Prison Break ookquote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat ik mij heb geïntegreerd in dit topic?
Wel redelijk goed jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforumquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Dat vind ik wel roar hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Katy Perry haar natuurlijke haarkleur zwart is maar dit zelf roze verft. Nu komt het gekke, tijdens optredens zet ze dus een zwarte pruik op om zwart haar te hebben...
Ik snap het niet helemaal al was het wel een zeer puike documentaire over katy.
linkquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforum
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.
Nee wel gewerktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Goed te horen. Maar met redelijk ben ik niet tevreden. Ik zal streven naar de maximaal mogelijke tevredenheid van jou.quote:
Kan ik nu even niet vindenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
Ja, prima forumpje om te trollenquote:
Twee weken terug stuurde je nog'' Tjackie, ik vind autorijden best leuk'' ik: ''ok over twee weken niet meer'' jij: ''ja doei''quote:
Wat een pareltje was datquote:
Die met je nicht was ook troll toch?quote:
en dat van zijn nichtje?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met je nicht was ook troll toch?
Of niet?
huehuehuehuequote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dat van zijn nichtje?
Wat zou je denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met je nicht was ook troll toch?
Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |