abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:24:54 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133183274
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is. :Y
Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.

Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:40:43 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133183713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.

Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
Misschien, maar ik heb dat alarmgevoel tot dusver nog niet. En ze kwam ook zelf met het plan voor de date aanzetten. Ze zei dat ze er nog over na zou denken en bij mij ging er toen een signaal af, maar een dag of twee later kwam het voorstel.

Ik snap dat mensen er anders tegenaan kijken en dat ze het hadden afgekapt als het hun situatie was omdat het te lang duurde. Persoonlijk heb ik er vrede mee en voor mij hoeft het ook niet zo snel allemaal, temeer omdat ze zelf al had aangegeven dat haar contacten via internet op niets uitliepen en dat ze daardoor wat terughoudender, onzeker en verlegen is (naast de drukte in deze periode).

Ervaring heeft me geleerd dat als ik ga pushen het niet goed zal gaan lopen en dat wil ik gewoon voorkomen. Zoals gezegd hebben we vrijwel elke dag contact met elkaar en dat verloopt hartstikke goed en gezellig. En mocht het niks worden? Vette pech voor El_Thijs en een bittere pil om te slikken maar dan is het niet anders.

Iedereen date op zijn manier. Dit is voor deze situatie mijn manier :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:52:51 #183
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133184037
Alarmbel is er hier ook niet :P de mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:54:56 #184
Brabo Bastard
pi_133184117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef japiedevlugge het volgende:
Alarmbel is er hier ook niet :P de mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:04:22 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..

(heb niet alles gelezen)
pi_133185061
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..

(heb niet alles gelezen)
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:26:35 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185096
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:29:11 #188
Brabo Bastard
pi_133185169
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Precies, en ze heeft aangegeven dat ze het leuk vind om te doen. Nogmaals, het idee kwam grotendeels van haar zelf af.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:29:30 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133185177
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.

Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:31:41 #190
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133185238
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me. :P
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:04 #191
Brabo Bastard
pi_133185253
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.

Ik verwacht ook wel dat het een leuke date wordt. Zoals gezegd is het contact gewoon goed en we chatten gezellig met elkaar. Verder ga ik niet nog een keer herhalen wat hierboven al staat :)

Iedereen zijn eigen manier van daten toch ;) ?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:26 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185271
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:

Tuurlijk goed als er mensen zijn die het niet erg vinden, maar ik vind het niet aantrekkelijk om te zien bij een man. Dat ie het vindt, betekent niet dat ik het hoef te horen :P
En het zegt gewoon iets over de man/vrouw.

@japie, dat denk ik ook wel ja.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:35:00 #193
Brabo Bastard
pi_133185359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me. :P
Ik ben altijd de eerste geweest bij alle contacten die ik heb gehad die aangeeft of we zullen afspreken na verloop van tijd. Al heb ik 1x meegemaakt dat ze net een stap eerder was dan ik :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:47:24 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133185764
quote:
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:55:41 #195
Brabo Bastard
pi_133186104
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.

Andersom is het weer anders.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:57:54 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133186173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:

Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.

Andersom is het weer anders.
Jullie willen wel een mannelijk mietje? O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:59:06 #197
Brabo Bastard
pi_133186213
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie willen wel een mannelijk mietje? O+
:D

Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133186286
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Altijd je broek uit voor het poepen. En misschien nog wel belangrijker, geen natte scheten laten.

Zijn ook goede tips voor tijdens het daten trouwens.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133188619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
Idd dat heb ik ook. Het liefst spreek ik nog dezelfde week af of een week later. Weet ik meteen of ze in het echt ook leuk genoeg is ;)
pi_133188699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is :P
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig :). Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:06:32 #201
Brabo Bastard
pi_133188977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig :). Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet :P
Zelfverzekerd is overrated :{w
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133189238
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:22:05 #203
Brabo Bastard
pi_133189420
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:16 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wie gaat er mee? :)
Om het te filmen misschien :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:25:13 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133189501
quote:

[..]

Zullen wij het doen als eerste date?
Gourmetten of steengrillen?
pi_133189704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Om het te filmen misschien :P
Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele koffer :P

quote:
6s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zullen wij het doen als eerste date?
Is goed, wanneer?
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 17:33:50 #206
Brabo Bastard
pi_133189754
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef MissGump het volgende:

[..]

Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele koffer :P

Ik reis altijd licht :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133191740
Nou date van zaterdag zal waarschijnlijk ook geen vervolg krijgen. Ik hoor vrijwel helemaal niks meer van haar, dus ik trek mn conclusies. Voordeel van Tinder is dat je er gewoon niet lang bij stilstaat en gewoon weer vrolijk verder chat met een paar andere vrouwen :P
pi_133193642
Crushes die het druk hebben met school :r

Ze wilt snel afspreken, ze begint iedere dag gesprekken met mij, appt altijd meteen dat het leuk was en dat er snel een vervolg moet komen.
Maar het afspreken zelf gaat niet echt denderend , ze doet een modeopleiding dus daarvoor is ze iedere avond in de weer. Ze zou het binnenkort minder druk krijgen, gezien het einde van examens ofzoiets. Maar dan nog, we wonen op 5 minuten van elkaar. Na 4 dates wil ik iemand die ik leuk vind vaker zien dan 4 uurtjes op een avond in de week. _O-
pi_133198007
Wat is op paiq een goede tijd voor speeddates?

Er zijn bij mij echt nooit geschikte kandidaten. :?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 21:49:01 #210
Brabo Bastard
pi_133199000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef -0- het volgende:
Wat is op paiq een goede tijd voor speeddates?

Er zijn bij mij echt nooit geschikte kandidaten. :?
In de avond niet?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133199070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In de avond niet?
Nee net een paar keer geprobeerd, zonder resultaat.
pi_133201844
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:

Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames :)

Daarnaast:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.

Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.

Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.

[ Bericht 0% gewijzigd door benzin op 12-11-2013 23:22:27 ]
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:02:51 #213
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133202194
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?

En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...

Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
we dan
pi_133202213
quote:
[..]

Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.

Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.

Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Analyseer jij ieder woordje dat je zegt met een halve A4 pagina?
pi_133202622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Ik heb er geen zak aan, het is ook nog steeds rot, maar het is duizend maal beter dan verwijderd worden zonder reden of terwijl je dacht dat het goed ging. Eigenlijk gaf ze gewoon aan dat ik haar type niet was, maar dit is het eerste meisje dat dat zo netjes afhandelt.

Ik heb ooit al eens een paar gesprekken gepost, maar daar kreeg ik vooral wazige verhalen over. Dit was iets kleins en concreets wat ik kon doen.
pi_133202729
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven :')
pi_133202846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven :')
Qua kinderwens of zo?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133202897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Qua kinderwens of zo?
Eigenlijk altijd relaties gehad met meiden die jonger waren. Ouder voelt gewoon niet echt natuurlijk. Maar misschien zit dat alleen maar in m'n hoofd. Dus we zien wel.
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:21:42 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133203001
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Tip 2: Maak je zinnen af.
pi_133203054
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tip 2: Maak je zinnen af.
Ik was erg enthousiast :+
  woensdag 13 november 2013 @ 07:32:49 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133208193
quote:
Dat schijnt hip te zijn vandaag de dag :P
Gefeliciteerd, je hebt volgende week een toy boy keuring :+
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 13 november 2013 @ 07:33:34 #222
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133208195
Niks mis met een iets oudere vrouw _O_ :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_133208437
quote:
Het verschil tussen mannen en vrouwen wordt hier wel vaker genegeerd :P . Algemeen is het geaccepteerd dat er uiterlijke verschillen zijn, maar als we het over innerlijke verschillen hebben dan is de wereld ineens te klein. Angst voor onbekend terrein wss :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133209186
quote:

[..]

Kies de bestemming en plan een datum ^O^ 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133210021
quote:
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel ;)
pi_133210176
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:24:56 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133210364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Nee, leg uit? :?
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 10:32:54 #228
Brabo Bastard
pi_133210553
quote:
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:

Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames :)

Daarnaast:

[..]

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...

Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
Jaloers? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Jij sneaky bastard jij :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 november 2013 @ 10:36:10 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133210621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:

Jaloers? :D

Dat is niet het punt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
pi_133211335
quote:
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft.
Dit je beste tip ooit? :D

NOFI Thijs :P

quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:25:09 #231
Brabo Bastard
pi_133211792
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Haal mijn ego nou niet omlaag :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133212179
quote:

[..]

[..]

Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont. :')
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen :@
Heb er zin in.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:41:19 #233
Brabo Bastard
pi_133212204
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen :@
Heb er zin in.
En dat is het belangrijkste ;)

Veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133212212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dat is het belangrijkste ;)

Veel plezier!
Dank u!
pi_133212591
Ik ben niet zo van het vele daten en zeker niet via online. Maar vanavond heb ik dus een eerste date met iemand die ik alleen maar online ken. Het is toch wel een beetje spannend haha.

We hebben al vrij lang contact, vooral omdat ik tussendoor 2,5 week op vakantie ben geweest. Voor mijn vakantie hadden we geen tijd om af te spreken, maar nu is er dus eindelijk de date vanavond. Gewoon gezellig wat gaan drinken :)
  woensdag 13 november 2013 @ 13:47:12 #236
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133215939
Gisteravond (belde!) mijn date die ik zo leuk vind : "ik heb slecht nieuws"... Ja dat idee had ik al toen in zag dat zij belde...date van donderdag kon iet doorgaan.
OK, een aparte maar geloofwaardige reden. Baalde er wel van moet ik eerlijk zeggen. Ze stelde wel direct voor om een nieuwe datum te prikken, maar ze wist nog niet wanneer.

Daarna gisteren een cultureel uitstapje gemaakt met ex, was gezellig; zelfs romantisch...en uiteindelijk op de bank beland.

Kreeg ik vanmorgen echt binnen een minuut 2 berichtjes. Eentje van afzeg-date of ik zondag wilde daten en eentje van die vrouw die eigenlijk zaterdag op een houyseparty zou zien. Of we niet eerder kunnen daten, want strak in het trainingspak is ook een beetje raar. Wordt vrijdag aanstaande afspreken.

Things are getting complicated.
pi_133223502
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 17:35:11 #238
Brabo Bastard
pi_133223590
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Dat is dan toch enigszins positief ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133223632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is dan toch enigszins positief ;)
Ja vond ik ook. Had er vorige keer één waar ik achteraf gewoon niks meer van heb gehoord. :')
pi_133229507
quote:

[..]

Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken ;)
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')