abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133210176
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:24:56 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133210364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Nee, leg uit? :?
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 10:32:54 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133210553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Vandaag een paar positieve boodschappen van mijn kant:

Ik ben heel vaak heel negatief over Paiq geweest hier. Er was net een meisje wat voordat ze me verwijderde het liefste berichtje ooit schreef; ze legde uit waarom het niet werkte en wenste me succes. Zo kan het dus ook dames :)

Daarnaast:

[..]

Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft. Zowel op Tinder als op Paiq gebruik ik nu 'leuk weekend' en 'leuke dag'. Ondanks dat het in mijn ogen maar een klein verschil is, maakt het echt een enorm verschil. De vraag 'Druk weekend gehad?' leidt tot stilte of een kort antwoordje; 'leuk weekend gehad?' leidt meestal tot langere verhalen en het werkt gewoon zoveel beter.

Het heeft echt de hoeveelheid goede gesprekken die ik op Paiq voer verveelvoudigd en ook op Tinder werkt het vaak ietsje beter.

Dit is echt iets wat ik iedereen die dit moeilijk vindt ook kan aanraden en als iemand meer van dit soort tips heeft hoor ik ze graag!

Dit is zo'n goede tip en kost helemaal geen extra moeite.
Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat zei ze dan? Heb je er iets aan ook?

En leuk dat je het zo'n goede tip vindt maar is toch normaal? Niet stom bedoeld maar ik kom nooit iemand tegen die mij vraagt of ik een druk weekend heb gehad ofzo. Of vrijwel niet. 'Leuk' is gewoon standaard en normaal. Wil niet zeggen dat het niet een goede tip is, maar meer verbaasd erover omdat het volgens mij vrij normaal is om dat op die manier te zeggen/vragen...

Denk dat als je daar erg blij mee bent je hier gewoon gesprekken kan posten die je hebt. Dan kan er vast per zin wel zo'n verbetering worden aangebracht..
Jaloers? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Heb ik ook ooit gehad. En erg "leuke momenten" mee beleefd als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Jij sneaky bastard jij :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 november 2013 @ 10:36:10 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133210621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:

Jaloers? :D

Dat is niet het punt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
pi_133211335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Dit is de beste tip die mij ooit gegeven heeft.
Dit je beste tip ooit? :D

NOFI Thijs :P

quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb vanmiddag waarschijnlijk weer een date! Ze komt best leuk over, enige 'probleem' is dat ze in Spangen woont.
Nu ken ik die buurt eigenlijk niet uit persoonlijke ervaring, maar ik heb er wel verhalen over gehoord. Is het raar om iemand daar op af te wijzen? Ze geeft zelf aan dat ze het daar naar haar zin heeft en verder komt ze wel echt goed over.
Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:25:09 #231
Brabo Bastard
pi_133211792
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Haal mijn ego nou niet omlaag :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133212179
quote:

[..]

[..]

Dit is niet serieus hoop ik? Een date afzeggen om de buurt waar iemand woont. :')
Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen :@
Heb er zin in.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 11:41:19 #233
Brabo Bastard
pi_133212204
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja ik ga ook maar gewoon. Waren de zenuwen :@
Heb er zin in.
En dat is het belangrijkste ;)

Veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133212212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dat is het belangrijkste ;)

Veel plezier!
Dank u!
pi_133212591
Ik ben niet zo van het vele daten en zeker niet via online. Maar vanavond heb ik dus een eerste date met iemand die ik alleen maar online ken. Het is toch wel een beetje spannend haha.

We hebben al vrij lang contact, vooral omdat ik tussendoor 2,5 week op vakantie ben geweest. Voor mijn vakantie hadden we geen tijd om af te spreken, maar nu is er dus eindelijk de date vanavond. Gewoon gezellig wat gaan drinken :)
  woensdag 13 november 2013 @ 13:47:12 #236
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133215939
Gisteravond (belde!) mijn date die ik zo leuk vind : "ik heb slecht nieuws"... Ja dat idee had ik al toen in zag dat zij belde...date van donderdag kon iet doorgaan.
OK, een aparte maar geloofwaardige reden. Baalde er wel van moet ik eerlijk zeggen. Ze stelde wel direct voor om een nieuwe datum te prikken, maar ze wist nog niet wanneer.

Daarna gisteren een cultureel uitstapje gemaakt met ex, was gezellig; zelfs romantisch...en uiteindelijk op de bank beland.

Kreeg ik vanmorgen echt binnen een minuut 2 berichtjes. Eentje van afzeg-date of ik zondag wilde daten en eentje van die vrouw die eigenlijk zaterdag op een houyseparty zou zien. Of we niet eerder kunnen daten, want strak in het trainingspak is ook een beetje raar. Wordt vrijdag aanstaande afspreken.

Things are getting complicated.
pi_133223502
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 17:35:11 #238
Brabo Bastard
pi_133223590
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Dat is dan toch enigszins positief ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133223632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is dan toch enigszins positief ;)
Ja vond ik ook. Had er vorige keer één waar ik achteraf gewoon niks meer van heb gehoord. :')
pi_133229507
quote:

[..]

Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom, maar om heel eerlijk te zijn had je dit ook een beetje zelf kunnen bedenken ;)
Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:28:56 #241
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133229684
Het weekend hoort leuk te zijn. Doordeweeks voor de meeste mensen druk (werk). Als je dan vraagt of het weekend leuk is dan vraag je naar de leuke activiteiten van het weekend. Vraag je of het druk was dan refereer je naar drukte, niet plezier, gerelateerd aan werken. En het werkt niet zoveel beter. Mensen reageren gewoon enthousiaster op een leuk weekend dan op de vraag of ze een druk weekend hadden. Dan vloeit daaruit eerder weer wat voort. Maar uiteindelijk moet je gewoon dit soort dingen zelf door hebben om een compleet gesprek interessant te houden voor de ander.
we dan
pi_133229765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie quoten allemaal stukken met typefouten, ik was wel erg enthousiast. Maar ja, dat is echt de beste tip ooit: het is iets simpels wat zelfs helemaal geen extra moeite kost en ik ervaar dat het een enorm verschil geeft.

[..]

Ik snap zelf nog steeds niet waarom het werkt, ik heb dit altijd zo gevraagd aan mensen. In mijn ogen is er geen groot verschil, dus ik had dit nooit kunnen raden. Ik zie een enorm verschil in reactie, maar ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zoveel beter werkt.
Met 'druk weekend' leg je de nadruk op het aantal activiteiten die iemand heeft ontplooid. Alsof je veel behoort te doen in het weekend. Misschien zoiets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 20:35:10 #243
Brabo Bastard
pi_133229953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Gedeeltelijk wat Fascination zegt, en je klinkt veel positiever naar iemand toe. Ik had het al eens aangehaald in een eerdere post. En als ze dan zegt: leuk maar ook druk/whatever, kan je daar op inspringen.

Ervaring leert moet je maar denken ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133229986
Mwoa volgens mij is dat verschil tussen 'druk' en 'leuk' niet dusdanig groot dat iemand er op afknapt. :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 20:37:12 #245
Brabo Bastard
pi_133230022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Mwoa volgens mij is dat verschil tussen 'druk' en 'leuk' niet dusdanig groot dat iemand er op afknapt. :')
Het is maar net wat iemand het liefste hoort. En 'leuk' klinkt een stuk vrolijker dan 'druk' :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133230529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Rickario het volgende:
Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het weekend hoort leuk te zijn. Doordeweeks voor de meeste mensen druk (werk). Als je dan vraagt of het weekend leuk is dan vraag je naar de leuke activiteiten van het weekend. Vraag je of het druk was dan refereer je naar drukte, niet plezier, gerelateerd aan werken. En het werkt niet zoveel beter. Mensen reageren gewoon enthousiaster op een leuk weekend dan op de vraag of ze een druk weekend hadden. Dan vloeit daaruit eerder weer wat voort. Maar uiteindelijk moet je gewoon dit soort dingen zelf door hebben om een compleet gesprek interessant te houden voor de ander.
Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.

In elk geval wil ik andere lezers erop wijzen dat dit echt heel goed werkt :) Ik zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:51:01 #247
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133230624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is ook niet per se dat ze erop afknappen, maar meer dat ze op 'druk' helemaal niet reageren of heel kortaf, 'leuk' leidt tot goede verhalen en aanknopingspunten waarmee ik verder kan en ik heb ook het idee dat ze dan ook verder in het gesprek ineens bereid zijn positiever te reageren.

[..]

Nou zit ik stiekem in het weekend vaak een hoop werk te doen, maar voor mij is 'druk' alleen met werk associëren gewoon vreemd; je kan het ook druk hebben gehad met leuke dingen.

In elk geval wil ik andere lezers erop wijzen dat dit echt heel goed werkt :) Ik zou willen dat ik dit jaren eerder had geweten.
Mensen associëren woorden anders dan jij dat doet kan je er als conclusie uit trekken.

Je hebt nu een scharrel binnenkort?
we dan
pi_133230628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Hetgeen wat de ander gedaan heeft verandert er niet door. Dus het lijkt me sterk dat 'druk' veeel andere reacties oplevert. Maarja ook al is het een placebo effect. Geen probleem ;)
pi_133231695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Mensen associëren woorden anders dan jij dat doet kan je er als conclusie uit trekken.

Je hebt nu een scharrel binnenkort?
Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq ja ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 21:16:14 #250
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133231851
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq ja ;)
Oke nou zo snel mogelijk afspreken in het echt. Geen onnodig lange dagen chatten want dat helpt niet. Ook niet als je een wonderchatwoordje hebt gevonden.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')