Heeft niks met kinderachtig te maken, dit kan ook op je werk gebeuren en dan zeg je ook niet tegen je collega iets van 'haha, ik zat nou even te kijken wat voor tekst er op je shirt stondquote:Op maandag 25 november 2013 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook met opzet te lang. Goede hook om het gesprek een andere richting op te sturen.
Dat kinderachtige gedoe van "oh ieh nee ze zag het" is voor jongetjes. Kom er dan gewoon voor uit dat het je aandacht trok, het siert je en het complimenteert haar.
True. Even een korte expressie met je wenkbrauwen maken is dan meer op zijn plaats.quote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeft niks met kinderachtig te maken, dit kan ook op je werk gebeuren en dan zeg je ook niet tegen je collega iets van 'haha, ik zat nou even te kijken wat voor tekst er op je shirt stond![]()
![]()
![]()
', wat je in de kroeg weer wel doet.
Dan schop ik hem.quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als hij niet ongemakkelijk kijkt, maar beteuterd kijkt?
Je bent in ieder geval wel eerlijk.quote:
Je kan meestal zelf wel inschatten 'of je er mee weg komt'. Als de sfeer gewoon gezellig is kun je natuurlijk van alles zeggen, zelfs 'ik zat overigens echt niet naar je tieten te kijken', waar je uiteraard mee impliceert dat je dat juist wel deed.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True. Even een korte expressie met je wenkbrauwen maken is dan meer op zijn plaats.(als ze het al gezien heeft dan)
Maar ontkennen dat ik er naar keek terwijl het gewoon gezien is? Dat zou ik alleen als grap doen.
Yeah precies, laat ze maar denken.quote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan meestal zelf wel inschatten 'of je er mee weg komt'. Als de sfeer gewoon gezellig is kun je natuurlijk van alles zeggen, zelfs 'ik zat overigens echt niet naar je tieten te kijken', waar je uiteraard mee impliceert dat je dat juist wel deed.
En dit! Als ze je leuk vindt dan kun je met de meest uiteenlopende dingen nog wegkomen. Zolang je maar niet ronduit gemeen gaat doen ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 17:15 schreef Sannne het volgende:
Als een vrouw boos of geirriteerd reageert vindt ze je gewoon stom. Anders reageert ze niet zo.
Dat keuren vind ik altijd zo nutteloos eerlijk gezegd. Misschien zit die jongen of meid voor de rest wel helemaal onder de bultjes, littekens etc. dat kan je niet door de kleren heen zien vaak,, dan is het vaak alsnog schrikken als het moment daar is...quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef MissGump het volgende:
Voorheen iemand bij mij op de afdeling die denk ik prima de cupmaat zou kunnen zeggen van ongeveer iedere vrouw op de afdeling, op de vraag of vrouwen ook 2 ogen bezitten zou hij waarschijnlijk het antwoord schuldig moeten blijven.![]()
In de kroeg of op date maakt het me echt niks uit als iemand even kijkt, alsof je als vrouw niet even zijn lijf keurt
Dus jij gaat altijd met een blinddoek om op stap?quote:Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat keuren vind ik altijd zo nutteloos eerlijk gezegd. Misschien zit die jongen of meid voor de rest wel helemaal onder de bultjes, littekens etc. dat kan je niet door de kleren heen zien vaak,, dan is het vaak alsnog schrikken als het moment daar is...
Subtiel onder de tafel gluren of hij een anaconda in z'n broek heeft?quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef MissGump het volgende:
Voorheen iemand bij mij op de afdeling die denk ik prima de cupmaat zou kunnen zeggen van ongeveer iedere vrouw op de afdeling, op de vraag of vrouwen ook 2 ogen bezitten zou hij waarschijnlijk het antwoord schuldig moeten blijven.![]()
In de kroeg of op date maakt het me echt niks uit als iemand even kijkt, alsof je als vrouw niet even zijn lijf keurt
Wie had het over subtiel?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Subtiel onder de tafel gluren of hij een anaconda in z'n broek heeft?
Jij zat zeker meteen op handen en knieën onder de tafel op veilige afstand?quote:
Ehmm... Neequote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zat zeker meteen op handen en knieën onder de tafel op veilige afstand?
Nee, tuurlijk niet!quote:Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus jij gaat altijd met een blinddoek om op stap?
Oeps, je hebt me doorquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen zijn lijf bekijk, maar heeft iemand hier werkelijk ooit meegemaakt dat iemand onder de infecties zat? En weet je, als ik iemand op dat moment al heel tof zou vinden (van binnen en buiten) en diegene als serieus datingmateriaal zou zien, dan kunnen we gewoon op zoek gaan naar een goede arts.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!Maar wat ik bedoel is dat gezicht en lichaam 2 dingen zijn. Heel leuk koppie hoeft niet lekker lichaam te betekenen. Andersom kan ook: verrot koppie maar lekker lichaam. En dan bedoel ik dus niet dikke buik ofzo, want dat zie je inderdaad meteen. Hoe zou jij reageren als je droomvrouw of boy qua uiterlijk (gezicht) ineens helemaal onder de bulten, infecties e.d. zit op d'r lichaam maar je dat dus niet tijdens de date door haar kleren kon zien?
Maar er pas achter komt na aantal dates of nog erger als je samen in bed ligt... Is net zoiets als onder verkeerde wenselen een huwelijk stichten
'quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Oeps, je hebt me door![]()
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik alleen zijn lijf bekijk, maar heeft iemand hier werkelijk ooit meegemaakt dat iemand onder de infecties zat? En weet je, als ik iemand op dat moment al heel tof zou vinden (van binnen en buiten) en diegene als serieus datingmateriaal zou zien, dan kunnen we gewoon op zoek gaan naar een goede arts.
Ken em al een aantal jaar, maar heel oppervlakkig. Was mn eigen ceremoniemeester... Nu beiden gescheiden sinds een tijdje. Via Tinder eigenlijk weer in contact gekomen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb wat gemist blijkbaar.![]()
De ceremoniemeester ook (bij een bruiloft ontmoet?). Gefeliciteerd!
De mensen die reageren op berichtjes waar flauwe humor in zit, heb ik liever dan mensen die alleen maar reageren op de serieuzere berichten en de 'flauwe' berichten negeren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef battlesausage het volgende:
[..]
Dat is precies het punt! Als je daarvan houdt. en Smaken verschillen. De vrouwen die niet reageren zouden zowiezo afvallen! Degene die wel reageren heb je meteen een soort van band mee.
Geen idee. Denk dat het 'm vooral zit in het aangetrokken voelen tot een ander, een soort van natuurlijke 'flow' (ja sorry voor die termquote:Op maandag 25 november 2013 15:19 schreef watheet het volgende:
[..]
kun je me uitleggen waar jij wel die vonk, of sparkles van kan krijgen?
Ik heb ook wel eens van die dates, waarbij het enkel gezellig blijft. (ondanks dat ik supertof ben obv)
Je herkent dat soort mensen al aan het "type" fotoquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:23 schreef Nothingwoman het volgende:
Wat doen jullie trouwens als er iemand van Tinder aan komt lopen die qua uiterlijk echt totaal anders is dan op de foto's of heel erg tegenvalt oid? Ga je dan nog op date of ren je weg?Iemand weleens meegemaakt?
Op zaterdag 8 december 2012 02:37 schreef eefje801 het volgende:
Ben je aan het spammen of is dit een serieuze post? Anders zorgen dat je lapo hebt dan kun je het veranderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef davidoff24 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 december 2012 02:37 schreef eefje801 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!
Datingsites
• Alternatief Daten
• Badoo
• E-Matching
• FOK! Fotoboek
• Friendscout24
• Knuz
• Lexa
• next·lover
• OKcupid
• Pepper
• Paiq
• Parship
• Relatieklik
• Relatieplanet
• Singlesplace
• Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar zijn www.edarling.nl, www.xflirt.nl, www.secondlove.nl en http://allesingles.nl?
Lijkt me toch ook noemneswaardig om op te kunnen stemmen?!
True, maar soms kan het onverwacht toch nog tegenvallen. Of je hebt iemand verheerlijkt ofzo. Nee dat is waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je herkent dat soort mensen al aan het "type" fotodus gewoon niet liken
![]()
Geldt overigens niet alleen voor Tinder
Tja, drankje doen uit beleefdheid en kijken of het alsnog gezellig wordt (vaak nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:36 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
True, maar soms kan het onverwacht toch nog tegenvallen. Of je hebt iemand verheerlijkt ofzo. Nee dat is waar
Eerste post, 'master of dating'. Spammer natuurlijk, dus opzouten met die gast.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben je aan het spammen of is dit een serieuze post? Anders zorgen dat je lapo hebt dan kun je het veranderen.
Ja dat eerste is wel ene goede en nette optiequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, drankje doen uit beleefdheid en kijken of het alsnog gezellig wordt (vaak niet) en dan gewoon weggaan
Of je verleidt ze tot seks omdat je gewoon je zak moet legen en vervolgens laat je nooit meer wta horen en laat je iemand achter met een enorm rotgevoel omdat je ze verliefd op je hebt laten worden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:41 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ja dat eerste is wel ene goede en nette optie
HahaNou, seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vind vind ik niet zo'n knaller
Gewoon een drankje doen. Zo'n date had ik vorige week nog. Een uurtje wat gedronken en geouwehoerd. Toen maar op subtiele manier aangegeven dat me afvroeg of het zin had om nog een rondje te bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:23 schreef Nothingwoman het volgende:
Wat doen jullie trouwens als er iemand van Tinder aan komt lopen die qua uiterlijk echt totaal anders is dan op de foto's of heel erg tegenvalt oid? Ga je dan nog op date of ren je weg?Iemand weleens meegemaakt?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook niet
Moest even wat frustratie kwijt
Niet alleen je frustratie...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook niet
Moest even wat frustratie kwijt
Well donequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gewoon een drankje doen. Zo'n date had ik vorige week nog. Een uurtje wat gedronken en geouwehoerd. Toen maar op subtiele manier aangegeven dat me afvroeg of het zin had om nog een rondje te bestellen
[..]![]()
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!quote:
Het loopt momenteel voornamelijk IN m'n handquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Well doneBlijft lastig lastig zoiets.
[..]
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Well doneBlijft lastig lastig zoiets.
[..]
Dit loopt nu al uit de hand!!111!1!
Het enige juiste antwoord. Trouwens, ook niet altijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het loopt momenteel voornamelijk IN m'n hand
Het is natuurlijk, dus oké.quote:
undercovervliegquote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Vrijdag eerste date na 2 weken chatten... hopelijk is het deze keer ook gezellig tijdens de date zelf en niet alleen via Whatsapp..Foto's op mijn en haar fb-profiel zijn iig lekker recent dus daar kan het niet aan liggen. Vaak ook een heel verschil hoe iemand er voor en na de zomer uitziet...
Moet echt leren om binnen 2 dagen na eerste chatbericht een date te plannen... maar veel meiden staan daar nog niet voor open dan. Als het na 2 dagen tijdens een date niks blijkt dan is dat beter dan er 2 weken of soms een maand mee te hebben gechat. Voelt als weggegooide tijd, hoe leuk je het ook had tijdens het chatten...Daarom is het soms ook eens leuk om iemand via een andere manier te ontmoeten, in de trein of tijdens het winkelen ofzo. Is meteen de eerste stap en vaak lastigste, real life contact, al vermeden!
Zijn naam schoot mij ook al te binnen, ja.quote:
Knuz is de moeite niet vind ik. Weet niet wat voor volk erop zit maar valt vies tegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
Heb een keer een awkward paiq date gehad. Die kerel was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
![]()
Ook een keer een man gehad die direct bij de eerste begroeting al wilde knuffelen. Ben ik helemaal niet van, dus dat leverde ook een redelijk ongemakkelijke situatie op.
Zit nu op knuz, maar wat voor volk daar op zit...
Je merkte tijdens eerder contact niet wat voor types het waren?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
Heb een keer een awkward paiq date gehad. Die kerel was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
![]()
Ook een keer een man gehad die direct bij de eerste begroeting al wilde knuffelen. Ben ik helemaal niet van, dus dat leverde ook een redelijk ongemakkelijke situatie op.
Zit nu op knuz, maar wat voor volk daar op zit...
Via de app en mail kwamen ze wel anders over, maar een 100% goede inschatting kun je nooit maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je merkte tijdens eerder contact niet wat voor types het waren?
Ken en ben ik niet.quote:
Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Revanches het volgende:
![]()
E = MC^2.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
, wat ik toeliet en zelf ook mee deed.. Klikte erg leuk.. Nog geen uur na de date kreeg ik een sms met: "sorry maar ik heb geen klik", dat snapte ik totaal niet..
![]()
had je maar een move moeten makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb een keer een leuke RP date gehad. De vrouw was direct helemaal weg van mij en wilde die avond al samen hand in hand lopen door de stad..![]()
, wat ik toeliet en zelf ook mee deed.. Klikte erg leuk.. Nog geen uur na de date kreeg ik een sms met: "sorry maar ik heb geen klik", dat snapte ik totaal niet..
![]()
Die is wel vaag ja. Tegenwoordig voel ik wel aan of er een klik is of niet. Afgelopen vrijdag nog met een erg knappe dame gedate, maar de klik ontbrak gewoon van mij uit en van haar uit. Dit bevestigde ze gisteren ook. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, appte ze me gisteren ineens hoe het met me ging en of ik een leuk weekend had gehad? Pas nadat ik vroeg of de date voor herhaling vatbaar was zei ze: "denk het niet, ik voelde geen klik". Ik dacht: Zeg dat dan meteen, of app me gewoon helemaal niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
vrouwenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |