quote:
Kan altijd erger. Ik heb deze tentamenweek geen boek open geslagen en dan is het ook nog een tentamen welke binnen een dag nagekeken is... het cijfer... even snijden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Ach, een opsomming van een aantal dingen en nu aan het werk. Morgen rijles
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom verstandig om eerst wat dingen uit te proberen
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker. Dat had ik vorige week, dat ik niks hoefde te doen. Ben er een beetje in blijven hangen deze week![]()
Ach, een opsomming van een aantal dingen en nu aan het werk. Morgen rijles
Dan mag je best wel wat bijdragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doet je best maar. Ik heb recht om in elke SC te posten
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesMaar ik bedoel meer dat ik al regelmatig studies niet heb afgerond
Eenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag je best wel wat bijdragen.
Vooral concentratieproblemen. Maar daar wordt eindelijk wat aan gedaan hopelijk. En paar keer verkeerde studie gekozen of een te laag niveauquote:
Dit bedoelt ess toch gewoon met de toon.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eenis een mening uitgedrukt in een smiley. Dat jij dat niet kan handelen moet je zelf weten ouwe prullenbakker schopper.
Het is ook onbeleefd van mij om me niet voor te stellen. Dat ga ik bij deze doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bedoelt ess toch gewoon met de toon.
Zielig dat je hier de boel loopt te verstieren met je semi-leuke filmpjes.
Frans is een lieve manquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb uit medelijden met fok-it ook maar sbs6 opgezet.
Het is een hele toffe kerel. Hij stond ook op een hardcore feest de intro te zingen.quote:
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?quote:
Dat doet hij gewoon uit mediatechnisch oogpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Je mag uit elk land van de wereld kiezen om naar toe te gaan, en dan kies je Texel
Dat mag. Welkom.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Hij heeft hier in de discotheek iemand in elkaar geslagen omdat hij dacht dat diegene een ijsblokje gooide (terwijl dat niet eens zo was). Hij is inderdaad heel erg liefquote:
Snap ikquote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doet hij gewoon uit mediatechnisch oogpunt natuurlijk.
Mij lijkt het heel sterk dat Frans Bauer deze dingen onder neemt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft hier in de discotheek iemand in elkaar geslagen omdat hij dacht dat diegene een ijsblokje gooide (terwijl dat niet eens zo was). Hij is inderdaad heel erg lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |