abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133074383
Wat een feest, een vrouw vingeren in een club :')

En 'club' :')
pi_133074472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:09 schreef firefly3 het volgende:
Met drie/vier tegelijk ofzo. Totdat je je lul laat zien en vergeet dat er 1 tussen zit die je niet eens hebt voorbereid hehe. Dat was mijn game als 16 jarige :D
Het webcamsletje spelen voor vier vrouwen, nice.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133075452
Firefly is de enige user die ik ken die zo geniet van zijn eigen karaktermoord dat hij de ammunitie met kruiwagens tegelijk binnenrijdt per gezette post. Je moet hem kudo's geven voor zijn doorzettingsvermogen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 12:46:29 #279
42184 crew  DaMart
pi_133075600
Ik heb ook voor het eerst in heel lange tijd (volgens mij een jaar of 2 :')) weer eens een soort van date gehad. Vorige week via Into My Life contact met iemand, na wat Whatsappen en bellen, was ze eergisteren in de buurt van mijn treinroute van werk naar huis. Ze twijfelde of ze een echte date al aandurfde, dus ben ik een half uur omgereisd, zodat we drie kwartier samen in de trein zouden reizen. Even gezellig zitten praten, maar ik twijfelde toch of ze wel mijn type was. Andersom blijkbaar ook, want 's avonds kreeg ik een app van haar dat een echte date niet gaat gebeuren.

Jammer, maar goed, ik kwam in ieder geval tot de positieve conclusie dat mijn sociale vaardigheden de afgelopen jaren toch behoorlijk vooruit zijn gegaan en dat ik zelfs wat meer initiatief durf te nemen dan vroeger :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_133076190
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:46 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook voor het eerst in heel lange tijd (volgens mij een jaar of 2 :')) weer eens een soort van date gehad. Vorige week via Into My Life contact met iemand, na wat Whatsappen en bellen, was ze eergisteren in de buurt van mijn treinroute van werk naar huis. Ze twijfelde of ze een echte date al aandurfde, dus ben ik een half uur omgereisd, zodat we drie kwartier samen in de trein zouden reizen. Even gezellig zitten praten, maar ik twijfelde toch of ze wel mijn type was. Andersom blijkbaar ook, want 's avonds kreeg ik een app van haar dat een echte date niet gaat gebeuren.

Jammer, maar goed, ik kwam in ieder geval tot de positieve conclusie dat mijn sociale vaardigheden de afgelopen jaren toch behoorlijk vooruit zijn gegaan en dat ik zelfs wat meer initiatief durf te nemen dan vroeger :P.
Jammer dat jullie niet elkaars type zijn.
Vind het wel een leuke/aparte/originele 'date' locatie.

En die positieve conclusie is ook goed toch?
pi_133077591
Into My Life maar eens een kansje geven... geen idee wat ik er van kan verwachten..
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 14:20:34 #282
42184 crew  DaMart
pi_133077863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Jammer dat jullie niet elkaars type zijn.
Vind het wel een leuke/aparte/originele 'date' locatie.

En die positieve conclusie is ook goed toch?
Deze locatie was ook op het laatste moment gekozen, omdat ze begon te twijfelen. Wel handig, soort lange speeddate zo :D.

En die positieve conclusie is ook wel goed ja. Dit is volgens mij ook wel een record voor mij hoor. Binnen 5 dagen nadat ik iemand online heb leren kennen, afspreken. Vroeger duurde dat 5 weken en was het mijn match die vroeg of ik soms niet af wilde spreken :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_133078090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Hoi :P

Ik ben helemaal nieuw in het online daten. Ik zoek geen relatie maar ik ben wel eenzaam, dus het lijkt me wel gezellig w/

Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...

Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
als het je om gezelligheid en vriendschap gaat, dan zou ik echt eerder voor iets als een kookclub of dansles kiezen. kom je veel meer in contact met mensen dan via internet, waarbij je toch altijd alleen achter je schermpje zit..
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:33:40 #284
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133078118
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef All-out het volgende:

[..]

als het je om gezelligheid en vriendschap gaat, dan zou ik echt eerder voor iets als een kookclub of dansles kiezen. kom je veel meer in contact met mensen dan via internet, waarbij je toch altijd alleen achter je schermpje zit..
je leest het verkeerd. Ze wil geen relatie maar wel pik
pi_133078397
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

je leest het verkeerd. Ze wil geen relatie maar wel pik
ik las "eenzaam", dus daar dacht ik aan.. maar het is een manier om meerdere soorten leegtes in je te omschrijven wellicht :P
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:45:37 #286
382342 SomeDuder
Zuiderlijke import
pi_133079555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef -marz- het volgende:
Ik dacht als eerst aan Lexa.nl, vermoedelijk dankzij hun succesvolle marketingcampagnes. Dus daar een profiel aangemaakt maar nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee kan zonder te betalen (goh)...

Voordat ik geld op hun bankrekening stort, heeft iemand goede of slechte ervaringen met Lexa.nl? Wat kan ik verwachten? Is het het geld waard? Of kan ik beter naar een andere datingsite?
Zit ook al een tijdje te gluren naar de verschillende sites. Ik heb de volgende sites allemaal 1 weekje geprobeerd:

Lexa.nl - Veel mogelijkheden en geavanceerde matching, maar je moet voor alles naast de meeste basale functionaliteit betalen (En niet zo'n beetje ook). Ook verdacht veel nep-profielen... Er zijn betere (gratis) alternatieven, dus niet aan te raden.

Relatieplaneet.nl - Oudbollig, weinig features, zéér jaren '90. En ¤¤¤...

Alternatief-daten.nl - Eek. Alleen maar oude dames. Ze zeggen dat je het op een oude fiets moet leren, maar dit is iets té creepy :N

Paiq.nl - Leuk idee. Chattend elkaar leren kennen vóórdat uiterlijk een rol gaat spelen (Foto wordt geleidelijk onthuld). Is alleen naar wanneer je chatpartner verdwijnt nadat de foto's zijn vrijgegeven -O-

Badoo.com - Veel functionaliteit, hot-or-not feature, maar om te zien wie interesse heeft in je moet je betalen (Of geluk hebben en de blurry foto herkennen in het hot-or-not stukkie)

Relatieklik.nl - Stond nog geen minuut ingeschreven en ik kon de bloedmooie dames niet van me afslaan. Geldklopperij dus.

Into my life - Geen site, maar een app (Droid/IOS). Combinatie van Paiq en Tinder, maar dan op basis van foto's (En niet alleen foto's van het uiterlijk). Vindt je een foto interessant, dan "like" je em en kun je de eigenaar een berichtje sturen, vanwaar de chat op gang komt. Ben er nog mee aan het spelen, maar dit lijkt wel iets te zijn om meer tijd aan te besteden.

En als je als dame aan je trekken wilt komen hoeft dat echt niet moeilijk te zijn (Tenzij je een Erica Terpstra bent, en zelfs daar is een fetish voor).
pi_133080070
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het webcamsletje spelen voor vier vrouwen, nice.
Ja, als een echte slet ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133081788
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik krijg het altijd warm als ik zoiets lees O+

Noem het wat je wilt maar ik vind het leuk om te zien dat het goed gaat :)

Zoals eerder gezegd ga ik de 29e daten voor de 2e keer met de meid waarmee ik begin vorige maand heb afgesproken en wat goed ging. Een combi van kegelen en steengrillen bij haar in het dorp Oirschot. Het kwam van haar af dus dat is een goed teken :)

Ik heb er erg veel zin in *O*
:D Aaw! Morgen zijn ouders ontmoeten, huuu.

Ooh, leuk! Wordt vast gezellig, veel plezier. :)
pi_133081830
Donderdag last minute een date gehad. Bij haar thuis afgesproken, lekker een tijdje zitten te kletsen, tot we erachter kwamen dat het al erg laat was ineens.. Leuk afscheid genomen.
Gisteren een date gehad met een andere dame, (Nou ja dame.. meer meid. 11 jaar jonger dan ik ben) Eerst naar terras geweest in het centrum. (Verassend warm door de hittelampen :+ ) En daarna nog een afzakkertje bij mij thuis.
2 erg leuke dates. Of er iets meer inzit, kan ik voor t eerst sinds lange tijd eigenlijk nog niet echt zeggen. Dat moet de toekomst uitwijden. Beide hebben alwel aangegeven komende week weer een keer te willen afspreken.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133082084
Zucht, net een speeddate met een biwijfje dat nog nooit iets een vrouw heeft gehad. Aufgecancerd. Het wordt me ook niet makkelijk gemaakt, he. :')
pi_133082167
misschien ook wel een leuk verhaaltje;

afgelopen woensdag kreeg ik van een Tinder-match een berichtje dat ik haar bekend voor kwam. ze had me op een festival gezien met een gezamelijke vriend. toevallig gaf ik gister een feestje samen met diezelfde jongen, dus ik heb haar uitgenodigd en zo hadden we direct een soort van date

erg leuk feestje gehad en een erg leuk meisje (nou ja, ze is 30 en 3 jaar ouder als ik, maar meid of vrouw klinkt zo hum) uiteindelijk is ze met me mee gegaan en hebben we samen bij vrienden op de bank geslapen. ze was niet helemaal lekker meer door de drank, dus geen ge-sex, maar ze heeft wel gevoeld dat ik haar graag zie :)
heel knus wakker geworden en toen heb ik haar nog even naar het station gefietst.

denk dat er nog wel een vervolgdate komt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133082474
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef All-out het volgende:
misschien ook wel een leuk verhaaltje;

afgelopen woensdag kreeg ik van een Tinder-match een berichtje dat ik haar bekend voor kwam. ze had me op een festival gezien met een gezamelijke vriend. toevallig gaf ik gister een feestje samen met diezelfde jongen, dus ik heb haar uitgenodigd en zo hadden we direct een soort van date

erg leuk feestje gehad en een erg leuk meisje (nou ja, ze is 30 en 3 jaar ouder als ik, maar meid of vrouw klinkt zo hum) uiteindelijk is ze met me mee gegaan en hebben we samen bij vrienden op de bank geslapen. ze was niet helemaal lekker meer door de drank, dus geen ge-sex, maar ze heeft wel gevoeld dat ik haar graag zie :)
heel knus wakker geworden en toen heb ik haar nog even naar het station gefietst.

denk dat er nog wel een vervolgdate komt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meid, wat een drama. Sterkte.
pi_133082517
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef Fascination het volgende:
Zucht, net een speeddate met een biwijfje dat nog nooit iets een vrouw heeft gehad. Aufgecancerd. Het wordt me ook niet makkelijk gemaakt, he. :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133082555
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als lesbo heb je het wel erg moeilijk, ja.
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:42:54 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133082598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef Fascination het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133082614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als lesbo heb je het wel erg moeilijk, ja.
Is het zo erg dan, dat ze nog nooit iets met een vrouw gehad heeft? Ik heb zelf ook niks met maagden, maar dacht als ze wel gewoon ervaring met sex heeft is het toch niet zo moeilijk?
pi_133082769
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:43 schreef All-out het volgende:

[..]

Is het zo erg dan, dat ze nog nooit iets met een vrouw gehad heeft? Ik heb zelf ook niks met maagden, maar dacht als ze wel gewoon ervaring met sex heeft is het toch niet zo moeilijk?
Nee, daar gaat het niet om, aan dat soort wijven heb je niets omdat ze na een tijdje toch weer naar een man verlangen.

Ik heb het er echt helemaal mee gehad. Misschien moet ik er maar gewoon mee ophouden en tevreden zijn dat ik ooit iets heb meegemaakt.
pi_133082969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het niet om, aan dat soort wijven heb je niets omdat ze na een tijdje toch weer naar een man verlangen.

Ik heb het er echt helemaal mee gehad. Misschien moet ik er maar gewoon mee ophouden en tevreden zijn dat ik ooit iets heb meegemaakt.
nee, dat moet je maar niet doen, denk ik. maar ik voel je pijn :*
pi_133083321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:45 schreef SomeDuder het volgende:

[..]

Zit ook al een tijdje te gluren naar de verschillende sites. Ik heb de volgende sites allemaal 1 weekje geprobeerd:

Lexa.nl - Veel mogelijkheden en geavanceerde matching, maar je moet voor alles naast de meeste basale functionaliteit betalen (En niet zo'n beetje ook). Ook verdacht veel nep-profielen... Er zijn betere (gratis) alternatieven, dus niet aan te raden.

Relatieplaneet.nl - Oudbollig, weinig features, zéér jaren '90. En ¤¤¤...

Alternatief-daten.nl - Eek. Alleen maar oude dames. Ze zeggen dat je het op een oude fiets moet leren, maar dit is iets té creepy :N

Paiq.nl - Leuk idee. Chattend elkaar leren kennen vóórdat uiterlijk een rol gaat spelen (Foto wordt geleidelijk onthuld). Is alleen naar wanneer je chatpartner verdwijnt nadat de foto's zijn vrijgegeven -O-

Badoo.com - Veel functionaliteit, hot-or-not feature, maar om te zien wie interesse heeft in je moet je betalen (Of geluk hebben en de blurry foto herkennen in het hot-or-not stukkie)

Relatieklik.nl - Stond nog geen minuut ingeschreven en ik kon de bloedmooie dames niet van me afslaan. Geldklopperij dus.

Into my life - Geen site, maar een app (Droid/IOS). Combinatie van Paiq en Tinder, maar dan op basis van foto's (En niet alleen foto's van het uiterlijk). Vindt je een foto interessant, dan "like" je em en kun je de eigenaar een berichtje sturen, vanwaar de chat op gang komt. Ben er nog mee aan het spelen, maar dit lijkt wel iets te zijn om meer tijd aan te besteden.

En als je als dame aan je trekken wilt komen hoeft dat echt niet moeilijk te zijn (Tenzij je een Erica Terpstra bent, en zelfs daar is een fetish voor).
Dat Tinder en Into my Life is allebei aan facebook gekoppeld? Beetje zuur en pusherig voor de mensen die geen Facebook hebben.. :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133083866
Voor de eerste keer 's middags een date gehad met een match die ik via tinder heb leren kennen. Samen wat gedronken en geluncht. Erg leuke dame en tenminste iemand die een gesprek ook aardig op gang weet te houden. Een paar gemeenschappelijke interesses, leuk koppie en volgens mij vond ze het wederzijds ook wel gezellig! Kortom, wordt vervolgd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')