En toch zou het middenveld verdedigend nog slechter staan zonder Immers, terwijl aanvallend de winst punten nihil zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vormer is op een paar invalbeurten beoordeeld. Immers heeft een jaar niets gepresteerd en speelde nog steeds.
Waarom zou je haten op Claas?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die clasie haat ik echt.
Voor Pelle kan ik zelfs sympathie opwekken.
Die tattoo op Clasie zijn been is wel fucking lelijk trouwensquote:
Weet je niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch zou het middenveld verdedigend nog slechter staan zonder Immers, terwijl aanvallend de winst punten nihil zijn.
Heb jij al een vraag gesteld?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die clasie haat ik echt.
Voor Pelle kan ik zelfs sympathie opwekken.
LR weet ook wel hoe hij je moet verwennen. Maar dan moet je wel van dat genre houden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja me vriend is er niet om me te verwennen dus dan doe ik het zelf maar
mooie glimmende navelquote:
Melba toastje, plakje ei erop, tonijn eropquote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... ik had niet door dat een ei, toast en tonijn een snack was. Al kan ik je enkel gelijk geven hoor.
Sometingquote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tattoo op Clasie zijn been is wel fucking lelijk trouwens
Vilhena is echt niet veel productiever op dit moment.quote:
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR weet ook wel hoe hij je moet verwennen. Maar dan moet je wel van dat genre houden.
Heeft wel potentie.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vilhena is echt niet veel productiever op dit moment.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Someting, maar ik kan mij niet meer storen aan Clasie zijn gezeik. Volgens mij is hij dusdanig dom dat hij ook alles daadwerkelijk meent.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebben
Ja hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oke.
Gaat het goed met je vriendje trouwens?
Spijtig. Krullenbolletje is nog niet ingegaan op onze invitatie dus een alternatief zou prettig zijn... Niet dat wij jou minder inschatten overigens, maar vorig jaar hadden we het zo leuk op Wasteland samen dat we eigenlijk voor een tweede ronde wilde gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
KLinkt niet als iets waar ik interesse in zou hebben
Ja, ik heb niet echt interesse in wastelandquote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Krullenbolletje is nog niet ingegaan op onze invitatie dus een alternatief zou prettig zijn... Niet dat wij jou minder inschatten overigens, maar vorig jaar hadden we het zo leuk op Wasteland samen dat we eigenlijk voor een tweede ronde wilde gaan.
Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Maak je de verhalen niet te gek?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket is al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Jullie irriterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?
En daarnaast?quote:
Studerenquote:
dan*quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vilhena is trouwens nog 10x zo dom als Clasie.
Dan maar hopen op KB voor ronde 2quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaar
Oh faal ik daar in?quote:
Wat studeer je?quote:
Hallo jong en damequote:
Hoiquote:
Ik heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan*
En dat klopt, treurig wel eigenlijk
[..]
Dan maar hopen op KB voor ronde 2
[ afbeelding ]
doe even normaalquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
zulke suggestieve teksten doe je niet tegen cachie okequote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik wil wachten tot ze 18 is?
Uh, oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |