Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is.
Misschien, maar ik heb dat alarmgevoel tot dusver nog niet. En ze kwam ook zelf met het plan voor de date aanzetten. Ze zei dat ze er nog over na zou denken en bij mij ging er toen een signaal af, maar een dag of twee later kwam het voorstel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.
Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef japiedevlugge het volgende:
Alarmbel is er hier ook nietde mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..
(heb niet alles gelezen)
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Precies, en ze heeft aangegeven dat ze het leuk vind om te doen. Nogmaals, het idee kwam grotendeels van haar zelf af.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
Ik verwacht ook wel dat het een leuke date wordt. Zoals gezegd is het contact gewoon goed en we chatten gezellig met elkaar. Verder ga ik niet nog een keer herhalen wat hierboven al staatquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.
Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt
Tuurlijk goed als er mensen zijn die het niet erg vinden, maar ik vind het niet aantrekkelijk om te zien bij een man. Dat ie het vindt, betekent niet dat ik het hoef te horenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.
Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt
Ik ben altijd de eerste geweest bij alle contacten die ik heb gehad die aangeeft of we zullen afspreken na verloop van tijd. Al heb ik 1x meegemaakt dat ze net een stap eerder was dan ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me.
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me.
Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
Jullie willen wel een mannelijk mietje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.
Andersom is het weer anders.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie willen wel een mannelijk mietje?
Altijd je broek uit voor het poepen. En misschien nog wel belangrijker, geen natte scheten laten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
Idd dat heb ik ook. Het liefst spreek ik nog dezelfde week af of een week later. Weet ik meteen of ze in het echt ook leuk genoeg isquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring)Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattigquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is
Zelfverzekerd is overratedquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig. Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet
Wie gaat er mee?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
http://www.salon.com/2013/11/12/the_craziest_okcupid_date_ever/
Om het te filmen misschienquote:
Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele kofferquote:
Is goed, wanneer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zullen wij het doen als eerste date?
Ik reis altijd lichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dan mag je ook alleen een camera meenemen en niet stiekem een hele koffer
In de avond niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef -0- het volgende:
Wat is op paiq een goede tijd voor speeddates?
Er zijn bij mij echt nooit geschikte kandidaten.
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
Analyseer jij ieder woordje dat je zegt met een halve A4 pagina?quote:[..]
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.
Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.
Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!
Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Ik heb er geen zak aan, het is ook nog steeds rot, maar het is duizend maal beter dan verwijderd worden zonder reden of terwijl je dacht dat het goed ging. Eigenlijk gaf ze gewoon aan dat ik haar type niet was, maar dit is het eerste meisje dat dat zo netjes afhandelt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?
Qua kinderwens of zo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven
Eigenlijk altijd relaties gehad met meiden die jonger waren. Ouder voelt gewoon niet echt natuurlijk. Maar misschien zit dat alleen maar in m'n hoofd. Dus we zien wel.quote:
Tip 2: Maak je zinnen af.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite. Als meer mensen dit soort
Dat schijnt hip te zijn vandaag de dagquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Oei, volgende week een date met een meid die 3-4 jaar ouder is dan ik. Als ik dat eerder had geweten was ik er niet aan begonnen. Maarja, laat ik het maar een kans geven
Het verschil tussen mannen en vrouwen wordt hier wel vaker genegeerdquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Rickario het volgende:
Nee, leg uit?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:
Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames
Daarnaast:
[..]
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.
Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.
Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!
Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.
Jaloers?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?
En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...
Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
Jij sneaky bastard jijquote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel
Dat is niet het puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Dit je beste tip ooit?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft.
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Haal mijn ego nou niet omlaagquote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit je beste tip ooit?![]()
NOFI Thijs
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit je beste tip ooit?![]()
NOFI Thijs
[..]
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont.
En dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen![]()
Heb er zin in.
Dank u!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste
Veel plezier!
Dat is dan toch enigszins positiefquote:Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Ja vond ik ook. Had er vorige keer één waar ik achteraf gewoon niks meer van heb gehoord.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan toch enigszins positief
Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.quote:
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |