Dat zekerquote:
Ach... er zijn wel meer dingen niet handigquote:Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Leuke nieuwe collegaBehalve korte gesprekjes over telepathie omdat we elkaar steeds in de lift treffen vandaag eindelijk wat meer gesproken, goeden muzieksmaak ook
Niet handig enzo dus rustig aan maar Eef
Wij wisten allang dat je dit effect op mensen had H_J.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later.Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.
Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.
Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Leuk!!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later.Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.
Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.
Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Preciesquote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ach... er zijn wel meer dingen niet handig
Gaat lekker, mooi man!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken en hoelang ben je al aan het daten met haar?
Zelf heb ik dit weekend een druk dateweekend voor de boeg. Vanavond een 1e date met iemand die ik via Tinder heb leren kennen en al redelijk lang contact mee heb. En zondag een 2e date met een dame waarmee ik vorige week zaterdag al een hele leuke date heb gehad. Ben benieuwd hoe het ervoor staat naderhand. Meerdere dates in een weekend is ff nieuw voor mij.
Creatief neuken bedoel je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Morgen weer een date met een pabo meisje![]()
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten
Daar is altijd wel een oplossing voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?Zeker met een strenge blik en bril op...
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?Zeker met een strenge blik en bril op...
Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen
Wel gezellig!
Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden
Whehequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen
Wel gezellig!
Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden
nice, leuk om te lezen altijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!
Een aantal dingen die ik terug lees zijn wel geinig. Heb ze zelf ook gehad:
- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen
- de dame waar je naar 3 leuke dates nooit meer iets van hoort..
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
Is het netjes? Nee. Is het erg? Nee. Moet je zelf weten. Ik vond het lastig en verwarrend, vooral als ze allebei wel leuk waren. Maar ik verwacht ook weer niet dat iemand die op een datingsite met niemand anders contact heeft. Date graag leuke mannen dus die hebben aan aandacht niet meteen gebrek. Is gewoon de consequentie, zolang je zelf ook aanvaardt dat de dame hetzelfde gedacht kan hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef JAOC het volgende:
Nou ik heb vanavond ook weer de 2e date met iemand van Paiq. Haar ouders zijn op vakantie, dus![]()
Maar verder is internet daten toch echt niks voor mij. Komt ook doordat ik met 23 nog iets te jong ben waarschijnlijk, want op 90% van de vrouwen onder de 23 op datingsites zou ik mijn hond nog afschoppen![]()
Gelukkig was het voor mijn Paiq date ook haar eerste keer om via internet af te spreken. Maar ook zij vind het internetdaten niet echt ideaal. Wat er ook gebeurd, mijn account ga ik dit weekend maar verwijderen...
Nu komt eigenlijk mijn echte vraag:
Hoe vinden jullie het om met meerderen mensen tegelijk te daten?
Ik heb vorige week ook twee dates gehad met iemand die ik gewoon tijdens het stappen ontmoet heb. Heb wel al tegen haar gezegd dat het toch niks ging worden, dus ze is alweer buiten beeld![]()
Ik heb dit tegen een vriend van mij verteld en hij vond dat ik toch stom bezig was. En eerst moet kijken of het met de eerste date niks gaat worden. Het ligt waarschijnlijk aan hem, maar toch zou ik hier meer meningen over willen horen.
(Voornamelijk omdat ik voor zondag ook een date heb gepland met een 18-jarige die ik met stappen ontmoet heb)
Ik vind dat niet echt authentiek en zou mij binnensmonds doen kotsen. Beter reageer je een beetje gevat op een foto.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb nog een leuke tip. Ik woon zelf in een regio waarin de dames nogal dun bezaaid waren. Dus zorg dat je er echt uitspringt met je openings bericht. Creeer een leuke subject line en een orgineel berichtje maar niet te lang. En de meeste mannen sturen echt de meest domme meuk in hun openingsbericht. (zoals hoi, wat ga je doen van het weekend? of iets over hun uiterlijk) dus zorg dat jij beter bent dan dit! Heb je meteen een 1-0 voorsprong op de"concurrentie".
Ik stuurde vaak iets in de trant van:
Als je morgen waar ook ter wereld wakker mocht worden waar zou dit zijn? En wat wil je bij je hebben?
En dan nog een andere leuke vraag. Geeft haar iets om over na te denken.
Niet iedereen reageert. Maar als ze het doen heb je meteen een leuk gesprek! Oja en vraag haar direct uit in het derde of vierde bericht. Je zit op een datingsite niet op een typeschool
Dit gaat hem mooi niet wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Als je morgen waar ook ter wereld wakker mocht worden waar zou dit zijn? En wat wil je bij je hebben?
Beter zulke onzin als openingszin gebruiken. Ik hou ook meer van slap lullen in plaats al die serieuze vragen. Er zijn al veel te veel van die serieuze slaapverwekkende mensen op internet datingsites.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat vind ik zo gemaakt...
Doe dan iets simpels als: Houd je van spruitjes oid...
Grappig en heel herkenbaar. Mag ik vragen hoeveel verschillende vrouwen je hebt gedate voordat je je huidige vriendin had ontmoet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!
Een aantal dingen die ik terug lees zijn wel geinig. Heb ze zelf ook gehad:
- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen
- de dame waar je naar 3 leuke dates nooit meer iets van hoort..
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb er 8 ontmoet.
Wat betreft die vragen, je probeert een date te regelen geen ouwehoer sessie te starten. Natuurlijk reageert niet elke vrouw. Maar degene die dat wel deden kon ik bijna altijd mee afspreken. En daar gaat het om. Het bericht is een middel geen doel.
Dit bericht hieronder werkte voor mij gewoon prima. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie als opener sturen?
Hoi "jij" Leuk profiel ik wou je eigenlijk gewoon meteen uit vragen! Maar dat schijnt tegen dating etiquette te zijn. Dus om te zien of we bij elkaar passen zou je deze vraag/vragen willen beantwoorden?
Houd je van spruitjes?
Bij het goede antwoordt twijfel ik niet langer en durf ik het aan, dan trakteer ik je direct op een kop koffie/bowlen/poolen/bios whatever
Fijne avond! x
Battlesausage
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.
Het is op zich wel okee zo'n bericht als je daarvan houdt. Ik lees zelf tien keer liever een berichtje met: hey, leuk profiel! ik lees dat je bla bla en leuke foto! Zin om beetje te mailen? Of een berichtje met droge humor of waarin diegene daadwerkelijk iets over zichzelf vertelt.
Smaken verschillen daarin duidelijk
p.s.: Heb je echt antwoord met dt geschreven in je berichtje??
Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.quote:Mja mja, zou mijn berichtje niet zijn.
Het is op zich wel okee zo'n bericht als je daarvan houdt. Ik lees zelf tien keer liever een berichtje met: hey, leuk profiel! ik lees dat je bla bla en leuke foto! Zin om beetje te mailen? Of een berichtje met droge humor of waarin diegene daadwerkelijk iets over zichzelf vertelt.
Smaken verschillen daarin duidelijk
Hahaha ik vind dit precies dezelfde domme meukquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef battlesausage het volgende:
Dit. Alsof een meisje dat halfgeil op internet gefrustreerd en onschuldig zit te doen, zin heeft om saaie familiedag/interviewvragen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha ik vind dit precies dezelfde domme meuk![]()
Deze vraag is verre van origineel en het zegt je zo weinig over een persoon.
Dat is niet mijn manier. Ik ben redelijk standaard en vraag of ze een leuke dag/weekend heeft gehad. Krijg daar voldoende antwoord opquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef battlesausage het volgende:
Ik heb er 8 ontmoet.
Wat betreft die vragen, je probeert een date te regelen geen ouwehoer sessie te starten. Natuurlijk reageert niet elke vrouw. Maar degene die dat wel deden kon ik bijna altijd mee afspreken. En daar gaat het om. Het bericht is een middel geen doel.
Dit bericht hieronder werkte voor mij gewoon prima. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie als opener sturen?
Hoi "jij" Leuk profiel ik wou je eigenlijk gewoon meteen uit vragen! Maar dat schijnt tegen dating etiquette te zijn. Dus om te zien of we bij elkaar passen zou je deze vraag/vragen willen beantwoorden?
Houd je van spruitjes?
Bij het goede antwoordt twijfel ik niet langer en durf ik het aan, dan trakteer ik je direct op een kop koffie/bowlen/poolen/bios whatever
Fijne avond! x
Battlesausage
Werkt opzich ook wel als een starter inderdaad, is makkelijke en sociaal easygoing om op te reageren. Gewoon zorgen dat het makkelijk, leuk en aantrekkelijk is om op te reageren. Anders krijg je vaak dat ze denken "meh" of "meh misschien later" en dan dus nooit meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat is niet mijn manier. Ik ben redelijk standaard en vraag of ze een leuke dag/weekend heeft gehad. Krijg daar voldoende antwoord op
Soïso houd ik niet zo van die eisen vooraf vwb wat ik allemaal leuke vragen moet vinden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.
Dat. Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Seikcid het volgende:
Stuur gewoon iets wat je ook echt zou kunnen zeggen. Als ze niet of lullig reageren weet je toch genoeg? Het doel is iemand te vinden die bij je past.
Te grote neus?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef Fascination het volgende:
Ik heb eens gevraagd "oké, je moet kiezen: Jelka of Carice van Houten?". Vloeide best een leuk gesprek uit voort, ze wist me zelfs te vertellen dat ze op Jelka lijkt. Uiteraard wekte dat mijn nieuwsgierigheid en uiteraard bleek na het zien van de foto's dat ze een compleet verkeerde vergelijking maakte.
Hmm. Mijn hele probleem met deze manier van benaderen is dat het bijna een kansspel gaat worden. Niet alleen met dat laatste experiment van je, maar voor de rest ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:36 schreef battlesausage het volgende:
Je hebt wel een punt dat je zegt dat die meuk vragen niks zeggen over de persoon, maar daar gaat het niet om. Wat je eigenlijk wil is iemand zo snel mogelijk in het echt te zien. En van daar uit leer je haar verder kennen. Ik geef in het eerste bericht meteen aan dat ik uit met haar wil, geen verborgen gedoe of wat dan ook.
Tuurlijk zijn er andere manieren. Maar deze werkte voor mij.
Bovendien, er zitten hier ook een aantal sociaal wat onhandigere mensen.
Ik zou zeggen probeer het eens uit. Niet geschoten altijd mis.
Vraag een tien of twintig tal personen hoe haar weekend was en kijk of daar een date uitkomt.
Of stuur een tien of twintig tal personen dat voorbeeldje met drie van die meuk vragen en kijk of daar een date uitkomt.
In de kroeg met een borrel op vind ik dat soort vragen ook veel leukerquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Mijn hele probleem met deze manier van benaderen is dat het bijna een kansspel gaat worden. Niet alleen met dat laatste experiment van je, maar voor de rest ook.
Je wil toch een zo groot mogelijke kans om haar in het echt te ontmoeten? Pas dan kom je er echt een beetje achter hoe goed jullie bij elkaar passen. Waarom zou je jezelf dan zo'n halfzachte, bijna "ik hoop dat ze reageert, tja en anders pech" houding hanteren?
Ik vond het veel leuker, om wanneer je echt een interessant iets bent tegengekomen, er echt je best voor doet en je beste move maakt.Die mogelijkheid heb je, dus waarom zou je die niet nemen? Het zou me flink frustreren dat iemand die je echt leuk vindt niet eens reageert omdat je foto's kut zijn of je bericht gewoon saai of kansloos is.
Nu hangt het natuurlijk ook van het meisje af, maar de meeste vrouwen die ik zou benaderen zouden bij een of andere "je gaat naar een eiland, wat neem je mee en waarom?" vraag echt aan hun doos krabben en denken "Gast, are you for real?". Om vervolgens niet eens meer te reageren, terwijl je in het echt wellicht het best wel leuk had kunnen hebben.
Laat daarom meer van jezelf zien en ga niet een beetje massaal generieke gaapshit sturen naar alles wat er wel oké uitziet, en hopen dat er iemand hapt op iets wat jij helemaal niet bent.Dat kun je in de kroeg ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |