"Hou je ook van worst?"quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die een beetje beperkt blijven tot aangeven dat ze van 'reizen', 'gezellig doen' en 'lekker eten' houden zou ik sowieo al niet benaderen. Dertien in een dozijn, gebrek aan creativiteit en inzet om iets meerzeggends te maken. Wat moet je daar mee.Ken jij een normaal iemand die niet van reizen, gezelligheid en lekker eten houdt?
Nee, ik ben niet de persoon die denkt dat je met iedereen een klik kan forceren op basis van wat sociaal-verantwoord geneuzel.
Maar dan kun je 80 procent van de profielen overslaanquote:Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn
Waarom denk je dat we hier nog steeds meeschrijvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Maar dan kun je 80 procent van de profielen overslaan
quote:
Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Je kan best zeggen dat je van lekker eten houdt, maar als dat vrijwel de enige inhoud van je profiel is... Man, wat een saaie zult.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen interesses vind ik vele malen erger dan dat iemand graag zijn boxers batikt.
Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Absoluut. Die zou je uberhaupt niet willen, toch? Zou je daar uberhaupt mee willen afspreken en hopen dat je weer eens kan neuken? Of begrijp ik dat verkeerd.
De leukere mensen pik je er snel uit. Zeker op OkCupid.com. Internationale site en de meeste Nederlandse vrouwen daar zijn een stuk intelligenter dan het gemiddelde volk op Lexa, Paiq of al die betaalde onzin.
Zodra Nederlandse mensen ineens goed en vermakelijk kunnen schrijven, in het Engels, dan weet je dat je beet hebt. En nog gratis ook. Op die betaalde site vind je relatief meer (sorry) muurbloempjes en saaie en/of onaantrekkelijke figuren die in het echt geen kans zouden maken.
Ik denk dat veel van die mensen beter andere prioriteiten zouden kunnen stellen en eerst iets van zichzelf maken, in plaats van zich aan de eerste de beste bieder te verkopen voor minder dan ze waard zouden kunnen zijn. Maar hey, no hate en live & let live.
Maar dat is in het echt niet veel anders.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Maar dat geef ik toch aan. Ik maakte op mijn manier een schifting tussen vrouwen die wel of niet pasten. Het bericht dat ik stuurde is daar een middel voor. Of ze vind het leuk en er komt een date of ze vind het klef en reageert niet of wijst af, dat is dan jammer... maar het uiteindelijk toch niet tot een relatie komen.
Even door die ava niet gezien dat het Panzermaus wasquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je op deze grootschalige hapt-ze-mooi-dan-zien-we-wel-en-anders-pech manier relatief meer mensen afstoot dan met een tactischere, originelere en vooral aantrekkelijke benadering. Vrouwen praten het makkelijkst wanneer je ze geil krijgt, maak daar dankbaar gebruik van.
Als ik geen reactie zou krijgen van iemand die ik echt leuk vind, en dat zou te wijten zijn aan mijn gebrek aan inzet? Daar word ik niet vrolijk van.![]()
Dat risico wil ik gewoon niet lopen, want veel van die echt leuke targets zijn er inderdaad niet. Dat geldt zowel voor online als in het echt. Daarom altijd beste beentje voor.
Hallo ik wil graag contact maar mijn inspiratie is ingekakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...
"hey, hoe is het, leuk profiel!" Klinkt zo dom en standaard ofzo
Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef birdy-xx het volgende:
Als je iemand zijn datingprofiel tegenkomt en je kan een berichtje sturen, wat stuur je dan in godsnaam als je niks weet en in contact wil komen...
"hey, hoe is het, leuk profiel!" Klinkt zo dom en standaard ofzo
Dit inderdaad. Als de ander ook iets in jou ziet dan komt er vanzelf een gesprek, het hoeft allemaal niet zo bijzonder te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft niet een standaard antwoord te hebben.
Schrijf gewoon op wat er leuk is aan het profiel. Iets van overeenkomsten of gedeelde interesses. Misschien wel dat die dichtbij woont. Of gewoon dat die er leuk uit ziet.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Mryc het volgende:
Als ik foto's beoordeel op Paiq, en ik zie een mooie man dan stuur ik altijd: "Je kost me nu al geld."
Works like a charm
Deze meneer weet. En het leuke is; het werkt twee kanten op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zie liever dat ze een wervelend stuk miniproza over zichzelf (of iets compleet anders) neerzet. Humor, visie, zelfspot, intelligentie, zelfvertrouwen, originaliteit en sarcasme. Dat is sexy. Cliché's zijn alleen leuk wanneer ze met opzet zijn.
Ja, klopt. Stel je dus eens voor als je zelf zo'n eruit springend profiel hebt. Als je een beetje goede foto's hebt ben je al snel spekkoper aangezien de concurrentie vooral uit saaie en humorloze pipo's bestaat en kun je daten tot je lul er af valt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Dit was de vierde keer. We daten vanaf september, maar er zat aardig wat tijd tussen de eerste paar dates.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |