Daten dan!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele leuke gesprekken lopen op Paiq ja
Dan zou driekwart van NL nu zo'n beetje in een graf liggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
een dag niet gedate is een dag niet geleefd
Je weet heus wel wat hij probeerd te zeggen...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou driekwart van NL nu zo'n beetje in een graf liggen.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat óf in het topic zelf.. óf je moet het vragen in het Feedback topic
Eigenlijk niksquote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb Tinder en Badoo gedownload. Paiq ga ik er ook op zetten. Eens kijken wat hier zo leuk aan is.
Oh dat heb ik zovaak gehad. Meestal merken ze het niet eensquote:Op donderdag 14 november 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt. Toch maar eens aan Tinder gewaagd. Met een leuke meid aan de praat geraakt. Maar op een gegeven moment vergistte ik mij in een gesprek (persoonsverwisseling)
Ze moest er wat om lachen. Nu steeds leuke gesprekken en start ik een gesprek altijd met een random vraag die totaal niet op haar slaat.
Heel leuk allemaal.. Maar door al dat geouwehoer weet ik niet meer wie ze nu echt is en wat ze doet enz
En binnenkort hebben we dus een date
Je kan toch teruglezenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
Ik heb mezelf weer eens in de nesten gewerkt. Toch maar eens aan Tinder gewaagd. Met een leuke meid aan de praat geraakt. Maar op een gegeven moment vergistte ik mij in een gesprek (persoonsverwisseling)
Ze moest er wat om lachen. Nu steeds leuke gesprekken en start ik een gesprek altijd met een random vraag die totaal niet op haar slaat.
Heel leuk allemaal.. Maar door al dat geouwehoer weet ik niet meer wie ze nu echt is en wat ze doet enz
En binnenkort hebben we dus een date
Vergeet de Into my Life app niet. Users hier zweren er bij...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb Tinder en Badoo gedownload. Paiq ga ik er ook op zetten. Eens kijken wat hier zo leuk aan is.
Ik hoor er zo veel over. Ik ga hem ook eens proberen denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vergeet de Into my Life app niet. Users hier zweren er bij...
Ik had het vorige week eens een avondje bekeken. Enorm buggy en in de leeftijdscategorie 20-26 nauwelijks aantrekkelijke damesquote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Buggy in wat voor opzicht?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik had het vorige week eens een avondje bekeken. Enorm buggy en in de leeftijdscategorie 20-26 nauwelijks aantrekkelijke dames
Is ze niet sexy genoeg?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Meh, mijn date was erg gezellig maar het gaat verder waarschijnlijk niks worden. Wel een leuke middag gehad dus ik ben blij dat ik ben gegaan.
Hmm, minder. Dan wacht ik nog evenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Loopt echt continu vast. En veel zaken zijn niet duidelijk in de app en een FAQ is er niet.
Als er geen aantrekkelijke vrouwen tussen de 20-26 zijn vind ik dat eigenlijk de grootste bugquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Loopt echt continu vast. En veel zaken zijn niet duidelijk in de app en een FAQ is er niet.
Jij oude snoepmeneerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als er geen aantrekkelijke vrouwen tussen de 20-26 zijn vind ik dat eigenlijk de grootste bug
Of is het een missing feature?
Ik ben nog geen 30 hequote:
En ik maar denken dat je een lekker oudje wasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nog geen 30 he! Nu mag het nog
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Wat een gedoe op Paiq. Al die informatie invoeren. Damn. Ene "Ronald" schijnt bij me te passen. Te Hollands. Kan niet hahaha
Hey ik heet Ronaldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Wat een gedoe op Paiq. Al die informatie invoeren. Damn. Ene "Ronald" schijnt bij me te passen. Te Hollands. Kan niet hahaha
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Inloggen het volgende:
Jawel, knappe vrouw juist. Klikte alleen gewoon niet.quote:
Maar het was zo leuk en gezellig?!quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Jawel, knappe vrouw juist. Klikte alleen gewoon niet.
Ik kan het gezellig hebben met iemand waar ik verder niet mee hoef te daten.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Inloggen het volgende:
Hahaha grappig dit.
Paiq meldt dat er een match voor me is. Ik spreek hem aan met "Hoi, volgens het systeem ben jij mijn ware". Gaat dus nergens over. Hij zegt later "Fijn dat mijn ware in dezelfde stad als mij woont. Hoewel ik het wel over had om voor haar te reizen hoor". Ik zeg: "Oh, dan verhuis ik weer terug".
Serieus. Doen jullie dit nou elke dag?
Ik had je toch minstens 40 geschatquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30 he! Nu mag het nog
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:00 schreef theKiD het volgende:
Vooral een vraag aan de serie/ multidaters hier (H_J??)
Hoe brengen jullie ter sprake dat degene met wie je op date bent, niet de enige is waarmee je aan het daten bent?
Als die vraag gesteld word, date je nog meer vrouwen, antwoord je er dan op? Of begin je er uit jezelf mee? Of zeg je er helemaal niks over? (Wat niet weet, wat niet deert?)
Duidelijk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt.
Misschien heb ik ook een aantal creepy paiqers op steenworpafstand die niet in het echt de dates durven te regelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:15 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Is wel geinig hahaha
Sommige mannen wonen op steenworpafstand van mij! Eng hoor hahaha
Thanks voor de tip! Mogelijk beland ik binnenkort zelf ook in die situatiequote:Op vrijdag 15 november 2013 06:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik al weet dat het niks ''serieus'' gaat worden laat ik meestal weten dat ik open blijf staan voor anderen zodat zij geen hoog verwachtingspatroon gaan kweken. De meesten hebben dan iets van dat ze het waarderen dat ik eerlijk ben en van we zien het verder wel terwijl we nog met elkaar verder daten. Best handig omdat je dan nog alle kanten op kunt.
Ik durf wel, maar ik heb nog niets boeiends gesproken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook een aantal creepy paiqers op steenworpafstand die niet in het echt de dates durven te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |