Prison Break ookquote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel eens. Te veel series waarbij alleen de eerste seizoen(en) tof zijn.
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat ik mij heb geïntegreerd in dit topic?
Wel redelijk goed jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforumquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Dat vind ik wel roar hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Katy Perry haar natuurlijke haarkleur zwart is maar dit zelf roze verft. Nu komt het gekke, tijdens optredens zet ze dus een zwarte pruik op om zwart haar te hebben...
Ik snap het niet helemaal al was het wel een zeer puike documentaire over katy.
linkquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zijn vriend volgens scholierenforum
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou helpen als je op mijn Katy Perry feitje zou ingaan.
Nee wel gewerktquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sgt nog geneukt?
gr gr
Goed te horen. Maar met redelijk ben ik niet tevreden. Ik zal streven naar de maximaal mogelijke tevredenheid van jou.quote:
Kan ik nu even niet vindenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
Ja, prima forumpje om te trollenquote:
Twee weken terug stuurde je nog'' Tjackie, ik vind autorijden best leuk'' ik: ''ok over twee weken niet meer'' jij: ''ja doei''quote:
Wat een pareltje was datquote:
Die met je nicht was ook troll toch?quote:
en dat van zijn nichtje?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik nu even niet vinden![]()
Was troll-topic van hem hoor
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met je nicht was ook troll toch?
Of niet?
huehuehuehuequote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en dat van zijn nichtje?
Wat zou je denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet?
Awquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Ik heb deze tentamenweek geen boek open geslagen en dan is het ook nog een tentamen welke binnen een dag nagekeken is... het cijfer... even snijden.
Kan best tochquote:
Ik zal je straffen als je de fout in gaatquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Tjacka het volgende:
Trollen
Gelukkig heb ik mijn postgedrag aan weten te passen.
Benieuwd wanneer ik weer recidive pleeg.
Niet trollen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet?
Welke auto is je ook alweer toegezegd bij het behalen van je rijbewijs? Kom op, een beetje doorzettingsvermogen. Tjacka heeft maar een Punto en ik heb helemaal geen eigen auto.quote:
Moet je toch niet willenquote:
vraag het spatie, hij is jaloersquote:
weet niet hoe je nichtje er uit zietquote:
Koop een Suzuki Swift 1.3 GLX uit '99quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet trollen.
Bij voorbaat dank.
[..]
Welke auto is je ook alweer toegezegd bij het behalen van je rijbewijs? Kom op, een beetje doorzettingsvermogen. Tjacka heeft maar een Punto en ik heb helemaal geen eigen auto.
rrrrrrrrrightquote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Muto het volgende:
Wtf, programma op NL3 waar presentatoren bij (ex)-pedofielen gaan wonen. Doet een van die gasten open met een Zwartie Piet Is Racisme-trui
Het is niet goed voor mijn humeur in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar tikken op mijn billen graag.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je straffen als je de fout in gaat
Geloof ik nietquote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twee weken terug stuurde je nog'' Tjackie, ik vind autorijden best leuk'' ik: ''ok over twee weken niet meer'' jij: ''ja doei''
Frans Bauer zijn muziekquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Frans begrijpt niet dat mensen Nederlanstalig4e muziek niet leuk vinden.___
Kermismuziek
Die waren voor mij zelfs te pauper.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Koop een Suzuki Swift 1.3 GLX uit '99
Bazenauto's
Ik heb de zweep al klaar liggenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paar tikken op mijn billen graag.
10/10 zou bier in zijn gezicht gooien.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frans Bauer zijn muziek_____
verder toffe gozer. 10/10 zou bier met hem drinken
OneRepublic.quote:
Maar daar straf je mij niet mee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb de zweep al klaar liggen
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet goed voor mijn humeur in ieder gevalIk ben er voor je in deze zware tijd. Dat doen vrienden voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...quote:
Waar ben je fan van?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die waren voor mij zelfs te pauper.
Op FOK!?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar daar straf je mij niet mee eigenlijk.
dat is FOK! ookquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...
Nee, was jongerenforum.nl ofzo?quote:
Dan wacht ik even.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voorzie een discussie over pedofilie in ongeveer 10 minuutjes losbarsten.
ik ben in een erg slecht humor voor zulke dingen deze avondquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voorzie een discussie over pedofilie in ongeveer 10 minuutjes losbarsten.
Dit jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat ze alle pedofielen op moeten hangen.
Ja dagquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zou een voor een mijn nagels er uit moeten trekken dan.
alle pedofielen terug naar joekellandquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
*humeur.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben in een erg slecht humor voor zulke dingen deze avond
Waarom?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Druk hem iets groots in zijn aarschquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dagIk wil wel simpele straffen uitdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |