Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [img=400,400][/img]quote:Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Tuuuurlijk wel, we zijn hier allemaal zo lekker scherp en speciaal. Onweerstaanbaar!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tuuuurlijk wel, we zijn hier allemaal zo lekker scherp en speciaal. Onweerstaanbaar!
wat is dit voor spam?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Alsof mannen op fok ook maar iets te eisen hebben, [ afbeelding ]
Klinkt leuk! Altijd goed als de date verlengd wordt. Echt onoverkomelijke dingen dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:51 schreef Kekaa het volgende:
Haaai... date ervaringen toch?
Gisteren rond half 5 de stad ingegaan. Wat gaan drinken met de into my life man. Vervolgens wat gaan eten. En daarna nog wat drinken. Rond 11 uur afscheid genomen. Best geslaagd dus. Waarschijnlijk een tweede date.
Leuke man, wel een paar dingen waarvan ik denk... uhm ja.... eens kijken hoe ik dat de volgende keer vindt.
Jammer man. Maar de duidelijkheid is er in ieder geval wel en dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder date was gezellig, maar niet meer dan dat.. Bij afscheid wenste zij mij het beste.. *Trekt conclusie, Next!
Preciesquote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer man. Maar de duidelijkheid is er in ieder geval wel en dat scheelt een hoop.
Die heb ik ook eens gehoord, kan gebeuren, komt goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tinder date was gezellig, maar niet meer dan dat.. Bij afscheid wenste zij mij het beste.. *Trekt conclusie, Next!
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gehoord, kan gebeuren, komt goed.
Zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat ik maar 1 vrouw nodig hebquote:Op zondag 10 november 2013 01:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was een reactie op jou vraag hoe bedoel je dat op de reactie: komt goed..
1 kerk is voor gelovigen idd ook voldoende.. Je moet je er alleen wel thuis voelen.quote:Op zondag 10 november 2013 01:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.. Ik bedoelde dat ik maar 1 vrouw nodig heb
Ik weet nog dat ik vroeger in het najaar als vrijgezel altijd zo vrolijk werd van dit nummerquote:
uhm ja, trekjes. ..quote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Altijd goed als de date verlengd wordt. Echt onoverkomelijke dingen dan?
Hier weer een leuk berichtje van de Tandenborstelflip. Enige punt is dat ik nog steeds "lost for words" ben als ik met hem chat. Echt enorm irritant maar als ik iemand leuk vind of heb gevonden dan ga ik opeens heel erg nadenken over wat ik zeg. Ik kijk de kat nog even uit de boom dus, ik weet al hoe hij in het echt is dus de drang is niet zo groot om het snel op een date aan te sturen.
Verder niet echt nieuwe matches deze week, het is rustig!
Jammer kerel. De mijne was gisteren ook alleen nog maar gezellig. Wel merkte ik dat ik haar graag nog eens zie. Of het wederzijds is zal ik komende dagen dan wel achterkomen. Zo'n eerste date hoeft natuurlijk sowieso nog niet helemaal uit van alles en nog wat te bestaan. Gaat om de eerste klik. Neem aan dat je die dan ook niet voelde?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niks mis met vlinders in je buikquote:Op zondag 10 november 2013 04:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
uhm ja, trekjes. ..
maar ik moet hem afzeggen...
Voel me op dit moment bijna een verliefde puber zo ongeveer. Best wel een soort van onverwacht iets met een bekende. We go with the flow en zien wel waar het schip strandt.
Mijn ervaring leert dat soms een klik wel een date of 2-3 kan duren, maar dat kan aan mijzelf liggenquote:Op zondag 10 november 2013 09:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Jammer kerel. De mijne was gisteren ook alleen nog maar gezellig. Wel merkte ik dat ik haar graag nog eens zie. Of het wederzijds is zal ik komende dagen dan wel achterkomen. Zo'n eerste date hoeft natuurlijk sowieso nog niet helemaal uit van alles en nog wat te bestaan. Gaat om de eerste klik. Neem aan dat je die dan ook niet voelde?
Klopt, daarom wil ik nog een keer met haar afspreken. Want leuk was ze zeker. En een klik hadden we ook al. Tenminste dat was mijn gevoel. Maar ik zal haar gedrag een beetje in de gaten houden komende dagen, want heb er al vaak zat naast gezetenquote:Op zondag 10 november 2013 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met vlinders in je buik
[..]
Mijn ervaring leert dat soms een klik wel een date of 2-3 kan duren, maar dat kan aan mijzelf liggen
Alleen zwakbegaafde VMBO-meisjes trappen hier inquote:Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
Wat vind je van: Hey Lolita meisje. Je hebt een mooie a cup. Als je houdt van gezelligheid en sex met deze blonde jongen met magische vingers click op ja.
Onze concurrenten....
Je kan het zelf het beste inschattenquote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Klopt, daarom wil ik nog een keer met haar afspreken. Want leuk was ze zeker. En een klik hadden we ook al. Tenminste dat was mijn gevoel. Maar ik zal haar gedrag een beetje in de gaten houden komende dagen, want heb er al vaak zat naast gezeten
Ik date toch liever types die het boek wel gelezen hebben, maar als ze hierin trappen verdienen ze niet beter...quote:Op zondag 10 november 2013 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen zwakbegaafde VMBO-meisjes trappen hier in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |