abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133542310
Zal ik nog een leuk date verhaal doen? :)

Gisteren wezen lunchen met de ceremoniemeester. Lunch op.. en nu? Uhm.. kroeg? (half 2 smiddags). Werd uiteindelijk een kroegentocht. Drie kroegen gehad, daarna moest ik naar een afspraak. Beiden dus naar huis. Later in de stad kwam ik nog een vriend tegen, op naar kroeg nummer 4. Eventjes eten en weer verder. In kroeg nummer 5 de ceremoniemeester weer tegengekomen + nog wat vrienden. Door naar 6 en en uiteindelijk weer terug naar 5, want daar speelde een bandje.

Erg gezellige middag gehad met hem en de rest van de mensen in de avond. Ook leuk om te zien hoe 'vrienden' erop reageren. Geeft een goed gevoel :)
Later nog een appje dat hij het supergezellig vond en als de rest van het weekend ook zo is hij ervoor tekent :). Gevoel is wederzijds :D

Dus.... zometeen weer lunchen, inkopen doen voor vanavond, eten bij een vriendin en en dat een hele groep naar remember the 90's!
pi_133542471
quote:
WANTED:
A tall well-built man with good
reputation, who can cook frogs
legs, who appreciates a good fuc-
schia garden, classical music, and tal-
king, without getting too serious.
But please only read lines 1,3 and 5
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_133542534
Ik ben echt geen kroegenmens :N Maar verder leuk verhaal.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133542625
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:12 schreef Greyson het volgende:
Ik ben echt geen kroegenmens :N Maar verder leuk verhaal.
Vreemd. Je komt nog zo over als een feestnummer.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:55:09 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133543167
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."

Works like a charm :P
:D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 november 2013 @ 12:57:36 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133543216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:57 schreef Kekaa het volgende:
Zal ik nog een leuk date verhaal doen? :)

Gisteren wezen lunchen met de ceremoniemeester. Lunch op.. en nu? Uhm.. kroeg? (half 2 smiddags). Werd uiteindelijk een kroegentocht. Drie kroegen gehad, daarna moest ik naar een afspraak. Beiden dus naar huis. Later in de stad kwam ik nog een vriend tegen, op naar kroeg nummer 4. Eventjes eten en weer verder. In kroeg nummer 5 de ceremoniemeester weer tegengekomen + nog wat vrienden. Door naar 6 en en uiteindelijk weer terug naar 5, want daar speelde een bandje.

Erg gezellige middag gehad met hem en de rest van de mensen in de avond. Ook leuk om te zien hoe 'vrienden' erop reageren. Geeft een goed gevoel :)
Later nog een appje dat hij het supergezellig vond en als de rest van het weekend ook zo is hij ervoor tekent :). Gevoel is wederzijds :D

Dus.... zometeen weer lunchen, inkopen doen voor vanavond, eten bij een vriendin en en dat een hele groep naar remember the 90's!
Klinkt heel erg leuk meid!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133543229
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vreemd. Je komt nog zo over als een feestnummer.
Nee, jij trekt zeker volle kroegen.
- Wiet van Broeckhoven
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 november 2013 @ 13:19:08 #83
Brabo Bastard
pi_133543576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Net weer thuis van m'n date. Voor het eerst had ik echt het gevoel dat er totaal iemand anders tegenover me zat dan degene die ik op whatsapp sprak en op de foto's zag. Niet dat dat per sé een slecht iets is. Integendeel, ze zag er behoorlijk goed uit en het was ook erg gezellig, maar ik twijfel of het wel mijn type is. Ik kan het nergens echt op baseren, maar het was meer een gevoelskwestie. Mocht ze nog een keer willen afspreken, zal ik daar zeker nog een keer op in gaan, maar op de date met wie ik komende zondag weer een afspraakje heb en die ik vorige week al heb gezien staat ze wel met 1-0 achter. :P
Klinkt goed man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133544743
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:58 schreef Greyson het volgende:

[..]

Nee, jij trekt zeker volle kroegen.
Gouden handjes hoor, die H_J!
pi_133569696
Wow, dat was weer eens een leuke date waar meer op zullen volgen. Lastig alleen aangezien we beiden tijdelijk even weer bij onze ouders wonen.

De date begon alleen weer met een aardige fail. Toen ik vertrok wilde ik de ramen van de auto even condensvrij maken door ze open te doen. Kreeg ik verdoeme een raam niet meer dicht :')
Gelukkig kon ik een andere auto meenemen en was ik niet al te laat.
Cafeetje in gedoken en al binnen een uur was al duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten :D
Voelde niet echt als een eerste date. Het ging eigenlijk te makkelijk en te smooth.

Maarja, dat we beiden even tijdelijk bij onze ouders wonen kan toch wel lastig worden met de verdere dates. Dus maar even kijken hoe het loopt :')
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 12:33:23 #86
Brabo Bastard
pi_133569738
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Rickario het volgende:
Wow, dat was weer eens een leuke date waar meer op zullen volgen. Lastig alleen aangezien we beiden tijdelijk even weer bij onze ouders wonen.

De date begon alleen weer met een aardige fail. Toen ik vertrok wilde ik de ramen van de auto even condensvrij maken door ze open te doen. Kreeg ik verdoeme een raam niet meer dicht :')
Gelukkig kon ik een andere auto meenemen en was ik niet al te laat.
Cafeetje in gedoken en al binnen een uur was al duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten :D
Voelde niet echt als een eerste date. Het ging eigenlijk te makkelijk en te smooth.

Maarja, dat we beiden even tijdelijk bij onze ouders wonen kan toch wel lastig worden met de verdere dates. Dus maar even kijken hoe het loopt :')
Klinkt wel goed ja :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133570012
Een vriendin van me is gisteren met een vriendin van haar naar zo'n RP-singlesfeest geweest en bracht me een soort van hilarisch liveverslag uit. Er werden nogal wat clichés bevestigd en ik heb me een liesbreuk gelachen. De missie was om die vriendin aan wat booty te helpen, maar het eindresultaat was dat ze de komende zes maanden geen zin meer heeft in seks.

Qua geboorteperking werken die singlesfeesten in ieder geval beter dan de pil.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 12:56:02 #88
Brabo Bastard
pi_133570237
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een vriendin van me is gisteren met een vriendin van haar naar zo'n RP-singlesfeest geweest en bracht me een soort van hilarisch liveverslag uit. Er werden nogal wat clichés bevestigd en ik heb me een liesbreuk gelachen. De missie was om die vriendin aan wat booty te helpen, maar het eindresultaat was dat ze de komende zes maanden geen zin meer heeft in seks.

_O-

Al ben ik wel benieuwd naar dat verslag eigenlijk :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133570658
quote:

Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaan :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133570806
quote:

Sowieso raar dat ze dat doet. Als ik het zo lees lijkt het meer op kleineren van andere mensen dan met de gedachte van "Matig feest, helaas niks leuks gezien, volgende keer beter."

Natuurlijk ken ik de achtergrond niet, maar hoe jij in deze reeks post zegt mij genoeg.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133571149
quote:

Achja, ik heb wel eens met een date meegekeken op datingsites. En tsja het meerendeel is gewoon nogal weird :')
Dus dat er op zo'n feest veel van dat soort types rondlopen verbaast mij ook niets :')
pi_133571170
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

_O-

Al ben ik wel benieuwd naar dat verslag eigenlijk :@
Nou, er schenen wel redelijk wat normale vrouwen te zijn volgens haar, maar het waren voornamelijk vrij kansloze mannen. Een kerel van in de 50 die haar vriendin van ergens halverwege de twintig de hele avond observeerde, waarop zei naar hem toeliep om te zeggen dat ze al een vader had. Een RP-contact van haar die ze tegenkwam en waar ze naar glimlachte. Hij herkende haar en draaide zich om om snel met een kop als een boei tegen zijn vriend te gaan praten de rest van de avond. Maar 's nachts wel mailen dat hij dacht dat hij haar gezien had en waarom ze nu niet meer reageerde en dat ze er in het echt nog beter uitzag dan op de foto. :')

En dan was er nog een soort firefly die steeds heen en weer liep en bij iedere vrouw stopte om te zeggen hoe mooi ze wel niet was en 'r een kus op de wang te geven om vervolgens weer verder te lopen. Erg vermakelijk.

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Greyson het volgende:

[..]

Sowieso raar dat ze dat doet. Als ik het zo lees lijkt het meer op kleineren van andere mensen dan met de gedachte van "Matig feest, helaas niks leuks gezien, volgende keer beter."

Natuurlijk ken ik de achtergrond niet, maar hoe jij in deze reeks post zegt mij genoeg.
:'(
pi_133571254
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Is zo'n feest niet wat voor jou? Ik neem aan dat dezelfde mensen die online ingeschreven staan naar dat feest gaan :)
Nou nee, dat zou ik niet zeggen. Ik denk dat je als normale kerel al heel snel spekkoper bent daar.
pi_133571255
Internet daters die elkaar kleineren, het moet niet gekker worden :') Misschien lachen jullie elkaar wel uit hier.

Soms kom ik echt niet meer bij hoe de mens in elkaar steekt :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133571294
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef firefly3 het volgende:
Internet daters die elkaar kleineren, het moet niet gekker worden :') Misschien lachen jullie elkaar wel uit hier.

Ach, komop. Niet zo piepen hoor. Ik snap best dat dat met een pestverleden moeilijk te handelen is, maar niet alles is zo slecht bedoelt als het lijkt natuurlijk. Even een kerel zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 november 2013 @ 13:33:16 #96
Brabo Bastard
pi_133571325
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou, er schenen wel redelijk wat normale vrouwen te zijn volgens haar, maar het waren voornamelijk vrij kansloze mannen. Een kerel van in de 50 die haar vriendin van ergens halverwege de twintig de hele avond observeerde, waarop zei naar hem toeliep om te zeggen dat ze al een vader had. Een RP-contact van haar die ze tegenkwam en waar ze naar glimlachte. Hij herkende haar en draaide zich om om snel met een kop als een boei tegen zijn vriend te gaan praten de rest van de avond. Maar 's nachts wel mailen dat hij dacht dat hij haar gezien had en waarom ze nu niet meer reageerde en dat ze er in het echt nog beter uitzag dan op de foto. :')

En dan was er nog een soort firefly die steeds heen en weer liep en bij iedere vrouw stopte om te zeggen hoe mooi ze wel niet was en 'r een kus op de wang te geven om vervolgens weer verder te lopen. Erg vermakelijk.

Ik zou bijna zelf naar zo'n feest gaan. Enkel om te observeren :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133571351
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, komop. Niet zo piepen hoor. Ik snap best dat dat met een pestverleden moeilijk te handelen is, maar niet alles is zo slecht bedoelt als het lijkt natuurlijk. Even een kerel zijn.
Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.
pi_133571397
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je zo kleinerend over mensen moet praten die je niet eens kent (of profielen en dergelijke), dan ben jij eerder volgens mij diegene die vroeger gepest werd. Het kan me weinig schelen zo'n feestje, als zij zich vermaken prima. Als het niets voor mij is, ook prima. Maar ik heb niet een drang om er lacherig over te doen of om er iets over te posten.
Dan rol je je in de foetushouding en ga je liggen huilen. See if i care.
pi_133571542
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan rol je je in de foetushouding en ga je liggen huilen. See if i care.
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
pi_133571548
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh?

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef firefly3 het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')