Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zou ik echt enorm aso vinden in een luxe restaurant,
Automatisme van me, ik doe het altijd als ik ergens iets eet of drink. Plus je kan soms nog een leuk gesprek op gang brengenquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.
Tis niet dat het nou zoveel moeite kost ofzo.
Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.quote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon uberhaupt aso als je niet eens het fatsoen kan opbrengen om iemand aan te kijken.
Tis niet dat het nou zoveel moeite kost ofzo.
Beste tip inderdaad, niet tegen over maar naast je date gaan zitten.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.
Bij een date zal ik overigens nooit tegenover date gaan zitten. Levert kortere gesprekken op en is veel minder ontspannend. Hebben die paar psychologie colleges toch nog nut gehad
Daarnaast natuurlijk ook onhandig om een move te maken
Ik zie het ook voor me en ik bescheur mij.quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan met de deur open schijten. Kan ze daar alvast aan wennenquote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, zie het al voor me. "Ik ga even naar de wc"
En dan haar stug aan blijven kijken, achteruit lopend naar het toilet...intussen half tafeltjes omver duwen... (Ok in mijn hoofd is dit hilarisch)
Beste vind ik in de L vorm zitten. Dan heb je persoonlijker contact en kun je elkaar toch aankijken, en het is net weer makkelijker bij serieuzere gesprekken. Als je alleen iets drinkt is naast elkaar zitten wel een optie.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Beste tip inderdaad, niet tegen over maar naast je date gaan zitten.
90 graden. Daarom altijd een winkelhaak mee op date.quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Beste vind ik in de L vorm zitten. Dan heb je persoonlijker contact en kun je elkaar toch aankijken, en het is net weer makkelijker bij serieuzere gesprekken. Als je alleen iets drinkt is naast elkaar zitten wel een optie.
En dan een ronde tafel treffen?quote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
90 graden. Daarom altijd een winkelhaak mee op date.
Voorbereiding is alles
Elke date weer: "Is dat een winkelhaak in je broek? Of ben je blij me te zien"quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef -0- het volgende:
[..]
En dan een ronde tafel treffen?
Vergeet de passer niet...
Ik las plasserquote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef -0- het volgende:
[..]
En dan een ronde tafel treffen?
Vergeet de passer niet...
quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Elke date weer: "Is dat een winkelhaak in je broek? Of ben je blij me te zien"
Zo zie je maar dat de associatie altijd verkeerd kan gaan, of het nou een winkelhaak of passer is.quote:
Inderdaad! Nooit tegenover elkaar zitten. Helaas maakte ik die fout bij m'n laatste afspraakje welquote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een beetje normaal bent doe je dat automatisch, kijken naar de persoon waarmee je praat.
Bij een date zal ik overigens nooit tegenover date gaan zitten. Levert kortere gesprekken op en is veel minder ontspannend. Hebben die paar psychologie colleges toch nog nut gehad
Daarnaast natuurlijk ook onhandig om een move te maken
Doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
kun je me uitleggen waar jij wel die vonk, of sparkles van kan krijgen?quote:Op maandag 25 november 2013 14:24 schreef Nothingwoman het volgende:
Niet zo'n geslaagde Tinder date gehad gisteravond. Was wel gezellig, maar echt geen vonk of sparkles vanuit mijn kant. Hij vond het volgens mij wel heel leuk.
Bah, vind dat altijd een beetje pijnlijk
Ik denk dat het geen probleem is als je het niet te opzichtig en langdurig doet.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
"Hee, mijn ogen zitten hier."quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen probleem is als je het niet te opzichtig en langdurig doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |