Ik ga voor de komende 10 minuten niet meer op je in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga voor de komende 10 minuten niet meer op je in.
Zat jij niet in één of ander computerspel neukend land dan? (Generaliseren is leuk)quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.
Thailand, dat is een ladyboy/kind neukend land.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat jij niet in één of ander computerspel neukend land dan? (Generaliseren is leuk)
Of is die reis niet doorgegaan/terug?
Ah. Ik kan mij herinneren dat je slaapplaatsen per email probeerde te regelen. Is alles goed verlopen, of ben je inderdaad misbruikt zoals ik al vreesde?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand, dat is een ladyboy/kind neukend land.
Maar ja ben al terug
Ik heb wel wat onderdanige momentjes gehad in een steegje ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik kan mij herinneren dat je slaapplaatsen per email probeerde te regelen. Is alles goed verlopen, of ben je inderdaad misbruikt zoals ik al vreesde?
Oh, dus het was niet onderdanig in de steegjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel wat onderdanige momentjes gehad in een steegje ja.
Nee was topniet alleen Thailand hoor overigens.
Sterker nog ik heb absurd weinig ladyboys/hoeren gezienquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dus het was niet onderdanig in de steegjes?
Maar mooi
Rens ik heb versterking bij de mods gevraagd.quote:
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaanquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
Kan je je 2 kids ook meenemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaan
Schijnt dat ik 35 lijk dus misschien kom ik nog wel binnen
Ja vandaar dat ik niet postquote:
Zolang het niet over voetbal gaat?quote:
Je moet echt iets veranderen aan je vooroordelen.quote:
De toon en sfeer van net was niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat?![]()
En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet echt iets veranderen aan je vooroordelen.
En wat betreft rens heb ik al verschillende TR's gemaakt.
Huh? Het was niet ruzie maken ofzo toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De toon en sfeer van net was niet echt mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |