Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Maak je de verhalen niet te gek?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket is al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt interesse in wasteland
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackie en mijn ticket zijn al binnen hoor. Dit jaar minderen we de poppers wel. De combinatie met GHB viel Tjacka toch minder goed dan gehoopt. Wat hij allemaal uithaalde... ik wist niet dat je zoveel kwijt kon in een mens,.
Jullie irriterenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Essie?
En daarnaast?quote:
Studerenquote:
dan*quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vilhena is trouwens nog 10x zo dom als Clasie.
Dan maar hopen op KB voor ronde 2quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit wekt mijn interesse in Wasteland niet echt op zegmaar
Oh faal ik daar in?quote:
Wat studeer je?quote:
Hallo jong en damequote:
Hoiquote:
Ik heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan*
En dat klopt, treurig wel eigenlijk
[..]
Dan maar hopen op KB voor ronde 2
[ afbeelding ]
doe even normaalquote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. 8 april valt wel erg laat gezien WastelandsWat een glorieuze meet had dat geweest.
zulke suggestieve teksten doe je niet tegen cachie okequote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik wil wachten tot ze 18 is?
Uh, oké
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |