Lekker aardig ditquote:
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer js Wasteland dan? Ik was graag mee gegaan
Schijnt dat ik 35 lijk dus misschien kom ik nog wel binnen
Nee, maar niet echt mijn cup of teaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Het was niet ruzie maken ofzo toch?
Ik had een rot dag maar gaat wel goedquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoi xcachet hoe gaat het met jou met mij wel goed hoor
gr
Oke, nou 4de keerquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt mijn cup of tea
Wat ik net al zei, de sfeer hier net was niet echt mijn ding. Daar ga ik niet mijn excuses voor aanbiedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker aardig ditDit terwijl je in werkelijkheid gewoon je toastjes aan het beleggen was.
[..]
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.
Planologiequote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, nou 4de keerWat studeer je nou?
Ja sorry je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon niet
Nou lrquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker aardig ditDit terwijl je in werkelijkheid gewoon je toastjes aan het beleggen was.
[..]
Nee joh, denk ik... Nee blonde godin dit dat.
'sup?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een rot dag maar gaat wel goed
Fijn dat het ook goed gaat met jou. Wat heb je gedaan vandaag?
Ik weet precies over wie je het hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk.
Beter dan dat je gaat schreeuwen en lopen huilen.
Interessant. Op uni?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk.
Beter dan dat je gaat schreeuwen en lopen huilen.
quote:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet precies over wie je het hebt
Jupquote:
Uitkering trekken.quote:
Oh dus nu een beetje uitzoeken dus wat je gaat doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkering trekken.
Nee ga volgend jaar weer studeren waarschijnlijkNu alleen cursus Psychologie om te kijken of ik dat op hbo wil doen
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze weekquote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'sup?
tentamen gemaakt en ben verder nog wat dingen aan het afmaken voor school morgen, daarna lang weekendEn helemaal niks te doen, want einde kwartiel
Lastig wel hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus nu een beetje uitzoeken dus wat je gaat doen?Verstandig
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen VBL'ers op zich, maar de toon van net stond me niet aan, dus dan post ik gewoon niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Ach, een opsomming van een aantal dingen en nu aan het werk. Morgen rijles
Daarom verstandig om eerst wat dingen uit te proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig wel hoor![]()
Ik ben een ramp met studie`s vooralsnog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |