abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133153434
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.

Niemand snapt waarom ze samen zijn, het niveauverschil is echt enorm. :{
Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
pi_133153592
quote:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.

Maar iemand die thuisblijft heeft niet altijd de lagere opleiding.
Ik heb wel de opleidingen en heb ook gewoon gewerkt en ga ook weer studeren.
Maar echt de top bereiken wil ik niet. Ik heb hele andere prioriteiten. :Y

Bovendien kan je ook ambities hebben zonder goede carriere :)
pi_133154074
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef Kola het volgende:

[..]

Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
Dat zeg ik niet.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 11 november 2013 @ 18:31:31 #154
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133155635
quote:

Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133156211
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_133174891
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was.. ;)
Vind het echt onzin een beroepsgroep uit te sluiten.
Maar net als wat jij zei laatst, "volslank"? :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:08:55 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133174931
Wat een gegeneraliseer hier :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:10:20 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133174941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gegeneraliseer hier :P
Heerlijk toch? O+
pi_133174951
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Hoe de draad nu verder oppakken?

Moet ik haar gaan ontmoeten?

Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
Hoeveel psychologe's heb je in voorraad?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133178054
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef All-out het volgende:

[..]

zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
Dat is het meest opvallende, het lijkt een soort van bewuste keuze. Misschien stellen ze minder 'lastige vragen' maar verder loopt de irritatie juist eerder hoog op omdat ze zeer opppervlakkig is. :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 12:30:15 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133179820
Zo, de date staat nu in steen :P :D

Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen :P

Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.

Zin in! :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133181102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, de date staat nu in steen :P :D

Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen :P

Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.

Zin in! :Y
Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:18:07 #163
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133181104
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:22:26 #164
Brabo Bastard
pi_133181250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef rolklem het volgende:

[..]

Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
Beiden erg druk zowel zakelijk als privé ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
Top. Maar ik ben jou niet ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133181614
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok :D

Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie maken :P hahaha etc etc...

Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen :) )
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:37:55 #166
Brabo Bastard
pi_133181786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Kekaa het volgende:
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok :D

Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie maken :P hahaha etc etc...

Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen :) )
Klinkt goed!

En begin dat briefje maar vast te schrijven ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:41:59 #167
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133181932
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust :') :P ).

Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch :)
Grijp ze!
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:43:28 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133182107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust :') :P ).

Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch :)
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:51:51 #170
402989 japiedevlugge
pi_133182193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
Ja ik weet er alles van. Het is ook niet m'n eerste internetdate. Maar we sturen aardig wat foto's waar je op meerdere manieren op staat. Ook gewoon een paar die niet echt mooi zijn. Maar mooi genoeg :)

En tja ik kan het ook niet afdwingen. Ik vind het in ieder geval wel waard om te wachten. En als het weer een flop wordt, nou ja so be it.
Grijp ze!
pi_133182236
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:41 #172
402989 japiedevlugge
pi_133182439
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.

Er is nog wel een belangrijk deel wat je pas face to face ervaart maar een hele hoop kan ook via deze manier.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:44 #173
Brabo Bastard
pi_133182442
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Dat sowieso. Allicht wil het oog ook wat maar soms vind ik vrouwen die er iets minder mooi uit zien maar waar ik toch goed mee kan praten een stuk aantrekkelijker vind dan die oppervlakkige gesprekken met modepoppetjes.

Wat ik ook merk is dat knappe vrouwen een stuk arroganter zijn omdat ze toch elke vent kunnen krijgen. Is mijn persoonlijke ervaring dus ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:59 #174
Brabo Bastard
pi_133182452
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133182627
quote:
GAAF!!! _O_ Ik zou wel een klein rugzakje meenemen, maar overall, GAAF!!!! _O_
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133182814
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.

Er is nog wel een belangrijk deel wat je pas face to face ervaart maar een hele hoop kan ook via deze manier.
Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is. :Y
pi_133182981
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat vind ik dus juist niet dat je zo een goed beeld krijgt.Je krijgt een beeld maar het kan toch een heel ander beeld zijn dan hoe het echt is. :Y
Dat is mijn ervaring iig ook. Zo snel mogelijk afspreken ftw :)
pi_133183043
Njah ik sprak met mijn huidige vriend ook af na jaren spreken en elkaar "kennen"
En hoewel mijn beeld van hem redelijk klopte zie je toch vooral het beeld dat ze willen laten zien.
Er zijn nogsteeds dingen waarvan ik van mening ben dat hij dat anders deed overkomen etc.

De rest was leuk genoeg om te gaan samenwonen etc. Maar een echt goed beeld had ik niet.
Ondanks dat ik hem gewoon echt al jaren sprak. :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:17:57 #179
402989 japiedevlugge
pi_133183102
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring iig ook. Zo snel mogelijk afspreken ftw :)
Ja dat heb ik mijzelf ook verteld na vorige keren. Maar ja, zij is niet zo van het daten.

Als ik mijzelf na ga is het toch iedere keer weer anders en je leert er misschien ook wel van bij. Ik denk dat ik wel een beter beeld heb nu dan andere keren in ieder geval.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Njah ik sprak met mijn huidige vriend ook af na jaren spreken en elkaar "kennen"
En hoewel mijn beeld van hem redelijk klopte zie je toch vooral het beeld dat ze willen laten zien.
Er zijn nogsteeds dingen waarvan ik van mening ben dat hij dat anders deed overkomen etc.

De rest was leuk genoeg om te gaan samenwonen etc. Maar een echt goed beeld had ik niet.
Ondanks dat ik hem gewoon echt al jaren sprak. :)
Daar hoop ik dan ook op :@
Grijp ze!
pi_133183202
Het is eigenlijk met heel veel dingen zo.
Net als dat je voor het samenwonen je ook heel anders voor kan doen voor je het echt doet.
Nu blijkt dat hij toch minder opruimerig is dan hij altijd deed overkomen :+ :')
En zolang dat kleine dingetjes zijn is dat helemaal niet erg natuurlijk maar de grote dingen zijn de afknappers. :D Als dat ook bij de ontmoeting zo is dan zit het gewoon goed natuurlijk.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:24:54 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133183274
quote:

[..]

Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.

Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:40:43 #182
Brabo Bastard
pi_133183713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je krijgt wel een "goed" beeld maar dat is zuiver het beeld dat je hoofd van iemand maakt inderdaad. Vaak toch heel anders dan in werkelijkheid, alleen heeft El_Thijs bijvoorbeeld zijn date al een eerste keer ontmoet.

Ik weet niet, als iemand steeds redenen heeft waardoor het niet kan is dat voor mij altijd een alarmbel. Maar snap wel als iemand je leuk lijkt dat je dan bereid bent wat langer te wachten.
Misschien, maar ik heb dat alarmgevoel tot dusver nog niet. En ze kwam ook zelf met het plan voor de date aanzetten. Ze zei dat ze er nog over na zou denken en bij mij ging er toen een signaal af, maar een dag of twee later kwam het voorstel.

Ik snap dat mensen er anders tegenaan kijken en dat ze het hadden afgekapt als het hun situatie was omdat het te lang duurde. Persoonlijk heb ik er vrede mee en voor mij hoeft het ook niet zo snel allemaal, temeer omdat ze zelf al had aangegeven dat haar contacten via internet op niets uitliepen en dat ze daardoor wat terughoudender, onzeker en verlegen is (naast de drukte in deze periode).

Ervaring heeft me geleerd dat als ik ga pushen het niet goed zal gaan lopen en dat wil ik gewoon voorkomen. Zoals gezegd hebben we vrijwel elke dag contact met elkaar en dat verloopt hartstikke goed en gezellig. En mocht het niks worden? Vette pech voor El_Thijs en een bittere pil om te slikken maar dan is het niet anders.

Iedereen date op zijn manier. Dit is voor deze situatie mijn manier :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:52:51 #183
402989 japiedevlugge
pi_133184037
Alarmbel is er hier ook niet :P de mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 14:54:56 #184
Brabo Bastard
pi_133184117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef japiedevlugge het volgende:
Alarmbel is er hier ook niet :P de mijne had aangegeven in principe niet snel af te willen spreken. En als ik er dan over begon merkte ik dat ze het gewoon spannend vond. Het is in ieder geval geen aan het lijntje houden of iets. En dan vind ik het wel prima als het niet al te gek wordt.
Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:04:22 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133184433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom. En ik heb haar al eens gedate maar ze vind het gewoon spannend. Dat we nu gaan eten/kegelen is voor haar een vrij grote stap ineens. Is dat erg? Helemaal niet. Ik ben een geduldig mens, en we hebben het er ook gewoon over gehad hiervoor.
Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..

(heb niet alles gelezen)
pi_133185061
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt al gedate, maar ze vind een tweede keer eng?
Dat lijkt me echt heel vaag en eigenlijk ook niet echt aantrekkelijk..

(heb niet alles gelezen)
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:26:35 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185096
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Waarom is dat zo gek? Je zou kunnen zeggen dat de verwachtingen voor een 2e date juist hoger zijn. Want beiden hebben blijkbaar interesse etc.
Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:29:11 #188
Brabo Bastard
pi_133185169
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Precies, en ze heeft aangegeven dat ze het leuk vind om te doen. Nogmaals, het idee kwam grotendeels van haar zelf af.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:29:30 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133185177
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet spannend(er) is, maar als iemand haast niet durft/wil afspreken omdat diegene het zo spannend vind.. dan knap ik er wel een beetje op af hoor.
Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.

Ben benieuwd Thijs, hopen dat het harstikke leuk wordt :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:31:41 #190
402989 japiedevlugge
pi_133185238
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me. :P
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:04 #191
Brabo Bastard
pi_133185253
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is nou juist wat ik bedoelde (mijn mening, ik veroordeel het verder niet) met die alarmbel. Wil liever niet afspreken met iemand voor wie het allemaal zo spannend is. Ik snap wel dat daar ook een zekere uitdaging in zit maar mijn ervaring is niet zo goed met mensen die nogal datevrees hebben. Bovendien doe ik geen vlieg kwaad dus ik snap die nerven niet zo goed, persoonlijk.

Ik verwacht ook wel dat het een leuke date wordt. Zoals gezegd is het contact gewoon goed en we chatten gezellig met elkaar. Verder ga ik niet nog een keer herhalen wat hierboven al staat :)

Iedereen zijn eigen manier van daten toch ;) ?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:26 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133185271
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef eefje801 het volgende:

Tuurlijk goed als er mensen zijn die het niet erg vinden, maar ik vind het niet aantrekkelijk om te zien bij een man. Dat ie het vindt, betekent niet dat ik het hoef te horen :P
En het zegt gewoon iets over de man/vrouw.

@japie, dat denk ik ook wel ja.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:35:00 #193
Brabo Bastard
pi_133185359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Misschien seksistisch maar ik denk dat het ook scheelt of het de man of de vrouw is die het zo spannend vind. Ik vind het wel leuk ergens. Maar van een man wil je wat meer ballen lijkt me. :P
Ik ben altijd de eerste geweest bij alle contacten die ik heb gehad die aangeeft of we zullen afspreken na verloop van tijd. Al heb ik 1x meegemaakt dat ze net een stap eerder was dan ik :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:47:24 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133185764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef japiedevlugge het volgende:
Het klopt gewoon, ik wil geen schijtebroek.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:55:41 #195
Brabo Bastard
pi_133186104
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.

Andersom is het weer anders.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:57:54 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133186173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef El_Thijs het volgende:

Een vrouw wil inderdaad niet snel een mannelijk mietje nee.

Andersom is het weer anders.
Jullie willen wel een mannelijk mietje? O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 15:59:06 #197
Brabo Bastard
pi_133186213
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie willen wel een mannelijk mietje? O+
:D

Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133186286
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Altijd je broek uit voor het poepen. En misschien nog wel belangrijker, geen natte scheten laten.

Zijn ook goede tips voor tijdens het daten trouwens.
pi_133188619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Idd dat heb ik ook. Het liefst spreek ik nog dezelfde week af of een week later. Weet ik meteen of ze in het echt ook leuk genoeg is ;)
pi_133188699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Ik vind het niet erg als een vrouw schijterig is :P
Ik ook niet. Vindt het wel iets van schattig :). Al die zelfverzekerde vrouwen die ik gedate heb waren het namelijk ook niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')