Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Maak je de verhalen niet te gek?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket is al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Jullie irriterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?
En daarnaast?quote:
Studerenquote:
dan*quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vilhena is trouwens nog 10x zo dom als Clasie.
Dan maar hopen op KB voor ronde 2quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaar
Oh faal ik daar in?quote:
Wat studeer je?quote:
Hallo jong en damequote:
Hoiquote:
Ik heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan*
En dat klopt, treurig wel eigenlijk
[..]
Dan maar hopen op KB voor ronde 2
[ afbeelding ]
doe even normaalquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
zulke suggestieve teksten doe je niet tegen cachie okequote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik wil wachten tot ze 18 is?
Uh, oké
hoi xcachet hoe gaat het met jou met mij wel goed hoorquote:
We worden weer verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik wil wachten tot ze 18 is?
Uh, oké
Ik ben je kwijt. Volgens mij was ik redelijk direct in mijn stellingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zulke suggestieve teksten doe je niet tegen cachie oke
Of zijn tijgerpakje wat dat betreftquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We worden weer verkeerd begrepen.
Misschien is het tijd om een topic in kpd te starten, ik hoop dan alleen geen piemels van drizzt te zien.
ik hou je in de gaten konijntje.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Volgens mij was ik redelijk direct in mijn stelling
Als hij er een leren pakje over heen trekt kan het prima.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben je kwijt. Volgens mij was ik redelijk direct in mijn stelling
[..]
Of zijn tijgerpakje wat dat betreft
Dag GGMM. Hoe gaat het met de Spaanse les?quote:
Ik doe mee. Ik ga ze terug pakken.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet weer een andere sc zoeken om depressief te zijn merk ik.
En ik heb een TR gemacht wegens het overnemen van deze SC.
Ik heb alleen bij LR geen TR gedaan.quote:
Staat even op een laag pitje, ivm stageverslagen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag GGMM. Hoe gaat het met de Spaanse les?
Doe je het bij de LOI?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat even op een laag pitje, ivm stageverslagen.
Banny is zijn stagebegeleider.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb alleen bij LR geen TR gedaan.
Anders moet ik alleen naar wasteland.
Oh, krijg je je geld nog terug ook als je niet slaagtquote:
Ja, alleen slaag ik liever.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, krijg je je geld nog terug ook als je niet slaagt
Dat spreekt voor zich.quote:
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.quote:
Ik ga voor de komende 10 minuten niet meer op je in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga voor de komende 10 minuten niet meer op je in.
Zat jij niet in één of ander computerspel neukend land dan? (Generaliseren is leuk)quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga zo Fransie op Texel kijken.
Thailand, dat is een ladyboy/kind neukend land.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat jij niet in één of ander computerspel neukend land dan? (Generaliseren is leuk)
Of is die reis niet doorgegaan/terug?
Ah. Ik kan mij herinneren dat je slaapplaatsen per email probeerde te regelen. Is alles goed verlopen, of ben je inderdaad misbruikt zoals ik al vreesde?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand, dat is een ladyboy/kind neukend land.
Maar ja ben al terug
Ik heb wel wat onderdanige momentjes gehad in een steegje ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik kan mij herinneren dat je slaapplaatsen per email probeerde te regelen. Is alles goed verlopen, of ben je inderdaad misbruikt zoals ik al vreesde?
Oh, dus het was niet onderdanig in de steegjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel wat onderdanige momentjes gehad in een steegje ja.
Nee was topniet alleen Thailand hoor overigens.
Sterker nog ik heb absurd weinig ladyboys/hoeren gezienquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dus het was niet onderdanig in de steegjes?
Maar mooi
Rens ik heb versterking bij de mods gevraagd.quote:
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaanquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
Kan je je 2 kids ook meenemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaan
Schijnt dat ik 35 lijk dus misschien kom ik nog wel binnen
Ja vandaar dat ik niet postquote:
Zolang het niet over voetbal gaat?quote:
Je moet echt iets veranderen aan je vooroordelen.quote:
De toon en sfeer van net was niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat?![]()
En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet echt iets veranderen aan je vooroordelen.
En wat betreft rens heb ik al verschillende TR's gemaakt.
Huh? Het was niet ruzie maken ofzo toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De toon en sfeer van net was niet echt mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |