Ik heb een jaar op lexa gestaan. Diverse dates gehad. Maar geen succesvol. Elke keer koste het me weer een hele tijd voordat ik uberhaupt kon daten. Ik ben 3 weken geleden geswitcht naar Tinder. Gratis, tig matches en vele malen mooiere vrouwen dan dat ik via Lexa ontmoette. Morgen heb ik alweer een 2e date en ergens volgende week ga ik ook nog met een andere match daten. Ik heb mijn betaling via Lexa iig stopgezet en ga vrolijk verder tinderenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi![]()
Ik ben helemaal nieuw in het online daten. Ik zoek geen relatie maar ik ben wel eenzaam, dus het lijkt me wel gezellig![]()
Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...
Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
Ik heb nooit betaald voor een dating site dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar dat tinder vind ik vrij saai. Daar ben ik vrij snel mee gestopt. Weinig normale gesprekken en ging mij veel te traag allemaal. Ipv nutteloos lang lullen wil ik gewoon snel over gaan tot date. Op dit moment ben ik nergens online qua date online. Duurt mij allemaal te langquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een jaar op lexa gestaan. Diverse dates gehad. Maar geen succesvol. Elke keer koste het me weer een hele tijd voordat ik uberhaupt kon daten. Ik ben 3 weken geleden geswitcht naar Tinder. Gratis, tig matches en vele malen mooiere vrouwen dan dat ik via Lexa ontmoette. Morgen heb ik alweer een 2e date en ergens volgende week ga ik ook nog met een andere match daten. Ik heb mijn betaling via Lexa iig stopgezet en ga vrolijk verder tinderen
Als ik het zo lees lijkt me dat ook wel een logische keuze. Maar om iets aan Tinder te hebben is het, zo begrijp ik het, wel een beetje een vereiste dat je ook daadwerkelijk iets met je Facebook-account doet, toch? Dat zou voor mij nog knap lastig wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb een jaar op lexa gestaan. Diverse dates gehad. Maar geen succesvol. Elke keer koste het me weer een hele tijd voordat ik uberhaupt kon daten. Ik ben 3 weken geleden geswitcht naar Tinder. Gratis, tig matches en vele malen mooiere vrouwen dan dat ik via Lexa ontmoette. Morgen heb ik alweer een 2e date en ergens volgende week ga ik ook nog met een andere match daten. Ik heb mijn betaling via Lexa iig stopgezet en ga vrolijk verder tinderen
Grappig, ik vond lexa juist erg traag gaan. Eerst continue over en weer mailen. Juist via tinder krijg ik het veel sneller voor elkaar om een date te regelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit betaald voor een dating site dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar dat tinder vind ik vrij saai. Daar ben ik vrij snel mee gestopt. Weinig normale gesprekken en ging mij veel te traag allemaal. Ipv nutteloos lang lullen wil ik gewoon snel over gaan tot date. Op dit moment ben ik nergens online qua date online. Duurt mij allemaal te lang![]()
Hebben jullie dat niet dan?
Nee hoor. Gewoon zorgen dat je foto's op orde zijn. Ik heb ook weinig interesses op facebook, maar primair gaat het toch om de foto'squote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt me dat ook wel een logische keuze. Maar om iets aan Tinder te hebben is het, zo begrijp ik het, wel een beetje een vereiste dat je ook daadwerkelijk iets met je Facebook-account doet, toch? Dat zou voor mij nog knap lastig worden
Wat zou je willen verwachten dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef -marz- het volgende:
Ja ik heb nu wel leuke gesprekken, dat wel. Geen idee wat voor actie ik verwacht had eigenlijk
Ik zei je al eerder dat je je geen zorgen over me hoefde te maken daar waar het vrouwen betreft, maar mocht ik je nog serieus hebben genomen deed ik dat nu zeker niet meer, knul. Ik heb net een vierjarig jochie opgehaald waar meer zinnigs uitkomt dan dat geblaat van jou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ondertussen zie ik je al ":p" smileys plaatsen in paiq gesprekken omdat je in het dagelijks leven niet in contact kom met vrouwen
Zoals hierboven genoemd heeft al dat chatten iets traags. Terwijl je er toch relatief veel energie in steekt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zou je willen verwachten dan?
Dan moet je met 1 van je contacten meteen afspreken in de kroeg of thuisquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zoals hierboven genoemd heeft al dat chatten iets traags. Terwijl je er toch relatief veel energie in steekt.
Misschien had ik gehoopt op iets wat wel instant bevrediging geeft
klinkt voor mij juist goed!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
Van date5 niks meer gehoord. Tenminste zij zal zeggen dat ze van mij niks meer gehoord heeft wat ook klopt. Die sexdrive van haar is me echt too much. Zou er nu al tegenop zien als ik weer bij haar thuis zou afspreken. Mijn leuter zal me dankbaar zijn om niks meer te laten weten.
Ik heb nog geen 1x een date van je voorbij zien komen vanuit het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zei je al eerder dat je je geen zorgen over me hoefde te maken daar waar het vrouwen betreft, maar mocht ik je nog serieus hebben genomen deed ik dat nu zeker niet meer, knul. Ik heb net een vierjarig jochie opgehaald waar meer zinnigs uitkomt dan dat geblaat van jou.
Weet je, je doet me met je tonguitstekende gedrag naar vrouwen en andere kinderachtige capriolen om aandacht te trekken aan de dertigjarige krantenjongen Chris Peterson denken. Briljante sitcom wel. Echter wel fictie en dat verontrust me zo aan jou. Je meent het nog ook.
Ik heb jou nergens iemand in bed zien te krijgen, episch falende pua-wannabe. Dat wil hopelijk niet zeggen dat je nooit neukt, toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1x een date van je voorbij zien komen vanuit het dagelijks leven.
Het beeld wat ik heb wanneer ik een firefly3 post lees:quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1x een date van je voorbij zien komen vanuit het dagelijks leven.
Nou, de posts hier getuigen in ieder geval niet van een sociaal sterk persoonquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:31 schreef BeamofLight het volgende:
Nah ik geloof Firefly wel hoor. Over het algemeen praat hij ook geen poep. Tuurlijk, zijn narcisme gevoed door onzekerheid is een beetje blegh en voor hier volledig off-topic, maar t zal best een prima knul zijn verder.
Een van de hoogtepunten vond ik toch wel dat hij hier liep te vertellen hoe hij ooit aan het chatten/cammen was met acht vrouwen tegelijk, die allemaal stonden te popelen om met hem af te spreken. Net iets teveel surrealisme om serieus te nemen, hoewel ik me heb bescheurd van het lachen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het beeld wat ik heb wanneer ik een firefly3 post lees:
[ afbeelding ]
Een totale fantast. En dus niet serieus te nemen. Je hebt sterke verhalen, maar net iets te over the top om geloofwaardig te zijn. Jammer.
Dat was een leuk verhaaltje inderdaad. Maar vaak vind ik het toch wat ongemakkelijk om te lezen allemaal. Dan vraag ik mij af of hij het schrijft met als doel ons te laten lachen, of dat hij een lulverhaal post in de hoop dat wij hem geloven en tegen hem op kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een van de hoogtepunten vond ik toch wel dat hij hier liep te vertellen hoe hij ooit aan het chatten/cammen was met acht vrouwen tegelijk, die allemaal stonden te popelen om met hem af te spreken. Net iets teveel surrealisme om serieus te nemen, hoewel ik me heb bescheurd van het lachen.
Mijn complimenten nog daarvoor @ firefly trouwens. Ik kan een stukje satire op zijn tijd wel waarderen.
Ok, veel succesquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik moet toe geven dat ik erg manipulatief ben geweest hier. Ik heb het voor elkaar gekregen dat iemand zijn account had verwijderd en ik heb het "als versieren niet zo makkelijk gaat" langzaam omgetoverd in een zelf development/pu achtige topic. Maar nu ben ik over de grens gegaan met mijn manipulatief gedrag. Mijn oprechte excuses hierbij. Mijn mening staat overigens dat je datingleven uiteindelijk zelfvoorzienend moet worden ipv het te zien als een totale willekeurigheid. In je tweede jaar zou je meer dates moeten krijgen of igg de kwaliteit omhoog moeten zijn. Wat je als kwaliteit ziet vul je voor jezelf in.Een klik met persoonlijkheid, seksueel chemie enz. Voor mij is het beiden en ook afwisselend
http://www.bol.com/nl/p/s(...)en/1001004011197744/quote:In deze praktische schrijfgids behandelt scenarioschrijver en schrijfdocent Mieke Bouma dit verhaalmodel stap voor stap. Storytelling in 12 stappen biedt schrijvers en verhalenvertellers richtlijnen voor het construeren van sterke plots en het creëren van universele en levensechte karakters. Oefeningen en praktische opdrachten helpen bij het oplossen van schrijfproblemen, zorgen voor inspiratie en prikkelen de verbeelding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |