SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, vrij veel:quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Is er tijdens Blizzcon nog een keer een WoW presentatie met meer info?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:48 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer krijgen we nu eindelijk iets te horen over Titan?
Oorspronkelijk idee in de koelkast, ze zijn er weer opnieuw mee begonnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:48 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer krijgen we nu eindelijk iets te horen over Titan?
Toch ben ik bang dat ze uiteindelijk de boot gaan missen, alleen Diablo 3 heeft nog veel aangetrokken maar je kan niet eeuwig blijven melken op dezelfde concepten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oorspronkelijk idee in de koelkast, ze zijn er weer opnieuw mee begonnen.
Deze twee worden groot, in multiplayer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:54 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat ze uiteindelijk de boot gaan missen, alleen Diablo 3 heeft nog veel aangetrokken maar je kan niet eeuwig blijven melken op dezelfde concepten.
Wat ik ervan begreep is het een concept dat niet lijkt op 1 van de andere grote games van blizzard.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:54 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat ze uiteindelijk de boot gaan missen, alleen Diablo 3 heeft nog veel aangetrokken maar je kan niet eeuwig blijven melken op dezelfde concepten.
MoP had al een nieuwe class én een nieuw race, dus reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:06 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hopelijk komen er nog toevoegingen aan de nieuwe expansion (new race/class). Op deze manier kunnen ze nog 10/15 van die dingen uitbrengen als ze naar het verleden gaan.
Ik had gehoopt op echte futuristische shit, incl winkwalker class.
Hearthstone wordt echt vet snel saai. Ik had al vrij vroeg een betakey en heb het ook zeker een paar weken intensief gespeeld maar nu heb ik het al weer minstens een maand niet opgestart.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze twee worden groot, in multiplayer.
http://fok.nl/624968
http://fok.nl/624969
Als ik al zie hoe veel en hoe snel Hearthstone betakeys gevraagd werden en hoeveel het nu al gespeeld wordt: wow (hihi)
En ik heb zelf erg veel zin in Heart of the Storm, MOBA dus. Qua concepten zitten ze dus wel erg gevarieerd: kaartspel, moba, mmorpg, hack & slash (hopelijk met de auction house weg eindelijk weer goed).
Ik ben ook wel heel erg benieuwd. Enige wat ik jammer vind is dat Mythic 20 man nodig heeft en wij een 10m raid guild zijn. Dan moeten we dus recruiten voor mythic, of het overslaan maar dat wil je niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat ze niks gezegd hebben over PvP balance en CC e.d., daar mogen wel wat veranderingen aan gebeuren.
Dit had ik op Tweakers getypt:quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel erg benieuwd. Enige wat ik jammer vind is dat Mythic 20 man nodig heeft en wij een 10m raid guild zijn. Dan moeten we dus recruiten voor mythic, of het overslaan maar dat wil je niet.
Oja deze costume was echt geweldig gisteren:
[ afbeelding ]
En deze ook
[ afbeelding ]
Ook hard gelachen om de Epicus Maximus costue:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt het een mode waar je maar een paar bosses per maand killed of zo. Echt super strak, en je natuurlijk gear uit HC nodig hebt. Vraag me wel af hoe de loot gaat dan. Zal het personal gaan of toch met een aantal drops per boss.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben benieuwd, het zou inderdaad nog moeilijker moeten worden dan heroic. Maar even afwachten hoe het gaat worden. Als het alleen voor de guilds is die nu 14/14HC hebben gecleared, dan komen we daar niet eens aan toe schat ik. Als ze iig niet met de difficulty gaan klooien en normal downscalen naar de huidige flex.
Voordeel is wel dat we alvast kunnen beginnen met recruiten en gearen tijdens de progress, omdat normal en heroic gewoon flexibel worden. Dan kun je langzamerhand mensen gaan toevoegen en de raids met 13, 16, 18 man gaan doen etc. Dat is wel erg fijn.
Oh en:
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Van mij hoeven ze ook echt niet elke expansion een class en race of een van die twee toe te voegen, ik ben super blij met eindelijk nieuwe models voor oude races.
ik denk dat heel veel mensen gaan lopen zijken dat zij hun char niet meer kunnen terug vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookEen nieuw ras/class wil ik dan ook weer gaan spelen en er is nog zo veel wat ik wil doen.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik denk dat heel veel mensen gaan lopen zijken dat zij hun char niet meer kunnen terug vinden.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
Wait wut? In essentie zijn ze nog het zelfde, 't ziet er alleen beter uit. En sowieso, ik zie het gezicht van mn characters eigenlijk toch nooit als ik aan t spelen benquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
Persoonlijk vind ik de nieuwe modellen er allemaal goed uit zien tot nu toe.
Mjah als mythic te vergelijken is qua moeilijkheid met de huidige heroic moeten wij dus gaan recruiten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:46 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm als het alleen een naam aanpassing is voor de raids modes dan ben ik bang dat onze guild geen mythic raids meer gaat doen in WoD.
Hier beginnen? http://www.wowwiki.com/Lorequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Blistering het volgende:
Waar kun je eigenlijk beknopt wat meer te weten komen over de lore? Heb niet heel veel zin om alle boeken door te moeten lezen, maar wil wel het e.e.a. te weten komen over hoe die nieuwe x-pac zich in het verhaal past.
Diequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Anders snap ik ook niet wat 'ie bedoelde.
hahaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
GEEN HIT EN EXPERTISE
GEEN DODGE EN PARRY
WIJ WILLEN DE DOMBO AUDIENCE
HAHAHAquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
Dafuq, nu zeggen ze ineens dit
The new Normal will be as difficult as Flex is today.
The new Heroic will be as difficult as Normal is today.
The new Mythic will be as difficult was Heroic is today.
je zit niet klaar voor Blink 182?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Straks het beste van Blizzconde Q&A, altijd leuk.
Wat is Blink 182?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is Blink 182?
Het kan niet leuker zijn dan het rariteitenkabinet bij de Q&A.
Ik heb het even opgezocht, maar ik heb dus totaal geen belangstelling voor muziekbandjes. Sorry.quote:
Juist. Door Blizzcon denk ik dus dat de gemiddelde wowspeler er zo uit ziet + overgewicht heeft (maar ik vermoed dat ook het Amerikaanse publiek zelf überhaupt wat dikker is).quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ][/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Duss
WOW 7,5% HIT REFORGING SKILLS WOW ZO MOEILIJK MANquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
GEEN HIT EN EXPERTISE
GEEN DODGE EN PARRY
WIJ WILLEN DE DOMBO AUDIENCE
jij bent zeker nieuw hierquote:Op zondag 10 november 2013 02:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
WOW 7,5% HIT REFORGING SKILLS WOW ZO MOEILIJK MAN
WOW ICY-VEINS THEORYCRAFTING READING SKILLZ WOW I KAN LEZEN VAN EEN WEBSITE
WOW MRROBOT GEAR OPTIMIZER SUCH AMAZING IN DEPTH SKILLS WOW CHAR IMPORT CLICKING SKILLS HOLY FUCK
OMG BLIZZ WROM ZO CASUALS DIENEN MAN? OMG IK BEDOEL IK BEN SUPER ELITE IK KAN LEZEN VAN EEN WEBSITE EN CLICKEN OP REFORGE WTF BLIZZ??
Alle diepgang eruit halen, iedereen gefixeerde mana pools, iedereen heeft in principe oneindig mana, verschillende classes dezelfde abilities gevenquote:Op zondag 10 november 2013 02:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
WOW MRROBOT GEAR OPTIMIZER SUCH AMAZING IN DEPTH SKILLS WOW CHAR IMPORT CLICKING SKILLS HOLY FUCK
OMG BLIZZ WROM ZO CASUALS DIENEN MAN? OMG IK BEDOEL IK BEN SUPER ELITE IK KAN LEZEN VAN EEN WEBSITE EN CLICKEN OP REFORGE WTF BLIZZ??
Hit en Expertise zijn gewoon twee domme stats, niemand heeft meer dan de ander. Gewoon zorgen dat je genoeg hebt en klaar. Dat ze dodge en parry weghalen snap ik dan weer niet, dat zijn gewoon prima statsquote:Op zondag 10 november 2013 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alle diepgang eruit halen, iedereen gefixeerde mana pools, iedereen heeft in principe oneindig mana, verschillende classes dezelfde abilities geven
Ik heb foto's gezien van twee wowmeets van twee van mijn guilds. Eerste was vol Serven, Kroaten, Grieken, Italianen en die zagen er echt allemaal best bad ass uitquote:Op zondag 10 november 2013 08:20 schreef Silmarwen het volgende:
En idd Isa, de meeste Amerikanen zijn gewoon wat forser, dat maakt al veel uit. We hebben 2 keer een wow meet gehad, en die mensen zagen er allemaal normaal uit. Nou normalig, het valt mij wel op dat de meeste namelijk wel erg van metal of van punk houden en zich daar redelijk naar kleden, als in, veel zwarte kleding enzo.
Wij waren tijdens die Q&A steeds aan het raden welke race/class die mensen spelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Duss
Ja mijn broertje is dus ook zo'n die hard nerd, die speelt momenteel geen WoW meer, maar is meer van de EVE en Final Fantasy (met de laatste zit hij in een world first whatever de naam voor guilds daar is).quote:Op zondag 10 november 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van twee wowmeets van twee van mijn guilds. Eerste was vol Serven, Kroaten, Grieken, Italianen en die zagen er echt allemaal best bad ass uitGeen 'typische nerds' oid, het metaltype dus.
Tweede meet (huidige guild) zat vol Zweden, Nederlanders, Engelsen, Duitsers en die waren héél héél erg nerdy (ik schoot bijna in de lach toen ik de foto's zag, want het was echt bijzonder cliche)Maar gemiddeld eerder veel te mager dan te dik.
NEt zoals die gast die altijd streamt op mmo champion, die healer met die fucking zware stem maar het lichaam van een 15 jarigequote:Op zondag 10 november 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van twee wowmeets van twee van mijn guilds. Eerste was vol Serven, Kroaten, Grieken, Italianen en die zagen er echt allemaal best bad ass uitGeen 'typische nerds' oid, het metaltype dus.
Tweede meet (huidige guild) zat vol Zweden, Nederlanders, Engelsen, Duitsers en die waren héél héél erg nerdy (ik schoot bijna in de lach toen ik de foto's zag, want het was echt bijzonder cliche)Maar gemiddeld eerder veel te mager dan te dik.
omdat het nu helemaal nergens op slaat. zeker als je parry en dodge weghaald is het voor een tank geen uitdaging meer blood dk is nu bind every key to death strike and blood boil > facerollquote:Op zondag 10 november 2013 02:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Lolquote:
Dit is geshopped, toch?quote:
Ze zullen wel binnenkort zeggen dat je gegarandeerd beta access hebt als je een actief account hebtquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Curlbrah het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze denken de huidige subs geïnteresseerd te houden gezien de expansion waarschijnlijk pas november/december 2014 zal komen.
Oh, dat zal me wel ff bezighouden dan. Beta is meestal aardig compleet, ze konden op Blizzcon ook al 15 minuten WoD spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze zullen wel binnenkort zeggen dat je gegarandeerd beta access hebt als je een actief account hebt
Ze moeten haast wel in mei ofzo de expac uitbrengen, anders zie ik het inderdaad niet goed komen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Curlbrah het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze denken de huidige subs geïnteresseerd te houden gezien de expansion waarschijnlijk pas november/december 2014 zal komen.
Iets dat nog niet klaar is kan niet uitgebracht worden.quote:Op zondag 10 november 2013 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze moeten haast wel in mei ofzo de expac uitbrengen, anders zie ik het inderdaad niet goed komen.
Dialect, eat it.quote:Op zondag 10 november 2013 13:26 schreef Messina het volgende:
Ze hebben echt geen 'wouden' geroepen, want dat is geen woord.
Ik kan het me niet voorstellen, ze weten dat ze dat echt niet kunnen maken. Ik gok ergens komend zomer, maar ik hoop zelfs wat eerder.quote:Op zondag 10 november 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Serieus in december pas? Dan is het nog erger dan DS en ICC nu met siege lol.
Speel jij nu weer Isa? Kan me herinneren dat je flink lang inactive was.quote:Op zondag 10 november 2013 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, ze weten dat ze dat echt niet kunnen maken. Ik gok ergens komend zomer, maar ik hoop zelfs wat eerder.
Probeer je op battle.net in te loggen met je oude wow account of.. ? Is een speciale pagina voor.quote:Op zondag 10 november 2013 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik speel al zo lang niet meer dat mijn karakters niet meer beschikbaar zijn via de armory.
Edit: en ik kan ook niet meer inloggen op mijn account.
volgens mij zeiden ze dat avoidance voor tanks zouden blijven zoals dodge parryquote:Op zondag 10 november 2013 11:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
omdat het nu helemaal nergens op slaat. zeker als je parry en dodge weghaald is het voor een tank geen uitdaging meer blood dk is nu bind every key to death strike and blood boil > faceroll
Nee ik heb wel een battle.net account... alleen zit er blijkbaar een authenticator aan. Dat heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Probeer je op battle.net in te loggen met je oude wow account of.. ? Is een speciale pagina voor.
Dit is wel iets anders dan het weghalen van expertise/hit.quote:Op zondag 10 november 2013 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alle diepgang eruit halen, iedereen gefixeerde mana pools, iedereen heeft in principe oneindig mana, verschillende classes dezelfde abilities geven
Het gaat toch om de gameplay niet over hoeveel gems je in je items kan stoppen. Dat maakt echt geen reet uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Net even gelezen wat ik heb gemist en klinkt vrij gaar. Geen meta gems meer, 1 socket per item en die hele itemization change.
Ik heb het voordat Cata en MoP uitkwamen ook al gedacht, maar misschien is dit nu echt het punt dat WoW niks meer voor mij doet. Maarja even afwachten hoe alles eruit gaat zien en wat uiteindelijk live gaat.
Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat toch om de gameplay niet over hoeveel gems je in je items kan stoppen. Dat maakt echt geen reet uitalleen maar irritant dat je dat telkens moet doen
Theorycraftingquote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.
Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:
- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.
- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.
- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).
- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.
Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".
Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar
wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze zeiden dat ze het veel eerder wouden uitgeven.
Waarschijnlijk in de vorm van een emailtje?quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een battle.net account... alleen zit er blijkbaar een authenticator aan. Dat heb ik nooit gedaan.
Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doenquote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn.
hebben ze met cata ook wel gedaan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doen
Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hebben ze met cata ook wel gedaan.
Daar was geen verband hoor!!!quote:Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
Toen ik weer ging spelen kwam isa ook gelijk
Ik vind dit de makkelijkste methode:quote:Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar was geen verband hoor!!!
En hoe doe ik in godsdnaam het schaakspel in Karazhan alleenIk kan dat niet hoor. Als het nou turn based was en ik kon nadenken, maar neeeee: ze walsen zo over me heen
Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!quote:Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik vind dit de makkelijkste methode:
Mja, je hebt op zich wel een punt, maar ook weer niet. Met het oude talentsysteem was er voor elke class gewoon een optimale build die gewoon op Google te vinden was en die iedereen ook gebruikte. De huidige talents vind ik veel leuker en heeft ook stukken meer interactie dan de vorige.quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.
- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.
- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).
- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.
Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".
Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar
nvm, het is geluktquote:Op zondag 10 november 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!
sorryquote:
Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook.quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook.![]()
quote:Warlords Release Date
Another MoP patch would delay WoD, so Patch 5.5 isn't going to happen. The entire team is working on WoD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Q: "Typically that would be in the Winter of next year. Does that mean it is a goal to bring it in to Summer or Spring?" A: "Well certainly the goal is before that, but we'll see, it is very hard for us to predict."
Ah top!quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
oD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.quote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Gewoon de oldskool tijd wanneer 600g voor een epic mount een eeuwenlange grind wasquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.
Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.
Daarnaast vind ik dat ground mounts wel voor meer immersie en avontuur zorgen, maar is wel minder convenient.
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomtquote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.
Geweldig, babbies die telkens in de lucht vliegen en niet durven te PvPenquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Prima hoor, wachten we tot 6.1.quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomt
Kennen ze toch groundmounts van maken.quote:Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja handig, weken lang farmen voor rusted proto drake, die van de world events, ashes etc en dan haken ze flying mounts zeker weg
Lijkt me niet dat ze het permanent doen.
Sinds de release van WoW ongeveer. Wel met pauzes van soms een paar maanden, maar alsnog wel veul gespeeldquote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, in hoeveel tijd? Dat is ook een werkdag per dag gemiddeld, trots
Ik zoek nu iets om 2 avonden in de week mee te vullen, 3-4 uurtjes ofzo. Dus kan mij denk ik wel vermaken, maar niet zo 'hardcore' als vroeger, heb ik helaas geen tijd meer voor. Zijn nu andere zaken om mee bezig te zijn. Maar wil wel weer zoveel mogelijk achter die achievement puntjes aanMaarja, als ikmijn professions wil halen zal ik sowieso een ander lvl90 moeten hebben voor het minen etc. Ik vond het behoorlijk snel gaan dus die zullen er ook wel komen.
4,3 uur per dag gemiddeld vind ik al aardig gek, gezien alle stops die ik ook heb gehad tussendoor. Damn wat was ik goed geweest als ik dat gemiddelde de afgelopen 2 jaar had doorgezet
Zou wel beter zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Denken dat ze dat ooit gaan doen is al eenwaard.
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.quote:
Dat ligt in mijn beleving niet aan de flying mounts. Wat ik erg storend vind is dat overal guards staan die meehelpen als je dan iemand wil pakken. In de capitals, oke, maar val eens een tegenstander aan bij een groepje questgivers. Ook buiten die zone kan je iemand pakken, loopt hij terug naar het kampje en ben je alsnog fucked.quote:Op maandag 11 november 2013 09:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.
Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge eventquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef TwyLight het volgende:
De QQ die niet vliegen tot 6.1 met zich mee zou brengen is zo enorm groot dat ik de kans niet groot in schat dat ze dat daadwerkelijk gaan doen
Zou het wel leuker vinden om enkel te kunnen lopen tot een bepaald level. Omdat je quests je toch langzaam door de zones leiden. Daarna is het wel handig om overal snel te kunnen komen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge event
Mwoah, ik ben zeker voor PvP en het afschaffen van OP guards en wmb schaffen ze PvE ook gewoon helemaal af maar zonder flying mounts wordt het wel een beetje gaar. Ze moeten gewoon iedereen zo'n item geven die andere players van hun mount af trektquote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge event
#geenflyingmountsindraenor #2013quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben zeker voor PvP en het afschaffen van OP guards en wmb schaffen ze PvE ook gewoon helemaal af maar zonder flying mounts wordt het wel een beetje gaar. Ze moeten gewoon iedereen zo'n item geven die andere players van hun mount af trekt
quote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
#geenflyingmountsindraenor #2013
http://www.wowhead.com/item=86584quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben zeker voor PvP en het afschaffen van OP guards en wmb schaffen ze PvE ook gewoon helemaal af maar zonder flying mounts wordt het wel een beetje gaar. Ze moeten gewoon iedereen zo'n item geven die andere players van hun mount af trekt
Je bent niet verplicht om een flying mount te gebruiken hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kon je ook niet vliegen, ging prima.
Nee, maar een groundmount gebruiken als iedereen vliegt is ook niet de je van het.quote:Op maandag 11 november 2013 14:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om een flying mount te gebruiken hoor.
die vergelijking slaat nergens opquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef ufopiloot het volgende:
Dat moet dan maar, toch? Wij rijden nu ook niet allemaal in een Volvo uit 1956 omdat er een enkeling is die dat leuk vindt. Als hij wilt mag hij in zijn oude Volvo rijden, en de rest rijdt gewoon in een normale auto
quote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
die vergelijking slaat nergens op
quote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Frostmane is leuk iddquote:Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef MarkyB het volgende:
Kom eens op Frostmane kijken ;-)
Doe het niet als je op tijd naar bed wilt.
Ik speel niet meer, omdat het spel naar mijn mening te makkelijk is geworden en de community te erg is bedorven.quote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef ufopiloot het volgende:
Nu nog steeds? En veel raiden enz. ook? Welke realm speel je? Ik ben Trollbane al helemaal zat, geen hond te bekennenWel leuk om even rustig te levelen maar dat is het zo een beetje. En hoe is het in WoW verder? Veel makkelijker geworden naar wat ik heb begrepen, gezien je nu ook een Looking for Raid hebt?
Dat zou opzich wel goed zijn (even door alle 'OMG NOOB'-roepers heenkijken en de daadwerkelijke noobs), ik werk nu namelijk in het buitenland en het is hier 2 uur later dan in Nederland. Dat is helemaal kut als er wordt geraid van 19.00 tot 23.00 ofzo CET. Dan zit ik op een doordeweekse dag tot 1 uur te gamen en kruip ik om 6 uur mijn nest weer uit
Was niet echt relevant meer sinds in ergens in TBC volgens mij de theorycraft websites kwamen > Google Mage cookie cutter, klik de juiste talents aan, klaar. Juist de "versimpelde" talents bieden meer flexibiliteit. Voorbeeld: In heel TBC heb ik mijn warlock 3x gespect: Gestart als Affli > Destro "2-button win spec + Sac" > Demonology in de Wrath pre patch. In Cata ook maar een paar keer. Nu in Mop Retalent ik vaker per week dan in totaal in Vanilla/Cata/TBC.quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was helaas ook niet echt engaging gameplay meer met de opkomst van sites als MrRobot, Reforge lite en de voorlopers daarvan. Theorie crafting kon je een edge geven in vanilla en tijdens TBC. Daarna kon iedereen die zaken vinden en wat het naar mijn mening niet echt meer een voordeel om nog uren met simcraft/spreadsheets e.d. te werken. Waar ik eerst meerdere keren per dag simde is het nu 1x per week ofzo om even de scale factors te krijgen.quote:- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.
Dit zal juist weer meer gaan gebeuren omdat je straks niet meer kan reforgen, terwijl de secondaries van de drops vast staan, deze veranderen niet bij spec change, alleen de primary's veranderen.quote:- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.
Same here, echter ben ik er niet rouwig om dat hit/exp/dogde/parry, reforge e.d. nu uit de game gehaald worden. Het mag dan wel dumbing down lijken, echter door alle resources op internet lopen alleen nog de clueless met niet optimaal gemde/geforgede setups en Hit/Exp waren nooit stats die lastig te begrijpen waren met hun hard caps die je gewoon moet hebben om optimaal te spelen.quote:Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".
Je ze moeten zo'n item baseline aan elke speler geven met unlimited verticale rangequote:Op maandag 11 november 2013 14:33 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/item=86584
Want? Het zijn allebei old-fashioned mensen die lopen te QQ'en dat vroeger alles mooier was. Wen eraan en ga me de tijd mee, of blijf anders maar lekker op je paardje hobbelen terwijl de rest wel gewoon vliegt.quote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat Flying Mounts en gewone Mounts invloed hebben op PvP, daar hebben paarden en auto's niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 05:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Want? Het zijn allebei old-fashioned mensen die lopen te QQ'en dat vroeger alles mooier was. Wen eraan en ga me de tijd mee, of blijf anders maar lekker op je paardje hobbelen terwijl de rest wel gewoon vliegt.
Omdat iedereen zijn ding doet en dan snel de lucht in vliegt. En het is makkelijker om iemand op de grond te pakken dan iemand in de lucht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef ufopiloot het volgende:
Waarom dan precies? Vroeger was een gevecht ook 9 van de 10 over als iemand het voor elkaar kreeg om op zijn ground mount te springen. Dus dat zal weinig verschil maken.
Vroeger was het trouwens nog een makkie om iemand die vloog uit de lucht te knallen. Met divine shield, blink, flight form, slow fall, parachute, reincarnation etc. kon jejezelf altijd nog wel redden terwijl je met een mooie burst iemand de lucht uit knalde.
Omdat ik op een PvP server zit en iedereen zit alleen maar in de lucht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis mee dat iedereen zijn ding doet?
#verwijderteleportnaardungeonsquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:18 schreef ufopiloot het volgende:
Zo niet dan staan ze in Stormwind en kan je er ook niks mee.
Frostmane is jouw serverquote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand nog tips voor een drukke, gezellig, leuke realm? Trollbane waar ik nu zit is echt helemaal afgestorven in 2,5 jaar tijd. Iedereen, maar ook echt iedereen is vertrokken.
Het liefst met een hogere Alliance ratio ten opzichte van de Horde. En een drukke realm, maar zonder queues.
Mijn vorige guild zit nu op Silvermoon, maar dat is denk ik too much, alliance/horde ratio van 16:1 ofzo, en hoge queues.
http://wow.realmpop.com/eu.htmlquote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand nog tips voor een drukke, gezellig, leuke realm? Trollbane waar ik nu zit is echt helemaal afgestorven in 2,5 jaar tijd. Iedereen, maar ook echt iedereen is vertrokken.
Het liefst met een hogere Alliance ratio ten opzichte van de Horde. En een drukke realm, maar zonder queues.
Mijn vorige guild zit nu op Silvermoon, maar dat is denk ik too much, alliance/horde ratio van 16:1 ofzo, en hoge queues.
Laat ons gewoon direct vliegen man, het Cata systeem was toch geniaal.quote:There's a lot of discussion about flying/not-flying and I'd like to try to sum things up and maybe realign the discussion a bit. Some of the other threads are near-cap, some have really gone down tangents, so I'm just picking this one to throw a reply into. Apologies to the other threads.
We intend to disallow flying while leveling from 90 to 100, and have flying become available again in the first major patch for Warlords of Draenor. No flying while leveling has been the case during Burning Crusade, Wrath of the Lich King, and Mists of Pandaria. We allowed flying during Cataclysm because as those zones were mixed-in with the 1-60 world it just would have been really jarring to dismount you as you fly into Hyjal, etc. but we would have disallowed it for Catalcysm zones as well if there was a reasonable solution there.
Flying trivializes combat. A lot of people like to say we're trying to force world PvP, or that we just really want people to look at the pretty trees we made, but those really aren't the reasons that drive this same decision we've made every expansion. Flying allows you to escape or enter combat at-will. There's a reason why flying isn't allowed in dungeons and raids, or battlegrounds and arenas, and that's because it would trivialize the core mechanic of the game in those areas - combat. For much the same reason it trivializes how content is approached in the outdoor world based on the simple fact that you can lift off and set down wherever you like.
So that's the main reason. But sure there are a lot of other problems it can cause for content design such as zones having to get a lot bigger because flying mounts can travel so quickly (and thus making ground travel in them take much longer), it reduces the impact of elevation within zones, it completely removes the ability for us to pace or present content in any structured way, and in general removes our ability to determine how and when players approach a situation, see a vista or location, or charge into/out-of a combat situation. It just greatly reduces any gameplay we want to create by allowing infinite choice in how content is approached to best suit a player's intention to (usually) avoid that content.
I totally sympathize with people's desire to do that, they want to be efficient and have it be their choice, but we have to balance our intent to create a game against creating a sandbox where anything goes. There's a happy medium there somewhere, but flying mounts in most cases just do too much to undermine too many of our core intentions with the game world, the basis of the game: combat, or guiding players through a game experience, and for those reasons we have continually chosen (when we could) to disallow flying mounts in the 'current' outdoor content. In the past that's meant only while leveling, but in our experiences with the Isle of Thunder and Timeless Isle we feel like we can extend that for a bit longer in the new content, and have it be kind of a big deal again once you're able to earn flying in the first big content patch, and in the meantime putting focus on flight paths as well as having some more interesting travel options for players to use.
Update: So a couple things I wanted to bring up in addition to what I posted earlier. The first was that we're of course refining our questing experience, you may have heard a bit about it from BlizzCon, and that expands to max level content as well. In Mists of Pandaria there was quite a bit of outdoor content at max level, but it was almost entirely in the form of dailies. From BlizzCon we shared we're looking to provide something quite a bit more story driven like the 5.1 Operation Shieldwall/Dominance Offensive with some of the exploration lessons we learned from the Timeless Isle, and that extends to the max level experience as well. We want the transition at max level not to be questing and story to a harsh "now you do dailies", but something that's more natural and feels a lot like the leveling experience just at max level for better reward. And so that goes back to all of the reasons I gave before about how flight interrupts some of the core mechanics we think present the best leveling and questing experience, and I thought it'd be good to point out that it'll also play a big role at max level due to our questing refinements.
The second thing is we really like when flying feels like a reward and something you've earned for each new expansion or area. It's such a powerful ability and we look back at BC (at least for epic riding) or Wrath and those were really big keystone achievements for us as players (mainly because they had some pretty huge gold costs on them...). Regardless of the unlock method though it was one of the bigger moments when you unlocked flying, took to the skies, and were able to see the world from an entirely different vantage because for most of us it wasn't easily attainable. Our plan has been to recapture some of that but make it a bit cooler, and while we don't have specifics just yet, it'll be something more involved than just paying gold; something that further emphasizes how powerful flight is. Unlocking it won't just be level 100 on the day 6.1 comes out with some gold, but something you'll be working toward over the course of the initial expansion release, and 6.1 will introduce the final steps to complete it. Think of something like a mini Legendary cloak quest. It's such a enormous power to be able to fly we really want it to be more of a key moment when you unlock it, and something that feels like an accomplishment more than just shelling out some gold like we've had in the past.
Anyway, I felt like those two things were worth spelling out.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laat ons gewoon direct vliegen man, het Cata systeem was toch geniaal.
'quote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja mijn oude realm is ook compleet uitgestorven, Turalyon aan de horde kant. Alliance is nog wel aardig druk.
Main zit nu op Silvermoon Alliance, lekker druk. Denk dat die samen met Frostmane Alliance en Kazzak Horde wel de drukkere realms zijn.
Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realmquote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
mijn main zit ook op silvermoon alliance.
Prima, laat ons dan vliegen met alts als je al eenmaal alles hebt doorlopen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij een MMORPG. Ik snap de uitleg helemaal. Vliegen mag wel als je eenmaal alles hebt gehad.
[..]
Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realmIk zit er ook aan te denken om heen te verhuizen maar wil niet een half uur in de wacht staan om te kunnen gamen, of dat alle mobs kapot worden gefarmd omdat het zo een drukke bende is.
Dan moet je niet gaanquote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij een MMORPG. Ik snap de uitleg helemaal. Vliegen mag wel als je eenmaal alles hebt gehad.
[..]
Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realmIk zit er ook aan te denken om heen te verhuizen maar wil niet een half uur in de wacht staan om te kunnen gamen, of dat alle mobs kapot worden gefarmd omdat het zo een drukke bende is.
quote:
Dit inderdaad, als je rond 19:30-20:00 inlogged is het de laatste tijd een queue van een half uur ongeveer. Het was erger, heb 1.5 uur queues gehad net na 5.4quote:Op donderdag 14 november 2013 14:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaanIedere avond na sta je wel dik uur in de queue als je te laat inlogged
Had vorige week nog een uur inlogtijd op Silvermoonquote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als je rond 19:30-20:00 inlogged is het de laatste tijd een queue van een half uur ongeveer. Het was erger, heb 1.5 uur queues gehad net na 5.4
Ik zou wel DS hc willen doen maar mijn main is hordequote:Op donderdag 14 november 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou als ik jullie was allemaal naar Frostmane komen
Waren er nou nog mensen die wel een Dragon Soul hc run wilden doen met mij (alliance)? Ik heb die achievements nog steeds niet(taste the rainbow, chromatic champion <-- nog minstens 2 runs voor nodig).
Factionchange of opschietenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Maureentje het volgende:
Ik zou wel DS hc willen doen maar mijn main is hordeEn mijn ally is lvl21
Ik zit alleen in een raid guild op Silvermoon en heb vaste spot, dus ik wil niet zomaar transferenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou als ik jullie was allemaal naar Frostmane komen
Waren er nou nog mensen die wel een Dragon Soul hc run wilden doen met mij (alliance)? Ik heb die achievements nog steeds niet(taste the rainbow, chromatic champion <-- nog minstens 2 runs voor nodig).
Dat wordt hem idd niet neequote:Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Factionchange of opschieten
Maar ik vrees dat hem dat niet wordt.
Ja, helaas wel. Was ook een erg leuke serverquote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben ook bezig met levelen op Frostmane. Bijna 80.
Auchindoun een bietje dood geworden
Transferen voor een oude Cata raid? Whut?!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit alleen in een raid guild op Silvermoon en heb vaste spot, dus ik wil niet zomaar transferen
Oja je had het natuurlijk tegen Maureentje want zij is hordequote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Transferen voor een oude Cata raid? Whut?!
En idd, dat doe je gewoon via open raid dus.
Ik bedoelde ook real-idquote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Oja je had het natuurlijk tegen Maureentje want zij is horde
Via RealID kan wel idd want ben zelf Alliance.
Dood? Staat ook nog wel aangeschreven als een flinke populatie.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben ook bezig met levelen op Frostmane. Bijna 80.
Auchindoun een bietje dood geworden
Vroeger was het altijd high nu is het mediumquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dood? Staat ook nog wel aangeschreven als een flinke populatie.
Als er eens een qeue is (zondagmiddag of dat soort tijdstippen) dan zit je er meestal in een minuut of 5 in.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je bedoelt op silvermoon ?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als er eens een qeue is (zondagmiddag of dat soort tijdstippen) dan zit je er meestal in een minuut of 5 in.
Op mijn vorige server (bloodfeather) waren alle steden vrijwel geheel verlaten, hier staan de straten vrijwel vol. Een stuk gezelliger wmb.
Qua mobs weet ik niet hoe het is, er is meestal wel iemand aanwezig maar heb er geen problemen mee gehad.
quote:
Ja, trade is altijd druk, zelfs 3 uur snachts. Maak een human en loop naar stormwind. Laat je verrassen op Frostmane!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef GokuSsj3 het volgende:
Hoi, ben nieuw op het wow fok forum, maar niet nieuw in wow, zat normaal op wowforum.nl maar die is er helaas uit. had even een vraagje, mijn server (aerie peak) is op dit moment zo stil dat ik naar andere servers aan het kijken ben, en daar zit frostmane ook in. Ik hoor dat de overstap van PVE naar PVP niet super groot is als ik naar frostmane zou gaan omdat er niet veel horde is.
@ Isabeau, zou je me misschien kunnen vertellen hoe druk /2 trade is. Of in het algemeen hoe druk de server is ? Komt er bijvoorbeeld vaak LFM hc scenario voorbij als voorbeeld ?. Want ik heb al moeite om een hc scenario groep te vinden terwijl ik het leuk vind om die elke dag te doen. Of een Ordos groep. Alvast dank voor je antwoord
quote:[message=41235899,noline]Joenino schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:52[/message]:
Snap echt niet waarom mensen denken dat keybinds sneller/beter zijn dan clicken. In PVP kan ik er nog bij inkomen maar in PVE? Merendeel van de tijd sta je toch stil althans ik als tank wel.... Gewoon logisch je knoppen indelen zodat ze dichtbij elkaar staan en clicken == keybinding. Mocht je nog de standaard blizui gebruiken dan hebben jullie zeker gelijk maar met al die mods tegenwoordig.
Ben al een klikker vanaf Vanilla Beta en ik heb nog nooit verschillen kunnen zien tussen mij en een keybinder.
Ik snap je punt niet? Hij legt zijn speelwijze uit. Als hij zo gelukkig is, what's the problem?quote:
WoW is geen singleplayerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Hij legt zijn speelwijze uit. Als hij zo gelukkig is, what's the problem?
Vertel, ik ben echt benieuwd naar je rage.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nergens maar als ik clickende DK's tegenkom krijg ik hoge bloeddruk
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:05 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Vertel, ik ben echt benieuwd naar je rage.
Nee, als je spells aan mousebuttons bind is het geen clicken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Stranger het volgende:
Hangt er toch ook vanaf hoeveel knoppen je op je muis hebt?
Best druk! En zie ook veel LFM hc scen langskomenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef GokuSsj3 het volgende:
Hoi, ben nieuw op het wow fok forum, maar niet nieuw in wow, zat normaal op wowforum.nl maar die is er helaas uit. had even een vraagje, mijn server (aerie peak) is op dit moment zo stil dat ik naar andere servers aan het kijken ben, en daar zit frostmane ook in. Ik hoor dat de overstap van PVE naar PVP niet super groot is als ik naar frostmane zou gaan omdat er niet veel horde is.
@ Isabeau, zou je me misschien kunnen vertellen hoe druk /2 trade is. Of in het algemeen hoe druk de server is ? Komt er bijvoorbeeld vaak LFM hc scenario voorbij als voorbeeld ?. Want ik heb al moeite om een hc scenario groep te vinden terwijl ik het leuk vind om die elke dag te doen. Of een Ordos groep. Alvast dank voor je antwoord
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Oh shit die warrior charged mij en ik heb low hp, even met mijn muis op blink klikken
Een DKquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En dat is nog een tank ookWat een dwaas.
Figuresquote:
Klikken is voor scrubsquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Hij legt zijn speelwijze uit. Als hij zo gelukkig is, what's the problem?
Mijn vriend heeft jarenlang gekliktquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Klikken is voor scrubs
durf te wedden dat hij ook met keyboard draait
wutquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft jarenlang geklikt
Kan je dus heel ver mee komenquote:
Hm, als ik aan 't tanken ben vind ik 't soms wel verrekte handig om te backpeddlen, zeker met kiten somsquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft jarenlang gekliktAlleen in Immersion is hij maar eens aan keybinds gaan doen en toen was hij al aangenomen als tank
Dus och. Alleen dat keyboard draaien heeft hij nooit gedaan, integendeel: hij heeft mijn achteruitloopknop er uitgesloopt omdat hij er niet meer tegen kon dat ik in raids ging back peddlen '( hij zei dat dat juist uitstraalde dat je er geen moer van begreep)
Mjah tanken bij Primordius. Hele hand verkrampt door het constante backpeddlen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, als ik aan 't tanken ben vind ik 't soms wel verrekte handig om te backpeddlen, zeker met kiten soms
Leuke maandelijkse kosten voor wowquote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef ZodiaX het volgende:
http://www.youtube.com/user/Greatfett/videos
Multiboxer US Darkspear server.
60 Accounts!!
Hier heeft ie 100 dk's ?quote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef ZodiaX het volgende:
60 Accounts!!
Ik vind ook altijd dat alles waar ze tijdreizen bij gebruiken het een onlogische puinhoop wordtquote:
Great Scott! (of Heavy, die mag ook)quote:
hij moet wat met zijn autismbuxquote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef ZodiaX het volgende:
60 Accounts!!
Eens, ik vind het altijd zo'n slappe oplossing.quote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd dat alles waar ze tijdreizen bij gebruiken het een onlogische puinhoop wordt
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alliance zeker dat Frostmane?Sowieso AllianceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ach mijn 85 pala is wel blij mee op zich. Maar had ook wel pet gehad of iets dergelijks. Maar geeft ook 9% rep, kan handig zijn bij de rep grinds..quote:Op maandag 18 november 2013 17:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, weer zo'n nep kut item voor de anniversary
En nog éénquote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
heh, een oude vriend van me uit mijn eerste raidingguild is ook naar Frostmane gekomen
quote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
Garrosh downHadden maar 1x de laatste phase nodig, toen we de adds van empowered wirling corruption onder controle hadden was het easy.
En het grappige, ik spec tank voor die fight nadat ik in de raid kom, vergeet ik tank gear aan te doen. Hele fight getanked in dps gear
Krijg je alleen zo'n xp/rep boost consumable???quote:Op maandag 18 november 2013 17:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, weer zo'n nep kut item voor de anniversary
Nuttige post... als je het niet meer speelt / leuk vind, dan post je toch niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:06 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap niet dat het merendeel hier nog wow speelt. Alles ishier.
Mensen die zeuren en dingen zeggen "als ze .. doen dan stop ik" zijn juist de mensen die nooit stoppenquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:52 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik speel het al 5 jaar onafgebroken en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik zie gewoon veel negatieve reacties hier, zoals dat geneuzel over flying mounts wel of niet en dat items die je krijgt toch nooit goed zijn.
Je doet nu net alsof het ineens heel raar is, vorig jaar was 't namelijk precies het zelfde (echtertoen 8% ipv 9%)quote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Krijg je alleen zo'n xp/rep boost consumable???
wtffffffff_________
en het jaar daarvoor ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof het ineens heel raar is, vorig jaar was 't namelijk precies het zelfde (echtertoen 8% ipv 9%)
Ook Kazzakquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kazzak.![]()
Hoewel ik achteraf liever voor Ragnaros had gekozen.![]()
Geen idee, speel sinds SoO niet meer. Daarvoor viel het nog mee als ik mij goed herinner?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ook Kazzak![]()
alleen die queues elke avond![]()
Ja voor SoO was er idd nix aan de handquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, speel sinds SoO niet meer. Daarvoor viel het nog mee als ik mij goed herinner?
Ik maak er toch mooi even gebruik van op mijn alts om te levelen, het is niet veel, maar het is wel wat. Hoelang denk je dat het in het spel blijft, deze week?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Je doet nu net alsof het ineens heel raar is, vorig jaar was 't namelijk precies het zelfde (echtertoen 8% ipv 9%)
Ben vorige week begonnen na ongeveer anderhalf jaar te zijn gestopt (op een maandje na bij release van MoP). Had last van een information overload. Er was zoveel nieuws te doen en ontdekken dat het voelde alsof ik een nieuw spel aan het spelen was. Kan een break aan iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef Isabeau het volgende:
En mocht je WoW even zat zijn dan raad ik aan om een paar maanden te stoppenIk heb het domweg weer enorm naar m'n zin.
Herkenbaar!!quote:
Bestaat dat nog? En die Star Wars wowkiller, is die er nog?quote:
2 weken geloof ik. Ik gebruik het item samen met full heirloom om mijn warrior te levelen. Gisteren vanaf het avond eten tot 9 uur (3 uurtjes) geleveld van 52 tot 60quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak er toch mooi even gebruik van op mijn alts om te levelen, het is niet veel, maar het is wel wat. Hoelang denk je dat het in het spel blijft, deze week?
Oke. Geen discussie meer. Laten we een wow circlejerk maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:52 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik speel het al 5 jaar onafgebroken en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik zie gewoon veel negatieve reacties hier, zoals dat geneuzel over flying mounts wel of niet en dat items die je krijgt toch nooit goed zijn.
Ja ik gebruik het nu ook mooi om nog 5 alts van 87 naar 90 te levellenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak er toch mooi even gebruik van op mijn alts om te levelen, het is niet veel, maar het is wel wat. Hoelang denk je dat het in het spel blijft, deze week?
Je mag best discussiëren hoor, dat is juist leuk! Alleen onthou wel dat discussiëren iets anders is als continu te gaan zitten zeiken op alles wat je niet leuk of nooberig vindt.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke. Geen discussie meer. Laten we een wow circlejerk maken.
Ja,en het is nu free to playquote:Op woensdag 20 november 2013 06:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? En die Star Wars wowkiller, is die er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |