Lekker aardig ditquote:
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaan
Schijnt dat ik 35 lijk dus misschien kom ik nog wel binnen
Nee, maar niet echt mijn cup of teaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Het was niet ruzie maken ofzo toch?
Ik had een rot dag maar gaat wel goedquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoi xcachet hoe gaat het met jou met mij wel goed hoor
gr
Oke, nou 4de keerquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt mijn cup of tea
Wat ik net al zei, de sfeer hier net was niet echt mijn ding. Daar ga ik niet mijn excuses voor aanbiedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker aardig ditDit terwijl je in werkelijkheid gewoon je toastjes aan het beleggen was.
[..]
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.
Planologiequote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, nou 4de keerWat studeer je nou?
Ja sorry je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon niet
Nou lrquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker aardig ditDit terwijl je in werkelijkheid gewoon je toastjes aan het beleggen was.
[..]
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.
'sup?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een rot dag maar gaat wel goed
Fijn dat het ook goed gaat met jou. Wat heb je gedaan vandaag?
Ik weet precies over wie je het hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk.
Beter dan dat je gaat schreeuwen en lopen huilen.
Interessant. Op uni?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk.
Beter dan dat je gaat schreeuwen en lopen huilen.
quote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet precies over wie je het hebt
Jupquote:
Uitkering trekken.quote:
Oh dus nu een beetje uitzoeken dus wat je gaat doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkering trekken.
Nee ga volgend jaar weer studeren waarschijnlijkNu alleen cursus Psychologie om te kijken of ik dat op hbo wil doen
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze weekquote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'sup?
tentamen gemaakt en ben verder nog wat dingen aan het afmaken voor school morgen, daarna lang weekendEn helemaal niks te doen, want einde kwartiel
Lastig wel hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus nu een beetje uitzoeken dus wat je gaat doen?Verstandig
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Ach, een opsomming van een aantal dingen en nu aan het werk. Morgen rijles
Daarom verstandig om eerst wat dingen uit te proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig wel hoor![]()
Ik ben een ramp met studie`s vooralsnog
quote:
Kan altijd erger. Ik heb deze tentamenweek geen boek open geslagen en dan is het ook nog een tentamen welke binnen een dag nagekeken is... het cijfer... even snijden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom verstandig om eerst wat dingen uit te proberen
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan mag je best wel wat bijdragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doet je best maar. Ik heb recht om in elke SC te posten
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesMaar ik bedoel meer dat ik al regelmatig studies niet heb afgerond
Eenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag je best wel wat bijdragen.
Vooral concentratieproblemen. Maar daar wordt eindelijk wat aan gedaan hopelijk. En paar keer verkeerde studie gekozen of een te laag niveauquote:
Dit bedoelt ess toch gewoon met de toon.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eenis een mening uitgedrukt in een smiley. Dat jij dat niet kan handelen moet je zelf weten ouwe prullenbakker schopper.
Het is ook onbeleefd van mij om me niet voor te stellen. Dat ga ik bij deze doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bedoelt ess toch gewoon met de toon.
Zielig dat je hier de boel loopt te verstieren met je semi-leuke filmpjes.
Frans is een lieve manquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb uit medelijden met fok-it ook maar sbs6 opgezet.
Het is een hele toffe kerel. Hij stond ook op een hardcore feest de intro te zingen.quote:
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?quote:
Dat doet hij gewoon uit mediatechnisch oogpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Je mag uit elk land van de wereld kiezen om naar toe te gaan, en dan kies je Texel
Dat mag. Welkom.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Hij heeft hier in de discotheek iemand in elkaar geslagen omdat hij dacht dat diegene een ijsblokje gooide (terwijl dat niet eens zo was). Hij is inderdaad heel erg liefquote:
Snap ikquote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doet hij gewoon uit mediatechnisch oogpunt natuurlijk.
Mij lijkt het heel sterk dat Frans Bauer deze dingen onder neemt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft hier in de discotheek iemand in elkaar geslagen omdat hij dacht dat diegene een ijsblokje gooide (terwijl dat niet eens zo was). Hij is inderdaad heel erg lief.
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh het ging over Frans Bauer? Ik dacht Lange Frans. Frans Bauer is een woonwagenbewoner.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij lijkt het heel sterk dat Frans Bauer deze dingen onder neemt.
Ik ruik een leugentjequote:
Jack Bauerquote:
baauer.quote:
Nee bauer volgens mij, toch?quote:
Jaquote:
Hallo Essquote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datMaar hou er wel rekening mee dat dit een GC SC is, en geen VBL SC is
![]()
Hallo Rensik ben ess
Ajaciedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo Ess
In wat voor opzicht moet ik er rekening mee houden? Dan kan ik er op die manier er rekening mee houden.
quote:
Teveel van hetzelfdequote:
VA weetquote:
Bijvoorbeeld niet trollen en filmpjes van een bepaald eh, 'kaliber' mag je in je VBL SC postenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo Ess
In wat voor opzicht moet ik er rekening mee houden? Dan kan ik er op die manier er rekening mee houden.
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel van hetzelfde![]()
Alleen seizoen 1 vond ik tof.
Sgtquote:
Hoe vind jij dat ik mij heb geïntegreerd in dit topic?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet trollen en filmpjes van een bepaald eh, 'kaliber' mag je in je VBL SC posten![]()
Oh, en lief zijn voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |