Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom hier even koekeloeren vanuit de VBL SC. Ik voel mij niet goed door jullie vertegenwoordigd hier. Gewoon gezellig bij de buren kletsen mag niet meer tegenwoordig?
Oh het ging over Frans Bauer? Ik dacht Lange Frans. Frans Bauer is een woonwagenbewoner.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij lijkt het heel sterk dat Frans Bauer deze dingen onder neemt.
Ik ruik een leugentjequote:
Jack Bauerquote:
baauer.quote:
Nee bauer volgens mij, toch?quote:
Jaquote:
Hallo Essquote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datMaar hou er wel rekening mee dat dit een GC SC is, en geen VBL SC is
![]()
Hallo Rensik ben ess
Ajaciedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo Ess
In wat voor opzicht moet ik er rekening mee houden? Dan kan ik er op die manier er rekening mee houden.
quote:
Teveel van hetzelfdequote:
VA weetquote:
Bijvoorbeeld niet trollen en filmpjes van een bepaald eh, 'kaliber' mag je in je VBL SC postenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo Ess
In wat voor opzicht moet ik er rekening mee houden? Dan kan ik er op die manier er rekening mee houden.
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel van hetzelfde![]()
Alleen seizoen 1 vond ik tof.
Sgtquote:
Hoe vind jij dat ik mij heb geďntegreerd in dit topic?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet trollen en filmpjes van een bepaald eh, 'kaliber' mag je in je VBL SC posten![]()
Oh, en lief zijn voor iedereen
Prison Break ookquote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat ik mij heb geďntegreerd in dit topic?
Wel redelijk goed jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforumquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Dat vind ik wel roar hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Katy Perry haar natuurlijke haarkleur zwart is maar dit zelf roze verft. Nu komt het gekke, tijdens optredens zet ze dus een zwarte pruik op om zwart haar te hebben...
Ik snap het niet helemaal al was het wel een zeer puike documentaire over katy.
linkquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforum
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.
Nee wel gewerktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Goed te horen. Maar met redelijk ben ik niet tevreden. Ik zal streven naar de maximaal mogelijke tevredenheid van jou.quote:
Kan ik nu even niet vindenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
Ja, prima forumpje om te trollenquote:
Twee weken terug stuurde je nog'' Tjackie, ik vind autorijden best leuk'' ik: ''ok over twee weken niet meer'' jij: ''ja doei''quote:
Wat een pareltje was datquote:
Die met je nicht was ook troll toch?quote:
en dat van zijn nichtje?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met je nicht was ook troll toch?
Of niet?
huehuehuehuequote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dat van zijn nichtje?
Wat zou je denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met je nicht was ook troll toch?
Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |