En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Inso is volgens mij niet zo'n fan van Immers.
Hoe staat het met je cupmaat vandaag?quote:
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...
Etenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zullen wij het maar over eten hebben dan?
Dat balletje tegen Utrecht in zijn Ado-tijd zat er lekker inquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een feit dat Vilhena in z'n rechterteen meer potentie heeft dan Immers ooit gehad heeft.
Vilhena speelt bagger. Feyenoord heeft geen betere alternatieven voor Immers plek. Enige optie is Immers en Vilhena van plek te laten ruilen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Vilhena speelt goed in zijn ogen, dus tja...
Maar we drijven af. Het ging over Den Haag en Immers
[..]
Hoe staat het met je cupmaat vandaag?
Vilhena, zijn eigen positie waar ie al anderhalf jaar niet mag spelen door houthakker Immers.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
Feyenoord heeft geen betere alternatieven voor Immers plek
Oeh nicequote:
En dan staat Vilhena op die positie en dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena, zijn eigen positie waar ie al anderhalf jaar niet mag spelen door houthakker Immers.
Laat Immers maar ploeteren als verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan staat Vilhena op die positie en dan?
Ruudje Vormer?
Nu nog, of nog steeds? Al begin ook alweer een gevoel van trek te bespeuren, al sluit ik niet uit dat het bij het uitstellen hoort.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh niceIk heb ook zin in vis
Ik denk dat ik zo een eitje ga koken en dan wat toastjes met ei en tonijn neem
Wat bedoel je met nu nog of nog steeds?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog, of nog steeds? Al begin ook alweer een gevoel van trek te bespeuren, al sluit ik niet uit dat het bij het uitstellen hoort.
Welke ben jij?quote:
Vormer heeft genoeg kansen gehad. Behalve een aardige trap zo nu en dan is het niks. En zelfs daar heeft Feyenoord een betere in Goossens.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat Immers maar ploeteren als verdedigende middenvelder.
Op 10 moet je gewoon een voetballer hebben.
Maar ik heb liever Vormer, die nog nooit een echte kans heeft gehad.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je laat jezelf weer lekker verwennen he ess.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baas boven baas.quote:
Vormer is op een paar invalbeurten beoordeeld. Immers heeft een jaar niets gepresteerd en speelde nog steeds.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vormer heeft genoeg kansen gehad. Behalve een aardige trap zo nu en dan is het niks. En zelfs daar heeft Feyenoord een betere in Goossens.
Tja me vriend is er niet om me te verwennen dus dan doe ik het zelf maarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Je laat jezelf weer lekker verwennen he ess.
Nou ja... ik had niet door dat een ei, toast en tonijn een snack wasquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nu nog of nog steeds?
Het is net 9 uurzo laat voor een lekkere snack is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |