abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133517947
Ik vond online dating juist ook zo leuk omdat het een hele andere tak van sport was, waarbij je lekker on your own time van alles kon analyseren en jezelf steeds kon verbeteren. :) Tot je uiteindelijk op een punt komt waarop je altijd leuke reacties krijgt en altijd in ieder geval de mogelijkheid krijgt om in het echt af te spreken.

Als het dan alsnog niet klikt dan so be it, maar maximaliseer hoe dan ook die kans dat je elkaar gaat ontmoeten. Meestal kun je dan in ieder geval nog seks hebben, en wie weet blijken jullie nog veel beter bij elkaar te passen dan dat.

Nee, ik zou er niet mee kunnen dealen dat je afhankelijk bent van de beleefdheid en hoe-bored-is-ze-factor van je 'doelwit'. :P Wil je iemand, dan wil je haar. Daar kun je toch wel meer je best voor doen?

Voor minder dan succes zou ik het zelf niet doen. Teveel gedoe. Het hele gebeuren heeft de potentie om superefficiênt te zijn en met een fire-and-forget-and-get-lucky houding gooi je imo je eigen glazen in. ;(
pi_133518011
Ok zal proberen iets te nuanceren. Misschien wordt het wat duidelijker of ik heb gewoon een rare hersenkronkel en iemand ontmoet met dezelfde kromme gedachtengang.

Als je op RP of Lexa kijkt scheen iedereen van reizen te houden. Dus stelde ik oa een vraag als Ik zie dat je van reizen houdt, Als je morgen waar ook ter wereld wakker mag worden waar zou dat zijn? en welke 3 dingen wil je bij je hebben? En verzin nog 1 of 2 dingen die op haar profiel aansluiten.

Maar goed... ik ben benieuwd hoe jullie het aanpakten? Jullie zullen toch ook wel iets hebben dat reacties van anderen opleverde?
pi_133518152
Vrouwen die een beetje beperkt blijven tot aangeven dat ze van 'reizen', 'gezellig doen' en 'lekker eten' houden zou ik sowieo al niet benaderen. Dertien in een dozijn, gebrek aan creativiteit en inzet om iets meerzeggends te maken. Wat moet je daar mee. :') Ken jij een normaal iemand die niet van reizen, gezelligheid en lekker eten houdt?

Nee, ik ben niet de persoon die denkt dat je met iedereen een klik kan forceren op basis van wat sociaal-verantwoord geneuzel. ;(

Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 16:35:01 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133518182
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die een beetje beperkt blijven tot aangeven dat ze van 'reizen', 'gezellig doen' en 'lekker eten' houden zou ik sowieo al niet benaderen. Dertien in een dozijn, gebrek aan creativiteit en inzet om iets meerzeggends te maken. Wat moet je daar mee. :') Ken jij een normaal iemand die niet van reizen, gezelligheid en lekker eten houdt?

Nee, ik ben niet de persoon die denkt dat je met iedereen een klik kan forceren op basis van wat sociaal-verantwoord geneuzel. ;(
"Hou je ook van worst?" :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133518275
quote:
Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn
Maar dan kun je 80 procent van de profielen overslaan
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:43:14 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133518464
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:

[..]

Waarom denk je dat we hier nog steeds meeschrijven :') :D

Helemaal afwijzen op interesses doe ik overigens niet. Geen interesses vind ik vele malen erger dan dat iemand graag zijn boxers batikt. Als ik er maar niet steeds over hoef te praten.
pi_133518734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hou je ook van worst?" :')
:')14.gif

quote:

[..]

Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Je kan best zeggen dat je van lekker eten houdt, maar als dat vrijwel de enige inhoud van je profiel is... Man, wat een saaie zult. :P Wat voegt dat toe aan je leven? Zou je daar uberhaupt mee willen afspreken en hopen dat je weer eens kan neuken? Of begrijp ik dat verkeerd.

De leukere mensen pik je er snel uit. Zeker op OkCupid.com. Internationale site en de meeste Nederlandse vrouwen daar zijn een stuk intelligenter dan het gemiddelde volk op Lexa, Paiq of al die betaalde onzin. :P

Zodra Nederlandse mensen ineens goed en vermakelijk kunnen schrijven, in het Engels, dan weet je dat je beet hebt. En nog gratis ook. Op die betaalde sites vind je relatief meer (sorry) muurbloempjes en saaie en/of onaantrekkelijke figuren die in het echt geen kans zouden maken. :{ Moet je helemaal niet willen - vind ik.

Ik denk dat veel van die mensen beter andere prioriteiten zouden kunnen stellen en eerst iets van zichzelf maken, in plaats van zich aan de eerste de beste bieder te verkopen voor minder dan ze waard zouden kunnen zijn. Maar hey, no hate en live & let live. :)
pi_133518798
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Geen interesses vind ik vele malen erger dan dat iemand graag zijn boxers batikt.
Ik moest lachen :P
A mind with a heart of it's own
pi_133518994
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]

[..]

Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Zou je daar uberhaupt mee willen afspreken en hopen dat je weer eens kan neuken? Of begrijp ik dat verkeerd.

De leukere mensen pik je er snel uit. Zeker op OkCupid.com. Internationale site en de meeste Nederlandse vrouwen daar zijn een stuk intelligenter dan het gemiddelde volk op Lexa, Paiq of al die betaalde onzin. :P

Zodra Nederlandse mensen ineens goed en vermakelijk kunnen schrijven, in het Engels, dan weet je dat je beet hebt. En nog gratis ook. Op die betaalde site vind je relatief meer (sorry) muurbloempjes en saaie en/of onaantrekkelijke figuren die in het echt geen kans zouden maken. :{

Ik denk dat veel van die mensen beter andere prioriteiten zouden kunnen stellen en eerst iets van zichzelf maken, in plaats van zich aan de eerste de beste bieder te verkopen voor minder dan ze waard zouden kunnen zijn. Maar hey, no hate en live & let live. :)
Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.

En inderdaad mensen die er neerzetten vertel ik je later. of Komt nog oid kun je overslaan. Hoe meer moeite iemand in zijn profiel steekt hoe meer kans er in zit op een uiteindelijke date

Ach waar maak ik me ook druk om. Bijna weekend!
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:59:10 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133519053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik moest lachen :P
:P
pi_133519057
quote:

[..]

Maar dat is in het echt niet veel anders.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133519243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef battlesausage het volgende:

[..]

Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.
Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.

Als ik geen reactie zou krijgen van iemand die ik echt leuk vind, en dat zou te wijten zijn aan mijn gebrek aan inzet? Daar word ik niet vrolijk van. :') :P

Dat risico wil ik gewoon niet lopen, want veel van die echt leuke targets zijn er inderdaad niet. Dat geldt zowel voor online als in het echt. Daarom altijd beste beentje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:06:33 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133519316
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.

Als ik geen reactie zou krijgen van iemand die ik echt leuk vind, en dat zou te wijten zijn aan mijn gebrek aan inzet? Daar word ik niet vrolijk van. :') :P

Dat risico wil ik gewoon niet lopen, want veel van die echt leuke targets zijn er inderdaad niet. Dat geldt zowel voor online als in het echt. Daarom altijd beste beentje voor.
Even door die ava niet gezien dat het Panzermaus was :')
pi_133519377
Zet je beste beentje voor en hijg je schoor.

Weekend. *O*
pi_133519407
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...

"hey, hoe is het, leuk profiel!" Klinkt zo dom en standaard ofzo
pi_133519477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...

Hallo ik wil graag contact maar mijn inspiratie is ingekakt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 17:16:24 #67
Brabo Bastard
pi_133519702
Op PaiQ krijg je bij een nieuwe match altijd 3 interesses te zien. Daar maak ik dan een opening van en dat werkt vrijwel altijd :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:22:25 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133519906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:

Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.
Schrijf gewoon op wat er leuk is aan het profiel. Iets van overeenkomsten of gedeelde interesses. Misschien wel dat die dichtbij woont. Of gewoon dat die er leuk uit ziet. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:28:24 #69
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133520102
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.
Schrijf gewoon op wat er leuk is aan het profiel. Iets van overeenkomsten of gedeelde interesses. Misschien wel dat die dichtbij woont. Of gewoon dat die er leuk uit ziet. :')
Dit inderdaad. Als de ander ook iets in jou ziet dan komt er vanzelf een gesprek, het hoeft allemaal niet zo bijzonder te zijn.
Grijp ze!
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:39:08 #70
64792 Mryc
play me one more song
pi_133520415
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."

Works like a charm :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 november 2013 @ 17:43:28 #71
Brabo Bastard
pi_133520588
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."

Works like a charm :P
:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133526194
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:

Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn.
Deze meneer weet. En het leuke is; het werkt twee kanten op.

quote:

[..]

Ja, klopt. Stel je dus eens voor als je zelf zo'n eruit springend profiel hebt. Als je een beetje goede foto's hebt ben je al snel spekkoper aangezien de concurrentie vooral uit saaie en humorloze pipo's bestaat en kun je daten tot je lul er af valt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133526304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?

Dit was de vierde keer. We daten vanaf september, maar er zat aardig wat tijd tussen de eerste paar dates.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133530097
Ik vind altijd zo moeilijk om leuke open vragen te stellen. Ik probeer creatief te zijn.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133538530
Net weer thuis van m'n date. Voor het eerst had ik echt het gevoel dat er totaal iemand anders tegenover me zat dan degene die ik op whatsapp sprak en op de foto's zag. Niet dat dat per sé een slecht iets is. Integendeel, ze zag er behoorlijk goed uit en het was ook erg gezellig, maar ik twijfel of het wel mijn type is. Ik kan het nergens echt op baseren, maar het was meer een gevoelskwestie. Mocht ze nog een keer willen afspreken, zal ik daar zeker nog een keer op in gaan, maar op de date met wie ik komende zondag weer een afspraakje heb en die ik vorige week al heb gezien staat ze wel met 1-0 achter. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')