Schande ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef Muto het volgende:
haha Immers verdient 400.000 per jaar. Die gaat gewoon met de auto. En lacht je nog uit ook.
nee ik ben niet zo into NS.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat kon je meteen al wel zien toch?
Ooijevaar en alles. Mooi hoe bij Den Haag zoveel spelers op latere leeftijd nog kunnen doorbreken. Immers, Toornsta, Van Duinen etc.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een charismatische kop ook
Het gaat over mooiboy Immersquote:
Die twee spelers die alleen op doel gingen. EN ALSNOG MISTEN.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord - Dinamo Kiev.
Never forget.
Dat ging toch nergens meer over.quote:
Maar het laat wel de zogenaamde winnaarsmentaliteit van Lexie zien.quote:
Winnarsmentaliteit heeft hij wel, samen met Baasie verricht hij toch echt het meeste werk op het veld.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het laat wel de zogenaamde winnaarsmentaliteit van Lexie zien.
Z'n eigen verloren ballen achterna.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnarsmentaliteit heeft hij wel, samen met Baasie verricht hij toch echt het meeste werk op het veld.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze praten over f'noord dat is iets anders.
Ik had een mindere hekel aan Charisteas.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Inso is volgens mij niet zo'n fan van Immers.
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Inso is volgens mij niet zo'n fan van Immers.
Hoe staat het met je cupmaat vandaag?quote:
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...
Etenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zullen wij het maar over eten hebben dan?
Dat balletje tegen Utrecht in zijn Ado-tijd zat er lekker inquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een feit dat Vilhena in z'n rechterteen meer potentie heeft dan Immers ooit gehad heeft.
Vilhena speelt bagger. Feyenoord heeft geen betere alternatieven voor Immers plek. Enige optie is Immers en Vilhena van plek te laten ruilen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...
Maar we drijven af. Het ging over Den Haag en Immers
[..]
Hoe staat het met je cupmaat vandaag?
Vilhena, zijn eigen positie waar ie al anderhalf jaar niet mag spelen door houthakker Immers.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft geen betere alternatieven voor Immers plek
Oeh nicequote:
En dan staat Vilhena op die positie en dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena, zijn eigen positie waar ie al anderhalf jaar niet mag spelen door houthakker Immers.
Laat Immers maar ploeteren als verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan staat Vilhena op die positie en dan?
Ruudje Vormer?
Nu nog, of nog steeds? Al begin ook alweer een gevoel van trek te bespeuren, al sluit ik niet uit dat het bij het uitstellen hoort.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh niceIk heb ook zin in vis
Ik denk dat ik zo een eitje ga koken en dan wat toastjes met ei en tonijn neem
Wat bedoel je met nu nog of nog steeds?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog, of nog steeds? Al begin ook alweer een gevoel van trek te bespeuren, al sluit ik niet uit dat het bij het uitstellen hoort.
Welke ben jij?quote:
Vormer heeft genoeg kansen gehad. Behalve een aardige trap zo nu en dan is het niks. En zelfs daar heeft Feyenoord een betere in Goossens.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat Immers maar ploeteren als verdedigende middenvelder.
Op 10 moet je gewoon een voetballer hebben.
Maar ik heb liever Vormer, die nog nooit een echte kans heeft gehad.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je laat jezelf weer lekker verwennen he ess.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baas boven baas.quote:
Vormer is op een paar invalbeurten beoordeeld. Immers heeft een jaar niets gepresteerd en speelde nog steeds.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vormer heeft genoeg kansen gehad. Behalve een aardige trap zo nu en dan is het niks. En zelfs daar heeft Feyenoord een betere in Goossens.
Tja me vriend is er niet om me te verwennen dus dan doe ik het zelf maarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Je laat jezelf weer lekker verwennen he ess.
Nou ja... ik had niet door dat een ei, toast en tonijn een snack wasquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nu nog of nog steeds?
Het is net 9 uurzo laat voor een lekkere snack is dat toch niet?
En toch zou het middenveld verdedigend nog slechter staan zonder Immers, terwijl aanvallend de winst punten nihil zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vormer is op een paar invalbeurten beoordeeld. Immers heeft een jaar niets gepresteerd en speelde nog steeds.
Waarom zou je haten op Claas?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die clasie haat ik echt.
Voor Pelle kan ik zelfs sympathie opwekken.
Die tattoo op Clasie zijn been is wel fucking lelijk trouwensquote:
Weet je niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch zou het middenveld verdedigend nog slechter staan zonder Immers, terwijl aanvallend de winst punten nihil zijn.
Heb jij al een vraag gesteld?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die clasie haat ik echt.
Voor Pelle kan ik zelfs sympathie opwekken.
LR weet ook wel hoe hij je moet verwennen. Maar dan moet je wel van dat genre houden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja me vriend is er niet om me te verwennen dus dan doe ik het zelf maar
mooie glimmende navelquote:
Melba toastje, plakje ei erop, tonijn eropquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... ik had niet door dat een ei, toast en tonijn een snack was. Al kan ik je enkel gelijk geven hoor.
Sometingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tattoo op Clasie zijn been is wel fucking lelijk trouwens
Vilhena is echt niet veel productiever op dit moment.quote:
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR weet ook wel hoe hij je moet verwennen. Maar dan moet je wel van dat genre houden.
Heeft wel potentie.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena is echt niet veel productiever op dit moment.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Someting, maar ik kan mij niet meer storen aan Clasie zijn gezeik. Volgens mij is hij dusdanig dom dat hij ook alles daadwerkelijk meent.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebben
Ja hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oke.
Gaat het goed met je vriendje trouwens?
Spijtig. Krullenbolletje is nog niet ingegaan op onze invitatie dus een alternatief zou prettig zijn... Niet dat wij jou minder inschatten overigens, maar vorig jaar hadden we het zo leuk op Wasteland samen dat we eigenlijk voor een tweede ronde wilde gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebben
Ja, ik heb niet echt interesse in wastelandquote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Krullenbolletje is nog niet ingegaan op onze invitatie dus een alternatief zou prettig zijn... Niet dat wij jou minder inschatten overigens, maar vorig jaar hadden we het zo leuk op Wasteland samen dat we eigenlijk voor een tweede ronde wilde gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |