abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133153434
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Seikcid het volgende:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.

Niemand snapt waarom ze samen zijn, het niveauverschil is echt enorm. :{
Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
pi_133153592
quote:
Mijn zwager lijkt bewust te kiezen voor een vrouw zonder echte ambities. Bijna alsof een vrouw met ambitie en een goede baan een bedreiging zou zijn voor hem.

Maar iemand die thuisblijft heeft niet altijd de lagere opleiding.
Ik heb wel de opleidingen en heb ook gewoon gewerkt en ga ook weer studeren.
Maar echt de top bereiken wil ik niet. Ik heb hele andere prioriteiten. :Y

Bovendien kan je ook ambities hebben zonder goede carriere :)
pi_133154074
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef Kola het volgende:

[..]

Alsof carrièrevrouwen geen minpunten hebben.
Dat zeg ik niet.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 11 november 2013 @ 18:31:31 #154
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_133155635
quote:

Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_133156211
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Zulke vrouwen zijn denk ik gemakkelijker....
zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_133174891
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Sannne het volgende:
Een vriendin van mij is psychologe. Zij is fantastisch lief en leuk en als ik een man was.. ;)
Vind het echt onzin een beroepsgroep uit te sluiten.
Maar net als wat jij zei laatst, "volslank"? :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:08:55 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133174931
Wat een gegeneraliseer hier :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:10:20 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133174941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gegeneraliseer hier :P
Heerlijk toch? O+
pi_133174951
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef tammepiet het volgende:
Hoe de draad nu verder oppakken?

Moet ik haar gaan ontmoeten?

Verder gaan met een andere psychologe welke ik ook via Paiq kende?
Hoeveel psychologe's heb je in voorraad?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133178054
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef All-out het volgende:

[..]

zulke vrouwen stellen geen lastige vragen, een vriend van mij doet het ook. ik zou echt gek worden
Dat is het meest opvallende, het lijkt een soort van bewuste keuze. Misschien stellen ze minder 'lastige vragen' maar verder loopt de irritatie juist eerder hoog op omdat ze zeer opppervlakkig is. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 12:30:15 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133179820
Zo, de date staat nu in steen :P :D

Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen :P

Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.

Zin in! :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133181102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, de date staat nu in steen :P :D

Reservering is de deur uit en de 29e gaan we dus eerst lekker steengrillen en dan de kegelbaan onveilig maken. Ze wilde eerst eten want anders kon ze niet goed gooien en zou ik te makkelijk winnen :P

Contact loopt nog steeds erg goed en de gesprekken worden ook wat dieper merk ik. Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch maar ik vind haar nog steeds erg leuk. We vinden het allebei gezellig dus dat is altijd een plus.

Zin in! :Y
Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:18:07 #163
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133181104
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:22:26 #164
Brabo Bastard
pi_133181250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef rolklem het volgende:

[..]

Woow wat ver in de toekomst gepland, waarom?
Beiden erg druk zowel zakelijk als privé ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking ver weg die datum man. Zou ik echt niet kunnen zo lang uitstellen. Tenminste, ik zou tussendoor nog x andere dates hebben en tegen het lijf lopen.
Top. Maar ik ben jou niet ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133181614
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok :D

Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie maken :P hahaha etc etc...

Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen :) )
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:37:55 #166
Brabo Bastard
pi_133181786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Kekaa het volgende:
Ik kreeg net een appje dat ik 23 november vrij moet houden, want dan ga ik mee naar een 90's party. Ok :D

Ook al gepraat over koken voor elkaar, theater, naar de Ikea en daar ruzie maken :P hahaha etc etc...

Voel me stiekem een beetje een verliefde tiener (moet ik je dan ook verkering vragen? Wel met een briefje dan! Ja... of ik laat het door iemand anders doen :) )
Klinkt goed!

En begin dat briefje maar vast te schrijven ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:41:59 #167
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133181932
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust :') :P ).

Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch :)
Grijp ze!
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:43:28 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133182107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik zit ook lang te wachten op een date. We spreken elkaar nu al meer dan een maand. Veel gebeld, dagelijks contact en het wordt steeds intensiever/leuker etc. Ik had er een tijdje terug hier nog over lopen bitchen in het topic dat ze niet meer reageerde maar dat was al vlak daarna weer bijgelegd (ze was zich van geen kwaad bewust :') :P ).

Maar goed ze stelt het wel een beetje uit, ze heeft d'r huis in puin en wil pas als er weer wat rust en genoeg tijd is degelijk afspreken. Wordt waarschijnlijk ook in de laatste week van november. Ik had al bij dag 2 een date voorgesteld. Maar met foto's en bellen en veel contact kom je ook wel een best eind. Er klopt verder wel een hele hoop in ieder geval dus ik ben best optimistisch :)
Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:51:51 #170
402989 japiedevlugge
pi_133182193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Meer dan een maand en nog elkaar niet in het echt gezien? Hoop voor je dat het niet tegenvalt, aangezien echt ontmoeten toch vaak wel wat anders is als verwacht (mijn ervaring) :) Ik zou het zelf zonde van de tijd vinden, zo'n lange voorbereiding, mocht het uiteindelijk tegenvallen. Maargoed ieder z'n ding :)
Ja ik weet er alles van. Het is ook niet m'n eerste internetdate. Maar we sturen aardig wat foto's waar je op meerdere manieren op staat. Ook gewoon een paar die niet echt mooi zijn. Maar mooi genoeg :)

En tja ik kan het ook niet afdwingen. Ik vind het in ieder geval wel waard om te wachten. En als het weer een flop wordt, nou ja so be it.
Grijp ze!
pi_133182236
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:41 #172
402989 japiedevlugge
pi_133182439
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Njah maar foto's is het uiterlijk dat is 1 ding maar er is ook nog zoiets als het innerlijk.
Daar krijg je dus wel een goed beeld van op deze manier vind ik. Als je zo'n tijdje contact hebt weet je een hele hoop. En door te bellen ervaar je de ander ook voor een belangrijk deel. Hoe iemand praat en klinkt, nadenkt en zo.

Er is nog wel een belangrijk deel wat je pas face to face ervaart maar een hele hoop kan ook via deze manier.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:44 #173
Brabo Bastard
pi_133182442
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Dat sowieso. Allicht wil het oog ook wat maar soms vind ik vrouwen die er iets minder mooi uit zien maar waar ik toch goed mee kan praten een stuk aantrekkelijker vind dan die oppervlakkige gesprekken met modepoppetjes.

Wat ik ook merk is dat knappe vrouwen een stuk arroganter zijn omdat ze toch elke vent kunnen krijgen. Is mijn persoonlijke ervaring dus ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 12 november 2013 @ 13:58:59 #174
Brabo Bastard
pi_133182452
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133182627
quote:
GAAF!!! _O_ Ik zou wel een klein rugzakje meenemen, maar overall, GAAF!!!! _O_
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: