Je kan natuurlijk ook gewoon vragen waar het truitje vandaan komt ipv direct naar dat labeltje te gluren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen waar het truitje vandaan komt ipv direct naar dat labeltje te gluren.Whehe. Het is echt vrijwel niet te onderdrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n vrouw achter een balie die te ver voorover boog waardoor ik wel moest kijken trok ook echt boos d'r shirt weer dicht vlak voor m'n neus.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Dat is een test. Of je niet enkel en alleen naar d'r voorgevel zit te gluren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Zihuatanejo het volgende:
Tja, waarom trekken ze dan zulke truitjes aan...?
Ja maar mannen kunnen dat dus niet.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om er enkel naar te kijken als diegene niet jouw kant op kijkt
Fysiek onmogelijk, helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk om er enkel naar te kijken als diegene niet jouw kant op kijkt![]()
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar mannen kunnen dat dus niet.
Het is gewoon heel lastig om dat 'moment' te pakken dat de vrouw even de andere kant op kijkt. Althans bij mij gaat het altijd zo, in een gesprek:
'blablabalblablabala' *niet naar haar tieten kijken, niet kijken, in haar ogen kijken, niet naar haar tieten kijken. tieten. lekkere tieten. jezus wat wil ik ze graag zien*
Zij praat terug. Je kijkt haar strak aan. Ze kijkt heel even de andere kant op.
DIRECT werp je een blik op haar buste. Maar altijd...net een nanoseconde te lang. Vrouwen zien het al-tijd dat je effe zit te loeren.
'blablblablablabl' *kuttttt ze zag het, gvd!!*
Boeiend dat ze het zag. Tenminste, dat maakt mijzelf niet uit. Je 'wil' vaak ook dat iemand er naar kijkt, anders trek je het idd ook niet aan. Dan kan je net zo goed een col aantrekken of een truitje met niet zo'n diep decollete.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is gewoon heel lastig om dat 'moment' te pakken dat de vrouw even de andere kant op kijkt. Althans bij mij gaat het altijd zo, in een gesprek:
'blablabalblablabala' *niet naar haar tieten kijken, niet kijken, in haar ogen kijken, niet naar haar tieten kijken. tieten. lekkere tieten. jezus wat wil ik ze graag zien*
DIRECT werp je een blik op haar buste. Maar altijd...net een nanoseconde te lang. Vrouwen zien het al-tijd dat je effe zit te loeren.
Dat. Gewoon een beetje normaal doen dus.quote:Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boeiend dat ze het zag. Tenminste, dat maakt mijzelf niet uit. Je 'wil' vaak ook dat iemand er naar kijkt, anders trek je het idd ook niet aan. Dan kan je net zo goed een col aantrekken of een truitje met niet zo'n diep decollete.
Maar waar ikzelf niet vrolijk van wordt is dat als ik een verhaal aan het vertellen ben, de man enkel naar m'n tieten zit te staren. Dat is gewoon onbeleefd enzo.
Ga je hem dan zitten plagen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk als een man duidelijk 'stiekem' heeft zitten gluren en hij zich een beetje ongemakkelijk voelt daarna
Hahaha herkenbaarquote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
Is het not done om in d'r truitje te gluren? Dat is voor mij persoonlijk een haast niet te onderdrukken gewoonte namelijk.
En als hij niet ongemakkelijk kijkt, maar beteuterd kijkt?quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk als een man duidelijk 'stiekem' heeft zitten gluren en hij zich een beetje ongemakkelijk voelt daarna
Een ware Casanova!quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef -Splash- het volgende:
Tieten![]()
Je kan een vrouw geen mooier compliment geven door er even naar te kijken (en zoals Cue zegt; niet de hele tijd naar te staren). Merkt ze het op en zegt ze 'zie je iets wat je bevalt?' dan geef je een goedkeurende knik met daarna een (niet gemeende) opmerking over haar nét zo leuke intellect. Dan heeft ze het gevoel dat je niet alleen maar haar tieten leuk vindt.
Ook niet de Dikke en de Dunne.quote:Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef -Splash- het volgende:
Oh... en je moet ze ook niet echt vaak 'de tweeling' noemen bij de eerste date.
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef -Splash- het volgende:
Tieten![]()
Je kan een vrouw geen mooier compliment geven door er even naar te kijken (en zoals Cue zegt; niet de hele tijd naar te staren). Merkt ze het op en zegt ze 'zie je iets wat je bevalt?' dan geef je een goedkeurende knik met daarna een (niet gemeende) opmerking over haar nét zo leuke intellect. Dan heeft ze het gevoel dat je niet alleen maar haar tieten leuk vindt.
Nee.... pfoe... maar dan benader je het onderwerp van 'de ongelijkheid'.quote:
made my day.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook alles door he.quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.
Laat staan als je het wel doet en iemand ineens over je intellect begint
Ik kijk soms ook met opzet te lang. Goede hook om het gesprek een andere richting op te sturen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg er eigenlijk zelden/nooit wat over als ik ze zie kijken.
Laat staan als je het wel doet en iemand ineens over je intellect begint
True.quote:Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.... pfoe... maar dan benader je het onderwerp van 'de ongelijkheid'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |