagd advies gaat geven.
Vooral omdat het merendeel van de mensen hier helemaal niet op zoek is naar wat jij hebt, maar naar een gelijkwaardige relatie. En zelfs als we er van uit gaan dat ze misschien wat minder 'smooth' zijn in het eerste contact, dan nog zou ik met elk van hun eerder een relatie aangaan dan met jou. Want voorzover ik kan zien heb jij gewoon een hele vervelende persoonlijkheid.
Dus als je advies wilt geven aan mensen ga dan lekker naar het versiertips topic. Maar ga niet de mensen hier lastig vallen, die gewoon ervaringen willen delen over hun zoektocht naar een leuk persoon.
Ik wil wel weer braaf on topic gaan, maar ik heb niet zoveel te vertellen, behalve dat het met mij en mijn vriend nog steeds heel goed gaat. Dus, iemand anders dating ervaringen om te delen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef Rogan het volgende:
Ben wel benieuwd naar die kop van Firefly trouwens.
Ik zeg ook niet dat je er geen leuke gesprekken mee kan hebben. Natuurlijk wel. Maar dat staathelemaal los van of t op dating/relatievlak leuk genoeg is (om ontopic te blijven).quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beide personen moeten geheel open staan, dan gaat het goed. Een hoop geweldige gesprekken gehad. Als manzijnde moet je je eerst geheel open stellen zodat zij zich op haar gemak voelt. Gebeurd dat niet, dan is er ook geen klik.
Als vrouwzijnde logisch dat je kieskeuriger wordt als je opties hebt.
Van die 20 mensen die je ontmoet per week zit er altijd wel 1 tussen die echt super leuk is op dat gebied, puur door sociaal bezig te zijn. Zelfs bij de supermarkt of fietsenstalling zijn er super veel mogelijkheden die voor normale mensen dagelijks aan hun neus voorbij gaan. Het relatie gebeuren moet ook geen doel zijn, het doel moet zijn om openlijker te zijn met vreemden. De rest komt dan vanzelf op een natuurlijke manierquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er geen leuke gesprekken mee kan hebben. Natuurlijk wel. Maar dat staathelemaal los van of t op dating/relatievlak leuk genoeg is (om ontopic te blijven).
Nop niet mijn ervaring.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Van die 20 mensen die je ontmoet per week zit er altijd wel 1 tussen die echt super leuk is op dat gebied, puur door sociaal bezig te zijn. Zelfs bij de supermarkt of fietsenstalling zijn er super veel mogelijkheden die voor normale mensen dagelijks aan hun neus voorbij gaan. Het relatie gebeuren moet ook geen doel zijn, het doel moet zijn om openlijker te zijn met vreemden. De rest komt dan vanzelf op een natuurlijke manier![]()
Dat is wel minder :/ Ik zou hetzelfde hebben als ik naar China zou verhuizen (no offence).quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop niet mijn ervaring.
Niet dat ze niet leuk zijn, maar niet super leuk of leuk genoeg
iedereen verschilt dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is wel minder :/ Ik zou hetzelfde hebben als ik naar China zou verhuizen (no offence).
Ik heb via lexa een paar date gehad met 2 dames. sta er sinds kort weer op maar nu weinig reactie. Wat er verder op zit nu is ook niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Jij hebt werkelijk geen enkel idee wat de users wel en niet niet. Enige wat je doet is aannames maken meer niet. Of ga je mij nu vertellen dat je weet wat ik, H_J en Silenus buiten internet doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Niets tegen online daten, als het je niet weerhoud om vrouwen die je gewoon tegen komt ook date![]()
Op zich is dat dan natuurlijk al iets meer "actie" dan op een profielensite...en wat voor actie er nou precies te verwachten valt op een datingsite die gericht is op chatten is ook even de vraagquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef -marz- het volgende:
Eerste indruk van paiq: het is wel heel veel chat en vrij weinig actiemaar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Zo leer je elkaar tenminste kennen is mijn ervaringquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef -marz- het volgende:
Thanks voor jullie ervaringen... ben eerst maar eens paiq aan het proberen. Op Lexa zag ik wel leuke mensen zo op het eerste oog, maar ik kan later alsnog een account nemen.
Eerste indruk van paiq: het is wel heel veel chat en vrij weinig actiemaar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |