Doe geen moeite met je huis- tuin- en keukenpsychologie, firefly. Te makkelijk, zelfs voor jou.quote:Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Firefly is nu eenmaal niet de meest heldere ster aan het firmament, maar dat was eerder al duidelijk.quote:
Heel dit topic is gek...behalve jij.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.
En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Och, ik kan nog wel wat posts van je quoten hoor. Hoog splinter, balk, ooggehalte. Dus ga nu ineens niet hypocriet lopen doen, je valt nogal hard door de mand.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie het verschil niet zien tussen het grappig vinden hoe de mens in elkaar steekt en het uitlachen van mensen loop je best ver achter. Het valt overigens niet te ontkennen dat het pure onzekerheid is als je lacherig moet doen over internet profielen, meetings en andere mensen.
En de vraag of je zelf niet naar zo'n meeting wilt gaan, is een vraag om je aan het denken te zetten, niet om er "lacherig" over te doen.
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?quote:Op zondag 24 november 2013 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Een woordje zoals kneus heb ik al vele jaren niet gebruikt. Op een gegeven moment groei je daar overheen, dat heet volwassen worden.
Je kunt als (40 jarige?) toch niet gaan roepen dat er veel kneuzen zijn op datingsites terwijl je zelf ook op een datingsite zit? Wat boeit er nou wat andere mensen op hun profiel zetten enzo. Vooral om de tijd ervoor te gaan nemen om te gaan lachen zodat je onzekerheid weer verdoezeld wordt is een ernstige zaak. Hoe groter de afgunst op andere mensen, hoe kleiner de kans op een goede relatie. Als je je afvraagt waarom er relaties stuk zijn gegaan, dan kan ik je benadrukken dat het waarschijnlijk met een gebrek aan volwassenheid te maken heeft.
Je zult vast wel een aardige gozer zijn, maar het kan geen kwaad om hier zelf naar te kijken. Ik zie mezelf in jou terug hoe ik vroeger was namelijk, lachen om profielen of zwakheden van andere mensen. Ik had gehoopt dat ik deze onzekerheid eerder had gefixt.
Maak je over mij geen zorgenquote:Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vertel me nu eens eerlijk over jouw relatie successen?
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maak je over mij geen zorgen"Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Pot verwijt de ketel, met je achterbakse opmerkingen aan het adres van mensen die daten op internet.quote:Op zondag 24 november 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eerder een tip aan jou, wat je er verder mee doet moet je zelf weten. Wist je dat mensen uitlachen eigenlijk ook onzekerheid is?
Ik ben niet zo van het online delen met wat je allemaal meegemaakt hebt in een relatie, terwijl het tussen jou en haar is. Dat maakt het juist zo speciaal.quote:Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen, we zijn de AIVD niet.
quote:
Hoezo, ga je trakteren?quote:Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanneer moest ik ook alweer naar Oirschot?
Dat kan ik zelf ook heel goedquote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
live verslag uitbrengen voor de trouwe volgers hier
Moet je een lolly?quote:Op zondag 24 november 2013 14:59 schreef Greyson het volgende:
Nou neem ik hem helemaal niet serieus meer. Deed ik al niet, maar goed. 40 jaar en zo gedragen. Wat een onvolwassenheid.
En weer ontwijk je een neutrale vraag die je gerust zonder privé info kan beantwoorden. En waarom moet je dit nu weer zo nodig in het belachelijke trekken door mij te verwijten dat ik een succesvolle relatie zie als een nummertje?quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maak je over mij geen zorgen"Successen" klinkt als een nummertje, en dat zijn ze zeker niet. Vooral niet waarmee ik nog speciaal contact heb na vele jaren. Ik heb ook niet zozeer de behoefte om dingen hier neer te plempen over mensen waar ik om geef.
Zou je je toon kunnen matigen en wat minder denigrerend willen overkomen? Voor je het weet loop je een spartelende autist onder iedere arm in bedwang te houden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering, wat een waardeloos kuttopic is dit toch tegenwoordig
Ga vanavond op date. Ergens hapje eten. Moest haar verrassen met een leuke gelegenheid, and I will.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Mryc het volgende:
Ik snap DancingPhoebe wel. Die sneren over en weer, jullie lijken wel wijven. Van die gemene. Grow some balls. Kan het weer een beetje on topic vanaf nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |