OneRepublic.quote:
Maar daar straf je mij niet mee eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb de zweep al klaar liggen
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet goed voor mijn humeur in ieder gevalIk ben er voor je in deze zware tijd. Dat doen vrienden voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...quote:
Waar ben je fan van?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die waren voor mij zelfs te pauper.
Op FOK!?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar daar straf je mij niet mee eigenlijk.
dat is FOK! ookquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Sowieso laat een van die pedofielen zien dat hij alleen op Wiki zit te kijken, maar je zag ook dat hij op een jongerenforum zit...
Nee, was jongerenforum.nl ofzo?quote:
Dan wacht ik even.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voorzie een discussie over pedofilie in ongeveer 10 minuutjes losbarsten.
ik ben in een erg slecht humor voor zulke dingen deze avondquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik voorzie een discussie over pedofilie in ongeveer 10 minuutjes losbarsten.
Dit jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat ze alle pedofielen op moeten hangen.
Ja dagquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zou een voor een mijn nagels er uit moeten trekken dan.
alle pedofielen terug naar joekellandquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
*humeur.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben in een erg slecht humor voor zulke dingen deze avond
Waarom?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Druk hem iets groots in zijn aarschquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dagIk wil wel simpele straffen uitdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |