Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik denk dat heel veel mensen gaan lopen zijken dat zij hun char niet meer kunnen terug vinden.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
Wait wut? In essentie zijn ze nog het zelfde, 't ziet er alleen beter uit. En sowieso, ik zie het gezicht van mn characters eigenlijk toch nooit als ik aan t spelen benquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
Persoonlijk vind ik de nieuwe modellen er allemaal goed uit zien tot nu toe.
Mjah als mythic te vergelijken is qua moeilijkheid met de huidige heroic moeten wij dus gaan recruiten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:46 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm als het alleen een naam aanpassing is voor de raids modes dan ben ik bang dat onze guild geen mythic raids meer gaat doen in WoD.
Hier beginnen? http://www.wowwiki.com/Lorequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Blistering het volgende:
Waar kun je eigenlijk beknopt wat meer te weten komen over de lore? Heb niet heel veel zin om alle boeken door te moeten lezen, maar wil wel het e.e.a. te weten komen over hoe die nieuwe x-pac zich in het verhaal past.
Diequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Anders snap ik ook niet wat 'ie bedoelde.
hahaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
GEEN HIT EN EXPERTISE
GEEN DODGE EN PARRY
WIJ WILLEN DE DOMBO AUDIENCE
HAHAHAquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
Dafuq, nu zeggen ze ineens dit
The new Normal will be as difficult as Flex is today.
The new Heroic will be as difficult as Normal is today.
The new Mythic will be as difficult was Heroic is today.
je zit niet klaar voor Blink 182?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Straks het beste van Blizzconde Q&A, altijd leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |