Schande ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef Muto het volgende:
haha Immers verdient 400.000 per jaar. Die gaat gewoon met de auto. En lacht je nog uit ook.
nee ik ben niet zo into NS.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat kon je meteen al wel zien toch?
Ooijevaar en alles. Mooi hoe bij Den Haag zoveel spelers op latere leeftijd nog kunnen doorbreken. Immers, Toornsta, Van Duinen etc.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een charismatische kop ook
Het gaat over mooiboy Immersquote:
Die twee spelers die alleen op doel gingen. EN ALSNOG MISTEN.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord - Dinamo Kiev.
Never forget.
Dat ging toch nergens meer over.quote:
Maar het laat wel de zogenaamde winnaarsmentaliteit van Lexie zien.quote:
Winnarsmentaliteit heeft hij wel, samen met Baasie verricht hij toch echt het meeste werk op het veld.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het laat wel de zogenaamde winnaarsmentaliteit van Lexie zien.
Z'n eigen verloren ballen achterna.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnarsmentaliteit heeft hij wel, samen met Baasie verricht hij toch echt het meeste werk op het veld.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze praten over f'noord dat is iets anders.
Ik had een mindere hekel aan Charisteas.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Inso is volgens mij niet zo'n fan van Immers.
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Inso is volgens mij niet zo'n fan van Immers.
Hoe staat het met je cupmaat vandaag?quote:
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...
Etenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zullen wij het maar over eten hebben dan?
Dat balletje tegen Utrecht in zijn Ado-tijd zat er lekker inquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een feit dat Vilhena in z'n rechterteen meer potentie heeft dan Immers ooit gehad heeft.
Vilhena speelt bagger. Feyenoord heeft geen betere alternatieven voor Immers plek. Enige optie is Immers en Vilhena van plek te laten ruilen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...
Maar we drijven af. Het ging over Den Haag en Immers
[..]
Hoe staat het met je cupmaat vandaag?
Vilhena, zijn eigen positie waar ie al anderhalf jaar niet mag spelen door houthakker Immers.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft geen betere alternatieven voor Immers plek
Oeh nicequote:
En dan staat Vilhena op die positie en dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena, zijn eigen positie waar ie al anderhalf jaar niet mag spelen door houthakker Immers.
Laat Immers maar ploeteren als verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan staat Vilhena op die positie en dan?
Ruudje Vormer?
Nu nog, of nog steeds? Al begin ook alweer een gevoel van trek te bespeuren, al sluit ik niet uit dat het bij het uitstellen hoort.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh niceIk heb ook zin in vis
Ik denk dat ik zo een eitje ga koken en dan wat toastjes met ei en tonijn neem
Wat bedoel je met nu nog of nog steeds?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog, of nog steeds? Al begin ook alweer een gevoel van trek te bespeuren, al sluit ik niet uit dat het bij het uitstellen hoort.
Welke ben jij?quote:
Vormer heeft genoeg kansen gehad. Behalve een aardige trap zo nu en dan is het niks. En zelfs daar heeft Feyenoord een betere in Goossens.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat Immers maar ploeteren als verdedigende middenvelder.
Op 10 moet je gewoon een voetballer hebben.
Maar ik heb liever Vormer, die nog nooit een echte kans heeft gehad.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je laat jezelf weer lekker verwennen he ess.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baas boven baas.quote:
Vormer is op een paar invalbeurten beoordeeld. Immers heeft een jaar niets gepresteerd en speelde nog steeds.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vormer heeft genoeg kansen gehad. Behalve een aardige trap zo nu en dan is het niks. En zelfs daar heeft Feyenoord een betere in Goossens.
Tja me vriend is er niet om me te verwennen dus dan doe ik het zelf maarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Je laat jezelf weer lekker verwennen he ess.
Nou ja... ik had niet door dat een ei, toast en tonijn een snack wasquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nu nog of nog steeds?
Het is net 9 uurzo laat voor een lekkere snack is dat toch niet?
En toch zou het middenveld verdedigend nog slechter staan zonder Immers, terwijl aanvallend de winst punten nihil zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vormer is op een paar invalbeurten beoordeeld. Immers heeft een jaar niets gepresteerd en speelde nog steeds.
Waarom zou je haten op Claas?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die clasie haat ik echt.
Voor Pelle kan ik zelfs sympathie opwekken.
Die tattoo op Clasie zijn been is wel fucking lelijk trouwensquote:
Weet je niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch zou het middenveld verdedigend nog slechter staan zonder Immers, terwijl aanvallend de winst punten nihil zijn.
Heb jij al een vraag gesteld?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die clasie haat ik echt.
Voor Pelle kan ik zelfs sympathie opwekken.
LR weet ook wel hoe hij je moet verwennen. Maar dan moet je wel van dat genre houden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja me vriend is er niet om me te verwennen dus dan doe ik het zelf maar
mooie glimmende navelquote:
Melba toastje, plakje ei erop, tonijn eropquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... ik had niet door dat een ei, toast en tonijn een snack was. Al kan ik je enkel gelijk geven hoor.
Sometingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tattoo op Clasie zijn been is wel fucking lelijk trouwens
Vilhena is echt niet veel productiever op dit moment.quote:
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR weet ook wel hoe hij je moet verwennen. Maar dan moet je wel van dat genre houden.
Heeft wel potentie.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena is echt niet veel productiever op dit moment.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Someting, maar ik kan mij niet meer storen aan Clasie zijn gezeik. Volgens mij is hij dusdanig dom dat hij ook alles daadwerkelijk meent.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebben
Ja hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oke.
Gaat het goed met je vriendje trouwens?
Spijtig. Krullenbolletje is nog niet ingegaan op onze invitatie dus een alternatief zou prettig zijn... Niet dat wij jou minder inschatten overigens, maar vorig jaar hadden we het zo leuk op Wasteland samen dat we eigenlijk voor een tweede ronde wilde gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebben
Ja, ik heb niet echt interesse in wastelandquote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Krullenbolletje is nog niet ingegaan op onze invitatie dus een alternatief zou prettig zijn... Niet dat wij jou minder inschatten overigens, maar vorig jaar hadden we het zo leuk op Wasteland samen dat we eigenlijk voor een tweede ronde wilde gaan.
Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Maak je de verhalen niet te gek?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket is al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Jullie irriterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?
En daarnaast?quote:
Studerenquote:
dan*quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vilhena is trouwens nog 10x zo dom als Clasie.
Dan maar hopen op KB voor ronde 2quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaar
Oh faal ik daar in?quote:
Wat studeer je?quote:
Hallo jong en damequote:
Hoiquote:
Ik heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan*
En dat klopt, treurig wel eigenlijk
[..]
Dan maar hopen op KB voor ronde 2
[ afbeelding ]
doe even normaalquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
zulke suggestieve teksten doe je niet tegen cachie okequote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik wil wachten tot ze 18 is?
Uh, oké
hoi xcachet hoe gaat het met jou met mij wel goed hoorquote:
We worden weer verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik wil wachten tot ze 18 is?
Uh, oké
Ik ben je kwijt. Volgens mij was ik redelijk direct in mijn stellingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zulke suggestieve teksten doe je niet tegen cachie oke
Of zijn tijgerpakje wat dat betreftquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We worden weer verkeerd begrepen.
Misschien is het tijd om een topic in kpd te starten, ik hoop dan alleen geen piemels van drizzt te zien.
ik hou je in de gaten konijntje.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Volgens mij was ik redelijk direct in mijn stelling
Als hij er een leren pakje over heen trekt kan het prima.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Volgens mij was ik redelijk direct in mijn stelling
[..]
Of zijn tijgerpakje wat dat betreft
Dag GGMM. Hoe gaat het met de Spaanse les?quote:
Ik doe mee. Ik ga ze terug pakken.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet weer een andere sc zoeken om depressief te zijn merk ik.
En ik heb een TR gemacht wegens het overnemen van deze SC.
Ik heb alleen bij LR geen TR gedaan.quote:
Staat even op een laag pitje, ivm stageverslagen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag GGMM. Hoe gaat het met de Spaanse les?
Doe je het bij de LOI?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat even op een laag pitje, ivm stageverslagen.
Banny is zijn stagebegeleider.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb alleen bij LR geen TR gedaan.
Anders moet ik alleen naar wasteland.
Oh, krijg je je geld nog terug ook als je niet slaagtquote:
Ja, alleen slaag ik liever.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, krijg je je geld nog terug ook als je niet slaagt
Dat spreekt voor zich.quote:
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.quote:
Ik ga voor de komende 10 minuten niet meer op je in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga voor de komende 10 minuten niet meer op je in.
Zat jij niet in één of ander computerspel neukend land dan? (Generaliseren is leuk)quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.
Thailand, dat is een ladyboy/kind neukend land.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat jij niet in één of ander computerspel neukend land dan? (Generaliseren is leuk)
Of is die reis niet doorgegaan/terug?
Ah. Ik kan mij herinneren dat je slaapplaatsen per email probeerde te regelen. Is alles goed verlopen, of ben je inderdaad misbruikt zoals ik al vreesde?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand, dat is een ladyboy/kind neukend land.
Maar ja ben al terug
Ik heb wel wat onderdanige momentjes gehad in een steegje ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik kan mij herinneren dat je slaapplaatsen per email probeerde te regelen. Is alles goed verlopen, of ben je inderdaad misbruikt zoals ik al vreesde?
Oh, dus het was niet onderdanig in de steegjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel wat onderdanige momentjes gehad in een steegje ja.
Nee was topniet alleen Thailand hoor overigens.
Sterker nog ik heb absurd weinig ladyboys/hoeren gezienquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dus het was niet onderdanig in de steegjes?
Maar mooi
Rens ik heb versterking bij de mods gevraagd.quote:
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaanquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
Kan je je 2 kids ook meenemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaan
Schijnt dat ik 35 lijk dus misschien kom ik nog wel binnen
Ja vandaar dat ik niet postquote:
Zolang het niet over voetbal gaat?quote:
Je moet echt iets veranderen aan je vooroordelen.quote:
De toon en sfeer van net was niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat?![]()
En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet echt iets veranderen aan je vooroordelen.
En wat betreft rens heb ik al verschillende TR's gemaakt.
Huh? Het was niet ruzie maken ofzo toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De toon en sfeer van net was niet echt mijn ding
Lekker aardig ditquote:
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaan
Schijnt dat ik 35 lijk dus misschien kom ik nog wel binnen
Nee, maar niet echt mijn cup of teaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Het was niet ruzie maken ofzo toch?
Ik had een rot dag maar gaat wel goedquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoi xcachet hoe gaat het met jou met mij wel goed hoor
gr
Oke, nou 4de keerquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt mijn cup of tea
Wat ik net al zei, de sfeer hier net was niet echt mijn ding. Daar ga ik niet mijn excuses voor aanbiedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker aardig ditDit terwijl je in werkelijkheid gewoon je toastjes aan het beleggen was.
[..]
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.
Planologiequote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, nou 4de keerWat studeer je nou?
Ja sorry je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon niet
Nou lrquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker aardig ditDit terwijl je in werkelijkheid gewoon je toastjes aan het beleggen was.
[..]
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.
'sup?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een rot dag maar gaat wel goed
Fijn dat het ook goed gaat met jou. Wat heb je gedaan vandaag?
Ik weet precies over wie je het hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk.
Beter dan dat je gaat schreeuwen en lopen huilen.
Interessant. Op uni?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk.
Beter dan dat je gaat schreeuwen en lopen huilen.
quote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet precies over wie je het hebt
Jupquote:
Uitkering trekken.quote:
Oh dus nu een beetje uitzoeken dus wat je gaat doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkering trekken.
Nee ga volgend jaar weer studeren waarschijnlijkNu alleen cursus Psychologie om te kijken of ik dat op hbo wil doen
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze weekquote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'sup?
tentamen gemaakt en ben verder nog wat dingen aan het afmaken voor school morgen, daarna lang weekendEn helemaal niks te doen, want einde kwartiel
Lastig wel hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus nu een beetje uitzoeken dus wat je gaat doen?Verstandig
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Ach, een opsomming van een aantal dingen en nu aan het werk. Morgen rijles
Daarom verstandig om eerst wat dingen uit te proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig wel hoor![]()
Ik ben een ramp met studie`s vooralsnog
quote:
Kan altijd erger. Ik heb deze tentamenweek geen boek open geslagen en dan is het ook nog een tentamen welke binnen een dag nagekeken is... het cijfer... even snijden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom verstandig om eerst wat dingen uit te proberen
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan mag je best wel wat bijdragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doet je best maar. Ik heb recht om in elke SC te posten
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesMaar ik bedoel meer dat ik al regelmatig studies niet heb afgerond
Eenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag je best wel wat bijdragen.
Vooral concentratieproblemen. Maar daar wordt eindelijk wat aan gedaan hopelijk. En paar keer verkeerde studie gekozen of een te laag niveauquote:
Dit bedoelt ess toch gewoon met de toon.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eenis een mening uitgedrukt in een smiley. Dat jij dat niet kan handelen moet je zelf weten ouwe prullenbakker schopper.
Het is ook onbeleefd van mij om me niet voor te stellen. Dat ga ik bij deze doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bedoelt ess toch gewoon met de toon.
Zielig dat je hier de boel loopt te verstieren met je semi-leuke filmpjes.
Frans is een lieve manquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb uit medelijden met fok-it ook maar sbs6 opgezet.
Het is een hele toffe kerel. Hij stond ook op een hardcore feest de intro te zingen.quote:
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?quote:
Dat doet hij gewoon uit mediatechnisch oogpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Je mag uit elk land van de wereld kiezen om naar toe te gaan, en dan kies je Texel
Dat mag. Welkom.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Hij heeft hier in de discotheek iemand in elkaar geslagen omdat hij dacht dat diegene een ijsblokje gooide (terwijl dat niet eens zo was). Hij is inderdaad heel erg liefquote:
Snap ikquote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doet hij gewoon uit mediatechnisch oogpunt natuurlijk.
Mij lijkt het heel sterk dat Frans Bauer deze dingen onder neemt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft hier in de discotheek iemand in elkaar geslagen omdat hij dacht dat diegene een ijsblokje gooide (terwijl dat niet eens zo was). Hij is inderdaad heel erg lief.
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het ging over Frans Bauer? Ik dacht Lange Frans. Frans Bauer is een woonwagenbewoner.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij lijkt het heel sterk dat Frans Bauer deze dingen onder neemt.
Ik ruik een leugentjequote:
Jack Bauerquote:
baauer.quote:
Nee bauer volgens mij, toch?quote:
Jaquote:
Hallo Essquote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datMaar hou er wel rekening mee dat dit een GC SC is, en geen VBL SC is
![]()
Hallo Rensik ben ess
Ajaciedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo Ess
In wat voor opzicht moet ik er rekening mee houden? Dan kan ik er op die manier er rekening mee houden.
quote:
Teveel van hetzelfdequote:
VA weetquote:
Bijvoorbeeld niet trollen en filmpjes van een bepaald eh, 'kaliber' mag je in je VBL SC postenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo Ess
In wat voor opzicht moet ik er rekening mee houden? Dan kan ik er op die manier er rekening mee houden.
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel van hetzelfde![]()
Alleen seizoen 1 vond ik tof.
Sgtquote:
Hoe vind jij dat ik mij heb geďntegreerd in dit topic?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet trollen en filmpjes van een bepaald eh, 'kaliber' mag je in je VBL SC posten![]()
Oh, en lief zijn voor iedereen
Prison Break ookquote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat ik mij heb geďntegreerd in dit topic?
Wel redelijk goed jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforumquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Dat vind ik wel roar hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Katy Perry haar natuurlijke haarkleur zwart is maar dit zelf roze verft. Nu komt het gekke, tijdens optredens zet ze dus een zwarte pruik op om zwart haar te hebben...
Ik snap het niet helemaal al was het wel een zeer puike documentaire over katy.
linkquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforum
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.
Nee wel gewerktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Goed te horen. Maar met redelijk ben ik niet tevreden. Ik zal streven naar de maximaal mogelijke tevredenheid van jou.quote:
Kan ik nu even niet vindenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
Ja, prima forumpje om te trollenquote:
Twee weken terug stuurde je nog'' Tjackie, ik vind autorijden best leuk'' ik: ''ok over twee weken niet meer'' jij: ''ja doei''quote:
Wat een pareltje was datquote:
Die met je nicht was ook troll toch?quote:
en dat van zijn nichtje?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met je nicht was ook troll toch?
Of niet?
huehuehuehuequote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dat van zijn nichtje?
Wat zou je denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet?
Awquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Ik heb deze tentamenweek geen boek open geslagen en dan is het ook nog een tentamen welke binnen een dag nagekeken is... het cijfer... even snijden.
Kan best tochquote:
Ik zal je straffen als je de fout in gaatquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Trollen
Gelukkig heb ik mijn postgedrag aan weten te passen.
Benieuwd wanneer ik weer recidive pleeg.
Niet trollen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet?
Welke auto is je ook alweer toegezegd bij het behalen van je rijbewijs? Kom op, een beetje doorzettingsvermogen. Tjacka heeft maar een Punto en ik heb helemaal geen eigen auto.quote:
Moet je toch niet willenquote:
vraag het spatie, hij is jaloersquote:
weet niet hoe je nichtje er uit zietquote:
Koop een Suzuki Swift 1.3 GLX uit '99quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet trollen.
Bij voorbaat dank.
[..]
Welke auto is je ook alweer toegezegd bij het behalen van je rijbewijs? Kom op, een beetje doorzettingsvermogen. Tjacka heeft maar een Punto en ik heb helemaal geen eigen auto.
rrrrrrrrrightquote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Muto het volgende:
Wtf, programma op NL3 waar presentatoren bij (ex)-pedofielen gaan wonen. Doet een van die gasten open met een Zwartie Piet Is Racisme-trui
Het is niet goed voor mijn humeur in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar tikken op mijn billen graag.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je straffen als je de fout in gaat
Geloof ik nietquote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twee weken terug stuurde je nog'' Tjackie, ik vind autorijden best leuk'' ik: ''ok over twee weken niet meer'' jij: ''ja doei''
Frans Bauer zijn muziekquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Frans begrijpt niet dat mensen Nederlanstalig4e muziek niet leuk vinden.___
Kermismuziek
Die waren voor mij zelfs te pauper.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Koop een Suzuki Swift 1.3 GLX uit '99
Bazenauto's
Ik heb de zweep al klaar liggenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paar tikken op mijn billen graag.
10/10 zou bier in zijn gezicht gooien.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frans Bauer zijn muziek_____
verder toffe gozer. 10/10 zou bier met hem drinken
OneRepublic.quote:
Maar daar straf je mij niet mee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb de zweep al klaar liggen
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet goed voor mijn humeur in ieder gevalIk ben er voor je in deze zware tijd. Dat doen vrienden voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...quote:
Waar ben je fan van?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die waren voor mij zelfs te pauper.
Op FOK!?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar daar straf je mij niet mee eigenlijk.
dat is FOK! ookquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...
Nee, was jongerenforum.nl ofzo?quote:
Dan wacht ik even.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voorzie een discussie over pedofilie in ongeveer 10 minuutjes losbarsten.
ik ben in een erg slecht humor voor zulke dingen deze avondquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voorzie een discussie over pedofilie in ongeveer 10 minuutjes losbarsten.
Dit jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat ze alle pedofielen op moeten hangen.
Ja dagquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zou een voor een mijn nagels er uit moeten trekken dan.
alle pedofielen terug naar joekellandquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
*humeur.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben in een erg slecht humor voor zulke dingen deze avond
Waarom?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Druk hem iets groots in zijn aarschquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dagIk wil wel simpele straffen uitdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |